……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
4.2.DOKÜMAN ve KAYIT YÖNETİMİ
Advertisements

PROGRAMDA YAKLAŞIK MALİYETİ İKİ TÜRLÜ HAZIRLAMANIZ MÜMKÜNDÜR.
Servis Talebi Girişi Kullanım Kılavuzu. AMAÇ Servis aboneliğinize bağlı olarak ETG sisteminde yeni bir servis talebi oluşturarak, taleplerinizin daha.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Oyuncuları bulmak kolaydır. İşin en zor kısmı birlikte oynamalarını sağlamaktır.
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
Doküman Yönetimi Yazı ş ma ve İ statistik Sistemi.
EXPORTAY’11.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
MECHSOFT YAZILIM ÇÖZÜMLERİ
İSTATİSTİKSEL KALİTE KONTROL YÖNTEMLERİ İLE MEVCUT DURUM ANALİZİ VE İYİLEŞTİRME ÖNERİLERİ Esra ERGEN Merve ZENCİRKIRAN Merve ŞAHİN Ayşe CİLACI TOMBUŞ.
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI K12 Sistemi ile çocuğun Akademik olarak gelişiminin takibi. İnternet Explorer Web tarayıcı adres çubuğuna aşağıdaki.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
SAÜ' de KYS Çalışmaları
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
«DÖNER SERMAYE TAKİP SİSTEMİ» DÖNER SERMAYE HESAPLAMA İŞLEMLERİ
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Excel 2007 Uzm. Murat YAZICI.
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Mustafa Turan 13 Mayıs 2014 Abant İzzet Baysal Üniversitesi.
ÖNERİ DEĞERLENDİRME SİSTEMİ
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
TPM (Toplam Verimli Bakım)
DÖNEM DEĞERLENDİRME TOPLANTISI ORDU İLİ
ISO- 9001:2008 Standardı - 8. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite İyileştirme Araçlarına Bakış 7. Hafta.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
hangi eğitimci tarafından, hangi saatlerde,
EĞİTİMDE KALİTE ÖDÜLÜ EKİP RAPORU
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – HAZIRAN 2014 KALITE GELIŞTIRME.
“YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRMESİ (YGG)” TOPLANTISI (Teknik Rapor)
Erdemir Grubu İç Denetim Sistemi 9 Mayıs 2015.
AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ Kalite Yönetim Sistemi Eğitim Sistem Mühendisliği …….. Süreci …… Bürosu …… Şubesi Süreç İyileştirme.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
TSE BULGULARI VE İYİLEŞTİRME ÖNERİLERİ
ELEKRİK SEKTÖRÜNDE EĞİTİM DÜZEYİ İLE İŞ KAZALARININ İLİŞKİSİ GÜTF HALK SAĞLIĞI ABD EPİDEMİYOLOJİ PROJE ÖDEVİ.
MODÜLER SİSTEMDE HAFTALIK DERS ÇİZELGESİNİN KULLANIMI
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI ANABİLİM DALI HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ Anabilim Dalı ismi eklenecektir.
Bilgisayar Mühendisliğindeki Yeri
ÇEVİK (Agile) SÜREÇLER Değişen gereksinimler, teknik riskler gibi önceden belirlenemeyen durumlara ve yazılım ürününü etkileyebilecek her tür değişikliğe.
3.GRUP SEVİLLA/İSPANYA GRUBU. Soru 1: Projedeki amaçlarınıza ulaşabildiniz mi? Proje amaçlarınıza hangi faaliyetleri yaparak ulaştınız? Proje amaçlarınızda.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi: 2016
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
OKUL ÖNCESİ UYUM PROGRAMI
“Kimlik Bilgileri” kısmında Kişisel Bilgiler girilir ve “Kaydet” butonuna basılarak,bilgiler kaydedilir. Tüm Bilgilerin girişi eksiksiz yapılmadır.
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
KALİTE YÖNETİMİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
Uzaktan SınavMatik Programının kurulumu ve kullanımı için rehber
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi:
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ KAPLUMBAĞA-SPİK-FAALİYET PLANI VE DÖF VE YGG PROSESLERİ TEKRAR EĞİTİMİ İÇ DENETİM ÖNCESİ GENEL BİLGİLENDİRME
KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018.
Focus Performans ve Proje Yönetim Sistemi
SUPPLIER QUALITY PERFORMANCE İNDİKATÖRLERİN RAPORLANMASI
Süreç Hiyerarşisi.
Sunum transkripti:

……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi: Buraya 2014 yılı yazılacak

İÇERİK Kalite Hedefleri ve Faaliyet Planları (SPİK) İç Denetim Sonuçları Dış Denetim Sonuçları Müşteri Memnuniyet Anketleri Açılan DÖF’ler ve Sonuçları Tedarikçi Performansları Müşteri Şikayet,Öneri ve Talepleri Eğitim Planlama ve Yeterlilikler İş güvenliği İyileştirme Önerileri

Bu kısı ma mevcut SPİK formunuzun dolu hanesini yapıştırınız. DİKKAT!!!! 2014 için tüm hedefler verilmiş olmalı XXX ile belirtilmiş bir bilinmeyen kalmamalıdır.

HEDEF PERFORMANSLARI

KALİTE FAALİYET PLANI

İÇ VE DIŞ DENETİM SONUÇLARI Grafiğin üzerine tıklayıız.Powerpointte Tasarım sekmesine giriniz.Veri seç kısmını işaretleyiniz. Oradan bir excel penceresi açılacak,2014 gerçekleşen iç denetim ve dış denetim uygunsuzluk sayılarınızı yazınız..Size toplam uygunsuzluk sayısı ve grafiği otomatik olarak verecektir.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETLERİ

MÜŞTERİ ŞİKAYET&ÖNERİ VE TALEPLERİ Grafiğin üzerine tıklayıız.Powerpointte Tasarım sekmesine giriniz.Veri seç kısmını işaretleyiniz. Oradan bir excel penceresi açılacak,2014 yılı 1.ve 2. dönemlere ait müşteri şikayet ,öneri ve talep adetlerini aylar bazında.Grafik otomatik olarak çıkacaktır.

AÇILAN DÖF’LER VE SONUÇLARI Grafiğin üzerine tıklayıız.Powerpointte Tasarım sekmesine giriniz.Veri seç kısmını işaretleyiniz. Oradan bir excel penceresi açılacak,2014 yılı açılan DÖF sayısı,kapatılan döf sayısı,bekleyen DÖF sayısı ve kapatılmayan DÖF sayısını yazınız.Grafik otomatik hesaplama yapacaktır.

TEDARİKÇİ PERFORMANSLARI

EĞİTİM PLANLAMA Grafiğin üzerine tıklayıız.Powerpointte Tasarım sekmesine giriniz.Veri seç kısmını işaretleyiniz. Oradan bir excel penceresi açılacak,2014 yılı için planlanan eğitim sayısını ve gerçekleşen eğitim sayısını yazınız.Grafik otomatik olarak oluşacaktır.

EĞİTİM YETERLİLİKLER Grafiğin üzerine tıklayıız.Powerpointte Tasarım sekmesine giriniz.Veri seç kısmını işaretleyiniz. Oradan bir excel penceresi açılacak,2014 yılı için verdiğiniz eğitimler öncesinde kişinin hangi durumda bulunduğunu eğitim sonrası gelişiminin kaç puan olduğunu yazınız.Grafik otomatik olarak hesap yapacaktır.

İŞGÜVENLİĞİ ANALİZİ Grafiğin üzerine tıklayıız.Powerpointte Tasarım sekmesine giriniz.Veri seç kısmını işaretleyiniz. Oradan bir excel penceresi açılacak,2014 yılı için bölümüzde oluşan iş kazası adedini ve bu kazaya bağlı iş kazası ağırlık oranını giriniz. KAO= Kazalardan dolayı toplam kayıp gün sayısı / toplam insan saat çalışma sayısı x 1000

İYİLEŞTİRME ÖNERİLERİ Buraya iyileştirme önerileri maddeler halinde yazılmalıdır. Bu kısıma işinizi daha hızlı ve/veya daha verimli yapabilmeniz,müşterinizi daha memnun hale getirebilmeniz için gerekli olan iyileştirme önerilerinizi yazınız.(Bu hem kendi süreciniz hem de diğer ilişkili olduğunuz süreçlere ait olabilir.)