GIDA DENETİMİNDE DENETÇİ DAVRANIŞLARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
“TOPLAM İSTİHBARAT” İÇİN KONSOLİDE VERİ TABANI
Advertisements

Ankara, AVRUPA YATIRIM BANKASINI TANIYALIM AVRUPA YATIRIM BANKASI-AB KOMİSYONU FEMIP TEKNİK YARDIM PROJESİ BANKAKADEMIE INTERNATIONAL.
ERGANİ DEVLET HASTANESİ EĞİTİM BİRİMİ
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
KALİTE VE GÜVENCE POLİTİKA BELGEMİZ KALİTE VE GÜVENCE POLİTİKA BELGEMİZ İÇİNDEKİLER MİSYONUMUZ 2 VİZYONUMUZ 2 TEMEL DEĞERLERİMİZ 2  Dürüstlük 2  Tarafsızlık,
Mesleki Etik İlkeler 1.Doğruluk
ETİK DENETİMİ Etik risk göstergeleri, Bir etik programın incelenmesinde dikkat edilecek hususlar Etik denetimindeki muhtemel sorunlu alanlar Denetçilerin.
DEĞERLER EĞİTİMİ Prof. Dr. Emin Karip Milli Eğitim Bakanlığı
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
Eğitim Öğretimde Planlama
Hasta-hekim/hastane ilişkisi Hipokrat Günümüze Yüz yüzeİleri teknoloji KutsalSofistike BüyüselModern hastaneler.
SAĞLIK HİZMETLERİNDE DENETİM Prof. Dr. Recep AKDUR.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Yeni alınan deneyimsiz personelin yetiştirilmesi veya
TAM ÖĞRENME MODELİ Hazırlayan Güzide BAŞDAĞ Ankara 2003.
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akdağ Öğretim Yöntemleri
Avcılar Mehmetçik İlkokulu
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİNDE TEMEL KAVRAMLAR
OKUL YÖNETİCİLERİNİN DENETİM STANDARTLARI
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
TANIŞMA TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ
Öğretim Durumlarını Planlama
KİŞİSEL GELİŞİM.
Ailelere Ergen Gelişimi Hakkında Dipnotlar
MUSTAFA ABAK ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENİ
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
Dr M SÖZBİLİR Motivasyon
İLETİŞİM BECERİLERİ MODÜLÜ
TAHİRİNİ DURAN DUDU GÜMÜŞ İLKOKULU VE ORTAOKULU YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük İLETİŞİM VE İNSANİ İLİŞKİLER
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
Aile İçi İletişim.
SIĞINMACI ÇOCUKLARIN SORUNLARINDA ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ (19 MART2011 UĞUR PLAZA) MÜCAHİT ŞAHİNTÜRK PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
Eğer bir çocuk kınanarak yaşarsa suçlamayı öğrenir.
İLETİŞİM ENGELLERİ VE ETKİLİ İLETİŞİM
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
SPORDA GÖZLEM ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
YETİŞKİN EĞİTİMİ “SAĞLIK İÇİN HERKES, HERKES İÇİN SAĞLIK.” ÇOKLU DUYUSAL ÖĞRENME ÖĞRENME HATIRLAMA  TAT YOLUYLA %1 OKUMA İLE %10  DOKUNMA İLE %1,5 DUYMA.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULAMALARI
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
HOŞGÖRÜ VE SAYGI.
"Temelinde sevgi olan hiçbir eğitim başarısızlığa uğramaz.“
EĞİTSEL REHBERLİK Yrd.Doç.Dr. İsmail Hakkı TOMAR
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
Sosyal Öğrenme Kuramı (Bandura)
Yaparak yaşayarak öğrenme. Motivasyon ve yöneltme Learning to Learn Training Öğrenmede yetişkinleri ne güdüler? Developed with the support of the EU Leonardo.
EĞİTİMEĞİTİM «Bireyin davranışlarında kendi yaşantıları yoluyla, «kasıtlı (amaçlı-bilinçli) olarak istendik (toplumca uygun görülen-istenilen yönde) davranış.
BİREY VE MESLEK İNSANI OLARAK PSİKOLOJİK DANIŞMAN.
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Vergi Denetiminde Şüphecilik ve Mesleki Yargı
Ders 14: Eğitsel ve Davranışsal Değerlendirme
Teknoloji Nedir?.
Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
KAMU YÖNETİMİNDE SAYDAMLIK VE HESAPVEREBİLİRLİK PROF. DR
BAŞARILI İNSANLARIN KURALLARI
Bireysel Çalışma Yöntemi
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
Çocuklara Yönelik Şiddetin Önlenmesi
Etik TANIMI ETİK, KİŞİNİN DAVRANIŞLARINI TEMEL ALAN AHLAK İLKELERİNİN TÜMÜDÜR. ETİK, İNSANLARA İŞLERİN NASIL YAPILMASI GEREKTİĞİNİ BELERLEMEDE YARDIMCI.
Etik TANIMI ETİK, KİŞİNİN DAVRANIŞLARINI TEMEL ALAN AHLAK İLKELERİNİN TÜMÜDÜR. ETİK, İNSANLARA İŞLERİN NASIL YAPILMASI GEREKTİĞİNİ BELERLEMEDE YARDIMCI.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ORTAÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ORTAÖĞRETİM ALMANCA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI TANITIM SEMİNERİ
Andargojinin varsayımları
TANIMLAR EĞİTİM «Bireyin davranışlarında kendi yaşantıları yoluyla, «kasıtlı (amaçlı-bilinçli) olarak istendik (toplumca uygun görülen-istenilen yönde)
Sunum transkripti:

GIDA DENETİMİNDE DENETÇİ DAVRANIŞLARI Prof Dr. Recep AKDUR

GIDA DENETÇİSİNİN UYMASI GEREKEN KURAL KÜMELERİ ERDEMLİLİK KURALLARI İNSANLARARASI İLŞKİ KURALLARI İLETİŞİME İLİŞKİN KURALLAR YETİŞKİN EĞİTİMİNE İLİŞKİN KURALLAR DENETİME ÖZGÜ KURALLAR Recep Akdur 2004

ERDEMLİLİK KURALLARI Dürüstlük Özerklik Eşitlik Yararlılık Saygı Recep Akdur 2004

İnsanlar Arası İlişkilerde Diğer Bazı Kurallar İçtenlik Tutarlılık Kendine güven Önyargısızlık nesnellik Hoşgörü ve kabullenme Recep Akdur 2004

Denetici, İyi Bir İletişimci Olmalıdır İLETİŞİMDE ETKİLİLİĞİ ARTTIRICI BİR DAVRANIŞ İÇİNDE OLMALIDIR Gözlem İlgi ve odaklaşma Dinlemeyi bilme Empati Tekrarlama, netleştirme Özetleme, pekiştirme Geri bildirim Recep Akdur 2004

Denetici, İyi Bir iletişimci Olmalıdır DENETİCİ İLETİŞİMİ KOPARAN DAVRANIŞLAR İÇİNDE OLMAMALIDIR Anlatım yetersizliği Güvensizlik Öğüt verme Reddetme küçük görme Savunma Sempati Recep Akdur 2004

Gıda deneticisi, iletişim alanlarının farkında ve bilincinde olmalıdır İLETİŞİM ALANLARI A(-) B(-) A(+) B(-) A(-) B(+) A(+) B(+) Recep Akdur 2004

Denetici İyi Bir Öğretmen Olmalıdır MUHATABININ YETİŞKİN OLDUĞUNU ASLA UNUTMAMALIDIR Öğrenme süreci daha yavaştır Benlik ve sorumluluk duygusu gelişmiştir Bilgi birikimi ve deneyimi olan insanlardır Pratik düşünür, gereksindiği konuları öğrenir Recep Akdur 2004

DENETİME ÖZGÜ KURALLAR Süreklilik düzenlilik Kendini tanıtma Amacın anlatılması Amaca uygun yöntem, araç gereç kullanma Kılık kıyafet ve tavırlar Tarafsızlık düşüncesi yaratma Önderlik, inisiyatif Sonuçları bildirme Ödüllendirme özendirme Ceza Recep Akdur 2004