T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDE STAJ EĞİTİMİNİN YERİ VE ÖNEMİ
Advertisements

Yüksek Öğrenimdeki Engelli Öğrenciler
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI
MODÜL 4 Organizasyon.
ŞUBEMİZİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
TAYYAR KUZ Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Beden Hareketleriyle Kontrol Edilen Kinect Teknolojisinin Zihinsel Engelli Öğrenciler Açısından Eğitimde Kullanım Potansiyeli Figen DEMİREL UZUN Şeyma.
AB ÜYELİĞİNİN TÜRK VATANDAŞLARINA FAYDALARI
Paydaş Analizi Nasıl Yapılır?
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
ORTA ANADOLU KALKINMA AJANSI (ORAN) ABUDYK TOPLANTISI SUNUMU
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINDA ETKİLİ YÖNETİM
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ VE REHBERLİK HİZMETLERİ
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ NEDİR ?
Mapsec İsveç’te Performans Yönetimi Allan Gustafsson Ankara, 10 Ocak 2005.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
UZAKTAN ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMİNERİ
Yürütmekte olduğumuz proje Çalışma Sosyal Güvenlik Bakanlığı- Avrupa Birliği Koordinasyon Dairesi Başkanlığı Türkiye’de Mesleki ve Teknik Eğitimin Kalitesinin.
30 Nisan 2014 İSTANBUL SANAYİ ODASI 12. SANAYİ KONGRESİ 15 MAYıS 2014.
  Çocukların birçoğunun okuma alışkanlığının olmadığını, rol model olarak anneyi örnek alan çocukların da okuma alışkanlığı kazanmakta zorlandığını.
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
Problem / Hedef Ağacı.
Kadınlar İçin Mesleki Eğitim Projesi. AMAÇ 1.Kadınların mesleki açık öğretim ortaokul ve liselerine kayıt yapmalarını sağlamak. 2.Kadınları kayıt.
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
Prof. Dr. Bülent Yılmaz Hacettepe Üniversitesi
SEÇMELİ YÖNETİM BİLİMİ DERSİ
T.C. BALIKESİR VALİLİĞİ İl Düzeyinde Uygulanması Sürecinde Karşılaşılan Sorunların Tartışılması.
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
Sınav Rehberliği Konusunda
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
VELİ BİLGİLENDİRME SEMİNERİ’ ne HOŞGELDİNİZ
Kdz. Ereğli Kaymakamlığı Turgut Reis Orta Okulu
MERAK ETTİKLERİNİZ.  Okulumuz Milli Eğitim Bakanlığına bağlı resmi bir kurumdur.  Bütün öğretmenlerimiz üniversite mezunudur.  Okulumuza ay (3-6)
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Esra erarslan Kırklareli İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi
İNOVASYONDA KADIN TÜBİTAK MARMARA TEKNOKENT VE KADEM İŞBİRLİĞİNDE KADIN GİRİŞİMCİLİK KAMPI 31 Ağustos – 4 Eylül 2015.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
4. SINIF ÖĞRETİM PROGRAMI VE DERS KİTAPLARININ İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ Atakan BAYLAM.
TRH2.IQVETII/P-03/246 AĞRI MESLEKİ ve TEKNİK ANADOLU LİSESİ (Gülen Yüzlerimiz Sağlığınız İçin Hep Sizinle) KAPANIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ 20 Ağustos.
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
PERŞEMBE MESLEKİ TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Zekai EFEOĞLU Program Yönetim Birimi Başkanı
İLÇEFATİH EĞİTMENİBTR ÖĞRETMENİ Akseki 12 Aksu -3 Alanya 514 Demre 12 Döşemealtı 24 Elmalı -1 Finike 12 Gazipaşa 15 Gündoğmuş 11 İbradı 1- Kaş 17 Kemer.
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
Ki ş inin ya ş amı boyunca edindi ğ i i ş e yönelik deneyim ve faaliyetlerle ilgili algıladı ğ ı tutum ve davranı ş lar dizisidir.
Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN UYGULAMAYA YÖNELİK İLERLEMELERİ Yönetim Kurulu Toplantısı 16 Aralık 2009 MEBGEP FAALİYETLERİNİN.
MANTIKSAL ÇERÇEVE MATRİSİNİN HAZIRLANMASI
SINIF YÖNETİMİ.
OFİS MOBİLYALARI(39) VE AHŞAP MOBİLYA(40) SANAYİİ MESLEK KOMİTELERİ GENİŞLETİLMİŞ ORTAK SEKTÖR TOPLANTISI Prof.Dr K.Hüseyin KOÇ İ.Ü.Orman Fakültesi, Orman.
SOSYAL KABUL SINIF İÇİ ETKİLEŞİMİN ARTTIRILMASI
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı T.C. MİLL Î EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI.
KUŞ GRİBİ VE İNSANA TESİR EDEN SALGINA HAZIRLIK VE MÜCADELE PROJESİ Hayvan Sağlığı Bileşeni İnsan Sağlığı Bileşeni Kamuoyu Bilinçlendirme ve Koordinasyon.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
PRONET GÜVENLİK SİSTEMLERİ A. Ş
SABUNCUOĞLU ŞEREFEDDİN SAĞLIK HİZMETLERİ
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI
ELEKTRONİK TİCARET ÖNÜNDEKİ ZORLUKLAR VE RİSKLER
HAYVANSAL ÜRÜNLER SEKTÖRÜNDE GENÇ GİRİŞİMCİLİĞİN GELİŞTİRİLMESİ
Milli Eğitim Dergisi Yıl 2000 Sayı 146.
GENÇLERDE UYUM.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ GEÇİŞ HİZMETLERİ PLANI Geçiş, bir eğitim programından bir diğer programa geçme sürecidir. Geçiş süreci öğrencinin var olan eğitim yaşantısından.
TÜRKİYE’DE GİRİŞİMCİLİĞİN ÖZENDİRİLMESİ
Sunum transkripti:

T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PROJELER KOORDİNASYON MERKEZİ BAŞKANLIĞI T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

HEDEF ANALİZİ T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

Hedef Analizi Nedir ? Sorun ağacında belirlenen sorunların çözümlenmesi durumunda gelecekteki durumun tanımlanması, Hedefler arasındaki hiyerarşinin doğrulanması, Ara araçlarla sonuçlar arasındaki ilişkinin şematik olarak gösterilmesidir. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

Hedef Analizinin Aşamaları 1. Sorun analizinde ortaya konan “olumsuz durumları”, “arzu edilen olumlu durumlar” şeklinde ifade edin. Bu olumlu durumların, aynı zamanda gerçekçi olmasına dikkat edin. 2.Neden-sonuç ilişkilerini, araçlar-sonuçlar/hedefler ilişkilerine dönüştürün. Bu ilişkiler hiyerarşisinin geçerliliğini ve bütünlüğünü kontrol edin. 3. Gerekirse: -İfadeleri revize edin. -Bir üst düzeydeki amaca ulaşmak için gereken hedefler eksikse araya ekleyin. -Gereksiz hedefleri şemadan çıkarın. T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

Sorun Ağacı KADINLARA YÖNELİK İŞ OLANAKLARININ AZLIĞI Kalifiye Eleman Eksikliği Eğitimde Altyapı Eksikliği Resmi makamların eğitim mekanlarını sağlayamaması Öğretmenlere destek sağlayacak kaynakların eksikliği Alanda çalışma ortamının kadına uygunsuzluğu Eğitim Ortamında Donanım Eksikliği Kadınların Toplumsal Cesaretinin Azlığı Kadınların toplumdaki statüsünün yüksek olmaması Alan öğretmenlerinin yeni teknolojiye ve sektöre ayak uyduramaması Mesleki Alanda Bilgi yetersizliği Seminer ve Bilgilendirme toplantılarının eksikliği Reklam Grafiği alanında Eğitim verecek Mekanizmaların Eksikliği Grafik ve Fotoğraf alanında 240 Genç Kadının İş Bulamaması Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerine göre yönlendirilmemeleri Kadının bireysel Girişimciliğinin Eksik olması T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

Hedef Ağacı Olumsuz durumların gelecekte olması arzu edilen ancak gerçekçi olan durumlara çevrilmesi ARAÇ AMAÇ T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

Hedef Ağacı KADINLARA YÖNELİK İŞ OLANAKLARININ AZLIĞI Kalifiye Eleman Eksikliğinin Giderilmesi Eğitimde Altyapı Eksikliğinin Giderilmesi Resmi makamların eğitim mekanlarını sağlaması Öğretmenlere destek sağlayacak kaynakların sağlanması Alanda çalışma ortamının kadına uygun hale getirilmesi Eğitim Ortamında Donanım Eksikliğinin Giderilmesi Kadınların Toplumsal Cesaretinin Arttırılması Kadınların toplumdaki statüsünün yükseltilmesi Alan öğretmenlerinin yeni teknolojiye ve sektöre ayak uydurmasının sağlanması Mesleki Alanda Bilgi Yetersizliğinin Giderilmesi Seminer ve Bilgilendirme toplantılarının arttırılması Reklam Grafiği alanında Eğitim verecek Mekanizmaların Sağlanması Grafik ve Fotoğraf alanında 240 Genç Kadına İş İmkanının Sağlanması Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerine göre yönlendirilmeleri Kadının bireysel girişimciliğinin arttırılması T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

STRATEJİ ANALİZİ T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

STRATEJİ ANALİZİ KADINLARA YÖNELİK İŞ OLANAKLARININ AZLIĞI Kalifiye Eleman Eksikliğinin Giderilmesi Eğitimde Altyapı Eksikliğinin Giderilmesi Resmi makamların eğitim mekanlarını sağlaması Öğretmenlere destek sağlayacak kaynakların sağlanması Alanda çalışma ortamının kadına uygun hale getirilmesi Eğitim Ortamında Donanım Eksikliğinin Giderilmesi Kadınların Toplumsal Cesaretinin Arttırılması Kadınların toplumdaki statüsünün yükseltilmesi Alan öğretmenlerinin yeni teknolojiye ve sektöre ayak uydurmasının sağlanması Mesleki Alanda Bilgi Yetersizliğinin Giderilmesi Seminer ve Bilgilendirme toplantılarının arttırılması Reklam Grafiği alanında Eğitim verecek Mekanizmaların Sağlanması Grafik ve Fotoğraf alanında 240 Genç Kadına İş İmkanının Sağlanması Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerine göre yönlendirilmeleri Kadının bireysel girişimciliğinin arttırılması T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı

GRUP ÇALIŞMASI… T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı