REHBER ÖĞRENCİ PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
Advertisements

REHBERLİK SERVİSİ PANOSU
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
ENGELLİLERİN EĞİTİMİ VE İSTİHDAMINDA YENİ PERSPEKTİFLER
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
REHBERLİK DERS II.
SORULARLA MERAK ETTİKLERİMİZ
Öğretimde Kullanılan Yaklaşımlar (Stratejiler)
AİLE KATIMI YAKLAŞIMLARI
Ahmet Hakan BAYRI İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi
ODTÜ KUZEY KIBRIS KAMPUSU ÖĞRENCİ GELİŞİM VE PSİKOLOJİK DANIŞMA MERKEZİ (ÖGPDM)
Yetişkin Eğitimi. Yetişkin, kendi yaşamının sorumluluğunun kendisine ait olduğunu bilen kişidir.
KAPSAMLI SAĞLIK BAKIMI
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ AİLE HEKİMLİĞİNİ NE KADAR TANIYOR? Beyza Boğa*, Merve Ayşe Atmaca*, Uğur Can İzlimek*, Kadir Özmen**, Nagihan Külahlıoğlu**,
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
FİZİK MÜHENDİSİ TANIM Doğadaki maddelerin yapısını ve
ÖĞRENCİ VELİSİ GÖREV VE SORUMLULUKLARI
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ UZMANLIK EĞİTİMİ 4 Ocak 2013 Tarihindeki Fakülte Kurulu’nda kabul edilen ilkeler ve çalışmalar.
PROJE TABANLI ÖĞRENME. Proje tabanlı öğrenme, öğrenci merkezli bir öğretim modelidir.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ASİSTAN AKADEMİK KURULU 19 Aralık 2012.
TOPLUM HİZMETLERİ PROGRAMI
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
Hacettepe Üniversitesi Engelliler Araştırma ve Uygulama Merkezi
REHBERLİK HAZIRLAYAN Uzm. Psk. Dan. Elif ÇORUHLU
Rehberlik Servisi Tanıtımı
Rehberlik Servisi Tanıtımı
EĞİTİM-YAYIM İHTİYAÇ ANALİZİ ARAŞTIRMASI PROJESİ
Rehber Öğretmenlerimiz Elif BAŞ BULUT Mustafa ŞENDEN Hoş geldiniz
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
Doç. Dr. İlhan Kaya 5 Kasım 2010 Muş Alpaslan Üniversitesi.
DANIŞMANLIK Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 191.
Hemşirelik ve Bakım Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MEZUNLAR DERNEĞİ Gözde ÇELİK YÖRÜKOĞLU.
Aile Hekimliğinde Sürekli Sağlık Bakımı
Aday Öğretmenlik İşlemleri
Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
AKRAN MENTÖRLÜĞÜ … Eğitim Fakültesi Doç. Dr. Gülşen VARLIKLI
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
1.Uluslar Arası Kooperatifler birliği 2- Uluslar Arası Çalışma Örgütü
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Uludağ Üniversitesi Kalite Kurulu
Ondokuz mayıs üniversitesi Havza meslek yüksek okulu
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SPOR TOPLULUĞU
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SPOR TOPLULUĞU
Makine Mühendisliği nedir?
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Türk Hava Kurumu Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
T.C. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ STAJ İŞLEMLERİ
İÇERİK Giriş Parçalı Geçiş Sistemi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Geleceği İnşa Et….
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
REHBERLİK DERS II.
GRUP REHBERLİĞİ HİZMETLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
AKADEMİK YILI FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Sunum transkripti:

REHBER ÖĞRENCİ PROJESİ Stj. Dr. İlkin Elif GÜNEL Stj. Dr. Sıla KÜKNER

aMACIMIZ: Üniversiteye yeni başlayan öğrencilerin: Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisi olma bilincini birinci sınıftan itibaren öğrencilere aşılamak Üniversitemizin sosyal ve akademik yaşamına uyum sağlamalarını kolaylaştırmak. Üst sınıflarla kolay iletişime geçme olanağı sağlamak. Hekimlik mesleğinde çok önemli bir yer tutan meslektaş ilişkilerinin geliştirilmesini sağlamak. Şehir dışından gelen öğrencilerin büyük şehre uyum sağlamalarını kolaylaştırmak. Öğrencilere karşılaşacakları zorlukları önceden fark etme imkanı sağlamak. Öğrencilerin eğitim sistemine uyum sağlama sürecine yardımcı olmak.

Yöntem Dönem 1 Dönem 3 Dönem 2 Dönem 4 Dönem 3 Dönem 5

Rehber öğrenciden(mentor) beklenenler: İlk üç hafta içerisinde sorumlu olduğu öğrenciyle tanışmak Öğrencilerin karşılaşacakları sorunlarda uygun desteği vermek ve gerekli yönlendirmeyi yapmak Her türlü genel ve özel sorunla başa çıkmaya çalışmak Öğrencinin etkin ders çalışma yöntemleri geliştirmesine yardımcı olmak Öğrencinin sosyal çevre edinmesini sağlamak

Rehber öğrenciden(mentor) beklenenler: Öğrencinin okulumuzdaki kulüpler hakkında bilgilenmesini sağlamak ve katılımını teşvik etmek Kendi bilgi ve becerilerinin dışında kalan durumlarda uygun kişi ve birimlere yönlendirmek Ankara ve üniversiteyi tanıma konusunda öğrencilere yardımcı olmak Yıl sonunda sorumlu olduğu öğrenciyi değerlendiren formu doldurmak ve öğrenci işlerine teslim etmek Programın önemini ve ciddiyetini benimsemek

Danişan öğrenciden(Mentee) beklenenler: İlk üç hafta içerisinde kendisinden sorumlu olan öğrenciyle tanışmak Görüşmelere düzenli katılmak Karşılaştığı sorunları açık sözlülükle dile getirmek ve yardım istemekten çekinmemek Sene sonunda rehber öğrenciyi değerlendirecek formu doldurmak ve öğrenci işlerine teslim etmek Programın önemini ve ciddiyetini benimsemek

Rehber öğrenci projesinin sonucu!!!