Öğretmenlik Uygulaması

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Advertisements

Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
STAJ UYGULAMASININ YAPILABİLECEĞİ İŞLETMELER
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
STAJ UYGULAMASININ YAPILABİLECEĞİ İŞLETMELER
SINO 314 Topluma Hizmet Uygulamaları
YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ DİL HAZIRLIK OKULU
AB-TÜRKİYE ODA FORUMU PROJESİ 1/51 DEĞERLENDİRME TABLOSU Başvuru Rehberi içinde yer alan ve proje tekliflerinin hangi kriterlere göre değerlendirileceğini.
BÜYÜKÇİĞLİ ANADOLU LİSESİ
OKUL DENEYİMİ -I- Dr. Muhammed TURHAN.
DENETİMDE ZAMAN EYLEM PLANI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
BOLOGNA SÜRECİNDE ÖĞRENME ÇIKTILARINA DAYALI EĞİTİM
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
SINIF GEÇME ve Ders seçimi.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
MERHABA.
YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU MUHASEBE ve VERGİ BÖLÜMÜ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROĞRAMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
SINIF GEÇME.
Staj.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.). Okul Deneyimi Dersi Kaynakça: Aday Öğretmenler İçin Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Editör: Yrd.Doç.Dr.
8 inci sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak olarak gerçekleştirilecektir eğitim-öğretim yılından.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Yerleştirme (Staj) Hareketliliği Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Öğrenci Sorumlusu
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
INF 101 Basic Information Technologies
ÖZET Sınıf Öğretmenliği Anabilim dalındaki öğretmen adaylarına Öğretmenlik Uygulaması I ve II dersleri kapsamında anlattıkları derslere sistemli ve çok.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Danışman: Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Hazırlayan: Melike ELMEZ
STAJ ÇALIŞMASI VE ESASLARI Mesleki Ve Teknik Eğitim Yönetmeliği Md 58
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Fiz 114 Fizik II Laboratuarı Yrd. Doç. Dr. Haydar ARSLAN
Fiz 113 Fizik I Laboratuarı Yrd. Doç. Dr. Haydar ARSLAN
EDS462 Okul Deneyimi Dersi
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
Girişimcilik ve Proje Yönetimi
BÜTÜNLEŞTİRME EĞİTİCİ EĞİTMENİ İHSAN KESİK
1. Destek Eğitim Odası nedir? Okul ve kurumlarda, yetersizliği olmayan akranlarıyla birlikte aynı sınıfta eğitimlerine devam eden özel eğitime ihtiyacı.
BİTLİS REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ/Özel Eğitim Hizmetleri Bölümü, Adres: Taş.
ADIM ADIM STAJ Değerli öğrenciler, sizlere okulumuzda ki zorunlu staj da yapacağınız işlemleri sırasıyla açıklamaya çalışacağım. *Her şeyden önce staj.
REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ a)Özel Eğitim Hizmetleri Bölümü b)Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Bölümü.
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
ADAY ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİ
EĞİTİM BİR KÜLTÜRLEME ARACIDIR Kasıtlılık: Planlı olma.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
AOÖ406 OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA PROGRAMLARI
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
DESTEK EĞİTİM ODASI UYGULAMA KILAVUZU
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (MSc., MEd.).
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Öğretimin Planlanması
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
DESTEK EĞİTİM ODASI.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
DESTEK EĞİTİM ODALARI.
Fiz 114 Fizik II Laboratuarı Yrd. Doç. Dr. Haydar ARSLAN
DESTEK EĞİTİM ODASI Nedİr?
Sunum transkripti:

Öğretmenlik Uygulaması EDS 462 Öğretmenlik Uygulaması

Dersin içeriği Staj okulundaki her hafta, bir «günlük plan» hazırlama, hazırlanan ve onaylanan planı sınıf öğretmeninin kontrolünde uygulama, daha sonra uygulamanın staj okulundaki öğretmen, üni.öğretim elemanı ve aday öğretmen tarafından değerlendirilmesi, bu değerlendirmeler doğrultusunda gerekiyorsa düzeltmelerin yapılması ve uygulamanın bazı bölümleri veya tamamının tekrarlanması, portfolyo hazırlama.

Kullanılacak ders kitabı «Aday Öğretmenler İçin: Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması» Editör: Yrd.Doç.Dr.İsmail Hakkı Demircioğlu. ANI Yayıncılık (Kitapta sorumlu olunacak esas bölüm: BÖLÜM 3, Sayfa 69 – Sayfa 100)

Öğrenciden istenenler Okul uygulamaları ile ilgili Günlük Plan hazırlaması Hazırlanan günlük planın staj okulunda uygulanması Yapılan uygulamanın Okuldaki uygulama öğretmeni tarafından değerlendirilmesi Uygulamayı yapan öğrencinin kendisi tarafından değerlendirilmesi Üniversitedeki Uyg. Öğretim Elemanı tarafından değerlendirilmesi Yapılan tüm bu değerlendirmelerin ışığında, planda ve uygulamada gerekli düzeltmelerin yapılması (ve gerekliyse uygulamanın tekrar edilmesi) Öğrencinin, zaman içinde yaptığı çalışmalarını sistemli olarak bir araya getirerek bir ürün dosyası (portfolyo) hazırlaması ve bunun dönem sonunda sunması.

Okul uygulamaları (staj), haftada en az bir tam gün (veya haftada 2 yarım gün) şeklinde yapılabilecektir. “Ders anlatımı” uygulamalarının toplamı en az 10 saat olmalıdır. Bu süre, şartlar elverdiği takdirde, daha da artırılabilir. Hedeflenen diğer tüm etkinlikleri kapsayacak şekilde olmak kaydıyla (ders anlatımı haricindeki), diğer sınıf içi-sınıf dışı etkinliklerin toplamı da en az 20 saat olmalıdır. Okuldaki tüm uygulama saatleri toplamı 30 saati tamamlamalıdır.

Üniversitedeki EDS462 dersiyle ilgili çalışmalar, Çarşamba günleri saat 13:10-14:00 arasında Lab1 ‘de yapılacaktır… Ders Öğretmeni : Eser ÇEKER