ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KADEM KIBRIS TÜRK TABİPLER BİRLİĞİ HEKİM ÇALIŞMA KOŞULLARI, SORUNLAR VE ÖNERİLER ARAŞTIRMASI MART 2010.
Advertisements

BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
INTERNET SUNUMU.
TEDMER Türkiye Etik Değerler Merkezi Vakfı Etik Barometre Araştırması Nisan 2007 ERA Research & Consultancy.
Araştırma Tasarımı Shopper Index : 9 il kent merkezinde
BÜYÜK KOLAYLIK YIKANABİLİR KUMAŞ ETİKETLERİ !.. Janus Cares.
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
Doğalgaz Dağıtım Sektöründe Online Hizmetler
DİDEM GÖRGÜLÜ ÖZGE ÇELİK ÜLKELER : AMERİKA İNGİLTERE YENİ ZELANDA ÇİN
KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
TÜKETİCİ DAVRANIŞI NEDİR?
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
REKLAMCILIK Hafta 5.
Simülasyon Teknikleri
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Pazar Araştırma Uzmanı kimdir?
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Burcu Musaoğlu Data Sistem A.Ş..
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
Proje yönetiminde başarının yeni formülü. Daha başarılı projeler Daha ekonomik çözümler Daha özelleşmiş hizmetler için… Neden ?
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
Confidential & Proprietary Copyright © 2009 The Nielsen Company Reklam Endeksi Nielsen Media Research & Nielsen Consumer İşbirliği İle Yürütülmektedir.
HİPERMEDYA ORTAMLARINDA ÜÇ NAVİGASYON SİSTEMİNİN KULLANILABİLİRLİĞİNİN KARŞILAŞTIRILMASI Ali GÖK Orta Doğu Teknik Ünivrsitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri.
Metron eğitim araştırma prom gıda tur ltd şti
1 “Selas-KALITATIF” GRUP GÖRÜŞMELERİ MODELİ. Selas-KALITATIF Modeli “Paket Çözüm” “Selas-KALITATIF” Soyut kavramların, somut bilimsel temellere oturtulması.
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
TEST – 1.
Gelişmemizi nasıl ölçebiliriz ? Başarı ölçütleri: Sürekli iyileştirmeye ve hesap verebilirliliğe yönelik olarak performans ölçütlerinin saptanması.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
ZAMANLA YARIŞIR… Gülbahar Mah. Şehit Ertuğrul Kabataş Cad. Bozkır İş. Merkz. No:12/3 M.KÖY/İST. Tel:+90 (212)
PLANLAMA VE PROJE FAALİYETLERİ
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
PAZARLAMA BİLGİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Anket Geliştirme.
Pazarlama Araştırması
Pazarlama Araştırması Verilerinin Sınıflandırılması-II
SLIDE 1BBY208 – Bahar 2005 Betimleme Yöntemi Yaşar Tonta H.Ü. BBY yunus.hacettepe.edu.tr/~tonta/courses/spring2005/bby208/
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
NİTEL VERİ TOPLAMA ARAÇLARI
Pi Magic — İş Uygulamaları Yatay Çözümler Endüstri Çözümleri Yönetim.
ÖĞRENME AMAÇLARI Çeşitli veri toplama yöntemlerinin avantaj ve dezavantajlarını anlamak. Kişisel görüşme, telefonla anket ve çevrim içi anketleri.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
Strategic Business Planning for Commercial Producers
Bilişim Ortağınız.
3 Haziran 2008 İçerik Yönetim Sistemleri (İYS) Umut TEKGÜÇ QuickWASP Limited (
KENT GÜNLÜĞÜ 2016 Sia Insight & Conento Ortak Projesi Yeni bir ülke bulamazsın, başka bir deniz bulamazsın. Bu şehir arkandan gelecektir. Konstantinos.
DERS 10: Birincil Kaynaklardan Veri Toplama (Data Collection – Primary Sources Akın Şahin.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
SUNUM KONU BAŞLIKLARI->
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Uzaktan Erişim İşletme Yüksek Lisans Programı MAN519T STRATEJİK YÖNETİM 2. Hafta Dış Çevre Analizi Yrd. Doç. Dr. Pınar FALCIOĞLU.
Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler 6. Hafta*
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ ÜNİTE 11
Eğitimde ve Psikolojide ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Otizm Farkındalık Araştırması
Yazılım Mühendisliği Temel Süreçler – PLANLAMA II
PAZARLAMA BİLGİ YÖNETİMİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Sunum transkripti:

ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI

2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.  Telefon, bilgisayar ve araştırmacılık deneyimini birleştiren, teknolojinin hız kazandırdığı yeni bir veri toplama tekniği olan CATI'de eş zamanlı kontrol olanağı da mevcuttur. D base CATI

3 HEDEF KİTLE VERİTABANI Selas-D.BASE “Selas-DbaseCATI” Araştırmaları için tüm sosyo ekonomik yapıları ve anahtar demografik verilerine sahip olduğumuz kişilik platform D base CATI

4  CATI projelerinde görüşülecek kişilerin Selas Veritabanında kayıtlı kişiler arasından rassal olarak seçilmesi sonucu yüksek katılım oranı  Görüşülecek kişilerin anahtar demografik verileri önceden bilindiği için kod onayı sonrasında odaklı soru sorma imkanı... HEDEF KİTLE VERİTABANI D base CATI

5 Selas Network veritabanı kullanımıyla,  Geniş kapsamlı sektörel bilgi desteği  Benzer çalışmaları karşılaştırma imkanı  Bulguların trende taşınmasıyla sektörel değişimlerin takibi... Selas Network INFO-VERİTABANI D base CATI

6 AVANTAJLAR...  CATI yöntemi ile yapılan çalışmalarda hedef kitle sayısı yüksek tutulabiliyor.  Anketler CATI programında tüm kontrollerle birlikte yazılıyor, sistem bilgisayarda otomatik olarak işliyor. D base CATI

7 AVANTAJLAR...  Ankette tüm kontroller otomatik yapıldığından, anketör hataları tamamen ortadan kaldırılıyor.  Bu tarz bir kontrolün haricinde, her panele bağlı bağımsız telefon hatları ile sistemin işleyişi sırasında anketörün yaptığı çalışma anında telefon ile dinlenerek kontrol edilebiliyor. D base CATI

8 AVANTAJLAR...  Hız  Kalite  Kota kontrolüne uygunluk  Düşük maliyet  Temsil yeteneği yüksek örneklem,  Esnek bir araştırma yöntemi.  Odaklı örneklem  Net sonuçlar ve çözümler... D base CATI

9 DEZAVANTAJLAR...  Süre olarak sınırlı  Görsel malzeme kullanılamaması  Özellikle kırsal alanlarda nispeten düşük telefon sahipliği D base CATI

10 Selas CATI grubunda; değişik ürün kategorilerinde istek üzerine özel araştırmalar ve periyodik araştırmalar, ağırlıklı olarak ürün/hizmet memnuniyeti, bilinirlik, tutum-davranış ve reklam/promosyon etkinlik araştırmaları yürütülür. ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI

11 SEKTÖR DİNAMİKLERİ, İMAJ, MARKA ve ÜRÜN PENETRASYONU, PAZAR PAYI, MARKA BİLİNCİ, MACRO / MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI

12 STRATEJİK PLANLAMA, SATIN ALMA ALIŞKANLIKLARI, TUTUM ve DAVRANIŞLAR, REKLAM PRE/POST TESTLERİ, MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI D base CATI

13 ÖZEL İLGİ ALANLARI, YAŞAM BİÇİMLERİ, MEDYA İZLEME ALIŞKANLIKLARI, MICRO BAZDA ARAŞTIRMA ALANLARI SİYASİ EĞİLİMLER, TÜKETİM KALIPLARI, D base CATI

14 Selas Dbase CATI Selas, yüzyüze görüşmenin zorunlu olduğu haller dışında; Sürat ve görece daha düşük maliyet nedeniyle müşterilerine, Selas Dbase CATI sistemiyle çalışmayı önermektedir. D base CATI