İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI UYGULAMALI İŞVEREN ZİYARETLERİ EĞİTİMİ
İş ve Meslek Danışmanları Eğitimi İşveren Ziyaretleri
2 HEDEFLERİN ÖZELLİKLERİ Duruma özel Ölçülebilir Başarılabilir Gerçekçi Zamana bağlı Hedef grup
3 HEDEF GRUP Alt gruplar yada kesimler PİYASA Coğrafi konumlar, İşletme büyüklükleri Hizmetlerden faydalanmayan işverenler Yüksek işe giriş çıkış oranları Öncelikli gruplara yönelik açık işleri olan işverenler Ziyaret sıklığı ve öncelikler ZİYARET Tek bir ziyaret --- Birden fazla ziyaret Ziyarette öncelik konular, odak nokta
4 YÖNTEMLER ve KAYNAKLAR Yüzyüze ziyaret Telefon Mektup Broşür Sunum Bilgi toplamak için kullanılan süre Ne kadar zaman Kaç personel Ekipteki atanmış personel yada grup Anketin basılma maliyeti Anketin analiz maliyeti Seyahat maliyeti Maliyet-sonuç dengesi
5 İZLEME ve DEĞERLENDİRME Sorunlar varsa HEDEF HEDEF GRUP YÖNTEM KAYNAKLAR Neler yolunda gitti? Neler yolunda gitmedi? İlerde neyi tekrar yapacaksınız? Neyi farklı yapacaksınız?