Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Edirne Bölge Müdürlüğü
Advertisements

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, Mart 2013
Öğretim Elemanı Akademik Dönem İşlemleri Umut Gündoğdu.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ DERS BİLGİLERİNE ERİŞİM
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
WEB SİTESİ ÜYELİK GİRİŞİNİZ İÇİN ANA HABER EKRANI ÜZERİNDE YER ALAN E- POSTA ADRESİNİZ VE ŞİFRENİZİ MAİL ADRESİNİZE GÖNDERİLEN ÜYELİK BİLGİLERİ İLE YAPINIZ.
Yatay Geçiş Başvurusu Değerlendirme
BİLİM LABORATUVARLARI’ndan Yeni bir hizmet ONLINE ÖDEME SİSTEMİ www
Nevşehİr Ünİversİtesİ
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Merkez Kütüphane Kütüphane Otomasyon Sistemi Ödünç Alınan Yayınların İnternet Üzerinden Uzatılması Ve Rafta Olmayan Yayının Ayırtılması
DİCLE ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ (AKADEMİKWEB)
Namık Kemal Üniversitesi Öğrenci Topluluklarına Nasıl Üye Olabilirim?
Bürokrasinin Azaltılması ve Vatandaş Odaklı Hizmet Sunumu Çalışmaları
Bilgi Paketi Çalışmaları
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
KÜTÜPHANE OTOMASYON SİSTEMİNİN KULLANIMI
KIRIKKALE UNIVERSITESI KUTUPHANE VE DOKUMANTASYON DAIRE BASKANLIGI.
KBS TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ
Kütüphane Web Sayfası Kullanıcı Eğitimi
İl Koordinasyon Bilgi Sistemi
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
Organize Sanayi Bölgeleri Bilgi Sitesi Kullanıcı Rehberi
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
«DÖNER SERMAYE TAKİP SİSTEMİ» DÖNER SERMAYE HESAPLAMA İŞLEMLERİ
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
Erasmus Online Başvuru Kılavuzu - Öğrenim Hareketliliği Başvuru Esnasında Yaşadığınız Teknik Sorunlar için lütfen adresine .
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Kütahya Sağlık Müdürlüğü 2014 SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ.
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI
EUA-KUDEP Sürecinde PAÜ Öz Değerlendirme Raporu Hazırlama Süreç Detayları PAÜ Kalite Koordinasyon Kurulu 17 Aralık 2008.
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
ABDULLAH GÜL ÜNİVERSİTESİ
Ankara Üniversitesi 2011 Yılı Birim Faaliyet Raporu Hazırlama Aşamaları Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Stratejik Yönetim ve Planlama Şubesi 02 Mart.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
U Y A R I Takibeden slaytlarda anlatılan internet explorer / proxy ayarları yapıldıktan sonra ancak KHÜ Bilgi Merkezi tarafından izin verilen web sayfalarına.
Ayhan TÖZER Bilişim Baş Uzmanı, BTK
«DÖNER SERMAYE TAKİP SİSTEMİ» (Ek Ödeme Programı) KLAVUZ - 3 -
Başkent Üniversitesi Öğrenme ve İçerik Yönetim Sistemi
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI Katalog Tarama İşlemi.
«DÖNER SERMAYE TAKİP SİSTEMİ» PERSONEL VERİ GİRİŞ İŞLEMLERİ
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
BAŞVURU SAHİBİ BİLGİLERİNİN KAYS’A GİRİLMESİ
SODES BİS SİSTEMİ.
Muhtar Bilgi Sistemi.
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.
OPODER TİTUBB SİSTEMİNE (TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI) ISMARLAMA ORTOPEDİK PROTEZ ORTEZ KAYIT İŞLEMİ Aralık 2015.
Gelir İdaresi Başkanlığı. ELEKTRONİK TEBLİGAT NEDİR? Elektronik Tebligat, 213 sayılı Vergi Usul Kanunu ve 456 sıra no.lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği.
İL GIDA TARIM VE HAYVANCILIK MÜDÜRLÜĞÜ ARAZİ EDİNDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
 Destek sistemine hangi adresten ulaşabilirim?.  Sisteme nasıl giriş yapabilirim?  Kullanıcı bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?  Bildirimimi nasıl.
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. RAPOR YAZIM ESASLARI Raporun Biçimsel Düzeni  Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır.
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ AÇIK ERİŞİM KULLANMA KILAVUZU.
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
FONKSİYONEL KODLARIN KULLANIM ALANLARI
Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
……………………….. BÖLÜMÜ/FAKÜLTESİ YGG SUNUMU Tarih: YGG Dönemi: 2016
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
Yan Sanayi Kayıp Yönetimi
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
İŞ YERİ UYGULAMA EĞİTİMİ
Açık Erişim ve Kurumsal Arşivler
2019 YILI TEKNİK DESTEK PROGRAMI Bilgilendirme Sunumu
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Yalova Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Bireysel Öneri ve Memnuniyet Sisteminin amacı; Üniversitemiz personelinin ve Üniversitemizden hizmet alanların idari ve akademik süreçlere ilişkin öneri istek ve memnuniyetlerinin Üniversite yönetimi ile paylaşılmasını ve bu yolla yatay iletişimi, yönetimde katılımcılığı ve kurumda sürekli iyileştirmeyi sağlamaktır. Bu nedenle; personel, öğrenci ve diğer kurum dışı paydaşlar tarafından iletilen öneri, istek, şikayet ve memnuniyetlerin süresinde cevaplandırılması, talep sahiplerine uygulama sonuçları hakkında geri bildirimde bulunulması Üniversitemiz hizmetlerinde sürekli iyileştirmenin sağlanması ile memnuniyetsizlik ve şikayetlerin önlenmesi açısından önem taşımaktadır.

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Uygulamada kolaylık sağlamak, verilerin depolanmasını ve raporlanmasını kolaylaştırmak amacıyla, 15.07.2013 tarihi itibariyle; ‘‘Bireysel Öneri ve Memnuniyet Sistemi Verileri’’ elektronik ortamda takip edilmeye başlanmıştır. Web sayfasında yer alan bireysel öneri sistemi verileri ile birlikte dilek ve şikayet kutularına bırakılan taleplerde Başkanlığımızca toplanarak sisteme girişi yapılacak ve birimlere elektronik ortamda iletilecektir.

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından hazırlanmış olan, Bireysel Öneri ve Memnuniyet Sistemi programına giriş için Üniversitemiz web sayfasında yer alan Bireysel Öneri, İstek ve Memnuniyet Formu girişi ya da ‘‘boim.yalova.edu.tr/admin’’ linki kullanılacak olup, tüm birimlerin gelen verileri bu sistem üzerinden düzenli olarak takip etmesi, değerlendirmesi ve talep sahiplerine geri bildirimde bulunması gerekmektedir.

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Sistemin kullanımına ve işleyişine ilişkin detaylı bilgi aşağıdaki uygulama talimatlarında yer almaktadır. Birimlerin ay için iletilen tüm talepleri en geç takip eden ayın 15’ine kadar cevaplandırarak Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı’na sistem üzerinden raporlaması gerekmektedir. Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı tarafından; birimlerce raporlanan veriler konsolide edilerek 6 aylık periyodlar halinde Rektör’e sunulacak olup, gecikmeye sebebiyet vermemek için veri girişlerinin süresi içerisinde yapılması hususunu önemle arz ederiz.

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Talep Takibi ve Veri Girişi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı

Açılan sayfada ‘’Yetkili Giriş’’ butonuna tıklayınız. Üniversitemiz web sayfasında yer alan ‘’Bireysel Öneri İstek ve Memnuniyet Formuna’’ Tıklayınız Açılan sayfada ‘’Yetkili Giriş’’ butonuna tıklayınız. 1 2

Adres çubuğuna ‘’boim. yalova. edu Adres çubuğuna ‘’boim.yalova.edu.tr/admin’’ yazarak da sisteme ulaşabilirsiniz. Kullanıcı adı ve parola bölümüne; kurum mail adresinize ait kullanıcı adı ve parolayı yazarak ‘’Giriş’’ butonuna tıklayınız. 3

4 5 Biriminize yönlendirilen BOİM mesajları ekranınızda görünecektir. ‘’İncele’’ butonuna basarak iletinin detaylarına ulaşabilirsiniz. 4 BOİM iletileri Yalova Üniversitesi Bireysel Öneri İstek ve Memnuniyet Sistemi Usul ve Esasları’nın 4. maddesinde belirtildiği şekilde değerlendirilir. Uygun bulunan talepler için gerekli işlem yapılır. Tüm taleplere ilişkin değerlendirme /uygulama sonuçları talep sahibine bildirilir. 5

Yapılan uygulama sonucunu SGDB’ na iletmek için ‘’Geri Bildirim’’ butonuna tıklayınız. 6

7 8 9 10 Talebin niteliğini seçiniz İletim şekli otomatik olarak seçili gelecektir. 8 İstek Sahibini Seçiniz 9 Sağlanan Katkı bölümüne Usul ve Esaslarda Belirtilen formatta bilgi girişi yapınız. 1)Maliyet Azaltıcı 2)Memnuniyet Arttırıcı 3)Kalite İyileştirici 4)Süreç ve İşlem Hızlandırıcı 5)Diğer………………………….. 10

Değerlendirme sonucunda verilen karar doğrultusunda talebin uygun olup olmadığını işaretleyiniz. 11 Uygun bulunmayan talepler için uygun görülmeme nedenini belirtiniz. 1)Yakınma ve Şikayet Kapsamında 2)İdari Süreçlerle İlgili bir Öneri Değil 3)Çözüm Önerisi Yok, Temenni Niteliğinde 4) Kişisel Bir Çıkar 5)Belirsiz veya Gerçekleşmesi Mümkün Değil 6)Hali Hazırda Uygulanıyor 7)Mevzuata Aykırı 12

13 14 15 16 Talep sahibine geri bildirim şeklini seçiniz. Talep sahibine geri bildirim tarihini seçiniz. 14 Talep uygun bulundu ve uygulamaya alındı ise; cevap verildi Talep uygun bulunmadı ise; reddedildi seçeneğini işaretleyiniz. 15 Uygulama açıklama bölümünde; uygun bulunan ve uygulamaya alınan talepler için, yapılan uygulamaya ilişkin bilgilere yer verilecektir. Yapılan uygulama bölümünde reddedildi seçeneğinin işaretlenmiş olması halinde bu kısım boş bırakılacaktır. 16

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Yalova Üniversitesi Sistemin İşleyişine Göstereceğiniz Özen ve Bu Sayede Kurumsal Gelişime Yapacağınız Katkıdan Dolayı Teşekkür Ederiz… Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı