AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
ÖMER DERİNDERE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ Osmancık/ÇORUM
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
BURAYA OKUL ADINIZI YAZINIZ. Buraya okulunuzun web adresini yazınız.
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
DERS SEÇİMİ NEVİM DEMİRCİ DANIŞIK.
BALIKESİR MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
T.C. SARUHANLI KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SINAVLARA HAZIRLANMA VE BAŞARIYI ARTIRMA EYLEM PLANI.
ÖZEL KAŞGARLI MAHMUT İLKÖĞRETİM OKULU
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖDÜL YÖNERGESİ. Kaymakamlığımız himayesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ödül Yönergesi üç farklı alanda verilmektedir. 1.Yönetici.
PROJE ÇALIŞMALARI Hazırlayan: Mehmet AKÖNER.
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
EYLÜL 2013 T.C. KORGAN KAYMAKAMLIĞI Çiftlik Çok Programlı Lisesi Müdürlüğü.
T.C. GÖLCÜK KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Ekinözü Çok Programlı Lisesi Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin etkinlikleri, önleyici ve gelişimsel rehberlik hizmeti anlayışı çerçevesinde;
EMET ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
ÖSS Portalınız - # Gelecek Rehberiniz, 20 Şubat 2009 Yeni Sınav Sistemi  Genel Amaçlar:  Adayların Sosyal Bilimler, Fen Bilimleri.
SEVGİ BAYRAKTAR ANAOKULU
2012/2013 REHBERLİK ÇALIŞMALARIMIZ ÖĞRENCİLERİMİZE YÖNELİK ÇALIŞMLARMIZ ve 12. Sınıftaki öğrencilerimize YGS-LYS sistemi tanıtılmıştır. Özellikle.
Rehberlik Servisi Tanıtımı
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. O eğitim öğretim yılında sadece 8. sınıf öğrencileri uygulanacak olan merkezi ortak sınavlara gireceklerdir. O 8.
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
1. 02 En önemli ve feyizli görevlerimiz, milli eğitim işleridir. Milli eğitim işlerinde mutlaka muzaffer olmak lazımdır. Bir milletin gerçek kurtuluşu.
KURUMDA YAPILAN FİZİKİ DEĞİŞİKLİKLER ÖNCEKİSONRAKİ.
BAHÇEŞEHİR İMKB MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
Okulunuzun adını aşağıya yazınız
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
9.SINIFLAR AİDİYET DUYGUSU GELİŞTİRME PROJESİ
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
ÇANKIRI ANADOLU LİSESİ. MİSYONUMUZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde, çağdaş fikirlere açık, ulusal ve evrensel değerlere sahip, kendine güvenen,
KOCAELİ ANADOLU LİSESİ YETİŞTİRME KURSLARI (12
OKULUN KISA TARİHÇESİ 1 Aralık 1949 tarihinde kız okulu olarak açılmıştır yılında İstasyon Caddesindeki şimdiki binasına taşınmıştır
DİYARBAKIR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI YUNUS EMRE ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
T.C. Millî Eğitim Bakanlığı
ATATÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Rehber Öğretmenlerimiz Elif BAŞ BULUT Mustafa ŞENDEN Hoş geldiniz
O KULUNUZUN ADıNı AŞAĞıYA YAZıNıZ BAŞAKŞEHİR ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 1.
DEĞERLER EĞİTİMİ Okulumuzda Öğrencilerimize ve Velilerimize 2015 Yılı Kasım ve Aralık Aylarında, Değerler Eğitiminin Önemli ve Vazgeçilmez Bir Parçası.
Çankırı İl Milli Eğitim Müdürlüğü
OKULUMUZDAN SUNGURLU KI Ş GÖRÜNÜMÜ-ÇORUM YOLU.
Gebze Anadolu İmam Hatip Lisesi Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 64 Öğrenci Sayısı : 951 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 34 Fen Laboratuarı.
Dersler Güz Yarıyılı Ders Başlangıç : 2 Ekim Ders Bitiş : 12 Ocak
KANUNİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
GÖLCÜK ADNAN MENDERES ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 2015
OKULUMUZA BURDAN BAŞLAYALIM.
TEOG VE VERİMLİ ÇALIŞMA TEKNİKLERİ
Rıza Ertuğrul Eryılmaz Anadolu Lisesi Tanıtım Semineri
Değerler eğitimi komisyon üyeleri sorumluluk değeri ve genel değerler ile ilgili yapılacak çalışmalar ve planlamalar ele alındı.
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
VİZYON BELGESİ RAPORU OCAK 2018
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
ANNEM OKUYOR BİZ DİNLİYORUZ
Ben Temizim Okulum Temiz Projesi
Nuray Taşçı / Ayperi Dikici Sığırtmaç
Sunum transkripti:

AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014

DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ

DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ’nde, 75 öğrenci 12 öğretmen eğitim-öğretim çalışmalarını sürdürmektedir. 4 derslik 1 idareci odası ve 1 öğretmenler odası bulunmaktadır

HEP BERABER KAHVALTI 2013-2014 Eğitim öğretim yılı içinde idaremiz, okul aile birliğimiz ve öğretmenlerimizin katkılarıyla öğrencilerin birbirleriyle kaynaşmasını ve uyum içinde çalışmalarını sağlamak amacıyla belirli ölçütler doğrultusunda öğrencilerimize ödül olarak kahvaltı düzenledik. Ölçütlerimiz; sınıfların ve okulun temizliği, derslerdeki başarılar, etkinliklere katılım… Bu ödül sürecinde öğrencilerimizde gözle görülür bir şekilde ,davranışlarında olumlu değişimler yaşanmıştır.

KAHVALTI ETKİNLİĞİMİZ

FİDAN DİKME ETKİNLİĞİMİZ Okulumuz Onur Kurulu ve Kültür-Edebiyat Kulübünün desteğiyle ‘Herkesin bir ağacı olsun’ düşüncesinden hareketle okulumuz öğretmen ve öğrencileriyle birlikte Dalama Lisesi Hatıra Ormanına 80 adet fidan dikildi. Etkinlik kapsamında okulumuz bahçesine de fidanlar dikildi.

HERKESİN BİR AĞACI OLSUN

KÜLTÜR-EDEBİYAT KULÜBÜ TOPLUM HİZMETİ ÇALIŞMASI ‘DALAMA BAKIM EVİ ZİYARETİ’ Kültür-Edebiyat Kulübü’nün hazırlamış olduğu Toplum Hizmeti Projesi kapsamında Dalama’da bulunan Yaşlı Bakım Evi belirli zamanlarda öğrencilerimizle birlikte ziyaret edilmektedir. Ziyaret sonunda öğrencilerimiz edinmiş oldukları bilgi ve deneyimlerini raporlar halinde kulübüne sunmaktadır. Proje başlangıcından bu yana öğrencilerimiz aynı heyecanla projeye katılmaktadır. Ziyaretler sonrasında kulüp öğrencileri duygularını ve düşüncelerini diğer arkadaşlarıyla paylaşmaktadır.

DALAMA BAKIM EVİ ZİYARETİ’ FOTOLAR

OKUMA ZAMANI Okulumuzda ‘ okuma zamanı’ etkinliği çerçevesinde belirli saatlerde öğrencilerimizle birlikte kitap okuyoruz. Öğrenciler kitaplarını sınıf kitaplıklarından temin etmektedir. Onur Kurulunun etkinliği kapsamında en çok kitap okuyan sınıfa ve öğrenciye ödüller verilmektedir.(ayın sınıfı ve ayın öğrencisi) Öğrencilerin sınıflarında oluşturdukları kitaplıklara ve okul kitaplığımıza kitap kazandırma etkinlikleri devam etmektedir.

OKUMA SAATLERİ FOTOLAR

GERİ DÖNÜŞÜM Çevre bilincini artırmak kapsamında okulumuzda Geri Dönüşüm Kutuları oluşturulmuştur. Her sınıfta kağıt ve pil atıkları için oluşturulan kutular bulunmaktadır. Öğrencilerimiz çevrelerinde ya da evlerinden getirdikleri atık kağıt ve pilleri buralarda toplamaktadır.

KARDEŞ ÖĞRENCİ Okulumuzda alt ve diğer sınıflardaki öğrencilerin ders, ödev ve proje çalışmalarına yardımcı olmak amacıyla, Onur Kurulunun desteğiyle ‘Kardeş Öğrenci’ projesi yapılmaktadır. Öğrencilerin birbirlerini daha iyi tanımasına, birbirleriyle kaynaşmasına yardımcı olması amacıyla bu proje gerçekleştirilmektedir.

KARDEŞ ÖĞRENCİ PROJESİ FOTO

VELİ ZİYARETLERİ Devamsızlık sorunlarının önlenmesi ve akademik başarı artışı hedefleri doğrultusunda veli ziyaretlerine önem verilmektedir. Belirli aralıklarla öğretmenlerimiz ve okul idarecileri veli ziyaretleri yapmaktadır.

VELİ ZİYARETLERİ

FİZİKİ OLANAKLARIN İYİLEŞTİRİLMESİ Yarıyıl tatili süresince okulun fiziki şartlarının iyileştirilmesi çalışmaları kapsamında derslik kapıları tamir edildi, sınıfların kitaplıkları yenilendi, okul girişi zemini döşendi, sınıflar ve bina içi badana işleri yapıldı. Öğrenciler ikinci döneme fiziki şartları yenilenen bina ile başlamış oldu.

DENEME SINAVLARI Okulumuzda belirli aralıklarla 11. ve 12. sınıflara yönelik deneme sınavları yapılmaktadır. Sınav sonunda cevap anahtarları dağıtılmakta, öğrencilerin sınav türüne uygun yöntemlerle puanları hesaplanıp öğrencilere dönüt verilmektedir. Sınav soruları ilgili derslerde cevaplanmaktadır.

DEVAMSIZLIK Okulumuz 10-11-12. sınıflarda öğrenci devamsızlıkları yok denecek kadar azdır. 9. sınıflarda birkaç öğrenci dışında devamsızlık sorunu yaşanmamaktadır.

Devamsızlıkların azaltılması ile ilgili çalışmalar kapsamında, Öğrencinin devam-devamsızlık takibi yapıldı. Devamsızlığı olan öğrencilerin velilerine uyarı dilimlerinde devamsızlık mektubu gönderildi. Ayrıca o gün okula gelmeyen öğrencinin velisine telefonla ulaşıldı. Öğrencinin okula gelmediği iletildi.

Sınıf rehber öğretmenlerinden öğrenci devamsızlıkları ile ilgili yönetmeliğin anlatılması, başarının sağlanabilmesi için okula devamın önemi konusunda öğrencileri bilgilendirmeleri istendi. Okul Aile Birliği, veli, öğretmen ve öğrenci bilgilendirme toplantıları yapıldı.

Devamsızlığı olan öğrencilerle gelmediği günün akabinde okula gelmeme nedeni soruldu. Geçerli bir mazereti yoksa okula devamın başarı açısından önemi yüz yüze anlatıldı. Öğrenci ikna edildi. Devamsızlığı kritik noktada olan öğrenci velileri okula davet edildi. Öğrencinin devamı hakkında bilgilendirildi.

MEZUN TAKİBİ Okulumuzun son sınıf öğrencileri YGS ve LYS sınavları sürecinde okul idaresi öğretmenler tarafından izlendi. Hangi aşamada oldukları tespit edildi. LYS sınavlarından sonra mezun olan öğrencilerimizin aldığı puanlar değerlendirildi. Doğru tercihlerin yapılabilmesi için okul idaresi ve öğretmenler olarak rehberlik yapıldı. Veliler de meslekler konusunda bilgilendirildi.

Yerleştirmeler yapıldıktan sonra hangi öğrencimizi hangi yükseköğrenime yerleştiğini okul OSYM web sayfasından alınarak velilerimiz öğretmenlerimiz ile paylaşıldı. Herhangi bir yükseköğrenime yerleştirilemeyen öğrencilerimizin velileri ile toplantılar yapıldı. Bir sonraki YGS ve LYS sınavlarına hazırlanmaları ve daha çok çalışmaları konusunda motive edildi.

Mezun olan öğrencilerimiz yükseköğrenimleri süresince velileri ile iletişime geçilerek durumları hakkında bilgi edinildi, süreç izlendi. Mezunlarımızdan herhangi bir yükseköğrenime gitmek istemeyen öğrencilerimizin meslek edinmesi konusunda gerekli rehberlik yapıldı. 2013 Eğitim öğretim yılında okulumuz 11 mezun vermiş bunlardan 5 öğrenci lisans ve ön lisans eğitimi veren fakültelere yerleşmiş, bir önceki dönem mezunlarından bir öğrenci Jandarma Astsubay okuluna yerleşmiştir