EN İYİ MESLEKLER YARIŞI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÜNİTE PLANININ ÖNCESİ VE SONRASININ İNCELENMESİ
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
NİZİP HÜSEYİN YALÇIN ÇAPAN ANADOLU LİSESİ
KARMAŞIK SAYILAR.
Öğretmenin Adı, Soyadı Hakan Bozkurt.
AHMET NAFİZ DEMİR * * 2005 a.g.b k.g.b z.g.e a.g.b a.g.b o.l.m a.g.b
İlköğretim Bölümü Matematik Öğretmenliği Programı
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
Newton’un Hareket Kanunları
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Uzaktan Eğitim Kuramları
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
Hazırlayan Sibel Güler- Fatma Akfırat Binnur Sancak Palaz- Volkan Tay
DÖNEMLERE GÖRE GELİŞİM GÖREVLERİ
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
ANADOLU MEDENİYETLERİ
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
ALIŞTIRMA YAZILIMLARI (Practice and Drills)
Ünite Portfolyo Sunumu
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Master in Advanced European and International Studies.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
PORTFOLYO NEDİR? NASIL HAZIRLANIR? ELEKTRONİK PORTFOLYO NEDİR?
COMENIUS COMENIUS ÇOKLU OKUL ORTAKLI Ğ I. BOZOK ORTAOKULU.
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
EKO OKULLAR PROJESİ.
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Özel Gereksinimli Çocuklar
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
PROBLEM ÇÖZME YAZILIMLARI
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
Çoklu Zekâ Kuramının Öğrenme-Öğretme Süreçlerine Yansıması.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
ADDIE. ADDIE MODEL İ (JENER İ K MODELLEME) 2 Analiz (Analysis) Tasarım (Design) Geliştirme (Development) Uygulama (Implementation) De ğ erlendirme (Evaluation)
Özel Gereksinimli Öğrenciler ve Fen Öğretimi
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
Mutluköy İlköğretim Okulu
Öğretimin Uyarlanması
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Hızlı Okuma Egzersizleri
KENDİNİZİ ÖĞRENCİ OLARAK NASIL TANIMLARSINIZ?
Sunum transkripti:

EN İYİ MESLEKLER YARIŞI ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU CENGİZ ASLAN

ÜNİTE ÖZETİ En iyi meslek kimin mesleği yarışması başlamıştır.En beğenilen,en sevilen,en önemli mesleği belirleme yarışı okulumuz 2.sınılar arasındaki gruplar arasında başlamıştır.Grupların çalışmaları bir bültende paylaşılmaktadır.Bu bültenle öğrenciler projelerini tanımlamakta,en iyi mesleği belirleme planlarını açıkalamakta ve meslekler hakkında bilgi vermektedirler.

Öğretim Programı Tasarım Soruları Temel Soru Seçimim doğru mu? Ünite Soruları Bir mesleğin en iyi meslek olma kriterleri nelerdir? Meslekler bizim için neden önemlidir? İçerik Soruları Meslek türlerinelerdir? Mesleklerin yararları nelerdir? Farklı mesleklere neden ihtiyaç vardır? Meslek seçimi nasıl yapılmalıdır?

EN İYİ MESLEK YARIŞI PROJESİ Bu proje öğrencilerim 21. Yüzyıl Becerileri geliştirmesine aşağıdaki yollarla yardımcı olacak: Akranlarla işbirliği Farklı mesleklere ilişkin verileri analiz etmek ve Ünite Sorularını cevaplamaya yönelik sonuçlar çıkarmak Araştırmaları hakkında sorunları çözmek ve kararlar almak Bülten aracılığıyla başkalarıyla iletişim kurmak

Öğrenci Gereksinimlerini Belirleme Aracı Amaç Öğrencilerin farklı mesleklere yönelik ne bildiklerine ve ne ölçüde bu konuya ilgi duyduklarına ilişkin veri toplamak Öğrencilerimden ne öğrenmek isterim? Öğrencilerimin Ünite Soruları konusunda hali hazırda ne bildiklerini ve araştırma veanket konusunda neler bildiklerini öğrenmek isterim. Üst düzey düşünmeyi özendirmek için neler denedim? Farklı mesleker arasında ilişkiler bulmalarını ve sonuçlar çıkarmalarını isterim. Değerlendirme sonunda elde ettiğim veriler ünitenin ilerleyen etkinliklerini planlamama nasıl yardımcı oldu? Nasıl araştırma ve anket tasarımlanır konusunda eksik ya da yanlış anlayanlara destek sağlayabilirim. Mesleklerin önemini farklı düzeylerde algılamışlarsa değişik kaynaklar sunabilirim. Bu değerlendirme aracını ünite boyunca belirli aralıklarla tekrar kullanarak öğrencilerin gelişimlerini görmeye çalışacağım. Ne tür geribildirim ya da ek fikir almak isterdiniz? Sanırım üst düzey düşünmeyi geliştirme konusunda daha fazla yardıma ihityacım var.

Kursa ilişkin hedeflerim Öğrencilerimin araştırmaya daha fazla merak duymasını sağlayacak yollar bulmak Öğrencilerimin ve kendimin kullanabileceği farklı araştırma ve anket yollarını öğrenmek Başka öğretmenlerle görüş alış verişinde bulunmak

Öğrencilerimin Hedefleri Bilim insanlarının verileri nasıl topladıklarını ve düşündüklerini öğrenmek Daha bağımsız öğrenen olmak

Geri bildirim istediğim konular İşbirliği yapabileceğim farklı araştırma ve anket tekniklerini bilen,uygulayan bir başka öğretmen arkadaş ve öğrencileri Öğrencilerin kendi öğrenme süreçleri konusunda daha fazla sorumluluk almalarını sağlamanın yolları