Çoklu Ortamda Etkileşimli İngilizce Eğitimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Derslere Etkin Teknoloji Entegrasyonu
Advertisements

DynEd Bilgisayar Destekli İngilizce Dil Eğitim Sistemi
DYNED İNGİLİZCE DİL EĞİTİM SİSTEMİ
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli Figen DEMİREL UZUN Şeyma.
Duran Uygur
DynEd İngilizce Dil Eğitim Sistemi
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMENLERİN TEKNOLOJİYE YÖNLENDİRMEDEKİ BAKIŞ AÇILARI
Eğitim-Öğretim Yılı Eylül Dönemi Seminer Çalışması
Çoklu Ortamda Etkileşimli İngilizce Eğitimi
DOĞRU ÇALIŞMA YÖNTEMLERİve SİSTEMDE ÖĞRETMENİN ROLÜ.
ENGLISH FOR SUCCESS 6. , 7. ve 8. Sınıflar için by İrfan BOY
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
BURSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
VAN EDREMİT İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Bilgi Teknolojileri Hafta 01. Bilgi Nedir???  Fikir  İlim  Malumat.
Öğretimde Kullanılan Yaklaşımlar (Stratejiler)
Çoklu Ortamda Etkileşimli İngilizce Eğitimi
MERHABA.
(Dynamic Education) İNGİLİZCE DİL EĞİTİM SİSTEMİ
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER
Yapılandırmacı yaklaşımın dayandığı ilkeler
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
EGIT 450 Öğrenci Merkezli Eğitim
ÖĞRETMENLİK M E S L E Ğ İ.
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
A. AMAÇ Resmî örgün ilköğretim ve ortaöğretim kurumlarının 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ve 12. sınıflarında çoklu ortamda etkileşimli İngilizce dil eğitiminin.
Aykut MANDUZ Onur ARABACIOĞLU UZAKTAN EĞİTİM İlteriş KOCAEFE.
Eğitimde Bilgisayar Uygulamaları
Öğretimde Teknoloji Kullanımı Bilgisayar ve İnternet
DYNED NEDİR, NASIL KURULUR?
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ Ofis Çalışanları Beceri Eğitimi.
İngilizce Dil Becerisi Kazanımı: Nörobilimsel Yaklaşım
DİL ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Doğru Çalışma Yöntemleri
Doğru Çalışma Yöntemleri
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
DynEd Bilgisayar Destekli İngilizce Dil Eğitim Sistemi
‘Portfolio’ PROJE TABANLI EĞİTİM ‘A Way to Shine’
Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü DynEd İngilizce Dil Eğitim Sistemi
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
ANTALYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
En fazla ödül kazanmış olan İngilizce Dil Eğitimi Programı.
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
Motivasyon Nedir? Motivasyon, bireyin bir hedefe ulaşmak için bir davranışı başlatmasını ve hedefe ulaşana dek o davranışı sürdürmesini sağlayan güçtür.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
Bu bölümün sonunda şu amaçlara ulaşmanız beklenmektedir: Hayat bilgisi dersinde öğrencilerin özelliklerini tanıyabilme,
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERS KİTAPLARI
Öğretim Yazılımları Hiper metin Hiper ortam Zeki Öğretim Sistemleri Yapay ZekaBenzetişim Sanal Gerçeklik.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Kayıt Yöneticisi (Records Manager)
ARAÇ - GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Doğru Çalışma Yöntemleri
Rehberlik Servisini Tanıyalım
Çoklu Ortamda Etkileşimli İngilizce Eğitimi
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
Rehberlik Servisini Tanıyalım
GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLAR.
YAPLANDIRMACILIK VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ
DİL ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI
Sunum transkripti:

Çoklu Ortamda Etkileşimli İngilizce Eğitimi

Kalıcı Bellek Geçici Bellek Görsel İşlemciler Kavramsal İşlemciler İşitsel İşlemciler

Dil öğrenmek bir Beceridir… …kusursuzluğa sadece çalışarak ulaşılabilir.

Dört Beceri Yolu Konuşma Dinleme Okuma Yazma

İngilizce – Dünyada en çok öğretilen dil Klasik sınıf eğitimi yeterince etkili değil Kendi kendine çalışma etkili olamıyor Öğrenmek için gerekli zaman uzun 1,000 saat veya fazlası Eğitimlerin genel başarı oranı düşük

Verimli Öğrenme Doğru çalışma yöntemleri kullanılmalı Haftada en az 6 saat = Yılda 300 saat ! Sık aralıklarla çalışmak lazım. Eğitimciler tarafından takip edilmesi ve yönlendirilmesi lazım. Doğru yöntemlerle kendi kendine çalışma İnsan beyninin öğrenme biçimine uygun Bilgisayar ile takip ve yönlendirme olanağı İstenilen zamanda çalışabilme olanağı

Klasik Yabancı Dil Eğitimi Anlatma Çalışma ve Ezberleme Tekrar Tekrar yerine ezberlemeye dayalı Bilgi bazlı öğretme yaklaşımı Öğretmenin verimsiz kullanımı

Kusursuzluğa çalışarak ulaşılabilir, ancak; Öğrencilerin yeterince tekrar etmesi Öğrencilerin nasıl tekrar ettikleri Öğrencilerin neyi tekrar ettikleri …çok önemlidir.

Çoklu Ortamda Etkileşimli Eğitim İnsan beyninin öğrenme biçimine uygun Gerçek hayat benzeri çok yönlü bilgilendirme Dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerinin dengeli kullanımı Etkileşimli sunum ve alıştırma konumları Düşük maliyetli günlük tekrar olanağı İstendiği zaman çalışabilme olanağı

Çoklu Ortamda Etkileşimli Eğitim Anlatma, Yönlendirme, Kişiselleştirme ve Grup Etkinlikleri Çalışma ve ödevler Etikili Tekrarlama Beceri geliştirmeye yönelik tekrara dayalı Öğretmenin daha etkili kullanımını sağlayan

Karma Eğitim Çoklu Ortam Eğitimi Sınıf Eğitimi + Kişisel hız / zamanlama olanağı + Kişiye uygun eğitim ve değerlendirme olanağı + Yoğun alıştırma ve bireye uygun düzeyde tekrar olanağı + Sabırlı ve destekleyici + Düşük Maliyetli + İstenilen yerde çalışma olanağı + Öğretim ve detaylı açıklamalar yapılır + Öğretmen geribildirim yönlendirme ve ödev verir + Sosyal iletişim sağlanır + İçerik geliştirilir, aktarılır ve kişiselleştirilir + Hakiki kişisel iletişim olanağı sağlar Yüksek disiplin ve motivasyon gerektirir Sosyal iletişim sağlamaz Konular genel olup, kişiselleştirme yoktur. İyi bir öğretmen gereklidir Öğrencilerin yeteri kadar tekrar olanağı yoktur Maliyeti yüksektir Stres yaratabilir Belirli saat ve zamanda belirli yer

Beceri Kazanma Süreci İnceleme Anlama Hedefe Yönelik Tekrar Yeniden Yerleştirici Tekrar

Eğitim Yazılımı ile Kayıt Yöneticisinin Kullanımı ile ilgili bilgiler aşağıdaki linklerde yer almaktadır: Sunucu Bilgisayara Eğitim Yazılımı Yüklemek İçin Neler Yapılmalıdır? Kayıt Yöneticisi (Records Manager) Kullanımı İçin Neler Yapılmalıdır?

DynEd İngilizce Dil Eğitimi sistemi ile ilgili tüm açıklamalara ve sistemin uygulanması ile ilgili açıklanacak her yeni bilgiye http://mebides.meb.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz…

İyi Çalışmalar Dileriz.