BAŞARILI SONUÇLAR SAĞLAYAN YARATICI İNSAN KAYNAĞI İLE ÇALIŞMAK

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Performans Değerlendirmesi
1. GİRDİ KRİTERLERİ PUANLANDIRMA MATRİSLERİ
AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. İK FONKSİYONU.
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
TARİHÇEMİZ 1976 yılında İstanbul'da kurulan Polin, bugün su kaydırakları ve su parklarının tasarım, üretim ve montajında her kıtada gerçekleştirdiği 2000.
Farklı Kültürlerde Liderlik Yapmak Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
Kurumlar toplumu önemser
KSS ve KOBİ. Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) Avrupa Komisyonu’na göre KSS; “Şirketlerin gönüllü olarak toplumsal ve çevresel konuları, operasyonlarına.
BİLGİ TOPLUMU STRATEJİSİ Halil İbrahim AKÇA DPT Müsteşar Yrd. 7 Eylül 2006.
AVİVASA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş.
22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ 22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ Sunum: Dr. Adnan BÜYÜKDENİZ Genel Müdür.
Müşerref Üstek.
Gantek Teknoloji AR-GE Faaliyetleri ve bir AR - GE başarı hikayesi Ertuğrul Ağar.
Türkiye / Bölüm II Her alışverişte para kazanın..
, BURSA MÜKEMMELLİKLE GELECEĞE HAZIRLIK.
Türkiye’de Liderlik ve İK Katkısı 25 Mart 2006 TÜRKİYE’DE LİDERLİK VE İK KATKISI 25 Mart 2006 Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
SANAYİ KURULUŞLARININ YÜSEM’DEN BEKLENTİLERİ ERTAN ÇİMEN İKYS MÜDÜRLÜĞÜ İK UZMANI ERTAN ÇİMEN İKYS MÜDÜRLÜĞÜ İK UZMANI.
 Bu yıl, 11 kategori arasından en fazla (+1 Jüri Özel ödülü) olmak üzere en fazla 4 kategori ile katılabilirsiniz.  Başvuru yapılan her kategori.
LİDERLİK.
Genç Bilişimciler İçin Profesyonelleşme Yolunda Öneriler
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
1 Bilişim ve İletişim Sektörü Neden Stratejiktir ? Bilişim ve İletişim iş yapış şekillerini ve sosyal hayatı doğrudan etkileyen ana-yapıtaşı konumundadır.
Misyonumuz Yenilikçi, bilgili, dürüst, çağdaş koşulsuz müşteri memnuniyeti felsefesini özümsemiş yüksek nitelikli, bilgi, beceri ve potansiyellerini arttırarak.
AKILLI ŞEBEKELİ KİM İŞLETECEK ? Murad ŞERALIOĞLU İGDAŞ EĞİTİM MÜDÜRÜ
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
KOÇ GRUBU STRATEJİK YÖNETİMİ. Koç Topluluğu Stratejik Planı Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık  Rekabetçi Avantaj için Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık.
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
Do not put content on the brand signature area İstanbul – Nejat Bilginer İnsan Kaynakları ve Yönetim Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı.
İş Dünyasında Yeni Yaklaşımlar Copyright S.K.Mirze1.
ERK İSG&İK – –
Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
MECHSOFT MechSoft, orta ve büyük ölçekli yüzlerce firmaya yazılım alanında danışmanlık ve servis hizmeti veren bir IT firmasıdır. JAVA ve NET teknolojilerinde.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
İNOVASYON.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Pazarlama Araştırması Derneği CEO’sundan Birkaç Söz Bu bölümde, sektörün diğer profesyonel kuruluşları ve Pazarlama Araştırması Derneği tarafından.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Kariyer Yönetimi Araçları
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
YENİ ORGANİZASYON YAKLAŞIMLARI
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
LOBI HOME GAYRIMENKUL BIREYSEL VE KURUMSAL DANı Ş MANLıK HIZMETLERI.
Yrd.Doç.Dr. Volkan Unutmaz
DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1.
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
Bölüm 1 Giriş. Bölüm 1 Giriş Teknolojik Yeniliğin Önemi Teknolojik yenilik günümüzde birçok endüstrideki rekabet başarısının en önemli tek itici gücüdür.
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
Şirket Adı İş planı sunusu.
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

BAŞARILI SONUÇLAR SAĞLAYAN YARATICI İNSAN KAYNAĞI İLE ÇALIŞMAK Selen Kocabaş

ÖNCÜ TURKCELL… VİZYONUMUZ “Hayatı kolaylaştırmak ve zenginleştirmek” SLOGANIMIZ “Önce İnsan Öncü Turkcell”

SEKTÖRDE TURKCELL… Paylaşacağımız Film yaklaşık 2,5 dakika sürmektedir.

BAŞARININ SIRRI…İNSAN KAYNAĞIMIZ Çalışan sayısı: 3000+4000 Ortalama Yaş: 31 Kıdem : 4.3 yıl 3000 çalışan

BAŞARININ SIRRI…İNSAN KAYNAĞIMIZ SAYGI Turkcell Çalışanlarının Ortak Özellikleri: Müşteri Odaklılık Profesyonellik İşini Sahiplenme Çözüm Odaklılık Yaratıcılık /Yenilikçilik BAŞARI ODAKLILIK MÜŞTERİ MERKEZLİLİK ORTAK DEĞERLERİMİZ ÖNCÜLÜK GÜVENİLİRLİK VERİMLİLİK Seçme ve yerleştirme sürecimiz; Şirket kurum kültürü ve hedeflerine, temel ve pozisyona özel yetkinliklere en uygun adayı bulacak şekilde tasarlanmıştır

Yaratıcı İnsan Kaynağı – Şirket Kârlılığı Çalışan Yaratıcılığı Verimliliği, Bağlılığı, Müşteri Memnuniyeti Müşteri Bağılığı Kârlılık & Büyüme % 1,3 % 0,5 Müşteri Memnuniyeti Şirket Geliri Çalışan Yaratıcılığı ~ Müşteri Memnuniyeti ~ Şirket Karlılığı * Dünyaca ünlü parakendeci Amerikalı Sears Roebuck firmasında gerçekleştirilen araştırma sonuçları

Yaratıcılık uygun ortamda filizlenir ...

İnsan Yönetiminde Gerçeklerimiz Değişmekte Eski Gerçeklik Çalışanlar şirketlere ihtiyaç duyar İnsan = Maliyet Sermaye, Makine= Rekabet avantajını yaratan İş sayısı sınırlı Çalışanlar sadık Çalışanlar standart paketleri kabul ederler Yeni Gerçeklik Şirketler çalışanlara ihtiyaç duyar. İnsan = Yetenek İnsan = Rekabet avantajını yaratan Potansiyel insan sayısı sınırlı Çalışanlar sürekli hareketli Çalışanlar daha talepkar

TURKCELL ÇALIŞMA ORTAMI Organizasyon Yapısı Bilgi Yönetimi Yönetim Kültürü Yalın, Değişime Açık; Esnek, Dinamik, Hiyerarşi az; Takım Çalışmalarına Açık; Pazar ve Rekabet Şartlarından Beslenen Teknolojiyi Kullanan, Kurumsal Hafızaya Önem Veren; Güvenilir, Güncel, Gerekli Bilgiyi Sunan Açık, Şeffaf, Saygılı; Demokratik, Yenilikçi; Yetiştiren, Geliştiren; Güç Odaklı Olmayan, Fırsat Veren, Teşvik Eden Kurum Kültürümüzün Güçlü Yönleri Şirketin yönü ve vizyonu konusunda haberdarlık Yaratıcılık Şeffaklık ve Açık İletişim Müşteri Odaklılık

Corporate Executive Team YALIN YAPI.. REPORTING LINE Corporate Executive Team (CEO / CXOs) Management Team (Division Head) Unit (Head -Team Member)

Yaratıcılık desteklendiğinde, değeri hissettirildiğinde süreklidir. ...

PERFORMANS VE YETENEK YÖNETİMİ Yüksek performansı ödüllendirmeyi, başarıyı kutlamayı ve fark yaratanı ortaya çıkararak sahip olduğumuz değerli insan kaynağını en etkin şekilde yönetmeyi hedefliyoruz

Yetenek Matrisi 20% 70% 10% 2 ETKİN PERFORMANS (FIT) YÜKSEK POTANSİYEL (GROW) DÜŞÜK (MOVE) GELİŞEBİLİR (IMPROVE) (STRETCH) ( JUMP) 20% 70% 10%

PERFORMANS VE YETENEK YÖNETİMİ Ayna tutarak , Kişiselleştirilmiş gelişim planları oluşturarak, Fark yaratanı ayırt ederek ve elde tutarak, Düzenli, açık ve yapıcı geribildirim vererek, Farklılaştırılmış insan kaynakları uygulamaları sunarak, Farklı kariyer fırsatları sunarak, İş ve insan yönetimi dengesi sağlayarak

Her Şey İnsana Yatırım ile Başlar... EĞİTİM ve GELİŞİM YÖNETİMİ Her Şey İnsana Yatırım ile Başlar... Tüm bu yaklaşımın arkasında herşeyin insanla yapılabileceği, bilgi çağında entellektüel sermayenin Turkcell grubunun en büyük değeri olduğu gerçeği var. Bu inançla insana yatırım Turkcell’in en öncelikli odak alanı diyoruz. Ve bu yaklaşımımızı uluslararası anlamda belgelendirdik..IIP

STRATEJİK GELİŞİM ÇÖZÜMLERİ Müşterilerimiz Turkcell Grup “Business Challanges” Akademi Markalı Gelişim Programları 2006 2006 2006 2007 2007 2007 2008 Alternatif Eğitim Kanalları: $3.372.000 250 Akademi Eğitmeni 40 Gelişim Ortağı Yetkinlik Eğitmenleri Kurum Kültürü / Yönetim Kültürü Sosyal Sorumluluk Projeleri

EĞİTİM ve GELİŞİM YÖNETİMİ 2006 Kişi Başı Eğitim Saati : 54 2006 Kişi Başı Eğitim Maliyeti : 798 $ “E-learning Eğitimleri” ve “İç Eğitimler” den elde edilen tasarruf : 3.372.000 $ Ortak Hizmet Anlayışı Müşteri Hizmetleri / Satış Gelişim Programı Ortak Yönetim Kültürü Ortak Yönetim Gelişim Programları 1. 2. Uluslararası kıyaslarına baktığımızda kurumsal şirket üniversitelerinin eğitim bütçelerinin insan kaynağına ayrılan toplam bütçenin yüzde 2,5’u olarak gerçekleştiğini görüyoruz. Turkcell de uluslararası standartlara ulaşan eğitim bütçesiyle çalışan gelişimini öncelikli hedefi olarak gördüğünü bir kez daha ortaya koymuştu. 3. Turkcell Akademi 2006 yılında Grup bünyesinde de alternatif eğitim platformları ile tasarruf imkanı sağlamıştır. 4. Turkcell Grup genelinde Ortak Hizmet Anlayışı oluşturmak adına bir program yürütülmektedir. Müşteri Hizmetleri / Satış Gelişim Programı Turkcell’in temel hizmet ve satış duruşunun müşteri ile kontak kurulan tüm hizmet kanallarında, müşteriye değer yaratacak şekilde standart bir yaklaşımla aktarılmasını sağlamak amacıyla tasarlanmakta olan gelişim programıdır. Kurumsal ve bireysel müşterilerimize dokunan tüm çalışanlarımız bu programın hedef kitlesi olup, bugüne kadar uygulanan tüm programlar bu yaklaşımla Turkcell Akademi çatısı altında yeniden yapılandırılacaktır. 5. Turkcell Grup genelinde Ortak Yönetim Kültürü oluşturmak adına iki farklı program yürütülmektedir. Ortak Yönetim Gelişim Programları, Farklı yönetim seviyelerine yönelik tasarlanmış farklılaştırılmış yönetim gelişim programları yürütülmektedir. Bu programlar, Turkcell Grup stratejileri, ortak yönetimsel yetkinlikleri ve değerleri bazında tasarlanmış olup, aynı zamanda bireysel gelişim ihtiyaçlarına yönelik entegre gelişim çözümleri sunmaktadır. Turkcell Grup Yetenek Gelişim programları Turkcell Grup genelinde yüksek performanslı ve potansiyelli çalışanların belirlenerek, ortak yönetimsel yetkinlikler doğrultusunda gelişimlerini sağlamak ve ortak yönetim kültürüne sahip lider ve yöneticiler yetiştirilmektedir. Üst Düzey yöneticileri yedeklemeye ve genç yetenekleri belirleyip geliştirmeye yönelik iki seviyede yürütülen yetenek gelişim programları ile şirketler arası kariyer hareketleri ve kritik pozisyonların devamlılığı ve çalışanların bağlılığı sağlanmaktadır. 6. Yetenek yönetimi hızlı ve sürekli rekabetin yaşandığı sektörümüzde en önemli odak alanlarımız arasında yer alıyor. Geleceğin liderlerini ve yöneticilerini hazırlamaya yönelik ilk uygulamamız 3 yıl önce başladığımız Lider Yönetici Yetiştirme Programıydı. Bugün geldiğimiz noktada, şirketimizde hayata geçmiş yetenek yönetimi projesi ile yetenekler ve yedekleme süreçleri de segmentlere ayrılmıştır. LYYP ile attığımız adımları biraz daha kapsamlı hale getirilmiş ve iki ayrı yetenek havuzuna yönelik 2 ayrı gelişim programı tasarlanmıştır. Yetenek gelişim programları, Turkcell Grubunun tariflediği lider / yönetici tanımı doğrultusunda , yeteneklerden beklenen fonksiyonel, yetkinlik ve değerler bütününe yetkin yönetici ve liderler yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu kriterler bazında tasarlanan gelişim programlarının yanı sıra yeteneklere bireysel bazda gelişim ihtiyaçlarını karşılayan bireysel gelişim planları da sunulmaktadır. Belirlenen bireysel gelişim ihtiyaçlarına yönelik gerçekleştirilen entegre gelişim çözümleri arasında; *İç Mentorluk Bireysel ve Grup Koçluk Proje Çalışmaları Sosyal Sorumluluk projeleri Bireysel Gelişim planlarının takibi Özelleştirilmiş yetkinlik eğitimleri yer almaktadır. Yetenek Gelişim Programları; Üst Düzey Yönetici Geliştirme Programı Genç Yetenek Geliştirme Programı

Fark Yaratan Çalışanlara, Farklı Akademi Gelişim Çözümleri… Yetenek Gelişim Programları İç Mentorluk Koçluk/Grup Koçluk Yurtiçi ve Yurtdışı Konferanslar Workshop Üst Düzey deneyim Paylaşma Platformları Yaşayarak Öğrenme B-Learning Sohbet /DVD Seansı İç Mentorluk Grup Koçluk Yurtiçi ve Yurtdışı Konferanslar Workshop E-Learning B-Learning Sohbet /DVD Seansı Yönetici Koçluğu Yurtiçi ve Yurtdışı Konferanslar Sınıf içi Eğitim Yaşayarak Öğrenme Ağırlıklı Fonksiyonel Sınıf içi Eğitim E-Learning/B-Learning Yönetici Koçluğu Ağırlıklı Fonksiyonel Sınıf içi Eğitim E-Learning B-Learning Yönetici Koçluğu E-Learning

Turkcell Grup Yetenek Gelişim Programları 1- Executive Development program A) Ortak Yönetim Kültürü oluşturmak -Turkcell Grup kültür ve derğerlerinin aktarılması -Türkcell Grup lider tanımı ve yönetici yetkinliklerinin aktarılması -Turkcell Grup business challange’ların aktarılması B)Etkin lider / yönetici olma yolunda bireysel ihtiyaçların karşılanmasına yönelik gelişim çözümleri -Akademi çözümleri yetkinlik eğitimleri fonksiyonel eğitimler -Koçluk & Mentorluk grup koçluk bireysel koçluk 2- Young Talent Recognition Events Executive Development Programı Young Talent Recognition Events

Turkcell Grup Yönetim Gelişim Programları Yöneticiliğe İlk Adım Yöneticiliğe ilk adım Yeni Yöneticilerin temel yönetim becerilerini geliştirerek insan ve iş yönetiminde etkinliklerini arttıran sınıf içi eğitimler ,atölye çalışmaları, sohbet ve dvd seansları Yöneticilikte İleriye Adımlar Grup genelinde “Ortak Yönetim Kültürü” oluşturarak etkin performans yönetimi ve iletişim sağlamak. Bölümler ve şirketler arası bilgi / tecrübenin yoğun bir şekilde paylaşılmasını destekleyerek etkin kurumsal bilgi yönetimi gerçekleştirmek. Yöneticilerin “Liderlik”  ve “İşletme Yönetimi” yetkinliklerini geliştirerek, olumlu iş sonuçları elde etmelerini desteklemek. Yöneticilikte İleriye Adımlar

Yaratıcılık ödüllendirildiğinde pekişir...

ÖDÜLLENDİRME Fark yaratan çalışanlarımızı özel uygulamalar ile destekliyor, maddi olan ve olmayan çeşitli araçlar ile ödüllendiriyoruz. 246 KİŞİ 68.9 Milyon $ KAZANÇ Değerli Fikirler Ödülü Akademi Eğitimenleri Ödülü Satış Ödülleri CXO Motivasyon Bütçesi Motivasyon Bütçesi TSAG Çekilişleri 5-10 Yıl Altınları Ödüllendirme araçlarımızdan biri olan DİYET (Düzeltici İyileştirici Yaratıcı Etkin Takım Çalışması) Ödüllendirme Sistemi ile Turkcell içerisindeki herhangi bir çalışan diğer bir çalışanı başarılı bir fikir veya çalışmasından dolayı ödüle aday gösterebilmektedir.

ÖDÜL TÖRENLERİMİZ...

Fark Yaratan Çalışanlar için Farklılaştırılmış İK Uygulamaları Çalışanlarımıza yarattıkları katma değer ile uyumlu insan kaynakları uygulamaları sunuyoruz Standart Ücretlendirme & Ek Menfaatler Kitlesel Eğitimler Genel kariyer Planlaması Pay for Person Kişiselleştirilmiş Eğitimler Profile Uygun kariyer Planlaması

Yaratıcılık paylaştıkça, yaşadıkça çoğalır ...

İLETİŞİM İletişim Araçlarımız Ayda ortalama 500.000 ziyaretçi! Çalışanlarımızın bilgilerini paylaşabilecekleri, bölümlerin kendilerini tanıtabilecekleri, işlerini sergileyebilecekleri herkesin katılımına açık, bilgi alışveriş merkezimiz 1 yılda 1200 kişi İşim İçin İletişim kavramını içselleştiren çalışanlarımıza yüzyüze iletişim önceliğinde teknolojik imkanları kullanarak bilgilerini paylaşacakları ve aynı zamanda bilgi alacakları alanları yaratıyor ve yaşatıyoruz. Lokasyon bazlı yapılanmada merkezden uzak her nokta özellikle LCD ve Multimedia platformları ile önemli konulardan anında haberdar olabiliyor. Böylece çalışanlarımız işlerinde kullanacakları değerli bilgilere zaman kaybetmeksizin ulaşarak iş verimliliklerini arttırmaktadırlar. Ayda ortalama 500.000 ziyaretçi! Sıcak Haberler, Turkcell Sözlük, Kim Kimdir? İletişim Takvimi, Sayfa hazırlama, Anket vb. Ayda ortalama 3000 ziyaretçi Röportajlar Tanıtımlar Sunumlar Tüm bölgelerde Canlı Yayın Tüm plazalarımızda LCD panolar Ayda 25 flash haber , İçerik sağlayacı ile Dünya-Türkiye gündemi Haftalık İletişim Dergimiz Ayda ortalama 10.000 ziyaretçi

Turkcell Sosyal Aktivite Grubu SOSYAL HAYAT Turkcell Sosyal Aktivite Grubu Sosyal aktiviteler ile motivasyonu, çalışanlar arası iletişimi, yaratıcılığı artırarak ortaya çıkan pozitif etkiyi u yansıtmayı amaçlıyoruz. 246 AKTİVİTE 17.000 KATILIMCI % 99 MEMNUNİYET Amacı : Sosyal ortamda güçlendirilen ilişkilerin iş ilişkilerine olumlu etkilerini yaşatmak , Turkcell çalışanlarına özel ve değerli olduklarını hissettirerek , çalışanlarımızın kuruma olan bağlılıklarını arttırmak ama en önemlisi tüm bu sonuçları iş verimliliğine dönüştürmek, Turkcell’li olma hissini sosyal ortamda kuvvetlendirerek bu hissi iş yapma şekillerine yansıtarak çalışanların işlerini severek yapmalarına yardımcı olmak, Çalışanların birlikte hareket edebilme yeteneklerini organizasyonlar, eğitimler ile arttırarak ortak hedeflere doğru birlikte ulaşmanın zevkini yaşatmak, bunu iş ortamına taşımalarına yardımcı olmak, Çalışanların motivasyonlarını arttırmak, 2006 / 246 AKTİVİTE_17.000 KATILIMCI

SOSYAL HAYAT Turkcell Sosyal Aktivite Grubu 17.000 KATILIMCI % 99 MEMNUNİYET TSAG aktivitelerinin iş arkadaşlarınızla olan ilişkileri olumlu olarak etkilediğini düşünüyor musunuz ? B++ B+ B B- B-- TSAG aktivitelerinin iş verimliliğinizi olumlu olarak etkilediğini düşünüyor musunuz ? B++ B+ B B- B-- Amacı : Sosyal ortamda güçlendirilen ilişkilerin iş ilişkilerine olumlu etkilerini yaşatmak , Turkcell çalışanlarına özel ve değerli olduklarını hissettirerek , çalışanlarımızın kuruma olan bağlılıklarını arttırmak ama en önemlisi tüm bu sonuçları iş verimliliğine dönüştürmek, Turkcell’li olma hissini sosyal ortamda kuvvetlendirerek bu hissi iş yapma şekillerine yansıtarak çalışanların işlerini severek yapmalarına yardımcı olmak, Çalışanların birlikte hareket edebilme yeteneklerini organizasyonlar, eğitimler ile arttırarak ortak hedeflere doğru birlikte ulaşmanın zevkini yaşatmak, bunu iş ortamına taşımalarına yardımcı olmak, Çalışanların motivasyonlarını arttırmak, 2006 / 246 AKTİVİTE_17.000 KATILIMCI

SOSYAL HAYAT Turkcell Gönüllüleri Çalışanlarımızın yardıma ihtiyaç duyan kuruluşlara maddi/ manevi destek sağlamalarını sağlayarak, bireysel desteklerini bir sinerjiye dönüştürüyoruz. 2006’da birçok projeye imza attık. Destekleriniz ile ; Afyon Yukarı Tandır Köyü Sıcacık Oldu, Ayvalık’ı yeşillendirdik, oyuncaklarımızı paylaştık, kitaplarımızı paylaştık, Yakacık Çocuk Yuvası’ndaki çocuklara bir park alanı hediye ettik. Düzenli ödeme yapan gönüllülerimizin katkılarıyla tüm projelerimize kaynak yarattık.

Hayat fena halde futbola benzer 4 doğru pas % 90 goldür!!! Burada “Dar alanda kısa paslaşmalara atıf yapılır” Buradan bu takımın yüksek performanslı bir takım olması için ne yapması gerektiği konusuna geçilir...

Yaratıcı İnsan Kaynağı – Lider Mobil İletişim Şirketi... Abone Bazı (Milyon) Net Gelir (Milyar $) Aboneler (Milyon) ~ Penetrasyon Pazar Payı As of 2006 YE

TEŞEKKÜR EDERİZ