HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bilgilerimi sunuyorum
Advertisements

FIZ 171 GRAFİK ÇİZİM PROGRAMI ORIGIN
PROSHOW KULLANIM.
SGB NET Doküman Yönetim Sistemi
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Bilgi işlem Daire Başkanlığı
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARINDA GÖRSELTASARIM.
Resim Düzenleme İşlemleri
Windows işletim sistemi ve sürümlerinin incelenmesi
Bilgisayarım Simgesinin Kullanımı Dosyaların Yönetimi
Arayüzler.  Bir classın ne yaptığı nasıl yaptığından daha önemlidir  abstract kelimesi bir classın ne yapacağını belirler  interface tamamı abstract.
BU DERSTE ÖĞRENECEKLERİMİZ Web sayfası oluşturma teknikleri Bir siteyi yönetmek Tablolarla çalışmak Stil sayfaları oluşturmak Katmanlarla çalışmak Form.
Profesyonel sunu hazırlama
TEMEL MÜZİK BİLGİLERİ.
Görsel Okur-Yazarlık *
Powerpoint 2003 – Uzantısı .ppt Powerpoint 2010 – Uzantısı .pptx
POWERPOİNT SUNU PROGRAMI DERSİ.
A Z B Y C V Ç Ü D U F T H Ş İ S K R M Ö N O
Konu : Okulumuzun Tanıtımı İlgili resimler okul web sayfamızın foto galerisinden alınacak. 1-5 TANE SLAYTIMIZ OLACAK (15 P) 2- HER SAYFANIN KENDİNE AİT.
3D EYES 3D EYES KURULUM SUNUMU Murat GÜLCİ
SUNUMA SES , VIDEO EKLEME SUNUM TASARIMI ANİMASYONLAR SLAYT GEÇİŞİ
ALİ KÜÇÜKER WinOS Görüntü ile İlgili Kişiselleştirme Seçenekleri.
Elements of Gameplay Betül Altındiş.
DİNAMİK VE ADAPTİF SİSTEM TASARIMLARI İLE ALGORİTMA ÖĞRETİMİ
ALİ KÜÇÜKER WinOS Görüntü ile İlgili Kişiselleştirme Seçenekleri.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
21.Yüzyılın etkileşimli Futbol eğlence programı !
POWERPOİNT SUNU PROGRAMI DERSİ.
GİRİŞBÖLÜMÜNÜ ANLATMA
YAPIM KUŞAĞINI TANIYALIM.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
OYUN TANITIMI Oyun hiçbir şekilde siyasi bir amaçla yapılmamıştır ve tamamen eğlence amaçlıdır.
POWER POİNT SUNU HAZIRLAMAK
İnsan – Bilgisayar Etkileşimi Tic Tac Toe Oyun Projesi
Scratch programı eğlenceli bir ortamda resim, ses, müzik gibi çeşitli medya araçlarını bir araya getirebileceğimiz, kendi animasyonlarımızı, bilgisayar.
Pozisyonlar (4.5x6 m oyun alanı, 3 e 3 oyun) Temel Pozisyon
2.4. Dönüşümlü Resimler (Rollover) Oluşturma
Temel Bilgi Teknolojileri
DENETİM MASASI Ayarlar: Ayarlar için, Başlat menüsündeki ayarlar seçeneği kullanılır. Bilgisayara ilişkin birçok ayar seçeneği Denetim Masasında yer alır.
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
 BOKEMON NEW WORLD.   Oyuna Genel Bakış  Oyun Mekanikleri  Oyun Görselleri  Ses ve Müzik  Teknik Analiz İçindekiler.
WİNDOWS-7 KİŞİLEŞTİR MENÜSÜ
TEMEL SAYFA YAPISI İŞLEMLERİ
İŞLETİM SİSTEMLERİ – I : WINDOWS XP
Az kullanılan ögeler menüden kaldırılabilir. Kısayollar yaratılabilir.
WİNDOWS LİVE MOVİE MAKER
Dyned sunusu.
Mühendislikte Bilgisayar Uygulamaları
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
POWERPOINT 2010 KULLANIMI TEMEL SUNUM İŞLEMLERİ
CASPER NIRVANA N410.
PROGRAMLAMA NEDİR? Kullanıcıların isteklerini karşılayacak alt yapıyı(kodları) hazırlamaktır.
Windows Live Movie Maker Nedir? Movie Maker ile, bilgisayarınızda yer alan fotoğraf ve videolarınızı kullanarak, bunlar üzerinde düzenlemeler, değişiklikler.
YAZILIM DEĞERLENDİRME
Laser TAG NEDİR ? Laser tag 1980'lerden beri oynanan, oyuncuların infrared ışınları gönderen silahlarla birbirlerini vurmaya çalıştıkları elektronik oyuna.
SketchUp 3D Çizim Programı
Oyun programlama final projesi
CEIT Hafta.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Bölüm Tasarımı Emre Avan.
Dosya Yönetimi.
GÖREV YÖNETİCİSİ Görev Yöneticisi Görev Yöneticisi - İşlemler
Game Design Theory And Practice
TELEVİZYON VE BİLİNMEYEN ÖZELLİKLERİ
MBLOCK ile Arduino ve Robotik Kodlama
Temel Bilgisayar Dersi
Profesyonel sunu hazırlama
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FIZ 171 GRAFİK ÇİZİM PROGRAMI ORIGIN. Temel bilimlerde yapılan bilimsel çalışmalarda yaygın olarak kullanılan grafik programlarından biri ORIGIN’dır.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ ARCHANOID OYUNU MAHMUT KAMİL ÖZRENK   HÜSEYİN VAROL EMRE CAN ÖZKAN HUZEYFE MUHAMMED KOCABAŞ  

Archanoid oyunu topun hareket edebilen blok tarafından fırlatılmasıyla başlayan, sabit bloklara çarpıp belirli açılarla sekerek tekrar hareketli blok tarafından karşılanmaya çalışılmasıyla devam eden bir oyundur. Üzerinde çalıştığımız oyunumuzda bu mantık çerçevesinde oynanabilir, bol özellikli ve kullanıcıyı eğlendirebilecek bir yapıda olacaktır.

Oyunumuza katmayı düşündüğümüz özellikler şuan için şunlardır: Oyunun başlangıcında kullanıcıya 3 can hakkı tanınacaktır. Oyunda top sabit bloklara çarptıkça kullanıcının puanı artacak, bloklar renklerine göre puanlandırılacak, bloklardan bazıları tek vuruşta bazıları 2 yada 3 vuruşta yok olacak ve puan getireceklerdir. Oyunda sabit bloklarda bazı özellikler yüklü olacak (bunlar; + yada -can hakkı, topun yavaşlaması-hızlanması, hareketli çubuğun boyunun uzaması-kısalması, birden fazla topun oyuna dahil olması, hareketli çubuğa farklı özellikler eklenmesi gibi) ve bu blokların yok edilmesi halinde bu özellikler kullanıcı tarafından kullanılabilecek. Oyunda farklı bölümler olacak ve kullanıcı bir bölümdeki tüm blokları yok ettiği taktirde diğer bölüme geçebilecek.

Oyunun Arayüzü Oyun menüsünün “Yüksek Skorlar” seçeneğinde kullanıcıların almış oldukları puanları ve isimlerini kaydetmeyi planlamaktayız.

Oyunun seçenekler menüsünde Tam Ekran desteğini de sunmayı amaçlamaktayız. Ayrıca kullanıcıya oyunun zorluk seviyesini belirleme ve oyunda yer alacak ses efekti ve müzik seçeneklerini değiştirme şansı tanıyoruz.

Oyunun Yardım Konuları bölümünde kullanıcıya oyunun oynanışı ve oyunun amacı hakkında bilgiler vereceğiz. Oyun Hakkında bölümünde ise yapımcılar, oyun yazım tarihi, sürüm no gibi bilgiler yer alacaktır.

Oyunumuzun grafik görüntüleri şimdilik resimdeki gibidir Oyunumuzun grafik görüntüleri şimdilik resimdeki gibidir. İlerleyen zamanlarda grafik görünümü ve kalitesini geliştirmeyi amaçlamaktayız.

Oyunun oynanabilirlik alanını belirtmek ve oyuncunun tuş kombinasyonlarını kullanabilmesi için “public class Archanoid extends Frame implements KeyListener” classını kullanacağız. Archanoid metodunu oluşturarak burada oyun alanının boyutlarını, oyun arka plan rengini, hareketli bloğun rengini, başlangıç koordinatlarını, boyutlarını belirttik. HareketliButon metoduyla çubuğun hızını ve hangi tuşlarla hareket edeceğini belirteceğiz. Top classında topun çizimi, boyutu, hızı,rengi ve hareket yönünü tanımladık. TopHareketi metoduyla topun gideceği açıları, hareket edeceği alanı gibi özellikleri belirteceğiz. TopVur metoduyla topun taşlara çarptığında ne gibi hareketlerde bulunacağını belirteceğiz. Tas metoduyla taşların boyutlarını, şeklini,rengini, kaçar tane olup nerelerde konumlandırılacaklarını belirteceğiz.