Www.genclik.gov.tr AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı GENÇLİK PROGRAMI 2007-2013 EYLEM 4 – GENÇLİK DESTEK SİSTEMLERİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Gençlik Çalışanları ve Gençlik Kuruluşları için Eğitim ve Ağ Kurma
Advertisements

Sakarya Üniversitesi ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK YURTDIŞI MALİ KAYNAKLAR Ali Osman KURT SAÜ - Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü (ULİK) Genel.
ERASMUS+ GENEL TANITIMI
PROGRAM GENEL TANITIMI
AVRUPA BİRLİĞİ GENÇLİK PROGRAMI AVRUPA BİRLİĞİ GENÇLİK PROGRAMI EYLEM 2: AVRUPA GÖNÜLLÜ HİZMETİ.
AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
E Y L E M 5. 1 Gençlerin ve Gençlik Politikalarından Sorumlu Olanların Toplantıları Bütçe Sunumu PROGRAMI.
Meriç Belediyeler Birliği
E Y L E M 1. 2 G e n ç l i k G i r i ş i m l e r i PROGRAMI.
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Yapı ve Genel Prensipler Kültür Bilgi-Günü 2011.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ E ğ i t i m v e K ü l t ü r AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI  GENÇLİK PROGRAMI.
AVRUPA BİRLİĞİ SEVGİ BİLDİRİCİ Doç. Dr. CENGİZ HAKAN AYDIN SPOR YÖNETİCİLİĞİ.
PROGRAMI E Y L E M 1. 1 G e n ç l i k D e ğ i ş i m l e r i.
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
E Y L E M 3. 1 Avrupa Birliği Komşu Ülkeleri İle İş Birliği PROGRAMI.
9/1/ AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI  GENÇLİK PROGRAMI.
E Y L E M 5. 1 Gençlerin ve Gençlik Politikalarından Sorumlu Olanların Toplantıları PROGRAMI.
GENÇLİK PROGRAMI.
EYLEM 2 AVRUPA GÖNÜLLÜ HİZMETİ T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı.
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi VABpro KAPASİTE GELİŞTİRME FAALİYETLERİ TEKLİF ÇAĞRISI Proje Uygulama Başkanlığı 26 Haziran.
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
AB GENÇLİK( YOUTH ) PROGRAMI
AB Gençlik Programı (YOUTH)
1 AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı tr Eylem 1.2- Gençlik Girişimleri 5 EYLEM 1- AVRUPA İÇİN GENÇLİK (Eylem.
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi (Ulusal Ajans)
GENÇLİK PROGRAMI Eylem 1.3. Gençlik Demokrasi Projeleri
Erasmus+’ta Gençlik Destekleri Erasmus+ Gençlik Programı: Hedef Kitlesi:  Gençler  Kamu, sivil toplum ve özel sektör kuruluşları  En az dört.
‘’Bütün Gençler için Yaygın Eğitim’’
“ Genç Düşün, Değişimi Yarat”. Biz Kimiz? e-gençlik Derneği, internet sayfası ve bölge temsilcilikleri yoluyla farklı yerlerdeki.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
BÖLGESEL KALKINMANIN ÜÇ TEMEL SÜTUNU Three Pillars of Regional Development.
PROGRAM GENEL TANITIMI PROGRAMI. T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI TÜRK ULUSAL AJANSI AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı HAYATBOYUÖĞRENME.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI COMENİUS PROGRAMI. Comenius Programı Nedir?  Öğrencilere ve eğitim personeline, Avrupa’daki farklı kültürleri, dilleri.
AB GENÇLİK PROGRAMI. T.C. Başbakanlık DPT AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı GENÇLİK Hayat Boyu Öğrenme.
 Erasmus+ Programı, Avrupa Birliği tarafından eğitim ve gençlik alanında yılları arasında uygu-lanmış olan Hayatboyu Öğrenme ve Gençlik Programlarının.
THE LINKING EASTERN ANATOLIA TO PROGRESS PROGRAMME(TUR/98/002) (DOĞU ANADOLU KALKINMA PROGRAMI) Erol Çakmak Programme Manager Ankara/ Eylül 2006 BİRLEŞMİŞ.
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) Programı.
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ E ğ i t i m v e K ü l t ü r AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI  GENÇLİK PROGRAMI GENEL.
EYLEM 2 AVRUPA GÖNÜLLÜ HİZMETİ T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı.
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
E Y L E M 1. 3 Gençlik Demokrasi Projeleri PROGRAMI.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
Koordinatörler Toplantısı - 14 Mayıs 2009 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Desteklenen Faaliyetler: Yoğun Programlar (IP) ve Diğer Proje Faaliyetleri.
Comenius Hazırlık Ziyaretleri ve İrtibat Seminerleri Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Hayatboyu Öğrenme Programı (LLP)
GENÇLİK PROGRAMI EYLEM 1.3. GENÇLİK DEMOKRASİ PROJELERİ
Comenius Okul Ortaklıkları Projesi
ERASMUS+ Gençlik.
ERASMUS+ Ana Eylem 1- Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 1 Eylem 4- Gençlik Destek Sistemleri GENÇLİK PROGRAMI EYLEM 4 – GENÇLİK DESTEK.
AB Gençlik Programı (YOUTH)
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Hayatboyu Öğrenme Programı COMENIUS
“KWELE” Projesi (LdV 2007) “Kadınların İşgücü Piyasasına Kazandırılmaları ve Ekonomik Olarak Güçlendirilmeleri” (KWELE)
ANKARA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Bilgilendirme Toplantısı
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
ERASMUS+ GENÇLİK PROGRAMI
ERASMUS + GENCLİK. YENİLİKLER Sadece yaş arası gençler değil gençlik çalışanları da yaş sınırı göz etmeksizin katılabiliyor. Ayrıca bu programda.
KA1- YETIŞKIN EĞITIMI PERSONELININ ÖĞRENME HAREKETLILIĞI KA2-YENILIK VE İYI UYGULAMALARıN DEĞIŞIMI IÇIN İŞBIRLIĞI.
PROGRAM GENEL TANITIMI PROGRAMI. T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI TÜRK ULUSAL AJANSI AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı HAYATBOYUÖĞRENME.
Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar Erasmus + Yetişkin Eğitimi Stratejik Ortaklıklar.
COMENİUS PROGRAMI OKUL ORTAKLIĞI PROJE BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
AB PROGRAMLARI VE TÜRKİYE Çisel İLERİ 28 Mart 2017.
Yrd Doç Dr Turhan ŞALVA İş Sağlığı ve Güvenliği
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
KÜRESEL YÖNTEM VE TEKNİKLERE ISINMAYA EVET!
Avrupa Birliği Komşu Ülkeleri İle İş Birliği
Sunum transkripti:

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı GENÇLİK PROGRAMI EYLEM 4 – GENÇLİK DESTEK SİSTEMLERİ

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı DİĞER EYLEMLER Eylem 1.1 Gençlik değişimleri Eylem 1.2 Gençlik Girişimleri Eylem 1.3 Demokrasi Projeleri Eylem 2 Avrupa Gönüllü Hizmeti

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Bu eylemin iki temel amacı vardır: 1.Avrupa gençlik çalışmalarında değişimlerin, işbirliğinin ve eğitimin geliştirilmesi 2.Gençlik Programının amaçlarının başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi 3. Gençlik programı kapsamındaki projelerin geliştirilmesine destek 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı KİMLER KATILABİLİR? Bir program ülkesinde ikamet eden ve yaygın eğitim ve Gençlik alanında faaliyet gösteren ya da ilgilenen tüm aktörler projeye katılabilir. Örneğin, Yerel veya bölgesel düzeyde gençlik politikalarına katılanlar Gençlik liderleri Proje yöneticileri Gençlerden oluşan gruplar Eğitmenler/rehberler Yaygın eğitim alanında bulunan ya da bu alanla ilgilenen 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ETKİNLİKLER: 1. İşbaşı Eğitimi 2. Fizibilite Ziyareti 3. Değerlendirme Toplantısı 4. Çalışma Ziyareti 5. Ortaklık Oluşturma Faaliyeti 6. Seminer 7. Eğitim Kursu 8. Ağ Kurma 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 1.İŞBAŞI EĞİTİMİ (UYGULAMALI ÖĞRENME DENEYİM) İyi uygulamaların değişimi Bilgi ve becerilerin kazanılması Katılımcı gözlem yoluyla uzun süreli ortaklıkların oluşturulması Sınırlı bir zaman içerisinde, ortak bir kuruluşta bulunmak Faaliyet süresi: iş günü (yolculuk hariç). Ortak sayısı: En fazla 2 ülke Katılımcı sayısı: en fazla 2 katılımcı 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 2. FİZİBİLİTE ZİYARETLERİ Potansiyel ulusötesi proje Potansiyel ortaklar Eylem 1 ve Eylem 2 kapsamındaki projeyi göndermeden önce projenin fikri hakkında tartışma yapabilme Başvuru hazırlayabilme Faaliyet süresi: 2-3 gün Katılımcı sayısı: Kuruluş başına en fazla iki kişi 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA Mümkün mü? Yapılabilir mi?

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Proje Başlığı : Genç Ses Süre : 3 gün (Fizibilite Ziyareti) Başvuran Kuruluş :Yerel Gündem 21 Antalya Gençlik Meclisi Katılımcılar : Polonya(2), İngiltere (2), Türkiye(2). Projenin Amacı : Amaç 2004 yılında olası bir Eylem 1 projesinin detaylarını konuşmak ve anlaşma halinde gelecek projenin nasıl olması gerektiği konusunda anlaşmaktır. Olası partnerlerle ilişkileri geliştirmek, çalışma yöntemleri üzerinde araştırma yapmak da projenin hedeflerindendir ÖRNEK PROJE 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA 3.DEĞERLENDİRME TOPLANTISI Daha önce gerçekleştirilen toplantıları,seminerleri ve eğitim kurslarını değerlendirmek için yapılan toplantılardır. Faaliyet süresi: 10 güne kadar (yolculuk hariç) Ortak sayısı: Farklı program ülkelerinden en az 4 ortak olmalıdır. Proje hedeflerine ulaştı mı? Beklentilerimizi karşıladı mı?

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 4. ÇALIŞMA ZİYARETLERİ Diğer ülkelerdeki gençlik çalışmalarını ve gençlik politikası uygulamalarını öğrenme Somut bir teması olması Farklı kuruluşlarla yapılacak ziyaret ve toplantılar Faaliyet Süresi: 10 güne kadar. Ortak sayısı: Farklı program ülkelerinden en az 4 ortak olmalıdır. Katılımcı sayısı: max: 50 kişi 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA Bu ülkede gençlik çalışması alanında neler yapılıyor?

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Proje Başlığı : UYUS’MA Süre : 6 gün (Çalışma Ziyareti) Başvuran Kuruluş :Yalova Yerel Gündem 21 Gençlik Merkezi Katılımcılar : Malta(2), İtalya (2), Almanya (2), Türkiye(3), Belçika (1). Projenin Amacı : Avrupa gençliği uyuşturucu madde bağımlısı olma tehlikesiyle karşı karşıyadır. Uyuşturucu maddeye başlamanın en önemli nedeni yeterli bilincin olmamasıdır. Bu proje ile Yalova’daki uygulamaları ve Türkiye’de yapılan çalışmaları diğer ülkelerden gelen organizasyonlara aktarmak ve onların uygulamaları hakkında fikir edinmek amaçlanmaktadır. ÖRNEK PROJE 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 5. ORTAKLIK OLUŞTURMA FAALİYETİ Gençlik projeleri için ortak olma potansiyeli taşıyanları bir araya getirme Yeni gençlik projeleri başlatmaları için yeni ortaklar bulma fırsatı Katılımcı listesi ve oluşacak projeye ilişkin tahminler Faaliyet süresi: 10 güne kadar(yolculuk hariç). Ortak sayısı: Farklı program ülkelerinden en az 4 ortak olmalıdır. Katılımcı sayısı: Toplam 50 katılımcıya kadar 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA Ulusötesi projem için hangi ortaklarla çalışmalıyım? Ortaklarım güvenilir mi?

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ - ADANA YENİ ORTAKLIKLAR KEŞFETMEK AEGEE Adana tarafından başvurusu yapılan ve gelecekteki gençlik projelerine ortak bulmak için gerçekleştirilmiş bir projedir. Proje sonucunda, 1 Eğitim Kursu, 1 Seminer ve 1 Eylem 1 projesi için ortaklıklar kuruldu. TÜRKİYE, ALMANYA, TÜRKİYE, ALMANYA, İTALYA, İSPANYA, POLONYA, İNGİLTERE, ESTONYA, FRANSA HİBE: € Eylem 4.3 – İrtibat Kurma Projesi, 4 Gün, 8 Ülke, 30 Genç Proje Adı: 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 6. SEMİNERLER Gençlik programı ve gençlik projelerine ilişkin deneyim ve iyi örneklerin değişimi Teorik girdilere dayalı olarak, seçilen konu hakkında tartışma Faaliyet süresi: max. 10 gün Ortak sayısı: Farklı program ülkelerinden en az 4 ortak olmalıdır. Katılımcı sayısı: max. 50 kişi 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Proje Başlığı : Mor Dünyanın Saklı Melekleri Süre : 5 gün (Seminer) Başvuran Kuruluş : Ege Üniversitesi Avrupa Birliği Eğitimi ve Gençlik Programları Ofisi Katılımcılar : Polonya(5), İngiltere (2), Almanya (5), Türkiye(5), Macaristan (4). Projenin Amacı : Kent yaşamı kadınların sosyal ve ekonomik statüsünde değişmelere neden olmaktadır. Köyden kente göç eden insanlar uyum konusunda bazı problemlerle karşılaşmaktadırlar. Bu durumdan en çok etkilenenler ise kadınlar olmaktadır. Bu durumda ülkelerin geleceklerinde büyük öneme sahip olan genç kadınlar uyum süreçlerinde sosyal olarak dışlanma tehlikesiyle karşı karşıya kalmaktadırlar. Bu koşullara sahip genç kadınların topluma kazandırılması, proje partnerleri tarafından bir ihtiyaç olarak düşünülmektedir. ÖRNEK PROJE 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 6. EĞİTİM KURSLARI Katılımcıların bilgi, beceri ve davranışlarını geliştirmek için düzenlenen bir öğrenme programı Kültürlerarası iletişim; imkânları kısıtlı gençlerle çalışma; proje geliştirip uygulama vb. gibi konularda beceriler kazandırmayı ve geliştirmeyi hedefler. Faaliyet süresi: max. 10 gün Ortak sayısı: Farklı program ülkelerinden en az 4 ortak olmalıdır. Katılımcı sayısı: max. 50 kişi 4.3- GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı 8. AĞ KURMA Yeni sivil toplum ağlarının kurmak Mevcut ağların sürdürülebilirliğini güçlendirmek ve genişletmek İyi örnek değişimini sağlamak ve ulus-ötesi etkinliklerin süreklilik temelinde geliştirilmesine yönelik yapılar kurmak Faaliyet süresi: 15 ay Ortak sayısı: Farklı ülkelerden en az altı ortak olmalıdır GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı FİNANSMAN KURALLARI Katılımcıların seyahat masrafları: Seyahat masraflarının %70’i. Yeme içme ve konaklama giderleri: 43 Avro/gün/katılımcı. Faaliyet masrafları: 900 Avro + katılımcı başına 39 Avro. Eğitim araçları: Günlük 270 Avro. (Eğitim Kursları için) İstisnai masraflar: %100’e kadar GENÇLİK ÇALIŞANLARI VE GENÇLİK KURULUŞLARI İÇİN EĞİTİM VE AĞ KURMA

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Faaliyet Süresi (iş günü) Katılımcı sayısıKuruluş sayısı İş Gölgeleme 10-20En fazla 2 (1 AB’den) Fizibilite Ziyareti 2-3 En fazla 2/Kuruluş En az 2 (1 AB’den) Değerlendirme Toplantısı 1050 En az 4 (1 AB’den) Çalışma Ziyareti Ortaklık Oluşturma Faaliyeti Seminer Eğitim Kursu Ağ Kurma 3-15 aySınır yok En az 6 (1 AB’den) EYLEM 4 – GENÇLİK DESTEK SİSTEMLERİ

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı BİL BAKALIM ??????

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Bir grup genç çevre konusunda bir eylem 1 projesi yapmak istiyorlar ancak bu projenin planlama aşamasında ortaklarıyla çalışmayı ve ortaklarının fikrini alarak projeyi şekillendirmeyi istiyorlar. Sizce bu grup hangi eylem 4.3 faaliyetini yapmalı? Fizibilite Ziyareti

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı İngiltere “Crazy Youth “ adlı dernekten iki gençlik çalışanı Türkiye’deki “Çılgın Türk Gençleri” adlı derneği ziyaret etmek nasıl çalıştıklarını öğrenmek ve yaptıkları çalışmaları incelemek istiyorlar. Sizce Çılgın Türk Gençleri hangi eylem 4.3 faaliyetini yapmalı? İşbaşı Eğitimi

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı “Sürdürülebilir Kent Gönüllüleri Derneği” uluslar arası alanda çalışmalar yürütmek ve Gençler için Sürdürülebilir Çevre konusunda ağ oluşturmak istiyorlar ancak bu alanda yeterince ortakları ve ortaklarıyla sıkı ilişkileri yok. Derneğin ortaklarıyla iletişim kurması, yeni ortaklar bulması,farklı ülkelerden ortakları biraraya getirip yeni projeler oluşturmaları için hangi eylem 4.3 faaliyetini önerirsiniz? Ortaklık Kurma Faaliyeti

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Maşukiye Belediyesi Gençlik meclisi gençlerin yerel yönetime katılımıyla ilgili uzman konuşmacıların ve proje yapan organizasyonların katılacağı bir çalışma yapmak istiyorlar. Amaçları yerel yönetime gençlerin katılımı konusunda bilgi ve deneyim paylaşımı yapılarak ortak ülkelerin neler yaptığını öğrenmek. Sizce Maşukiye Gençlik Meclisi hangi eylem 4.3 faaliyetini yapmalı? Seminer

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı İstanbul Genç Sanatçılar Derneği, gençlerin İstanbul’da sanat adına yaptıkları çalışmaları tanıtmak ve bu konuda yapılan uluslararası örnekleri öğrenmek istiyor. Amaçları kentte gençlik ve sanat alanında çalışmalar yapan belediye, İstanbul Güzel Sanatlar Vakfı,Üniversite sanat kulüpleri ve Sanatla ilgili projeler yürüten dört farklı kurum ve kuruluşu gezmek istiyorlar sizce onlara hangi eylem 4.3 faaliyeti uygun? Çalışma Ziyareti

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı “Özgün Adımlar Gençlik Derneği” gençlik katılımı ve aktif vatandaşlık konusunda bir çok çalışma yapan bir dernektir. Dernek aktif vatandaşlık ve gençlik katılımı konusunda gençleri yaygın eğitim metotları ve eğitmenler yardımıyla bilgilendirmek ve kişisel gelişimlerini sağlayarak bu konuda proje geliştirmelerini sağlamak istiyor sizce onlara hangi eylem 4.3 faaliyeti uygun? Eğitim Kursu

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Kocaeli Tiyatro topluluğu 3 yıldır drama ve gençlerin kültürel katılımı konusunda bir çok proje yürütmektedir. Amaçları drama ve gençlik çalışması alanında yaptıkları projelerdeki ortaklarıyla bir araya gelerek projelerinin kalitesini,hatalarını ve doğrularını,aralarındaki ortaklık çalışmasını konuşmaktır sizce onlara en uygun eylem 4.3 faaliyeti nedir? Değerlendirme Toplantısı

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Gençlik Programının Genel Hedefleri: Gençlerin aktif vatandaşlığını ve Avrupa vatandaşlığını teşvik etmek Gençler arasında dayanışmayı geliştirmek ve hoşgörüyü teşvik etmek Farklı ülkelerdeki gençler arasında karşılıklı anlayışı güçlendirmek Gençlik alanındaki STK larının kapasitesinin gelişmesine katkıda bulunmak Avrupa işbirliğini teşvik etmek

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Daimi Öncelikler Avrupa vatandaşlığı Gençlerin katılımı Kültürel çeşitlilik İmkanı kısıtlı gençlerin dahil edilmesi

AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Yıllık Öncelikler Avrupa Fakirlik ve Sosyal Dışlanma ile Mücade Yılı Engelli gençler Göçmenlik geçmişi olan veya etnik, dini veya dil açısından azınlık statüsünde olan gençler Genç işsizliği ve işsiz gençlerin topluma aktif katılımı Küresel sorunlar