Türkiye’de perakende dondurulmuş gıda sektörünün ilk firması olan Kerevitaş Gıda Sanayi ve Ticaret A. Ş, 1970 yılında Bursa’nın Akçalar ilçesinde kurulmuştur.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
Advertisements

Vet-Hek ŞİRKET PROFİLİ MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ ÜRÜNLERİMİZ
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
KOLAYLAR Taze Meyve-Sebze Dünyası
1979 – ASMETAL’in kuruluşu 50’den fazla marka araç için 1600’ü aşkın ürün çeşidi 5.000m2 kapalı alanlı fabrikasında 110 adet, konusunda uzman çalışan.
“Perakendecilerin Veteriner Hekimlikten Beklentileri” Şeref SONGÖR Türkiye Perakendeciler Federasyonu Genel Başkanı.
ADOPEN.
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
Elektronik, beyaz eşya ve bilgi teknolojisi alanlarında faaliyet gösteren ve yedi yurtiçi, onbir yurtdışı olmak üzere toplam 18 şirketten oluşan Vestel.
T.G.K. BUĞDAY UNU TEBLİĞİ VE T.G.K. EKMEK VE EKMEK ÇEŞİTLERİ TEBLİĞİ
Carrefour, merkezi Fransa'da olan uluslararası bir süpermarketler zinciridir.Dünyanın en büyük cirosuna sahip mağazacılık şirketidir. Ağırlıklı olarak.
1985 - TÜRKİYE'NİN İLK ÖZEL ENTEGRE ET TESİSİ OLARAK PINAR ET YAŞAR HOLDİNG TARAFINDAN KURULMUŞTUR … KURUCUSU SELÇUK YAŞAR’DIR.
TARİHÇE Kurulduğu yıl olan 1973 tarihinden bu yana tüketicilerinin kaliteli tercihi olan ve gıda sektöründe liderliğini sürdüren PINAR , süt, et, su ürün.
AVİVASA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş.
Müşerref Üstek.
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
RENKLİ VE EĞLENCELİ BİR YOLCULUĞA ÇIKMAYA HAZIR MISINIZ ?
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A. Ş
SAĞLIKLI NESİLLERLE MUTLU BİR GELECEĞE
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
ŞEKER PİLİÇ.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Türk Tuborg Bira ve Malt Sanayii A
‘’Kaliteli, sağlam, hızlı ve güvenilirlik’’ mantığı ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyeti en üst seviyeye çıkararak profesyonel hizmetler sunmak.
Gürsoy Yem Gıda Hayvancılık Sanayi tic. Ltd. şti.
Soru: Ülkemizin sanayi ihracatında, ilk üç sırayı hangi Sektörler alır? Yanıt: Otomotiv( milyon $-%17,3) Hazır giyim( milyon $-%14,6) Kimya(
24 yıl önce Ankara'da bir otomotiv markasının bayiliğini yapan Durmuş Döven, sıfır araçların Ankara'dan İstanbul'a şoförlerle taşınmasını doğru bulmuyor.
MUTLU AKÜ HAMDİ GEMİYAN
TARİHÇE Dünden bugüne "Marshall" 1954  Topkapı'da, 20 kişilik küçük bir fabrikada Marshall kuruluyor 1958  Türkiye'nin ilk alkid üretimi Marshall.
TEMAŞ GIDA SANAYİ VE TİCARET A.Ş..
TEMSA GLOBAL Grup Adı: YEŞİL Grup Üyeleri: Aslınur Dalkılıç
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A.Ş., 1976 yılında kurulmuş, Anadolu’nun ilk sünger fabrikasıdır yılında tesis yatırımlarını büyüterek.
TARİHÇESİ Sütaş 1975 yılında Bursa’nın Karacabey ilçesinin Uluabat köyünde kuruldu. Kurulduğu tarihteki günlük süt işleme kapasitesi 5 ton olan Sütaş,
DÜŞLE,YAP,OLSUN…. KURUCUSU 17 Ocak 1925 tarihinde Rodos'ta doğan Selçuk Yaşar, orta ve lise tahsilini İstanbul'daki Fransız Saint Joseph Lisesi'nde yapmış,
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
İNSANLIĞIN İKİ ÖNEMLİ İHTİYACI. Yönetilmezse; Sel Erozyon Heyelan Kontrollü akış Toprağın su ile buluşması Enerji Yönetilirse; Baraj, Gölet ve Setlerle.
CVS 1998 deki kuruluşundan beri Türkiye'nin hem içinde ve hem de yurt dışında çelik endüstrisine hizmet vermektedir.
YÖNETİM KURULU BAŞKANI
TARİHÇE Mensace Mermer Madencilik A.Ş yılında Turhalın tanınmış iki ailesi olan Çenesizler ve Sakmanlar tarafından Tokat-Turhal Organize Sanayi Bölgesi’nde.
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi
1977 yılında İzmir'de paslanmaz çelik ithalatçısı olarak kurulan Gürçelik, sonraki yıllarda profesyonel mutfak sektörünün öncü kuruluşları arasında.
GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ 11. Hafta
Hızlı Tüketim Ürünleri
Türkiye’de 2008 yılında, yaklaşık 494 bin tonu avcılıkla, 152 bin tonu yetiştiricilikle olmak üzere toplam 646 bin ton su ürünleri üretilmiştir. Avcılıkla.
 1970’lerin ilk yarısında Nuri Çomu’nun çırçır ve çeltik alanında yaptığı akılcı ve cesur yatırımlarla temellerini atmıştır.  1976 yılında Sunar Özlem.
Buğday Unu, Yumurta, Şeker, Hidrojene Bitkisel Yağ, Şerbet
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
53 yıldır her gün işimizde ki ilk gün! ŞEKER PİLİÇ Ayşe YILMAZ
Gerçek TAT’ lar korumamız altında! 1967’ den bugüne sizlerle…
Yönetim Kurulu Başkanı : Mustafa Feridun Uzunyol
Lezzet, Sağlık ve Güven..
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
Bize en çok sorulan soru: Ekip Nakliyat neden yalnız ve yalnız,Türkiye - İtalya - Türkiye arasında taşıma yapan bir kuruluştur? Bize hep bu sorulur. İş.
GIDA GÜVENLİĞİ Esma KAYA
TEDARİKÇİ DENETİMLERİ
TARİHÇE Selçuk Yaşar, üretimin daha çok küçük çiftlik ve atölyelerde gerçekleştiği 1970’lerde tarıma dayalı sanayinin önemini keşfederek, 1973 yılında.
S KURT LOJİSTİK İNŞ. TAAH. TUR. VE SER. HİZ. TİC. LTD. ŞTİ.
Logo.
Arzum ‘Her i ş in bir Arzum'u vardır.’. * Tarihçe * Yönetim Yapısı * İş letmenin Sahipleri * Vizyon-Misyon * Ürünleri * Rakipleri * Sosyal Sorumluluk.
1963 yılında, Manisa’da İsmail Keskinoğlu’nun girişimleriyle kurulmuştur. Tavukçuluk ve yumurta üretimi ile faaliyetlerine başlayan şirket daha sonra.
1868 yılında Jamsetji Tata tarafından Mumbai’de kurulan Tata Grubun yönetim kurulu başkanlığını 1992 yılından bu yana Ratan Tata yürütmektedir.Firma.
Grubun borsaya resmen kote edilmiş 27 şirketi vardır.
Gıda kalite sağlama sistemleri
TCHİBO Ağahan köse
Sunum transkripti:

Türkiye’de perakende dondurulmuş gıda sektörünün ilk firması olan Kerevitaş Gıda Sanayi ve Ticaret A. Ş, 1970 yılında Bursa’nın Akçalar ilçesinde kurulmuştur. Öncelikli faaliyeti İskandinav ülkelerine canlı kerevit ihracatı olan Kerevitaş, ihracat yaptığı ülkelerden gelen istekler doğrultusunda 1980 yılında dondurulmuş meyve ve sebze üretimine başlamıştır. Kerevitaş A.Ş. Yıldız Holding bünyesinde faaliyet göstermektedir.

Kerevitaş Hakkında   1990 senesinde SuperFresh markası ile meyve&sebze, su ürünleri ve pizza çeşitleriyle perakende pazarına giren ilk firma olan Kerevitaş, Türk tüketicisini, o zamanlar için son derece yenilikçi anlamlar taşıyan ‘dondurulmuş ürün kavramı’ ile tanıştırmıştır. SuperFresh, birkaç sene içinde sektörünün ilk dondurulmuş milföy ve börek çeşitlerini de ürün gamına eklemiştir. SuperFresh dondurulmuş ürün kategorilerinin (sebze&meyve, unlu mamuller, su ürünleri, patates ve et ürünleri) tümünde toplam 43 adet ürün ile en zengin ürün gamına sahip markadır. 1993 yılında ürün gamını genişleterek ton balığı konservesini pazara sunan SuperFresh, 1994 yılında ‘ilk konserve mısır’ ile raflardaki yerini almıştır. Ardından toprak konserve ürünleri ve hazır yemek çeşitleri ile ürün gamını zenginleştirmiştir. Sektördeki yenilikçi tutumu, kalite ve hijyene verdiği önem SuperFresh’i sektörün jenerik markası haline getirmiştir. Diğer bir deyişle Türk tüketicisi dondurulmuş sebzelerden pizzaya, milföyden konserve mısıra kadar bir çok ürünü ilk kez SuperFresh markası ile tatmıştır. Toplu tüketim ve perakende kanalında toplam 300’e yakın ürüne sahip olan SuperFresh; üretimin hammadde seçiminden son tüketiciye ulaşana kadar her aşamasını titizlikle ele alır. Gerçekleştirdiği dünya standartlarında üretim ile Kerevitaş, ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi ve ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgelerini almaya hak kazanmıştır Kerevitaş Gıda bugün, Bursa Akçalar’da 220.000 m²'lik bir sahada 62.000 m² kapalı alanda 5 ana işletmeden ( sebze-meyve, patates, unlu mamüller, ton balığı ve su ürünleri ) oluşan fabrikasında modern teknoloji ile üretim yapmaktadır. -18°C depolarda muhafaza edilen dondurulmuş ürünlerin dağıtımı yaklaşık 300 araçla yapılmakta ve mağazalardaki yaklaşık 10.000’i aşkın dolapla toplu tüketim ve perakendeye hizmet verilmektedir. Genel Müdürlüğü İstanbul'da olan şirket, 1995 yılında İMKB de halka arz edilmiş olup, halka açık anonim şirket statüsündedir. Yurt içinde SuperFresh ürünleri; İstanbul Avrupa/Asya, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Antalya illerindeki Bölge Müdürlükleri ve bölgelere bağlı 50 bayilik aracılığıyla tüketicileriyle buluşmaktadır. AB ülkeleri başta olmak üzere İskandinav ülkeleri, Japonya, Rusya, Türki Cumhuriyetler, Ortadoğu ülkeleri ve Uzakdoğu ülkelerine ihracat yapılmaktadır.

VİZYONUMUZ Faaliyet gösterdiği sektörlerde, sağlıklı, kaliteli ve yenilikçi ürünleri ile müşteri memnuniyetini hedef belirlemiş, lider markalı şirket olmaktır MİSYONUMUZ Kaliteli, pratik ve lezzetli yeni ürünler geliştirerek, tüketicilerimizin yaşam kalitelerini arttırmak KEREVİTAŞ İLKELERİ Müşteri Memnuniyeti: Müşterilerin ihtiyaçları ve isteklerini her zaman birinci sırada tutmak ve bu doğrultuda üretim yapmak Kalite: Ürünlerimizin tohumdan başlayarak, fabrikaya gelişine işlenip, son tüketicilerimize ulaşmasına kadar üretimin her aşamasını son derece titizlikle ele almak. Lezzet : Ürünlerimizin her zaman üstün lezzete ve kaliteye sahip olmalarını sağlamak. Teknoloji: Sektörün teknolojik gelişmelerini yakından takip etmek, yenilikçi ve atılımcı olmak. Topluma Saygı: Toplum değerlerine, yasalara ve çevreye saygılı olmak. Ürün Çeşitliliği: Pazarın ihtiyaçlarını ve tüketici eğilimlerini göz önünde bulundurarak tüketicilere yeni ürünler sunmak.

KALİTE YÖNETİM KEREVİTAŞ Gıda San. ve Tic. A. Ş KALİTE YÖNETİM KEREVİTAŞ Gıda San. ve Tic. A.Ş. Kalite Güvence Müdürlüğü bünyesinde, Kalite Sistemleri, Hammadde, Yardımcı Malzeme, Proses Kontrol, Mikrobiyoloji ve Ar-Ge olmak üzere toplam 6 ayrı birim bulunmaktadır. Politikamız; üretimin tüm aşamalarında titizlikle yapılan fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik analizlerle hiçbir koşulda kaliteden ve gıda güvenliğinden ödün vermeden müşteri memnuniyetini ön planda tutarak en üst kalite , güvenli ürün çıkarılması için çalışmaktır. SuperFresh’i Türkiye’nin dondurulmuş gıda lideri yapan en temel unsur, ürünlerinin yetiştirilip, hasat edilmesine, işlenip, paketlenmesine kadar her aşamada dünya standartlarına uygun bir üretim gerçekleştirmesidir.    Üretim kalitesi sürekli garanti altında tutulan SuperFresh ürünleri, hammadde temini, gıda hazırlama, işleme, üretim, ambalajlama, depolama ve nakliye gibi gıda zincirinin her aşamasında hijyen değerlerinden ödün vermeden denetlenmektedir. Kalite sistemimiz, 1994 yılında çalışmalarına başlanan ISO 9001 Sistemi 1997 yılında belgelendirilmiş ve 2003 yılında da yeni versiyonu ile denetlenerek TS EN ISO 9001: 2000 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi ile güvence altına alınmıştır.  Önleyicilik yaklaşımına dayalı Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çalışmalarımız ise, 1997 yılında HACCP Prensiplerini uygulayarak başlamıştır. Sistem, 2003 yılında TS 13001- HACCP Gıda Güvenliği Yönetimi Sistemi Belgesi ile belgelendirilmiş, 2006 yılı itibari ile de TS EN ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi adı altında gıda güvenliği garanti altına alınmıştır. Bu da tesislerimizde üretilen tüm ürünlerin gönül rahatlığı ve güvenle tüketilmesini desteklemektedir. Ayrıca ürünlerimiz uygunluk denetimine tabi tutularaktan TSE Uygunluk Belgeleri ile de TSE Kalite Güvencesi altındadır. SuperFresh ürünleri TUBİTAK tarafından gerçekleştirilmiş olan ‘Dondurulmuş Gıdaların Besin Kompozisyonlarının Belirlenmesi’ konulu araştırma ile d vitamin değerleri en yüksek doğal ürünler olarak belgelenmiştir. * 

Yönetim Kurulu Başkanı Murat ÜLKER Yönetim Kurulu Başkan Yard. Ergün AKKAYA Genel Müdür (CEO) Mehmet Cemil MERZECİ Yönetim Kurulu Başkanı Murat ÜLKER Yönetim Kurulu Başkan Yard. Zeki Ziya SÖZEN Yönetim Kurulu Üyesi Ali ÜLKER Mustafa Yaşar SERDENGEÇTİ Mehmet TÜTÜNCÜ Franz L. SCHNEIDER ORTAKLIK YAPISI Hisse Senetleri İstanbul Menkul Kıymetler Borsasında işlem gören şirketimizin çıkarılmış sermayesi 3.744.000 YTL’dir ADI VEYA ÜNVANI SERMAYE PAYI ORANI YILDIZ HOLDİNG A.Ş. 54,46 Watlıng Private Equıty S.A. 10,02 Zeki Ziya SÖZEN 10,00 Hasan Kamuran MERZECİ 7,83 Diğer Halka Kapalı Kısım 4,08 Diğer Halka Açık Kısım 13,61 Toplam 100,00

BASINDA KEREVİTAŞ   Dünya Gıda Günü'nde Kerevitaş'a ödül! Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü (FAO) Türkiye Ofisi'nin, her yıl Dünya Gıda Günü'nde verdiği “Yılın En Başarılı Kuruluşları” ödülünü Kerevitaş aldı İstanbul Cevahir Oteli'nde düzenlenen Dünya Gıda Günü'nde Kerevitaş'ın ödülünü Genel Müdür Ergün Akkaya Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker'den aldı. 2012 yılının en başarılı kuruluşlarından biri olan Kerevitaş, dondurulmuş gıda ve konserve ton balığı konusunda Türkiye'nin lider üretici konumunda. 1969 yılında kurulan şirket, dondurulmuş gıda ile Türkiye'yi tanıştırmakla kalmadı, SuperFresh markası ile dondurulmuş gıdayı eş anlamlı hale de getirdi. RAKİPLER İGLO TÜRK GIDA PENGUEN AYFROST GIDA FİNE FOOD BERFUM GIDA FEAST GIDA

SuperFresh Altın Balık Pazarı 2.5 Kat Büyüttü,  Gümüş Effie’yi Kaptı Markaların 2010 yılında yaptıkları başarılı pazarlama iletişimi çalışmalarını değerlendiren Effie Ödülleri sahiplerini buldu.  Piyasaya sunulduğu 2010 yılında sadece kendi payını büyütmekle kalmayan, aynı zamanda pazarı da 2.5 kat büyüten SuperFresh Altın Balık, “Temel Gıda” kategorisinde Gümüş Effie’ye layık görüldü.  Çocuklara balığı sevdiren SuperFresh Altın Balık, gerçekleştirdiği başarılı pazarlama iletişimi kampanyası ile Gümüş Effie’ye layık görüldü. Altın Balık, tüketicilerinin beğenisine sunulduğu Mart 2010’dan itibaren pazarda rakibe karşı gösterdiği üstünlük, pazarın büyümesine yaptığı katkı, kampanyada planlanan satış ve ciro hedeflerinin üzerine çıkılması gibi kriterlerdeki başarısı ile ödül almaya hak kazandı. Balık tüketimini kolaylaştırmanın yanı sıra kalite ve lezzeti beraberinde sunan bu çözüm sadece lansman dönemine ait bir performansı değil kalıcı bir başarıyı da yanında getirdi.  Pazarlama iletişimi kampanyası, “hem çocuk hem de annelere ulaşma” hedefi üzerine kuruldu. Doğru şekilde sunulduğunda her çocuğun balığı seveceğine olan inancı üzerine inşa edilen kampanya, TV ve Açıkhava reklamları ile de desteklendi. Sadece anneler değil ailenin en değerli varlıkları olan  çocuklar da ikinci hedef kitle olarak belirlendi. Kampanya süresince 38 ilde toplam 50 bin çocuk ve gence tadım yaptırılırken ayrıca mağaza içi aktiviteler uygulandı.  SuperFresh Altın Balık Mart 2010’da piyasaya çıktıktan 6 ayda sonra yüzde 74’lük pazar payına ulaştı. Altın Balık’tan önce kategoride % 71’lik pay ile birinci olan marka %15’e gerilerken, ikinci markanın %23 olan payı yüzde 10’a inmiştir. Altın Balık, sadece kendi kategorisinin ve markasının pazar payını yükseltmekle kalmadı, su ürünleri pazarına da büyük bir ivme kazandırdı. SuperFresh su ürünlerinde %768 gibi rekor bir büyüme yakalarken, toplam dondurulmuş su ürünleri pazarı da 2010 yılını %91’lik büyüme ile kapattı. SuperFresh’in 2010 yılı su ürünleri satışı tonaj bazında 2009’a  göre 9 kat artmıştır. Bu başarı, pazara daha sonra girilerek hızla sağlanan bir başarı hikayesi olmuştur.