KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ ÜRÜN DOSYASI SUNUMU KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
Öğrenme Amaçlarına (Kazanımlara) Yönelik Öğretim Tasarımı Öğrenciler Tanımadıkları, bilmedikleri ünlü bestecileri tanıyabilirler, Beste yapmanın inceliklerini öğrenebilirler, Duygularını müzikle dile getirebileceklerini öğrenebilirler,
21.YÜZYIL BECRİLERİNE YÖNELİK ÖĞRETİM TASARIMI Yaratıcılıklarını geliştirmek, Akranlarla işbirliği, Araştırma yaparak farkı müzik türlerini bulmak, Farklı bir bakış açısı yaratmak,
Öğretim Programı Tasarım Sorularına Yönelik Öğretim Tasarımı Temel Soru: -İnsanlar duygu ve düşüncelerini hangi yollarla ifade ederler? İçerik Soru: -Türk Müziği çeşitleri nelerdir? Ünite Sorusu: - Uzun hava hangi müzik dalıyla ilgilidir.
Öğrenci farklılıklarına yönelik öğretim tasarımı Özel ihtiyaçları olan öğrenciler , Bu öğrencilerimiz arkadaşlarıyla işbirliği içinde çalışmalarını yürütürler.İhtiyaç duydukları alan ve malzemelerde gerekli dayanışama sağlanarak sonuca ulaşılabilir. Üstün zekalı ya da yetenekli öğrenci , Daha çok soyut ve karmaşık olan alanlarda bu tür öğrencilerin görev alması sağlanır.Hızlı öğrenen öğrencilerin grup arkadaşlarının eğitiminde öğretme rolü üstlenmesi sağlanarak bu öğrencide üst düzey düşünme becerileri geliştirilebilir.
İçeriğin öğrenilmesini destekleyen teknoloji kullanımı Temel bilgisayar kullanım becerileri, Microsoft Office Word, Powerpoint kullanımı, e-posta alıp gönderme, Wiki.
Öğrenci ve sınıf gereksinimlerini karşılayan teknoloji kullanımı Web araçlarının kullanımı, e-posta alıp gönderme, Wiki.
Amaçlara (kazanımlara) yönelik değerlendirme stratejileri Proje çalışması başlamadan önce : Ünitenin başlangıcından önce, öğrencilerin müzik ve beste hakkında neler düşündüklerini bu konularla ne kadar ilgili olduklarını belirlemek için soru sorma ve beyin fırtınası yöntemlerini kullanırım. Öğrenciler projeler üzerinde çalışır ve görevlerini tamamlarlar Benim yapılan çalışmalardan gerekli bilgileri almam, projenin nasıl ilerlediğini,çalışmalarının hangi aşamada olduğunu takip etmem için öğrencilerimin; günlük tutma,notlar alma, özet çıkarma v.b başlıklarda bulunmalarını sağlarım. Proje çalışması tamamlandıktan sonra: Proje tamamlandıktan sonra öğrencilerimin bu bilgileri yapacakları aktarımla sunmalarını sağlarım.
Öğrenci merkezli değerlendirme stratejileri Öz yönelim ve işbirliğini özendirme stratejisi İlerlemeyi izleme stratejisi Kavrama ve beceri sergileme stratejisi Akran geri bildirimi