Services Beyond Expectation 1 Profesyonel Güvenlik Hizmetleri Tanıtım Sunumu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
STRATEJİK PLAN STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ
Advertisements

DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
1997’den bu yana; hizmet verdiğimiz marka ve kurumların amaçlarına uygun planlamalar, somut çözümlemeler, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar sunar;
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
DEVLET PLANLAMA TEŞKİLATI MÜSTEŞARLIĞI
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Denetim Planının Hazırlanması
ACİL DURUM VE EYLEM PLANI
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
Türkiye KAMU Çağrı Merkezleri
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KÜLTÜRÜ
T.C. KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ İç Denetim Birimi Başkanlığı
“Sağlıklı ve güvenli bir işyeri için doğru çözümler”…
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLARININ GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
8 MAYIS 2012, KONYA KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ YAKLAŞIMLARI VE İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ ELİF YILMAZ İNSAN KAYNAKLARI VE KALİTE SORUMLUSU.
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
‘’Kaliteli, sağlam, hızlı ve güvenilirlik’’ mantığı ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyeti en üst seviyeye çıkararak profesyonel hizmetler sunmak.
Hoş geldiniz  Üniversitemiz  İÇ DENETİM BİRİMİ’mizin tanıtım toplantısına,  Hoş geldiniz.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
PERFORMANS BÜTÇE HAZIRLIK SÜRECİ
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.

Metron eğitim araştırma prom gıda tur ltd şti
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ İÇ DENETİM BİRİMİ
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
ELEKTRONİK ORTAMDA DENETİME GENEL BAKIŞ Prof. Dr
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
İç Kontrol Nedir? İdarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin; - etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
24 Kalite yönetimi.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
FMEA Failure Mode and Effects Analysis-Hata Türü ve Etkileri Analizi
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
1) İşveren veya vekili (okul/kurum müdürü)
Metin DURAN Genel Müdür
Erdemir Grubu İç Denetim Sistemi 9 Mayıs 2015.
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
İş Sağlığı ve Güvenliği
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
İŞYERİ SAĞLIK GÜVENLİK BİRİMİ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
U Ş AK İ L M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K B İ R İ M İ.
T.C. ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 6331 SAYILI İŞ SAĞLIĞI ve GÜVENLİĞİ KANUNU.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
E Ş ME İ LÇE M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K BÜROSU.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Focus Performans ve Proje Yönetim Sistemi
Sunum transkripti:

Services Beyond Expectation 1 Profesyonel Güvenlik Hizmetleri Tanıtım Sunumu

Services Beyond Expectation PROSAS Page 2 BİZ KİMİZ?  Merkez:  İstanbul Mecidiyeköy  Bölge Müdürlükleri:  İstanbul Bölge Müdürlüğü  Anadolu Bölge Müdürlüğü (Ankara)  Hizmet Alanı:  Bölge ve operasyon müdürlüklerimiz sayesinde tüm Türkiye’ye hizmet verebilmekteyiz.

Services Beyond Expectation PROSAS Page 3 MİSYON - VİZYON  Güvenlik hizmetleri konusunda yenilikçi ve aranılan marka olmak  İleri teknolojiyi işimizin odağına yerleştirmek  En yüksek global kalite standartlarına ulaşmak  Verdiğimiz hizmetlerin ölçülebilir olmasını sağlamak Güvenlik Hizmetleri Konusunda Akla Gelen İlk Seçenek Olmak Müşteriye Özel Çözümler Yaratmak  Müşterilerimizi ve bulundukları sektörleri iyi tanımak  Her müşteriye özel çözümler oluşturarak hizmetine sunmak  Müşterinin riskini önceden görmesini sağlayarak önleyici tedbirleri aldırmak

Services Beyond Expectation PROSAS Page 4 HİZMETLERİMİZ  Fiziki Güvenlik Hizmetleri  Güvenlik ve Risk Danışmanlığı  Entegre Güvenlik Çözümleri  Acil haller ve özel nitelikli güvenlik hizmet çözümleri

Services Beyond Expectation PROSAS Page 5 „Beklentilerin Ötesinde Hizmet: Müşterilerimizin güvenlik operasyonlarını geliştirecek daima yeni çözümler üretiyoruz. Sadece işi alana kadar değil, projenin her aşamasında... Size sadece beklentilerinizi yükseltmek kalıyor. PROSAS

Services Beyond Expectation PROSAS Page 6 ORGANİZASYON YAPISI Genel Müdür Danışman Genel Müdür Asistanı Operasyon İstanbul Bölge Operasyon Ankara Bölge Operasyon Kalite Ve Denetim Finans Ve Mali İşler Insan Kaynakları Satış Pazarlama

Services Beyond Expectation PROSAS Page 7 GÜVENLİKTE DIŞ KAYNAK KULLANIMI  Konusunda uzman ve profesyonel bir ekiple çalışmak  Kaynakların ana faaliyet kolunda kullanılması  Operasyonel maaliyetleri azaltmak  Performansı Arttırmak  Riskleri azaltmak  Çalışmalara ölçülebilirlik, esneklik ve hız kazandırmak  Proseslerde üretkenliği artırmak  Operasyonları denetlemek

Services Beyond Expectation PROSAS Page 8 NEDEN PROSAS ?  İsmimizin de kaynağı üst düzey profesyonellik  Entegre Güvenlik Çözümleri -İnsanlı güvenlik hizmetleri (Guarding) -Çözüm ortakları  Yönetim dinamizmi ve sektör deneyimi  Personel eğitimleri ve acil durum müdahale uygulamaları  Düşük Personel Rotasyonu -Özlük haklarının tam ve zamanında ödenmesi  Toplam Kalite Yönetimi ve Sürekli İyileştirmeler -PUKÖ Döngüsü  Kanun ve mevzuatlara tam uyum

Services Beyond Expectation PROSAS Page 9 NEDEN PROSAS?  PROSAS öncelikle müşteriyi anlar: -Talep Edilen Hizmetler -Kurumsal Öncelikler -Müşterinin Mesleği ve çalışma ortamı -Riskler Müşteri Odaklı ve Profesyonel Kaliteli Hizmet Güvencesi  Deneyimli ve kaliteli yönetim ekibi  Devamlı eğitilen seçilmiş güvenlik görevlileri  Sürekli Denetim  Kalite Yönetimi  PROSAS profesyonelliği işinin odağına koymuştur: -Yönetim sürekliliği -Kurumsal yapılanma -Müşteri Odaklılık -İletişim

Services Beyond Expectation PROSAS Page 10 NEDEN PROSAS?  Özel Güvenlik Hukuku ve Kişi Hakları  Güvenlik Tedbirleri  Etkili İletişim  Olay Yeri Koruma  Temel İlkyardım  Kalabalık Yönetimi  Güvenlik Sistem ve Cihazları  Kişi Koruma  Uyuşturucu Madde Bilgileri  Patlayıcı Maddeler  Yangın Güvenliği ve Müdahale Güvenlik Personelimizin Eğitimleri

Services Beyond Expectation PROSAS Page 11 NEDEN PROSAS?  Müşteri odaklılık  Karşılıklı fayda (kazan/kazan prensibi)  Çalışanların katılımı  Liderlik  Proses yaklaşımı  Sürekli iyileştirme  Karar vermede gerçekçi yaklaşım  Yönetimde sistem yaklaşımı Toplam Kalite Yönetimi

Services Beyond Expectation PROSAS Page 12 Güvenlik Sistem Dizaynı Elektronik Önlemler Prosedürler Güvenlik Görevlileri Fiziki Önlemler GÜVENLİK SİSTEM DİZAYNI

Services Beyond Expectation PROSAS Page 13 GÜVENLİK SİSTEMİNİN AMAÇLARI  Maksimum Cayrıdıcılık  Maksimum Geciktirme  Erken Uyarı  Seri Müdahale  Yasal kanıt elde etmek  Yasa mevzuatlarına destek vermek

Services Beyond Expectation PROSAS Page 14 OPTİMUM SİSTEM Risk Kayıp Kar ve Etkinlik Güvenlik RiskGüvenlik Harcama Verimlilik > > > > Optimum bir güvenlik sistemi risk ve güvenlik arasındaki dengeyi kurar. GüvenlikRisk =

Services Beyond Expectation PROSAS Page 15 GÜVENLİK PLANLAMASI VE YÖNETİMİ  Risk Analizi  Güvenlik Etüdü ve Gözden Geçirmeler  Kayıp Önleme  Kriz ve Acil Durum Planları

Services Beyond Expectation PROSAS Page 16 PROJE YÖNETİMİ Uygulama Yönetimi Belirlemesi Yönetimi Müşteriİhtiyaç Operasyon Analizi YönetimiAşaması AnalizPlan UygulamaKontrol Mevcut Durum Değerlendirmesi Denetlemeler Mevzuat ve Uyum Mevcut Risk Değerlendirmesi Fark Analizi Politikalar Prosedürler Kontroller Operasyonel İhtiyaçlar Çözüm Uygulaması Değişim Yönetimi Know-how Transferi İşyeri Talimatları Eğitimler Kontrol ve Ölçümler 7x24 Operasyon Takibi Merkezi Raporlama Olay Yönetimi Denetim

Services Beyond Expectation PROSAS Page 17 PROJE BAŞLANGIÇ SÜRECİ Keşif Tespitler Risk Değerlen dirmesi Planlama

Services Beyond Expectation PROSAS Page 18 Keşif  Lokasyon ziyareti  Ön risklerin tespiti  Güvenlik görevlisi sayısının tespiti  Diğer bilgilerin toplanması Tespitler  İş yeri görev uygulamalarının belirlenmesi  Müşteri önceliklerinin belirlenmesi Risk Değerlendirmesi  Önemli riskleri bertaraf etmek için alınacak tedbirleri bildiren bir değerlendirme raporu proje başlangıcında veya birinci ay içerisinde yapılır.  Müşterinin iş faaliyeti, güvenlik uygulamasının belirlenmesi için göz önünde bulundurulur. PROJE BAŞLANGIÇ SÜRECİ

Services Beyond Expectation PROSAS Page 19 PROJE SÜRESİNCE Risk Analizi  Altı aylık bir proje döneminden sonra riskleri ve önlemleri içeren fotoğraflı bir analiz raporu hazırlanır, yaşanan olaylara dayanarak riskleri sınıflandırmak ve çözüm sunmak amaçlıdır Operasyonel Raporlama  Güvenlik görevlileri, operasyon şefi, saha müdürü veya bölge müdürü tarafından periyodik olarak oluşturulan proje raporları müşteriye sunulur  Müşteriye olay/bulgu bildirimleri yapılır Operasyonel Eleman denetimi ve görev yeri eğitim tazeleme (Operasyon Şefi, Saha Müdürü) İşyeri talimatlarına uyumun denetlenmesi, eğitim ve önleyici tedbirlerin alınmasını sağlamak (Saha Müdürü, Bölge Müdürü)

Services Beyond Expectation PROSAS Page 20 PROJE SÜRESİNCE Hizmet Değerlendirme Formu  İlk sene 3 ayda bir doldurulur. Daha sonrasında senede 2 defa değerlendirme formu aracılığıyla bildirimler Prosas Kalite departmanına yapılır.  Kalite Departmanı hizmet değerlendirme formundan çıkan tespitleri ve talepleri firmanın müşteri temsilcisi ve operasyon bölümüyle paylaşır. Kalite ve Hizmet Yönetimi Müşteri tarafından proje süresince verilen hizmetin kalitesi değerlendirilir Üst düzey müşteri ziyaretleriyle, müşterinin beklentileri ve talepleri öğrenilir. (senede 2 defa) Finans Müşteriye özel temsilcimiz, tahsilat konularında herzaman destek vermektedir.

Services Beyond Expectation PROSAS Page 21 PROJE DENETİMİ Denetimin düzenli ve kapsamlı yapıldığı projelerde, sorun yaşanma olasılığı daha düşük, müşteri memnuniyeti ise daha yüksektir.  Projenin en önemli kısımlarından biri denetimdir.  Uygulanan operasyonun kontrol edilmesi ve gerekli önlemlerin alınması etkin bir denetimle sağlanır.  Projenin denetiminde operasyon ve denetim bölümleri bir arada çalışmaktadır. PUKÖ DÖNGÜSÜ 1. Projeyi Anlama ve Planlama 2. Standartlar 3. Uygulamanın Gözlemlenmesi ve Data Toplama 5. Önlemleri Uygulamak 4. Performans Değerlendirme

Services Beyond Expectation PROSAS Page 22 PROJE DENETİMİ DENETİM OPERASYON Proje denetimi operasyon ve denetim bölümlerinin bir arada çalışmasıyla yapılmaktadır.Ayda toplam16 denetim ile projeniz yakın takip altında tutulmakta ve iyileştirici önlemler anında alınmaktadır.  Ayda 8 kere denetler.  6 gece denetimi – 2 gündüz denetimi  Ayda 8 kere denetler.  2 gece denetimi – 6 gündüz denetimi

Services Beyond Expectation PROSAS Page 23 P ROFESYONEL HİZMET R İSK YÖNETİMİ O RGANİZASYON S EÇKİN YÖNETİM KADEMESİ A LT YAPI KUVVETİ S ÜREKLİ KONTROL

Services Beyond Expectation PROSAS Page 24 Size Kaliteli Hizmet Edebilmek Dileğiyle Teşekkür Ederiz.