Web kullanım madenciliği ve kişiselleştirme

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Linux ile E-ticaret Barış Özyurt
Advertisements

E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
millete kömür dağıtır……………
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
MS OFFICE Access 2013.
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
EBSCOhost 2.0 Platformu Kendi Web Siteniz gibi Dizayn Etmek.
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Elektronik ticarette güvenlik konusunda değerlendirilmesi gereken diğer bir konu da alıcıların elektronik ticaret sitelerinden alışveriş yapmak için vermek.
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
Restaurant Yönetim Sistemi
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
En ucuzundan en pahalısına doğru sıralanmış olarak “Cep Telefonları” kategorisindeki tüm ürünlerin isimleri “Spor” kategorisinde ürünleri listelenen “İstanbul”
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
1 DİNAMİK WEB SAYFASI. 2 Personel ve Öğrenciler ile tüm internet kullanıcılarına hizmet verebilecek, Ziyaretçilerin kolay anlaşılabilir bir ara yüz ile.
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Site Türleri ve Yapıları
KİŞİSEL SES SİSTEMİ Dikkat çekici Sesli reklam Eğlenceli aktarımlı İstediğiniz alanda ses Ürünlerinizi konuşturur Ses istenmeyen mekanlarda kullanım Geleceğin.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
Kümeleme ve Yöntemleri Arş.Grv İlyas AKKUŞ İnönü Üniversitesi B.Ö.T.E
1. 2 Cari İşlemler Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka carilerinin ayrı ekranlardan tanımlanabilmesi. Satıcı, Alıcı,Personel, Lokasyon ve Banka.
Endüstride Veri Madenciliği Uygulamaları Yrd. Doç. Dr. Ayhan Demiriz 28/2/2006.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

CONTENT MANAGEMENT SYSTEM (İÇERİK YÖNETİM SİSTEMLERİ)
KREA Direct the future is direct. Profile uygun makaleler web sitesinden alındı Sitede en son tıkladığı ürüne ait kampanya bilgisi Profile uygun ürün.
DOKUN BANA Gelişmiş teknolojiler her alanda boy gösteriyor. İletişim çağı vitrinlere yansımaya başladı. İşte bu noktada mağaza vitrinleri.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
HTML :Hyper Text Markup Language explorer, firefox, opera herhangi bir derleyiciye ihtiyaç duymadan çalışabilir metin biçimlendirme resim ekleme ve biçimlendirme.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Efekt uygulamada pratik yollar 1
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
BİR İLANIN MACERASI İlk günden son güne kadar bir ilan ne gibi safhalardan geçer, buyrun görün. Aralardaki yorumlar, müşteri temsilcilerinin yaratıcı grup.
OLYMPOS ZİNCİR MARKET UYGULAMALARI HAKKINDA GENEL BİLGİLER
Yazılım Geliştirme Projesi
WEB 2.0 VE EĞİTİM CEM UÇAN
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Tedarikçi Firma Sunumu
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Veri Madenciliği Giriş.
WEB 2.0 KAVRAMI TEKNOLOJİLERİ ARAÇLARI
4. Hafta Laboratuar Çalışması. ÖĞRENCİ Öğrenci No Adı Soyadı Yaşı D. Tarihi DERS Ders Kodu Ders Adı Kredisi İçeriği Örnek-1: Örnek-2:
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
 Hız, kolaylık, fiyat avantajı gibi nedenlerle son yıllarda tercih nedeni haline gelen internetten alışveriş “E-ticaret” sektörünün büyümesinde önemli.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Veri Madenciligi . Sınıflandırma ve Regresyon Ağaçları ( CART )
Gundemkep.com.tr. Gundemkep.com Amaç: Kep sisteminde kanal yapısının açıklanabilmesi için hazırlanmıştır. Uygulama: Web Site işlemleri Sisteme giriş işlemleri.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
MEHMET BAYRAK MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
WEB TABANLI DESTEK.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın
GENÇLERDE UYUM.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Web kullanım madenciliği ve kişiselleştirme Yücel Saygın                                                                 

TBD Veri Madenciliği Günü TARİHÇE VERİ İŞLEME SAYI İŞLEME 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

TBD Veri Madenciliği Günü Veriler Veriler Yıllar 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

? Birbirine benzemeyen veriler Kompleks veriler Temizlenmemiş veriler Veriler veriler veriler..... 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

Niye bu kadar veri toplanıyor? Veri toplamak ucuz ve kolay Sakla samanı gelir zamanı 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

Veri Madenciliği Birbirine benzemeyen veriler Kompleks veriler Temizlenmemiş veriler Veriler veriler veriler..... Veri Madenciliği Faydalı Bilgi 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

TBD Veri Madenciliği Günü Faydalı Bilgi İlişkiler Tahmin etmeye Yarayan modeller Tanımlayıcı Bilgiler 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

Klasik bir örnek : Süper-market verileri Kartlı müşterilerin demografik bilgileri (yaş, meslek, adres) Tüm Müşteriler Üniversitede okuyan İstanbul doğumlular Genç ama evli erkekler Cihangirde yaşayan Emekli bayanlar 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

Klasik bir örnek : Süper-market verileri Kartlı müşterilerin alışveriş bilgileri Tüm Müşteriler Temel İhtiyaç Malzemesi alanlar Lüks tüketim Malzemesi alanlar Beyaz eşya bile alanlar 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

Klasik bir örnek : Süper-market verileri Kartlı müşterilerin alışveriş zamanları Tüm Müşteriler Sıklıkla alışveriş Yapan kazançlı müşteriler Ara sıra gelen Potansiyeli yüksek müşeriler Kaybetmek üzere Olduğumuz müşteriler 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

TBD Veri Madenciliği Günü Hayat Toz Pembe Değil Kartlı müşterilerin alışveriş bilgileri YALNIŞ VERİLRE EKSK VERLR TEKRAR TEKRAR ALINAN KARTLAR 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

Toplayamadığımız Bilgiler Müşteri hangi reyonlara uğruyor? Hangi ürünlere bakıyor? Sepete alıp sonra bıraktığı ürünler var mı? Müşteri mağazada ne kadar zaman geçiriyor? Hangi reyonda ne kadar zaman geçiriyor? Reyonlara hangi sırada uğruyor, ürünleri hangi sırada alıyor? 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

TBD Veri Madenciliği Günü Farz Edelim Müşterilerin mağaza içindeki hareketlerini izleyebiliyoruz Müşterilerimizi çok iyi tanıyoruz, zevklerini biliyoruz Müşterilerin mağazayı hangi reyondan başlayarak gezeceğini önceden kestirebiliyoruz 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

TBD Veri Madenciliği Günü Peki Müşteri açık renklerden hoşlanıyorsa mağazanın rengini değiştirebilir miyiz? Ya da ilk olarak alışveriş yaptığı reyonu karşısına getirebilir miyiz? Sürekli aldığı bir ürünü karşısına çıkarabilir miyiz? 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

TBD Veri Madenciliği Günü Bunları Yapabiliriz! Ama sanal markette! Bunu yapmamızı sağlayan WEB kullanım madenciliği ve kişiselleştirme 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü

Kişiselleştirme Nedir? Belli bir kullanıcının istediğini ona sormadan verebilmek Web ortamında kişiselleştirme ilgili dinamik web içeriğini bir kullanıcıya ya da kullanıcı grubuna sağlamak İçerik: metin, link, reklam, ürün tavsiyesi vb olabilir. Bunu otomatik olarak yapmak (Örneğin amazon.com) 14 Ekim 2006 TBD Veri Madenciliği Günü