Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1."— Sunum transkripti:

1 DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1

2 CDO TURKEY HAKKINDA 2

3 CDO TURKEY MİSYON Türkiye’de 5 Yıl içerisinde her kurumsal şirkette bir CDO olması 3

4 4 DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERİ (CDO) Müşteriyi çok iyi tanıyan, Dijital Operasyonları çok iyi bilen, Stratejiye ortak olan yeni yönetici

5 5 DIGITAL DISRUPTION DİJİTAL KARMAŞA

6 6

7 7

8 CDO PROFİLİ 8

9 DELOITTE 9

10 DİJİTAL DÖNÜŞÜMDE VE CDO’LARDA BAŞARI SIRLARI 10

11 2 TİPTECDO ELÇİ (AMBASSADOR) CDO DÖNÜŞTÜRÜCÜ (TRANSFORMER) CDO 11

12 KURUMLARD A DİJİTAL DÖNÜŞÜM YAPILARI 12

13 13 YÖNETİM KURULLARINDA ŞİRKETTE CDO OLARAK İCRACI POZİSYONDA CEO + DİJİTAL KONSEY OLARAK AYNI ZAMANDA CDO OLARAK YÖNETİM DANIŞMANLIĞI ALARAK

14 CDO ORGANİZASYON ŞEMASI 14

15 CDO (Chief Digital Officer) DİJİTAL STRATEJİ DİREKTÖRLÜĞÜ DİJİTAL PAZARLAMA DİREKTÖRLÜĞÜ YENİ TEKNOLOJİLER DİREKTÖRLÜĞÜ İŞ ANALİZİ VE GELİŞTİRME UYUM, KONTROL VE SÜREÇ YÖNETİMİ BÜTÇE VE RAPORLAMA DİJİTAL PAZARLAMA SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ MÜŞTERİ DENEYİMİ & CRM ALTERNATİF DAĞITIM KANALLARI (Web, Mobil, Call Center) BÜYÜK VERİ (BIG DATA) YÖNETİMİ IoT (Internet Of Things) CDO (Chief Digital Officer / Dijital Dönüşümden Sorumlu Başkan) Organizasyon Şeması MÜŞTERİ DENEYİMİ & CRM 15

16 CDO’LARDAN TEMEL BEKLENTİLER 16

17 DİJİTAL STRATEJİYİ VE DİJİTAL FİKİRLERİ OLUŞTURABİLME VE UYGULAYABİLME MÜŞTERİYE FAYDA SAĞLAYABİLME VERİMLİLİK VE KARLILIK SAĞLAYABİLME 17

18 18

19 19 MÜŞTERİ DENEYİMİ

20 STRATEJİYE ORTAK OLMA SÜREKLİ MÜŞTERİYİ DÜŞÜNME ÇEVİK,HIZLI VE VERİYE DAYALI SİSTEM OLUŞTURMA İŞ NETWORKLERİNİ GENİŞLETME KENDİSİNİ DESTEKLEYECEK UYGUN EKİBİ OLUŞTURMA 20

21 21 AKILLI ÜRETİMLE SANAYİDE VERİMLİLİK Tasarım süresinin kısalması Üretim süresinin ve yaşam döngüsünün kısalması. Anında üretim Lot büyüklüklerinin düşmesi Daha çeşitli ürün çıkarabilme fırsatı Maliyet ve dolayısı ile satış fiyatlarının düşebilmesi Yatırımın geri dönüşünün daha kısa olması Kaynakların daha etkin yönetilebilmesi Enerji verimliliği Müşterinin ihtiyaçlarını daha hızlı karşılama – esnek üretim

22 22

23 MOBİLİTE, LOKALİZASYON 23

24 SMART MANUFACTURING (AKILLI ÜRETİM), SMART DISTRIBUTION (AKILLI DAĞITIM) 24

25 25

26 SÜRÜCÜSÜZ ELEKTRİKLİ VE HİBRİD ARABALAR 26

27 27

28 ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK 28 SANAL GERÇEKLİK DEĞİŞKEN VE KONTROLLÜ SCREENLESS DİJİTAL EKRANLAR

29 DRONE VE DİĞER UÇAN NESNELER 29

30 30

31 3D BASKI (PRINTING) 31

32 32

33 33

34 İYİ ŞEYLER SADECE DİLEYEREK OLMAZ. ONLAR İÇİN BİR ŞEYLER YAPMALISINIZ... Bulent.Kutlu@CDOturkey.com 34


"DİJİTAL DÖNÜŞÜM LİDERLERİNİN İŞLETMELERİN VERİMLİLİĞİNE ETKİLERİ BÜLENT KUTLU 1." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları