‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim HESAP VEREBİLİRLİK & PERFORMANS Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Advertisements

Dr. Şeyda Serdar-Asan İTÜ Endüstri Mühendisliği Bölümü
Kapsamlaştırmanın önemi ve uygulanması
Web siteniz bu kutunun içinde…
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
VER İ ML İ DERS ÇALI Ş MA YOLLARI. Önce kendinize güvenin. Önce kendinize güvenin. Başarılı olacağım diyerek başlayın. Unutmayın ki kendine güven başarının.
/ 191 EğitimYöntemleri Mevlana Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitici Eğitimi Kursu 27 – 31 Mayıs 2013.
Eğitim Süreci ve Sonrası Çalışmaları
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Sunum 2. gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hazırlık 2. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Öğretİm Materyallerİ Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO RİSKLER HEDEFLER KONTROLLER Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
ÜNAL GÜLMEZ REHBERLİK SERVİSİ
‘VERİMLİ ÇALIŞMA’.
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETİM MESAJI TASARIMI. ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitici becerileri 3. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
AB Eşelştirme Projesi TR 07-FI-02
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Teknikler 1. Gün 3. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Paydaşların Katılımı Süreçleri Jim Woodhill Yönetici: Wageningen International – Kapasite Geliştirme ve Kurumsal Değişim.
Güce Çok Programlı Lisesi Onur ÖZDEMİR Okul Psikolojik Danışmanı
İLKÖĞRETİMDE EĞİTİM PROGRAMLARI
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
Bilgisayar Destekli Öğretim
ALIŞTIRMA YAZILIMLARI (Practice and Drills)
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Giriş 1. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Oturumu yönetmek 3. Gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
ÖĞRETİM MATERYALLERİNİ GELİŞTİRME Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
Verimli Ders Çalışma Seminerine Hoş Geldiniz
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO KONTROL ORTAMI Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
UĞUR DERSHANELERİ REHBERLİK BİRİMİ EYLÜL 2004
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Pratik Faaliyetler 2. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
KAYGI VE TEST EDİLME KAYGISI
SINAVDAN ÖNCE YAPACAKLARIMIZ.
ÖĞRETİM DURUMLARINI DÜZENLEME
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
KEKEMELİK 1.
7 - EŞLEŞTİRME TESTLERİ. 7 - EŞLEŞTİRME TESTLERİ.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
SINAVDAN ÖNCE YAPACAKLARIMIZ.. SINAV HAFTASI DENEME SINAVI ÇÖZÜN.(SAAT 10:00-12:00 ARASI) UYKU DÜZENİNİZE DİKKAT EDİN. SİZE ZARAR VEREBİLECEK ETKİNLİKLER.
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
Türkiye de Bir İlk “OKULUM DESTEKLENİYOR HAYALİM GERÇEKLEŞİYOR” OKUL GELİŞİM PROGRAMI Nisan 2010 Uygulama Toplantısı Mustafa YÜRÜK OGP Koordinatörü.
ADAPAZARI REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ. VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
MAHALLİ EĞİTİM İŞ VE İŞLEM BASAMAKLARI Öğrenme Liderlerini Yetiştirmek İçin Yapılacaklar…
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
SINAV ÖNCESİ NE YAPMALIYIZ?.  Sınavdan önceki gün rutinin dışına çıkmamaya özen gösterin.  Düzenli bir şekilde uyuyun.  Kafeinli içecekler tüketmemeye.
Aile Atölyeleri Projesi
HOŞGELDİNİZ Bayram KOÇ.
MOTİVASYON.
PROJE YÖNETİMİ RİSK ANALİZİ.
Kestanelik Çok Programlı Lisesi VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ.
Eğitim-Bilişim Ağı (EBA)
Eğiticilerin Sınıf Yönetimi Yeterliklerinin Geliştirilmesi Doç.Dr. Ali E. Şahin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Herkese Açık Okul Adı Tarih.
Eğitim Sunusunun Başlığı
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA, MOTİVASYON VE BAŞARILI OLMA
* Konunuzu buraya yazın
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
Sosyal Ağların Tarihçesi
Eğitim Sunusunun Başlığı
* Konunuzu buraya yazın
Sunum transkripti:

‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02

TR 07- FI- 022 Soru: Bu faaliyet esnasında neler hissettiniz? Bu 10 dakika boyunca yaşadıklarınızı partnerinize anlatın Eksik olan neydi?

TR 07- FI- 023 Bir eğitim ve oturum tasarlarken atılacak ilk adımlar nelerdir? 1. Hedefler 2. Değerlendirme materyalleri 3. Ana konuların listesi

TR 07- FI- 024 Hedefler neden önemlidir? Endişeyi azaltır Konsantrasyonu yükseltir Başarı olasılığı daha yüksektir

TR 07- FI- 025 Değerlendirme neden çok önemlidir? Öğrenmeye kendini adamak büyük oranda, başarıya ulaşılabileceğine dair inanca bağlıdır Yatırılan kaynaklara değip değmediğini ölçüp tartın Bilgi ve becerilerin gelişimini izleyin

TR 07- FI- 026 Değerlendirmeyi nasıl yapacaksınız? Değerlendirme oyunları Öğrenmeyi test edin 4 adımlı süreç

TR 07- FI- 027 Alıştırma: Okuyun. Öğretin. Size verilen karttaki değerlendirme faaliyetinin tanımını okuyun Grubun geri kalanı için faaliyete ilişkin bir açıklama ve örnek hazırlayın

TR 07- FI- 028 Eğitimin açılışını nasıl yaparsınız? Fiziki düzenlemeler Giriş (Kendini tanıtma) Amaç ve beklentiler

TR 07- FI- 029 Soru politikanız ne olmalı? Siz ilerledikçe Sonda “Araba parkı”

TR 07- FI Oturumlara nasıl başlarsınız? İçeriğin taslağı İlgi yaratın Karşınızdakilerin isteklerini öğrenin

TR 07- FI Ortamı neleri ısıtır ve hareketlendirir? İnsanları birbirine takdim edin ve bir ‘grup’ ruhu yaratın İlgili ateşleyin ve bir süre hareketsiz oturduktan sonra katılımcıların dikkatini çekin Bir kahve arasının ardından katılımcıları canlandırın

TR 07- FI Alıştırma: Enerji artırıcılar Oturumları başlatmak veya katılımcıların konsantrasyonunu artırmak için bazı faaliyetler geliştirin  Faaliyet ile kursun liderliğini yaptığınız teknik bileşeni arasında ilişki kurmaya çalışın  Unutmayın, amacımız insanları oturduğu yerden kaldırmak

TR 07- FI Katılımcıların neleri bildiklerini nasıl anlarsınız? Kurs öncesi araştırma Kurs öncesi okuma ödevi verme Kursa ilişkin tartışma faaliyeti

TR 07- FI Kurs öncesi çalışma ödevi vermenin avantajları nelerdir? Katılımcılar istedikleri zaman istedikleri hıza çalışabilir Ortak temel bilgiler Eğitim bilginin uygulanmasına odaklanabilir

TR 07- FI Değerlendirme Şunları hazırlayın:  a) eğitimin açılışı  b) oturumların girişleri Ödev verin:  Tekrar yapma