“AYIN ÖĞRENCİSİ” PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
Hayat Biçimini Seçmektir
BİR TATLI TEBESSÜM PROJESİ
ŞEKER İLKÖĞRETİM OKULU
ATIK KAĞIT DEĞERLENDİRME PROJESİ
“Küçükçekmece Perakende Balık Pazarı’nda AB Standartlarının Uygulanması” Projesi
ÇOCUĞUNUZUN OKUL BAŞARISINDA ÖNEMLİSİNİZ!!!
VELİ BİLGİLENDİRME SİSTEMİ (VBS)
“EN GÜZEL HEDİYE KİTAPTIR” PROJESİ
Bitirme Çalışması Çevre Mühendisliği Bölümü Bölüm Başkanı Prof. Dr. Yüksel ARDALI
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
Okul Başarısında Ailenin Rolü
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
Hazırlayanlar; Mehmet KÖK Ümit YAMAN
Sınav ve Ders Başarısında
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
Yusuf izzet Gökçe İlkokulu Müdürlüğü
Mersİn İl Mİllİ EğİTİm Müdürülüğü EĞİTİMDE KALİTE yönetİm sİstemİ değerlendİrİcİ eğİtİmİ   MERSİN.
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
YARIN SİZDEYİZ.
Hayat Boyu Öğrenme –LLP (Lifelong Learning Programme) ERASMUS PROGRAMI Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları DEÜ Mühendislik Fakültesi 2011/2012.
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
MUHAMMED YILDIRIM Psikolojik Dan ış man YENİ SINAV SİSTEMİ.
MARDİN-ARTUKLU REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
2014 YILI KUTLU DOĞUM HAFTASI KAPSAMINDA -SAKARYA İL MÜFTÜLÜĞÜ VE – SAKARYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İŞBİRLİĞİ İLE ORTAOKUL, İMAM HATİP ORTAOKULU, LİSE.
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
GEBZE İLÇESİ’NDE BAŞARININ ARTTIRILMASI
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
İLK ÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ÖZEL EĞİTİM
YABANCI DİL EĞİTİM ORTAMLARININ BİLİŞİM VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ (BIT) KULLANARAK ZENGİNLEŞTİRİLMESİ Muhammet Berigel,Hasan KARAL Karadeniz Teknik Üniversitesi.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
TEOG SINAVI VE TERCİH İŞLEMLERİ
“RİSKİ AZALT BAŞARIYI ARTTIR”
KİLİMLİ CUMHURİYET ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ 2013 ORTAK SINAV UYGULAMALARI.
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
OKULLARDA BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ (OBAP)
Onur TAT Yasin ARMUTÇU Dursun ÜLKER
Saliha SERDAR ---Cüneyt KILIÇ Rehberlik Öğretmeni ve Psi.Danışman
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
1.Grup Aigai Öğrenci motivasyonunun arttırılması için yapılabilecek çalışmalar ve ödüllendirme kriterleri.
 Motivasyonun şartları: Olumlu bakabilmek Olumlu hayal kurmak İstekli olmak  Okul idaresinin DynEd ile karşılaşılan teknik sorunlarını anında çözmesi.
HAYDİ DURMA ,BELİRLENEN KRİTERLERE UY. SINIFINDA AYIN ÖĞRENCİSİ OL
Temel eğİtİmden ortaöğretİme geçİş sInavI
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile yerleştirileceklerdir.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
MUSTAFA KEMAL İLKÖĞRETİM OKULU
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ANNE-KIZ BABA-OĞUL KÜTÜPHANEDEYİZ
Alan-Ders Seçimi Seminerine HOŞGELDİNİZ
Adım 1: Ders Kayıt: Staj yapacak öğrenciler öncelikle Ders kayıt döneminde staj derslerini kodlayarak Endüstri Stajı dersini almış olmaları gerekir (Son.
PROBLEM ALANLARINA GÖRE REHBERLİK
GEDİK ÜNİVERSİTESİ ÖDEV SUNUMU KONU özeti: Dersin Adı: Tarih : Konu Adı: Ödevi Hazırlayan: Öğr. Gör. :
Duygularını ve düşüncelerini ifade eder.
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLARIN AKADEMİK BAŞARISINDA AİLE VE PEKİŞTİREÇ
ÖZEL ALTIN PUSULA ANAOKULU MİNİK KALPLER BÜYÜK İŞLER PROJESİ
BALIKESİR EĞİTİMDE NİTELİĞİ GELİŞTİRME VE İZLEME PROJESİ
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) TEOG ile yerleştirileceklerdir.
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
İnternet Programcılığı II
TEOG VE TERCİH DANIŞMANLIĞI
Sunum transkripti:

“AYIN ÖĞRENCİSİ” PROJESİ

PROJENİN GEREKÇESİ Öğrencilerin çalışmaya teşvik edilmesi, öğrenciler arasında rekabet oluşturularak genel başarının artırılması,başarılı öğren- cilerin ödüllendirilmesi amaçlanmaktadır.

PROJENİN ÖZETİ Sınıfın en başarılı öğrencisi sınıf öğretme- ni tarafından tespit edilir.Öğrencinin ailesi- ne posta yoluyla çocuklarının ayın öğrenci- si olduğunu belirten belge ile bir kitap gön- derilir.

PROJENİN AMACI VE HEDEFLERİ Başarılı öğrencileri ödüllendirmek,  Ailelerin,çocuklarının başarılarından haberdar olmalarını sağlamak, Öğrencilere,kendilerine değer verildiğini hissettirmek, Öğrenciler arasında tatlı bir rekabet ortamı teşkil etmek ve bu suretle genel başarıyı artırmak.

PROJEYİ YÜRÜTECEK BİRİM Okul idarecileri ve öğretmenleri

PROJENİN UYGULAMA ADIMLARI Sınıf öğretmenleri,sınıflarındaki “ayın en başarılı öğrencisi”ni seçecektir. Bu öğrencilerin ailelerine posta yoluyla başarı belgesi ve bir kitap gönderilecektir.

PROJENİN UYGULANACAĞI YER Okulun tüm öğrencileri için geçerli olacaktır.

PROJENİN BAŞLAMA/BİTİŞ TARİHİ Ocak 2010 tarihinden dönem sonuna kadar devam edecektir.

PROJENİN MALİYETİ Öğrencilerin ailelerine gönderilecek belge öğretmenlerce hazırlanacak,kitaplar da yine öğretmenler tarafından temin edilecektir.

PROJE ÇIKTILARI Çalışmayı seven,derslerine ve sınavlarına daha fazla ilgi gösteren,sevildiğini ve önemli olduğunu hissederek okuluna ve öğretmenlerine daha fazla muhabbet besleyen öğrenciler kazanmak;ailelerin, çocuklarının başarılarını görmelerini sağlamak;öğrenciler arasındaki rekabeti okulun başarısını artırıcı bir etken olarak kullanmak.

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK Alınacak olumlu neticelerle proje, her eğitim döneminde devam ettirilecektir.

RİSKLER Öğrencilerin başarısını iyi takip etmemek, Öğrencinin ailesine hediye ve belgeyi zamanında teslim edememek. Öğrenciler arasında oluşacak kıskançlık duygularını engelleyememek.

PROJEYİ HAZIRLAYAN BİRİM Çiçekpınar Şehit Hüseyin Şeker İlköğretim Okulu