HASTANE İÇİ YÖNETİM ORGANİZASYONU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
Advertisements

Adım Adım Kurumsallaşma
PROJE YÖNETİMİ KAPSAMINDA MASTERPLAN
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemi ÇKYS Sunumu Aralık 2012.
KAMU HASTANE BİRLİKLERİ
ÜNİVERSİTE HASTANELERİNİN MALİ DURUMU SORUNLARI VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
SAĞLIK BAKANLIĞI’NIN YENİ ORGANİZASYON YAPISINDAKİ BİRİMLERLE YAZIŞMA YAPACAK KURUMLAR İÇİN BİLGİLENDİRME
T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ
ACİL DURUM VE EYLEM PLANI
TAŞINIR KAYIT KONTROL YETKİLİSİ
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TRABZON İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Bahtiyar ÇETİN Endüstri Mühendisi Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi
Çerçeve Anlaşmalar ve Toplu Alımlar.
Personel İhtiyacının Belirlenmesi ve Planlanması
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
AİLE HEKİMLİĞİ UYGULAMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÇALIŞTAYI 15 – 16 KASIM 2011 GRUP 2 İDARİ VE MALİ İŞ VE İŞLEMLER HAKKINDA SORUNLAR.
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
SAĞLIK BAKANLIĞI TAŞRA TEŞKİLATI
Techno IK Modülleri Aday Yönetimi Personel Sağlık Yönetimi
DEFTERDARLAR ÇALIŞMA TOPLANTISI
KARNE GÖSTERGELERİ VE HESAPLAMA YÖNTEMLERİ MALİ KRİTERLER
BOLU ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Prof. Dr. YUNUS SÖYLET İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
Tıbbi Malzeme ve Stok Yönetimi
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
Strateji Geliştirme Başkanlığı
TIBBİ MALZEME YÖNETİMİ
ÜNİVERSİTE HASTANELERİ Mali Durumları
İhtiyaçların Toplu Alım Yöntemleri ile Karşılanması
HASTANELERİMİZDE AKILCI STOK YÖNETİMİ
1 MALİ HİZMET BİRİMLERİ ORGANİZASYON ŞEMASI. Mali Hizmetler Teşkilat Şeması Mali Hizmetler İç kontrol alt birimiStratejik planlama alt birimi Bütçe ve.
T.C. İZMİR VALİLİĞİ GÜZELBAHÇE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ H1 776 SEMİNERLER T.C. İZMİR VALİLİĞİ GÜZELBAHÇE HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ.
İL STOK HAVUZU VE İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI 2009/45 SIRA NOLU GENELGE Hakan KARAGÖZ Şube Müdürü.
KEMER ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ GELİR GİDER TABLOLARI 1.
Finansal Planlama Şubesi Sorumlusu Ramazan KAYA
2015 YILI SGK KATILIM PAYI UYGULAMALARI
PERSONEL ÇALIŞTIRILMASINA DAYALI HİZMET ALIMLARI
TEDARİK SÜRECİ UYGULAMALARI
Döner sermayeler, sorunları ve çözüm önerileri
YETKİNLİKLERİNİ ARTIRMA EĞİTİMİ
SORULARIMIZ YILINDA MALİYE BAKANLIĞI MUHASEBAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NCE GÖNDERİLEN YAPILANMA YAZISI NEDEN UYGULANMADI?
ARABAN İLÇE DEVLET HASTANESİ
AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI ARASINDA İMZALANAN
BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİK
NAKİT YÖNETİMİ M. GÖKHAN GÖKTEPE BURSA KHB / UZMAN.
KASIM 2015 / İSTANBUL İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI BURHAN ORMANOĞLU İç Denetim Birimi Başkanı 1/32.
1. 2 AMAÇ Sağlık tesislerinde sunulan sağlık hizmetleri karşılığında elde edilen gelirlerin, toplam giderleri asgari oranda karşılaması. GEREKLİ VERİLER.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
Çevresel Etki Değerlendirmesi, İzin ve Denetim Genel Müdürlüğü
HARCAMA.
21 Ocak e-İŞKUR Vatandaşımıza en yakın yerde hizmet sunumunu ilke edinmiş olan Kurumumuz internetin olduğu her yerde. İş Arayanlar İşverenler
2  Genel Müdürlük personelinin izin, terfi, atama, emeklilik, sağlık hizmetleri, maaş, geçici görev yollukları ve diğer özlük hakları ile ilgili işlemleri.
ULUSAL SAĞLIK BİLGİ SİSTEMİ VİZYON PAYLAŞIM TOPLANTISI 20 NİSAN 2007 ANKARA MİNİMUM SAĞLIK VERİ SETİ (MSVS) SONER KIRICI BİLGİ ve YÖNETİM SİSTEMLERİ DANIŞMANI.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
Öğr.gör.özgür ince 4.hafta
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
AB-TÜRKİYE ODA FORUMU PROJESİ HİBE PROGRAMI
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
SUT fiyatlarının her yıl , ÜFE veya TÜFE oranında güncellenmesi,
Öz Değerlendirme (İç Tetkik) ve Bina Turu Eğitimi
Üniversite Hastanelerinin Finansal Sürdürülebilirliği
Hasta Kayıt Kabul, Taburcu Ve Transfer İşlemleri R-ADT
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

HASTANE İÇİ YÖNETİM ORGANİZASYONU İDARİ VE MALİ HİZMETLER KUDDUSİ POLAT ELAZIĞ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ İDARİ VE MALİ İŞLER MÜDÜRÜ İdari ve Mali Hizmetler ; Temel olarak sağlık tesislerinde sağlık hizmeti sunan personelin hizmetlerini kolaylaştırmak amacıyla sunulan, insan kaynakları, özlük, genel evrak, arşiv atık hizmetleri, temizlik, mutfak, güvenlik ve afet planlaması teknik destek ve sağlık tesisinin türüne uygun olarak bütçe ve muhasebe, raporlama, mali kontrol, akılcı malzeme yönetimi ve tedarik muayene kabul ve stok yönetimi gibi hizmetlerin bütününü teşkil eder.

SUNUM PLANI TANIM-AMAÇ KAPSAM SORUNLAR SORU-CEVAP

TANIM İdari ve Mali Hizmetler; temel olarak sağlık tesislerinde sağlık hizmeti sunan personelin hizmetlerini kolaylaştırmak amacıyla;

KAPSAM İnsan kaynakları Özlük Genel evrak, arşiv Atık hizmetleri, temizlik ve mutfak Güvenlik ve afet planlaması Teknik destek ve sağlık tesisinin türüne uygun olarak bütçe ve muhasebe, raporlama, mali kontrol Akılcı malzeme yönetimi ve tedarik, muayene kabul ve stok yönetimi gibi hizmetlerin bütünüdür.

SORUNLARIMIZ

İdari ve Mali Hizmetler Müdürünün görev tanımındaki değişiklikler.. 6 İdari ve Mali Hizmetler Müdürünün görev tanımındaki değişiklikler..

İdari ve Mali işler müdürlüğü kadrolarının yeniden planlanması. 7 İdari ve Mali işler müdürlüğü kadrolarının yeniden planlanması.

8 Hizmet alımı yoluyla alınan personellerin işten ayrılmalarından dolayı yerlerine yeniden istihdam yapılamaması

Ruh Sağlığı Hastanesinde yatan hastaların bakım ve sorumlulukları 9 Ruh Sağlığı Hastanesinde yatan hastaların bakım ve sorumlulukları

Hastanelere gönderilen SGK ödemelerinde yaşanan gecikmeler. 10 Hastanelere gönderilen SGK ödemelerinde yaşanan gecikmeler.

Çerçeve ihalelerinin yararlı olduğu, ancak münferit alım sürelerinin 3 ayda bir yapılması süre açısından çok kısa olduğu, mümkün olması durumunda bu sürenin 6 aya çıkarılmasının uygun olacağı,

Malzeme temininde ; malzemeler alınmadan önce hastanelerde MKYS üzerinden yapılan araştırmada stok fazlası ürünlerin var olduğu tespit edilip ilgili hastaneden stok fazlası malzeme talep edilmesi durumunda , bazen malzemelerin diğer hastanelerden verilmek istenmediği görülmektedir.

13 Sözleşmeli Genel idari Hizmetler sınıfında görev yapan yöneticilerin özlük hakları.

Saygılarımla