SERVİS PERSONELİ ÇALIŞMA PRENSİPLERİ 2

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Advertisements

AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ ANKET ÇALIŞMASI ARALIK-2013 AFYONKARAHİSAR.
İZCİLİĞİN AMAÇLARI ve TEMEL PRENSİPLERİ
OGYE Okul Gelişim Yönetimi Ekibi
? HİJYEN ve SANİTASYON NEDİR ? NİÇİN ÖNEMLİDİR ?.
Mesleki Eğitim Ögrenci ve Çalışan Hareketlilik Bütçeleri Katılımcı ve rafakatçi için seyahat edilecek ülkeye gidiş dönüş için Seyahat Edilen mesafe 100.
TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
IMDA KONGRESİ GALA YEMEĞİ, GORDİON, POLATLI – ANKARA
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
Tavşanın yarış hikayesi
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
EĞİTİM 6 KİŞİSEL HİJYEN NİSAN
EĞİTİM 8 Kişisel Hijyen Oğuz Güler 1.
Çocuğun başarısını yükseltmede ailenin rolü
SOSYAL DAVRANIŞLAR.
Unutmayın! Servis şoförlerinin sorumluluğu çok fazladır, çünkü servis aracı içerisindeki tüm öğrencilerin, can güvenliğinden servis şoförleri sorumludur.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
Ailelere Ergen Gelişimi Hakkında Dipnotlar
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ Ofis Çalışanları Beceri Eğitimi.
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
MERHABA.
Kazanım 3. Katıldığı gruplarda aldığı roller ile rollerin gerektirdiği hak ve sorumlulukları ilişkilendirir.
__________Mehlika –Emir Altay Anaokulu Okul Kuralları
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
Tabanbant İşaretlerinin Sezilmesi
.  ..  Proje  Hastalarımıza sağlık problemleriyle birlikte artan psikolojik destek ihtiyaçlarını karşılamak, kendilerini güvenilir bir ortamda.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA VE HEDEF BELİRLEME
Matematikten Neden Korkarız?
1,2,3,4-A SINIFI VELİ Toplantısına HOŞGELDİNİZ..
ROBERT STEPHENSON SMYTH BADEN POWELL
BAŞARIYI ETK İ LEYEN ETMENLER Burcu PEZÜK Psikolojik Danışman.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA ve ZAMANI ETKİLİ KULLANMA
ETKİLİ ÖĞRETMENLİK VE SINIF YÖNETİMİ
ÖĞRENCİLERİMİZLE OKUL KURALLARINI BELİRLİYORUZ...
SINAV KAYGISI KONUSUNDA VELİLERE ÖNERİLER
ÇEKMEKÖY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Eğitim Sürecine Uyumu Kursu Çiğdem ÇAMUR Özel Eğitim Öğretmeni Ahmet KAHRAMAN.
İŞLETMELERDE İLETİŞİM
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
SINIF YÖNETİMİ.
TKY PROGRAMINI UYGULAMA TKY FELSEFESİ TKY UYGULAMASINDAKİ TEMEL İLKELER TKY.
Televizyon Engelini Aşın  Televizyon programları, çeşitlilik ve konu açısından oldukça zengin yayınlar sunmakta ve farkında olmadan ciddi zaman kayıplarına.
TAŞIMALI EĞİTİM SERVİS ŞOFÖRLERİ SEMİNERİ AZDAVAY ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
MESLEKİ AHLAK KURALLARI
TELEFONDA İLETİŞİMDE ADAB-I MUAŞERET.
MUTFAK PLANLAMASI VE ARAÇ GEREÇLERİ.
GENİŞ ÇAPTA SERVİS YÖNTEMLERİ
MİSAK-I MİLLİ ORTAOKULU öğrencileri eğitimlerini ,
GÜLÜMSEME, SELAMLAMA VE MİSAFİR MEMNUNİYETİ
OKULDA,SINIFTA VE SOSYAL ÇEVREDE UYULMASI GEREKEN GÖRGÜ KURALLARI
KUVER AÇMA Standart Kuver Malzemeleri : Molton Masa örtüsü Kapak örtü
H. A. AKINCI ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
Mutfak Hizmetleri Yönetimi
“Mizan Plas” (Mise en Place) nedir? Kısaca açıklayınız.
Mutfak Hizmetleri Yönetimi
KAT HİZMETLERİNİN TANIMI ve ÖNEMİ
NEDEN MİSAFİR DİYORUZ? NEDEN MİSAFİR DAİMA HAKLIDIR?
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA TEKNİKLERİ. ETKİLİ OKUMA BECERİLERİ  Okurken anlamayı kontrol etmek Metin hakkında soru sormak ve cevaplamak Yüksek sesle okumak.
TİTAN HOTELLERİ ÇEVRE ETKİNLİKLERİ 2017
ÇEVRE EĞİTİM VE BİLİNÇLENDİRME
İş Sağlığı ve Güvenliği Çevre Güvenliği ve Kalite Müşteri Memnuniyeti
YEMEKHANE MEMNUNİYET ANKETİNE 501 KİŞİ KATILMIŞTIR.
HZ. MUHAMMED’İN KİŞİSEL ÖZELLIKLERI Peygamber Efendİmİz dürüst ve güvenİlİr bİrİsİydİ. Öyle kİ; kİmsenİn malına, mülküne yan gözle bakmaz ve asla yalan.
KAT HİZMETLERİ YÖNETİMİ
2017 YILI MAVİ BAYRAK ETKİNLİK DOSYASI.
2018 YILI YAPILAN ÇEVRE ETKİNLİĞİ
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KAT HİZMETLERİ DEPARTMANININ ORGANİZASYON YAPISI
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
EK YILINDA GERÇEKLEŞTİRİLECEK ÇEVRE EĞİTİM ETKİNLİKLERİ
Sunum transkripti:

SERVİS PERSONELİ ÇALIŞMA PRENSİPLERİ 2

Güler yüzlü ve yardım sever olmak. Kılık kıyafetimizle diğer personellere örnek olmak İşe tam saatinde gelmek, bedenen ve ruhen sıhhatli ve bakımlı olmak. Misafirlerin kullandığı autletleri kesinlikle kullanmamak.

Doğru ve dürüst olmak. Mesai içindeki hitap şekillerine dikkat etmek ve kibar olmak. Misafirle diyaloglarda art niyetli olmamak Misafir isteklerine ‘’memnuniyetle’’ deyip cevap vermek,başka bir istekleri olup olmadığını sormak

Mesai saatleri içinde kesinlikle kılık kıyafet çıkarmamak. Diğer Müdürlere ve personele karşı davranışlara dikkat etmek Çalışırken takım ve ekip ruhu ile çalışmak.

Kullandığınız malzemeleri korumak ve bakımını yapmak Gösterilen servis standartlarına harfiyen uymak,uymayanları uyarmak. Kişisel ve materyal temizliğine önem vermek,uyarıları dinleyip hata yapmamak.

Misafir memnuniyetini en üst seviyede tutmak,baştan savmadan isteklerine anında yardımcı olmak. Misafiri masasından kaldırmadan temiz ve kurallara uygun servis yapmak. Hiçbir misafire ayrım yapmadan eşit hizmet vermek

Göz kontağına önem vermek,mümkünse misafire adıyla hitap etmek,servis alanı içerisinde body language olayını dikkate almak. Misafirle fazla sohbet ortamına girmeden kısa ve öz olarak hatırını sormak ve hoşça kalın deyip masadan uğurlamak. Misafir isteklerine ‘’memnuniyetle’’ deyip cevap vermek,başka bir istekleri olup olmadığını sormak

Telefonu açarken önce mekan,isim,ve ’’nasıl yardımcı olabilirim’’ deyip not almak. Misafirlerden alınan olumlu yada olumsuz tepkide anında şefe bilgi vermek. Bulunan kayıp eşyaları şefin nezaretinde anında lost and faund (kayıp eşya ) ofise teslim etmek

Unutmayın ki; Bir otelin yıldızlarının içini dolduran altın avizeler, altın çatal bıçaklar değil, sizlersiniz; yani ÇALIŞANLAR