CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
Ses Kayıt Sistemi.
IP PBX.
EFECELL BİLİŞİM TELEKOMÜNİKASYON SAN. TİC. LTD.ŞTİ
2012
05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ.
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
DEPOCU Depolarda çalışan arkadaşlara işlerinde yardımcı olalım istedik, DEPOCU yu hazırladık Depoların tüm giriş ve çıkışlarında barkod okuyuculu el terminallerinin.
GSM Uygulamaları Ergin Boyacı Eylül 2013.
DAMACANA - TÜPGAZ.
MILLENIUM MOBILE SUNUMU
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
AVEA SAHA GÜCÜ OTOMASYON PROJESİ
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
Teknik Servis Programı
IP PBX FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi.
CWIZ CALL CENTER.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ
e-Fatura İşlemleri e-Fatura İşlemleri İçin Gerekli Adımlar
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Bircom Teknoloji Çözümleri
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
E-SINAV Sistemi Halil Özmen
DIŞ İLİŞKİLER BİLGİ SİSTEMİ Alper BİLGİN. BAŞVURU MODÜLÜ DAVETLER ve RANDEVULAR GÖREV ve OLURLAR DIŞ İLİŞKİLER BİLGİ SİSTEMİNİN BİLEŞENLERİ RAPORLAR.
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate FXO/FXS FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Duvar veya masa üstü Ebatlar (mm): 130 x 100 x.
FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
Kütahya Sağlık Müdürlüğü 2014 SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ SAĞLIK TURİZMİ HASTA TAKİP SİSTEMİ.
1 Yetkili Satıcı Toplantısı – Fethiye 2008 Operatör konsol ve Enformasyon sistemi OSPC Yetkili Satıcı Toplantısı 2-4 Mayıs 2008 Fethiye.
Akıllı Şebekelerde Örnek Uygulamalar
Merhaba ben Abdullah Alp ASLAN Globax Firması Yöneticisiyim
Communication Platform
Bilişim sektöründe faaliyet gösteren firmalar arasında lider, önce ve yenilikçi olmayı kendisine vizyon edinmiş olan AIBIS; Türkiye, Almanya ve Suudi Arabistan’da.
Elektronik Değişim BAŞLADI !!! E-Çözümler
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
ADRES DEFTERİMDE NELER VAR?. Arkadaşlarınızın, akrabalarınızın ve tanıdığınız diğer kişilerin adresleri, telefon numaraları, e-posta adresleri vb. bilgilerini.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
=>SES BİLGİSİ
ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ OTOMASYON SİSTEMİ BİLGİ SUNUMU
LOGO CRM ve SİPARİŞ OTOMASYONU
İŞ KURALLARI  Çalışanların sisteme kayıtlı olması gerekmektedir.  Her bir çalışan sisteme kullanıcı adi ve şifresi ile login olarak girmelidir.  Satışı.
CRM Yazılımı - Anasayfa CRM Yazılımı İçerisinde Barındırdığı Özellikler *. Personel BilgileriPersonel Bilgileri *. Müşteri BilgileriMüşteri Bilgileri *.
ÇAĞRI MERKEZİ CRM YAZILIMI İÇERİK ÖRNEĞİ
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
2N® SingleTalk Lift Communicator
IP PBX Call Recording Settings
Tablet Menü.
Akıl Defteri.
2N® Lift8 Hızlı Programlama
ŞEF’İM WEB REPORTS ŞEF’İM GELİŞMİŞ RAPORLAMA SİSTEMİ.
Tablet Menü.
SİGORTACILIK İÇİN FARKLI BİR GELECEK TASARIMI
MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
112 ÇAĞRI MERKEZİ ARAMALARINDA EŞ ZAMANLI KONUM BULMA
Sunum transkripti:

CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim

CWIZ Dialer Agent verimliliği ve motivasyonunu artırır Veritabanındaki bilgilerin düzeltilmesini sağlar Veri kalitesine göre eş zamanlı arama sayısı ayarlanabilir. Birden fazla kampanya için aynı zamanda arama başlatılabilir. Veriler arayüzden kolayca aktarılabilir. Inbound Call Center uygulaması ile birlikte kullanılabilir. Aramaların durumları anlık olarak izlenebilir.

CWIZ Dialer -Konfigürasyon- Aynı anda birden fazla proje için arama operasyonu başlatılabilme Her projenin parametreleri ve operasyon saatleri birbirinden farklı olabilir. Aranması gereken dosyalar csv formatından kolayca yüklenebilir. Data girişinde müşteri numarası, isim, telefon numarası dışında 2 adet de bilgi amaçlı alan girişi yapılabilir. (Müşteri kategorisi, adresi, ürün bilgisi vs)

CWIZ Dialer -Operatör Ekranları- Her operatörün kullanıcı adı ve şifresi ile girdiği ve login-logut ve mola durumları yönetilebildiği arayüz Müşteri bilgi ekranı Tekrar aranmak isteyen müşteriler için randevu ekranı Randevu ekranında tarih, saat ve aranmak istenen numara girişi

CWIZ Dialer İzleme Anlık agent durum izleme (Agentların login-logut-pause-konuşma hali durumları) Anlık kuyruk durumu izleme (Arayan numara ve kuyruk sırası) Pasif dinleme Bekleyen ve aktif çağrı göstergeleri Agent durumuna müdahale edebilme Verimlilik göstergeleri Erişilebilirlik oranları

CWIZ Dialer -Raporlama- Yapılan aramaların detay raporları proje adı ve proje grubu bazında izlenebilir.

CWIZ Dialer -Raporlama- Tüm proje gruplarının servis seviyesi ayrı ayrı raporlanabilir. Cevplanan, aranmış ancak görüşlemeyen çağrılar raporlanabilir. Günlük ve haftalık dağılım grafikleri izlenebilir.

CWIZ Dialer -Raporlama- Her operatörün cevapladığı çağrı sayısı ve ortalama konuşma süreleri raporlanabilir. Operasyondayken yapılan duraklamalar ayrı bir raporda izlenebilir Operatör erişlebilirlik ve konuşma oranı raporlanabilir.

CWIZ Dialer Raporlama Call Center Ses Kayıt Raporları ve Dinleme Tarih, saat, agent ve numara bilgisine göre filtreleme Kayıt uzunluğu (sn) Çağrı yönüne ait bilgi Görüşülen numara bilgisi

VOTEL 2005 yılında kurulmuştur KISACA VOTEL VOTEL 2005 yılında kurulmuştur Ana faaliyet alanı yeni nesil ses sistemleri konusunda proje ve Ar-ge çalışmalarıdır Çalışan sayısı 8’dir İlk geliştirdiği ürünü CWIZ IP Santral’dir ve Türkiye’nin ilk IP Santral markasıdır. CWIZ projesi Tübitak Teydeb tarafından desteklenmiştir. CWIZ markalı IP Santral, çağrı merkezi, otomatik karşılama ve arama sistemleri, VOIP ürünleri 300’e yakın noktada çalışmaktadır Moldova, Bahreyn ve Almanya’da CWIZ çözümleri ile oluşturulan projeler bulunmaktadır.

TEŞEKKÜR EDERİZ