KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
Öğretimde Kullanılan Teknikler (3)
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
YAYA TEMASI.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
KARMAŞIK SAYILAR.
HAKKIMIZDA Tam zamanlı İngilizce eğitimi English Kids Academy ile artık çok kolay Kurumumuz 1981 yılından beri yayıncılık alanında edindiği tecrübeyi.
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
Newton’un Hareket Kanunları
Eğitim Öğretimde Planlama
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
Çoklu Zeka Kuramı (Theory of Multiple Intelligences)
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Hazırlayan: HÜLYA KÜÇÜK
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
21. Yüzyıl becerileri.
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Ünite Portfolyo Sunumu
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Gelişimi FarklI Olan Çocuklar
ÜNİTE PLANI MESLEKLER.
PowerPoint’te Görselleri Kullanarak Etkili Sunum Hazırlama
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
Kat Hizmetleri Organizasyonu
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
KISIM 3 Bilişsel Gelişimi Arttırma
Bilimsel düşünme becerileri
BASAMAKLI ÖĞRETİM PLANI
4 .BÖLÜM Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Geliştirmede Öğretmen Nitelikleri Ve Öğretmen Yetiştirme Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan.
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE LABORATUAR KULLANIMI
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
21. YÜZYIL BECERİLERİ VE ‘Z KUŞAĞI’NIN EĞİTİMİ
ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ.
Yrd. Doç. Dr. Süleyman AKYÜREK
Mutluköy İlköğretim Okulu
7th International Congress of Research in Education
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Programdan Sorular.
Sunum transkripti:

KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ ÜRÜN DOSYASI SUNUMU KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ

Öğrenme Amaçlarına (Kazanımlara) Yönelik Öğretim Tasarımı Öğrenciler Tanımadıkları, bilmedikleri ünlü bestecileri tanıyabilirler, Beste yapmanın inceliklerini öğrenebilirler, Duygularını müzikle dile getirebileceklerini öğrenebilirler,

21.YÜZYIL BECRİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETİM TASARIMI Yaratıcılıklarını geliştirmek, Akranlarla işbirliği, Araştırma yaparak farkı müzik türlerini bulmak, Farklı bir bakış açısı yaratmak,

Öğretim Programı Tasarım Sorularına Yönelik Öğretim Tasarımı Temel Soru: -İnsanlar duygu ve düşüncelerini hangi yollarla ifade ederler? İçerik Soru: -Türk Müziği çeşitleri nelerdir? Ünite Sorusu: - Uzun hava hangi müzik dalıyla ilgilidir.

Öğrenci farklılıklarına yönelik öğretim tasarımı Özel ihtiyaçları olan öğrenciler , Bu öğrencilerimiz arkadaşlarıyla işbirliği içinde çalışmalarını yürütürler.İhtiyaç duydukları alan ve malzemelerde gerekli dayanışama sağlanarak sonuca ulaşılabilir. Üstün zekalı ya da yetenekli öğrenci , Daha çok soyut ve karmaşık olan alanlarda bu tür öğrencilerin görev alması sağlanır.Hızlı öğrenen öğrencilerin grup arkadaşlarının eğitiminde öğretme rolü üstlenmesi sağlanarak bu öğrencide üst düzey düşünme becerileri geliştirilebilir.

İçeriğin öğrenilmesini destekleyen teknoloji kullanımı Temel bilgisayar kullanım becerileri, Microsoft Office Word, Powerpoint kullanımı, e-posta alıp gönderme, Wiki.

Öğrenci ve sınıf gereksinimlerini karşılayan teknoloji kullanımı Web araçlarının kullanımı, e-posta alıp gönderme, Wiki.

Amaçlara (kazanımlara) yönelik değerlendirme stratejileri Proje çalışması başlamadan önce : Ünitenin başlangıcından önce, öğrencilerin müzik ve beste hakkında neler düşündüklerini bu konularla ne kadar ilgili olduklarını belirlemek için soru sorma ve beyin fırtınası yöntemlerini kullanırım. Öğrenciler projeler üzerinde çalışır ve görevlerini tamamlarlar Benim yapılan çalışmalardan gerekli bilgileri almam, projenin nasıl ilerlediğini,çalışmalarının hangi aşamada olduğunu takip etmem için öğrencilerimin; günlük tutma,notlar alma, özet çıkarma v.b başlıklarda bulunmalarını sağlarım. Proje çalışması tamamlandıktan sonra: Proje tamamlandıktan sonra öğrencilerimin bu bilgileri yapacakları aktarımla sunmalarını sağlarım.

Öğrenci merkezli değerlendirme stratejileri Öz yönelim ve işbirliğini özendirme stratejisi İlerlemeyi izleme stratejisi Kavrama ve beceri sergileme stratejisi Akran geri bildirimi