Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ ALANINDA
Advertisements

AB ÖYKÜ YARIŞMASI AB BİLGİ AĞI 2013
GÖNÜL ELÇİLERİ PROJESİ
Faaliyetin Süresi: 24 ay ( )
G E L E C E Ğ İ N İ Z M İ R İ N İ Y A R A T I Y O R U Z
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ERZURUM
AB TÜRKİYE ODA FORUMU TOBB ODA/BORSA AKREDİTASYONU Dr. Mustafa LALE Sanayi Dairesi Başkanı 16 Kasım 2009, İSTANBUL.
YEREL YÖNETİMLER ARAŞTIRMASI ŞUBAT SUNUŞ Araştırmanın Örneklemi Bu araştırmanın saha çalışması 08 – 13 Şubat 2013 tarihleri arasında gerçekleşmiştir.
Kadın ve Genç Girişimciler İçin En İyi Fırsatlar Better Opportunities For Young and Women Entrepreneurs.
GEÇMİŞTE VE GÜNÜMÜZDE PAYLAŞTIĞIMIZ AVRUPA TOPLU ANKET SONUÇLARI DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ, KÜTAHYA GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, GAZİANTEP HARRAN ÜNİVERSİTESİ,
ORTA ASYA VE KAFKASLARDAKİ DAĞ SU HAVZALARININ SÜRDÜRÜLEBİLİR YÖNETİMİ İÇİN KAPASİTE İNŞA ETME PROJESİ Erdoğan Özevren Bölgesel Proje Koordinatörü.
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi VABpro KAPASİTE GELİŞTİRME FAALİYETLERİ TEKLİF ÇAĞRISI Proje Uygulama Başkanlığı 26 Haziran.
“ İŞ EĞİTİM MERKEZLERİNDE ÇALIŞAN MESLEK ÖĞRETMENLERİNİN BECERİ EĞİTİMİ VE SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI GÜÇLÜKLERE İLİŞKİN ÇÖZÜM ÖNERİLERİNİN BELİRLENMESİ.
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
T.C. ORMAN GENEL MÜDÜRLÜ Ğ Ü E Ğİ T İ M DA İ RES İ BAŞKANLI Ğ I “ULUSLARARASI VE BÖLGESEL KURULUŞLARLA İ L İ ŞK İ LER Eylül-Ekim 2010” Gülşen DURSUN Bilgisayar.
Türk Hipertansiyon Prevalans Çalışması PatenT2
GENÇLİK PROGRAMI Eylem 1.3. Gençlik Demokrasi Projeleri
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
‘’Bütün Gençler için Yaygın Eğitim’’
İstanbul Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı
HIV+ Farkındalık Araştırması Raporu.
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
Proje Hakkında  Proje T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı, Intel Türkiye ve KAGİDER tarafından hayata geçirilmektedir.
Çalıştay: Başbakanlık Uzmanları için DEA 13 Ekim 2009 EuropeAid/125317/D/SER/TR Oturum 1 DEA Projesi Bileşenleri ve Çıktılar.
Balıkesir Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Araştırma ve Uygulama Merkezi Akademik Yılı Erasmus+ Programı Ders Verme ve Eğitim Alma Hareketliliği.
2. Bölgesel Kalkınma ve Yönetişim Sempozyumu
SORULARLA MERAK ETTİKLERİMİZ
Eğitici Eğitimlerinin Organizasyonu
1 TÜRKİYE’DE VE ÖZEL SEKTÖR’DE GÖNÜLLÜLÜK ARAŞTIRMASI KASIM 05.
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
Kafkas Üniversitesi Kadın Sorunları Araştırma Ve Uygulama Merkez Müdürlüğü Faaliyetleri Kafkas Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Öğr.Gör.Neriman.
OKULLARDA SUÇ VE ŞİDDETİ ÖNLEME
E Y L E M 1. 3 Gençlik Demokrasi Projeleri PROGRAMI.
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
Finansal Eğitim Merkezi’nde Düzenlenen Seminerlerin Eylül 2011 – Haziran 2012 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı.
Avrupa Konseyi Destekli Hibe Projesi KAMUDA ETİK KÜLTÜRÜN GÜÇLENDİRİLMESİ.
Prof. Dr. Mübeccel GÖNEN Merkez Müdürü
Çalıştay: Başbakanlık Üst Düzey Yöneticiler için DEA Oturum 2: DEA Projesi Bileşenleri ve Çıktılar 14 Ekim 2009 EuropeAid/125317/D/SER/TR.
Hacettepe Üniversitesi
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2008 – Haziran 2009 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Ağustos 2009.
GENÇLİK PROGRAMI EYLEM 1.3. GENÇLİK DEMOKRASİ PROJELERİ
MESLEK ANALİZİ ÇALIŞTAYI III 21 – 25 Ocak 2013 Ankara
Hacettepe Üniversitesi Engelliler Araştırma ve Uygulama Merkezi
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2009 – Haziran 2010 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2010.
ÖĞRENCİLER AB'Yİ ÖĞRENİYOR PROJESİ KIRSEHIR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ÖĞRETMEN BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 06 NİSAN 2015.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül Haziran 2008 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2008.
Türkiye’de Modernite Algısı ile Doğurganlık İlişkisi Üzerine bir Araştırma Araştırma 113K073 nolu  Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Arastırma Kurumu (Tübitak)-Kariyer.
Sabancı Gönüllüleri Programı nedir? Tüm Sabancı Topluluğu’nu kapsayan bir sosyal sorumluluk programı İki ana platform 1.Online eğitim 2. Gönüllülük Projeleri.
Kantitatif Araştırma Özeti 8 Mayıs 2015
Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Proje Çıktıları
«Özel Gereksinimli Bireylerin Yetersizlik Tür ve Düzeylerine Göre Tanılama ve Destek Eğitim Hizmetlerine Katılma Durumları» Mustafa AYRAL, Şenol DEMİRHAN,
Meslekî ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü Sosyal Ortaklar ve Projeler Daire Başkanlığı Ankara, 2015.
İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ PROJESİ
YAŞAMA EN İYİ BAŞLANGIÇ PROJESİ
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Dr. İsmail DEMİR Eğitim Politikaları Daire Başkanı.
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
T.C. Sağlık Bakanlığı Özel Sektör Tetra Pak Ltd. Şti. Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü Tıp Fakültesi Osteoporozdan Korunma ve Osteoporozlular.
Proje Adı Proje Yürütücüsü Proje Ortağı
Abdulkerim ÇÖMÇE Eskişehir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ankara – 2 Mayıs 2016.
EĞİTİM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
‘‘Görmemek insanı eşyadan ayırır, duymamak ise insanı insandan ayırır
Otizm Farkındalık Araştırması
HALK EĞİTİMİ MERKEZLERİ ÖĞRETMEN VE USTA ÖĞRETİCİ
TIMSS (Uluslararası Matematik ve Fen Eğilimleri Araştırması)
ABİDE Akademik Becerilerin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi.
T.C. Yükseköğretim Kurulu
Bilgilendirme Toplantısı
Sunum transkripti:

Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY

Proje Hakkında Proje Süresi: 24 Ay Proje Başlama Tarihi: 01 Eylül 2012 Proje Bütçesi: Avro Avrupa Komisyonu Hibesi: Avro TC Katkısı: Avro

Proje Hakkında Amacı: Türkiye’deki yetişkin eğitimine yönelik farkındalık oluşturmak, politikalar belirlemek; nihai olarak hayat boyu öğrenme faaliyetlerine katılımı artırmaya yardımcı olmaktır.

Proje Hakkında Hedef Gruplar: Hayat boyu öğrenme karar vericileri, Yaygın eğitim kurum müdürleri, Özellikle kadın ve işsiz yetişkinler, Özellikle yetişkin eğitimi alanında çalışan sosyal ortaklar.

Proje Hakkında 26 NUTS II büyüme merkezlerinde 3700 Anket ve 260 yüz yüze görüşme yoluyla yetişkin eğitimi durum analizi ve eğitim ihtiyaç analizi, Ankara’da “Yetişkin Eğitimi Sempozyumu”, İstanbul, Kastamonu, Bursa, Yozgat, Samsun, Erzurum, Antalya, Eskişehir, Şanlıurfa, Adana, Elazığ, İzmir illerinde toplam 1317 yaygın eğitim kurum müdürünün 2 günlük eğitimi, 81 ilin tamamında yetişkinlere yönelik 100 katılımcıya 1’er günlük seminer (öğrenme fırsatlarına erişim imkanları hakkında bilgilendirme ve aile içi iletişim), Üç ayda bir yayınlanacak (6 sayı, her sayı 1000 adet) Hayat Boyu isimli dergi,

Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Bu çalışmanın amacı, "Yetişkin Öğrenme Projesi" kapsamında; Türkiye'de hayat boyu öğrenmeye katılım oranının düşük olmasının nedenleri ve yetişkin öğrenme ihtiyaçlarının belirlenmesidir.

Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Kapsamı: 26 NUTS II bölgesinde yaşayan, 25–64 yaş arasındaki 3700 yetişkine anket yoluyla ve Aynı yaş grubundaki 260 yetişkine yüz yüze görüşme yoluyla erişilmesi hedeflenmiş Sonuçta ……… bireyle anket ve …… bireyle yüz yüze görüşme yapılmıştır. Örneklemin yarısı herhangi bir hayat boyu öğrenme faaliyetine katılan, diğer yarısı da katılmayan kişilerden seçilmiştir.

Bulgular Demografik özellikler

Bulgular Eğitim Programına devam eden ve etmeyenler-şehir, kırsal, büyükşehir

Bulgular Hane Gelirlerine Göre Eğitim Programına Devam Edenler/Etmeyenler

Bulgular Medeni Durumlarına ve Cinsiyetlerine Göre Eğitim Programına Devam Edenler/Etmeyenler

Bulgular Çalışma Durumlarına ve Cinsiyetlerine Göre Eğitim Programına Devam Edenler/Etmeyenler

Bulgular Cinsiyetlerine Göre En Çok İlgi Duyulan Eğitim Programları (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre En Çok İlgi Duyulan Eğitim Programları (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre En Çok İlgi Duyulan Eğitim Programları (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre En Çok İlgi Duyulan Eğitim Programları (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre En Çok İlgi Duyulan Eğitim Programları (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Eğitim Faaliyetine Katıldıkları Kurumlar (Devam Edenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katıldıkları Kurumlar (Devam Edenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katıldıkları Kurumlar (Devam Edenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katıldıkları Kurumlar (Devam Edenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katıldıkları Kurumlar (Devam Edenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Kurumlar (Devam Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Kurumlar (Devam Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Kurumlar (Devam Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Kurumlar (Devam Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Kurumlar (Devam Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Faaliyetine Katıldıkları Zaman Dilimleri (Devam Edenler)

Bulgular Cinsiyet Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Zaman Dilimleri (Devam Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Zaman Dilimi (Devam Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Zaman Dilimi (Devam Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Zaman Dilimi (Devam Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetine Katılmak İstedikleri Zaman Dilimi (Devam Etmeyenler)

Bulgular Cinsiyet Durumlarına Göre En İyi Öğrendikleri Yöntemler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre En İyi Öğrendikleri Yöntemler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre En İyi Öğrendikleri Yöntemler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre En İyi Öğrendikleri Yöntemler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre En İyi Öğrendikleri Yöntemler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Kazanılan Becerilerle İlgili Beklentiler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Öğrenmek İçin Feda Edebilecekleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Öğrenmek İçin Feda Edebilecekleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Öğrenmek İçin Feda Edebilecekleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Öğrenmek İçin Feda Edebilecekleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Öğrenmek İçin Feda Edebilecekleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Bir Öğrenme Faaliyetinde Memnun Olunmayan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Bir Öğrenme Faaliyetinde Memnun Olunmayan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Bir Öğrenme Faaliyetinde Memnun Olunmayan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Bir Öğrenme Faaliyetinde Memnun Olunmayan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Bir Öğrenme Faaliyetinde Memnun Olunmayan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Birey ve Aile Hayatı İçin Önemli Olan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Birey ve Aile Hayatı İçin Önemli Olan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Birey ve Aile Hayatı İçin Önemli Olan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Birey ve Aile Hayatı İçin Önemli Olan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Birey ve Aile Hayatı İçin Önemli Olan Durumlar (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Para Harcamanın Göze Alınabileceği Eğitim Faaliyetleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Para Harcamanın Göze Alınabileceği Eğitim Faaliyetleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Para Harcamanın Göze Alınabileceği Eğitim Faaliyetleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Para Harcamanın Göze Alınabileceği Eğitim Faaliyetleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Para Harcamanın Göze Alınabileceği Eğitim Faaliyetleri (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Eğitim Faaliyetlerine Katılımı Engelleyen Sebepler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetlerine Katılımı Engelleyen Sebepler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetlerine Katılımı Engelleyen Sebepler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetlerine Katılımı Engelleyen Sebepler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumlarına Göre Eğitim Faaliyetlerine Katılımı Engelleyen Sebepler (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Halihazırda Katıldıkları Eğitim Faaliyetine Hangi Kanal Aracılığı İle Ulaştıkları (Devam Edenler)

Bulgular Cinsiyetlerine Göre Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü tarafından Sağlanan Eğitimler Hakkında Farkındalık Durumu (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Eğitim Durumuna Göre Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü tarafından Sağlanan Eğitimler Hakkında Farkındalık Durumu (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Gelir Durumuna Göre Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü tarafından Sağlanan Eğitimler Hakkında Farkındalık Durumu (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Çalışma Durumuna Göre Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü tarafından Sağlanan Eğitimler Hakkında Farkındalık Durumu (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Medeni Durumuna Göre Millî Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü tarafından Sağlanan Eğitimler Hakkında Farkındalık Durumu (Devam Eden/Etmeyenler)

Bulgular Yakın Çevrelerine Eğitim Faaliyetine Katılmalarını Tavsiye Ettikleri Kurumlar