ETKİNLİĞİ HAZIRLAYANLAR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ADIN YERİNE KULLANILAN SÖZCÜKLER
Advertisements

Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
SOYUT SANAT Kandisky,Mondrian ve Maleviç gibi sanatçıların doğadan yola çıkarak, görsel anlatıma varmaları çağın sanat değerleri üzerinde etkileyici olmuştur.
ÇOKLU ORTAM UYGULAMALARINDA GÖRSELTASARIM.
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
1.HAFTA GRUP ÜYELERİ BETÜL BÜŞRA AKTAŞ :
ÜÇÜNCÜ BOYUT ( Origami ile piyano yapımı)
SANAT TARİHİ.
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU
GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
SOYUT SANAT Kandisky,Mondrian ve Maleviç gibi sanatçıların doğadan yola çıkarak, görsel anlatıma varmaları çağın sanat değerleri üzerinde etkileyici olmuştur.
SOYUT SANAT Kandisky,Mondrian ve Maleviç gibi sanatçıların doğadan yola çıkarak, görsel anlatıma varmaları çağın sanat değerleri üzerinde etkileyici olmuştur.
HAZIRLAYAN:ZEYNEP HALİL
ŞEREF AKDİK.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
VARLIKLAR ARASINDAKİ İLİŞKİLER
GÖRSEL SANATLAR Mehmet KURTBOĞAN.
İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ELFİN AKŞAM 2-A TÜRKKONUT İLKOKULU.
HAZIRLAYANLAR; ÖZNUR YİĞİT YASİN TOPCU SEZER ORAL TAHİR AKTAŞ.
RESİMLERİYLE ÇOCUKLARI TANIMA.
GÜNEŞLİ BİR GÜN (İZLENİMCİLİK)
CANAN TEKİN FATMA SUBAŞI HACER MALAK MELEK ÜLKÜ
Hazırlayanlar… Tayfun DONAT Tayfun ÇAKIROĞLU Oğuz DURMAZ.
ETKİNLİK 1 İPLE RESİM YAPMA.
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
GÖRSEL OKUMA GÖRSEL SUNU Yrd. Doç Dr. Özcan PALAVAN
GÖZ KULAK BURUN DİL DERİ
İHLAS HABER AJANSI FOTOĞRAF EĞİTİMİ
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
2. SINIFLAR BİLGİ YARIŞMASINA HOŞGELDİNİZ
SANAT ETKİNLİKLERİ Sanat eğitimi çocukların gelişimine uygun oyuncak seçme gibi bir mantıkla düzenlenmelidir. Oyuncak alırken oyuncağın çocukların gelişimine.
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
RESİM-SLOGAN-KARİKATÜR-FOTOGRAF 7. SINIF
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
GÖRSEL SANATLAR 1. SINIF.
DOĞA KOLEJİ ORTAOKUL YARATICILIK ETKİNLİĞİ BAŞLIYOR…
SANAT TARİHİ Nurdan Gül Kökten.
PENGUENLER SINIFI KASIM AYI AİLE KATILIMI
Doğum günleri, evlenme, sünnet törenleri, bayramlar, yılbaşı bu günlere örnektir.
SINIF : 1 DERS : HAYAT BİLGİSİ ÜNİTE : OKUL HEYECANIM
EDEBİYATIN BİLİMLERLE İLİŞKİSİ-9.sınıf
BİLGİ FELSEFESİ  BİLGİNİN OLUŞUM SÜRECİ  BİLGİ TÜRLERİ.
HAZIRLAYANLAR SULTAN BİLİR NURSEL ÇINAR ESRA YAĞAN M. CAN KAZAN
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
CANLILARIN SINIFLANDIRILMASI
Sanat Eseri İnceleme.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ RESİM-İŞ ÖĞRETMENLİĞİ ANABİLİM DALI
Soyut sanat ve wasllay kandinsky
Çoklu Zeka Modeline Genel Bakış
BAROK RESİM SANATI.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
 Pop Art
Resimle İlgili Meslekler
Öğretim Programı (1-4) Kazanımları Sunusu
Merhaba çocuklar. Televizyondaki hayvanı tanıdınız mı? Evet bildiniz, O bir leylek. Leyleklerle ilgili bir tekerleme dinlemek ister misiniz? Haydi o zaman,
ÇAĞDAŞ SANAT AKIMLARI EMPRESYONİZM, FOVİZM, KÜBİZM
AÇIK-KOYU / IŞIK GÖLGE.
Balık Pasaportu Hatice Kütük 2008
DOKU.
MÜZE EĞİTİMİ VE DÜNYADA MÜZE EĞİTİMİ UYGULAMALARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEMEL TASARIMIN 10 İLKESİ. 1.Denge / Balance 2.Hiyerarşi / Hierarchy 3.Örüntü / Pattern 4.Ritim / Rhythm 5.Boşluk-Espas / Space 6.Orantı / Proportion.
V. Ünite Sanat Felsefesi ESTETİK.
KOMPOZİSYON Resimde kompozisyonun manası asrın ikinci çeyreği içinde daha genişlemiştir. Eskiden, kompozisyon kelimesi, içinde figür bulunan resimlere.
Sunum transkripti:

ETKİNLİĞİ HAZIRLAYANLAR İLKNUR GÖMLEKSİZOĞLU 2010010401049 NURSEL SARIBAŞ 2010010401060 SADİFE KALAYCI 2010010401070 SEDA KAYA 2010010401071

3. SINIF GÖRSEL SANATLAR 

ÖĞRENME ALANI : GÖRSEL SANATLAR KÜLTÜRÜ KAZANIM 1 : Güzel bulduğu varlıklarla ilgili görsel tasarımlar yapar. KAZANIM 2 : Beğenilerdeki farklılığa saygı duyar.

HAYVANAT BAHÇESİ  Öğrenciler, çevrelerinde, hayvanat bahçesinde gördükleri ya da televizyondan izledikleri hayvanlardan güzel bulduklarını konu edinen bir kompozisyon yapabilirler. Bunun için renkli dergilerden çeşitli hayvan fotoğrafları ya da resimleri keserek ya da yırtarak çıkarırlar. Bunları bir yüzey üzerine yapıştırdıktan sonra diledikleri yerlere tamamlama resimler yaparlar. Ardından, çalışmalarında konu edindikleri hayvanları neden güzel buldukları hakkında konuşurlar.

KAZANIM 3 : Görsel çalışmalarında yararlandığı eseri yapan sanatçı hakkında bilgi edinir. KAZANIM 4 : Gösterilen eserdeki renklerin, biçimlerin, figürlerin ve objelerin nasıl kullanıldığını açıklar. KAZANIM 5 : Gösterilen eserle ilgili duygu ve düşüncelerini ifade eder. KAZANIM 6 : Yapacağı görsel sanat çalışmalarında gösterilen eserlerden yararlanır.

LOKANTADA  Öğrencilere Nuri Abaç'ın “Lokantada” isimli eserinin röprodüksiyonu gösterilir. Öğrencilerden “Eserde hangi renkler kullanılmış? Eserde hangi figürler var? Eserde hangi nesneler var? Bu yer neresi olabilir? Orada olmak ister miydiniz? İnsanlar ne yapıyor? Eser sizin olsaydı adını ne koyardınız? Eserden hoşlandınız mı? En çok ne hoşunuza gitti?” gibi sorulara cevap vermeleri istenir. Gösterilen resim asıldığı yerden kaldırılır ve eserden edindikleri izlenimlerden, eserde beğendikleri herhangi bir bölümden ya da eserle ilgili duygu ve düşüncelerinden yola çıkarak görsel çalışmalar yaptırılabilir.

Sınıftaki Etkinlikler