Brief Şehir hayatının yeni yıldızları olan iki genç modeli, en çok yakıştıkları yer olan şehrin caddelerinde tanıtma fikrinden yola çıkılarak “Follow.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mercedes-Benz Türkiye Sosyal Medya Etkinliği
Advertisements

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
MUSTAFA UYSAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ(İ.Ö)
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
TÜRKİYE GENÇLİĞİ EL ELE PROJESİ
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
Sosyal Medya.
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Facebook’ta iletişim biçimi üzerine Işık Barış Fidaner.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
Sergileme ve Saha Aktiviteleri
TÜRKÇE / Düşünce Yazıları ( Röportaj - Mülakat )
OKULLAR HAYAT OLSUN PROJESİ Şalpazarı Atatürk Ortaokulu
Profesyonel Sunum Programları Mustafa Kemal YALINKILIÇ
Oturum aç butonuna tıklayın.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Dr. Eda Yaşa Özeltürkay, Çağ Üniversitesi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GİRİŞİM VE YATIRIM TOPLULUĞU SENATO TOPLANTISI GİRİŞİM VE YATIRIM TOPLULUĞU Akademik Danışman: Prof. Dr. Murat Caner.
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Nokia C7 Proje Önerileri. * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics Aralık raporundan alınmıştır. PV : imp / ay UV :
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Sosyal Medya ve Türleri
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
HEDEF KİTLE Sabahları koşu ve yürüyüş parkurlarında spor yapan kadın ve erkekler. *Sabahları Bebek sahilinde taytlı şişme mont ve Nike Airmax’lı.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Doğuş Üniversitesi Sosyal Medya Kampanya Fikri
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya.
Sunum transkripti:

Brief Şehir hayatının yeni yıldızları olan iki genç modeli, en çok yakıştıkları yer olan şehrin caddelerinde tanıtma fikrinden yola çıkılarak “Follow Me” projesi geliştirildi. Amaç Farklı karakter özellikleri ile ilgi gören iki model, farklı yaşam tarzları ile dikkat çeken 2 isimle bir araya geldi. Tanıtım için seçilen kişileri mecra olarak kullanarak, modelleri onların gözünden Mercedes-Benz takipçilerine anlatmak hedeflendi. Kalp atışlarını hızlandıran A-Serisi, çöl maratonu koşucusu Alper Dalkılıç ile bir araya gelirken, renkli CLA, Esquire moda editörü Serhat Şengül ile buluştu. Şehrin iki genç yıldızı! A-Serisi & CLA.

Nasıl yaptık?

Follow Me’de ilk adım: A-Serisi ile Sportif Yaşam “Mükemmele ulaşmak için ultra hayaller kurmaya gerek yok.” Alper Dalkılıç

Alper Dalkılıç: 4 ayrı kıtada 4 ultra çöl maratonu koşarak Grand Slam unvanını alan ilk TÜRK sporcu. A-Serisi ile Sportif Yaşam: A-Serisi’nin dinamik tasarımının, sportif imajı ve çevre duyarlılığı özelliklerinin en iyi bir sporcunun gözünden anlatılacağı fikri geliştirildi.  Belgrad Ormanı ve Astoria’da gerçekleşen keyifli Youtube röportajları  1 hafta boyunca kesintisiz Facebook, Twitter, Google + iletişimi  A-Serisi’nin Alper Dalkılıç mblog’a özel içerikler yazılar  İstanbul’un tarihi mekânlarında çekilen Instagram’a özel fotoğrafları

“Ultra maratonlardaki bitmeyen motivasyon, enerji ve başarma azmi Kırmızı Şimşek ile bir hafta süresince benimle olacak. Gözler her daim aracın üzerinde ve de eminim bu sayede ultra maraton koşmaya, bu araçla tanışmaya çok kişi hevesli olacak.” Alper Dalkılıç

A-Serisi bir hafta boyunca Alper Dalkılıç ile beraberdi. Ultra maratonlara hazırlık antremanlarını Belgrad Ormanı’nda gerçekleştiren Alper Dalkılıç, A-Serisi ile farklı bir antreman deneyimi yaşadı. A-Serisi, Taksim, Beyoğlu, Eyüp ve İstanbul’un tarihi yarım adasında test edildi. A-Serisi ile buluştuğu ilk günden itibaren tüm deneyimini ve heyecanını Mercedes –Benz takipçileri ile paylaşan Alper Dalkılıç, A-Serisi ile sportif bakışını birleştiren detayları anlattı. Alper Dalkılıç’ın kendi sosyal medya hesaplarında yaptığı paylaşımlar ile sporla aktif ilgilenen kitleye ulaşıldı.

“Bir hafta içinde yaşadıklarınızdan sonra ayrılık acısı yaşayan biri olarak kesinlikle tavsiye edeceğim, araca dokunduktan sonra bırakamayacağınız yeni bir tutkuya ne dersiniz?” Alper Dalkılıç

“Bir hafta içinde yaşadıklarınızdan sonra ayrılık acısı yaşayan biri olarak kesinlikle tavsiye edeceğim, araca dokunduktan sonra bırakamayacağınız yeni bir tutkuya ne dersiniz?”

Benim Tarzım CLA: Bir moda ikonu edasıyla şehir hayatına katılan CLA, Esquire moda editörü Serhat Şengül ile bir hafta boyunca İstanbul’un stil duraklarını arşınladı.  Serhat Şengül ile İstanbul’un stil duraklarına yapılan geziler Youtube’da yayınlandı.  1 hafta boyunca kesintisiz Facebook, Twitter, Google + iletişimi gerçekleşti.  Şile’de “1 pantolon 3 kombil” konsepti ile moda çekimi gerçekleştirildi..  En moda fotoğraflar Instagram’da yayınladı.  Serhat Şengül’ün CLA ile buluşması ve deneyimleri mblog’da yayınlandı. Sokağa çıktığı ilk andan itibaren bakışları üzerine toplayan CLA ile kendisini podyumda yürüyor gibi hissettiğini söyleyen Serhat Şengül, Mercedes-Benz takipçilerine renkli bir hafta yaşattı.

“DİKKAT! Eğer gün gelir CLA’yla bir deneyim yaşarsanız, benden size küçük bir tavsiye: Tüm bakışları üzerinizde toplayan bu aracı edinmeden önce egonuzu evde bırakın. Yoksa kendinizi dünyanın hakimi sanmanız an meselesi.” Serhat Şengül

CLA, bir hafta boyunca Serhat ile beraberdi. İstanbul’un sosyal hayatının trendini belirleyen mekânlara CLA ile yolculuk yapan Serhat, CLA’nın şehir hayatında yarattığı farklılığı takipçileriyle paylaştı. Serhat Şengül’ün Bebek, Karaköy ve Çukurcuma’da yaptığı, İstanbul’un yenilikçi tasarım ve moda hayatını belirleyen mekân gezilerine eşlik eden CLA, yarattığı yenilikçi etkiyi hem şehir sakinlerine hem de sosyal medya takipçilerine göstermiş oldu. Serhat Şengül’ün SİRHOTSTYLE isimli blog ve Instagram hesabında yaptığı iletişim ile farklı hedef kitlelere ulaşıldı.

“Dememiş miydim? CLA benim tarzım ve #BenimTarzımCLA…” Serhat Şengül

Takipçi dönüşleri #BenimTarzımCLA #Aserisi

Sonuçlar Youtube izlenme mblog Ziyaretçi sayısı Instagram beğen kişiye ulaşıldı. Facebook Beğen Paylaş Yorum Twitter Kişiye Twitter’dan ulaşıldı.