Aksigorta kurucuları aşağıda verilmiştir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Stratejik yönetim işletmenin dış çevresini (rakipler, pazar-piyasa, ürünler, müşteriler, aracılar, tedarikçiler) analiz eder. İşletmenin geleceği ile.
Advertisements

STRATEJİK PLANLAMA ve KURUMSAL YÖNETİM
Bankacılık Etik İlkeleri
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
ISO Müşteri Memnuniyeti Kuruluşlarda Şikayetlerin Ele Alınması
ADOPEN.
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
AVIVA SİGORTA.
“DEGERLERİMİZİN SİGORTASI”
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
Carrefour, merkezi Fransa'da olan uluslararası bir süpermarketler zinciridir.Dünyanın en büyük cirosuna sahip mağazacılık şirketidir. Ağırlıklı olarak.
TARİHÇEMİZ 1976 yılında İstanbul'da kurulan Polin, bugün su kaydırakları ve su parklarının tasarım, üretim ve montajında her kıtada gerçekleştirdiği 2000.
AVİVASA EMEKLİLİK VE HAYAT A.Ş.
RENKLİ VE EĞLENCELİ BİR YOLCULUĞA ÇIKMAYA HAZIR MISINIZ ?
STRATEJİK YÖNLENDİRME
Tarihçe Ortaklık Yapısı Yönetim Yapısı,Genel Müd.Yön.Kur.Bşk Vizyon Misyon Rakipler Sosyal Sorumluluk.
Gantek Teknoloji AR-GE Faaliyetleri ve bir AR - GE başarı hikayesi Ertuğrul Ağar.
Services Beyond Expectation 1 Profesyonel Güvenlik Hizmetleri Tanıtım Sunumu.
Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013
Ankara, Kasım 2010 Eurasia Capital Partners Türkiye’de Girişimcilik Nasıl Desteklenmeli? TOBB Girişimcilik Kongresi.
PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
‘’Degerlerimizi Sigortalıyoruz’’
SANAYİ KURULUŞLARININ YÜSEM’DEN BEKLENTİLERİ ERTAN ÇİMEN İKYS MÜDÜRLÜĞÜ İK UZMANI ERTAN ÇİMEN İKYS MÜDÜRLÜĞÜ İK UZMANI.
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Tarihçemiz. Tarihçemiz Yönetim Yapısı HASAN CEM BOYNER / Başkan / İcracı Değil 1978 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi’ni bitirdi.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
Metron eğitim araştırma prom gıda tur ltd şti
TEMSA GLOBAL Grup Adı: YEŞİL Grup Üyeleri: Aslınur Dalkılıç
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
Finansal Yönetim Risk Yönetimi Etkin Borç Yönetimi Büyüme Hukuki Danışmanlık Modern Finans; sahip olduğu geniş müşteri portföyü ve güçlü referanslarıyla.
Bülent Şenver Liderlik Oyunları Kalıcı ve her durumda geçerli olan bir yaklaşım var mı? Etik Liderlik.
HAYATIN İ Ç İ NDEN PS İ KOTERAP İ MERKEZ İ YÖN VE HEDEF BEL İ RLEME.
DEĞERLER DEĞERLER BİR HAREKETİN, ÖNERİLEN BİR SEÇE- NEĞİN, BİR KARARIN SONUÇLARINI DEĞERLENDİR- MEDE KULLANDIĞIMIZ PRENSİPLERDİR. AHLAK PRENSİPLERİNDEN,
Döner Sermayelerin Yeniden Yapılandırılması Prof. Dr. Davut AYDIN ANADOLU ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ Mart 2010 Asya Thermal Resort Otel.
Sola Kimya Firma Sunumu. Sola Kimya Firma Sunumu 2013 Ajanda Biz kimiz? Ürünlerimiz Vizyonumuz / Değerlerimiz Motivasyonumuz Stratejik Çerçeve.
İnovatif İnsan Kaynağı Dr. A. Kemal Tuğcu PERYÖN Etik Kurulu Başkanı İSTANBUL SANAYİ ODASI – 6. SANAYİ KONGRESİ 26 – 27 Kasim 2007.
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE
GÜNEŞ SİGORTA.
TARİHÇE 1990 yılında Anadolu Hayat Sigorta A.Ş Anadolu Anonim Türk Sigorta Şirketinin yürüttüğü hayat sigortacılığı faaliyetlerini devraldı.Böylece ülkenin.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI KAMU İDARELERİ İÇİN STRATEJİK PLANLAMA KILAVUZU GELECEĞE YÖNELİM 2 1 Mehmet ÇİÇEK Millî Eğitim Uzman Yardımcısı.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Strateji Geliştirme Başkanlığı
STRATEJİK PLANLAMA.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ KURULUŞ TANITIMI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Euler Hermes: Facilitating change in trade landscape of Turkey
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
 1993 ’ de 10 kişi ile kurulan temizlik ve ilaçlama firması; bugün 2000 kişiden oluşan ve 5 firmayı barındıran bir grup şirketi…  Türkiye genelinde.
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ Kamu Bilişim Platformu - 17
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
1 SAKARYA SMMM ODASI ÜYELERİ İÇİN ÖZEL HAZIRLANMIŞTIR.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
V- Örgüt Yönünün Belirlenmesi VİZYON, MİSYON, AMAÇLAR-HEDEFLER Örgütler kendilerini tanımlarlar. Bireylerin kişisel özellikleri ve hevesleri gibi örgütler.
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
X- Strateji İçin Kültür ve Liderlik
21 Ocak e-İŞKUR Vatandaşımıza en yakın yerde hizmet sunumunu ilke edinmiş olan Kurumumuz internetin olduğu her yerde. İş Arayanlar İşverenler
S KURT LOJİSTİK İNŞ. TAAH. TUR. VE SER. HİZ. TİC. LTD. ŞTİ.
Mehmet GENÇ Genel Müdür Mutlu BOZKURT Genel Müdür Yrd.
SABANCI VAKFI 14 Kasım 2016.
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
VİZYON MİSYON Fırsatlar Tehditler Üstünlükler Zayıflıklar
VİZYON VE MİSYON ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Otizm Farkındalık Araştırması
KÜTAHYA TİCARET BORSASI Yönetim Sistemini Gözden Geçirme Sunumu 30 Mart 2018.
VİZYON MİSYON AMAÇ-4 AMAÇ-3 AMAÇ-2 AMAÇ-1 AMAÇ-5 HEDEF-1 HEDEF-2 HEDEF-3.
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Sunum transkripti:

Aksigorta kurucuları aşağıda verilmiştir. a) İbrahim Tekin b) Sâkıp Sabancı c) Kâzım Köseoğlu d) A. Hâdi Gökpınar e) Talip Aksoy f) Akbank T.A.Ş.

28 Nisan 1960 tarihinde idare merkezi Adana’da ve iş merkezi İstanbul’da olmak üzere, Sabancı Grubu şirketlerine hizmet vermek amacıyla kurulan Aksigorta A.Ş., bugün 10 Bölge Müdürlüğü, 2 Bölge Temsilciliği, tüm yurda yayılmış 838 Akbank şubesi ve 1447 serbest acente ağıyla hayat dışı branşlarda sürekli artan pazar payıyla lider sigorta şirketlerinden biridir.

Vizyonumuz ve Değerlerimiz Yenilikçi hizmet sağlayarak sektörün lideri olmak Misyon Yenilikçi elementer ve sağlık sigortası hizmetlerini tüm kanallardan sunarak yaşamı güvenli kılmak ve tüm paydaşlarına değer yaratmak Değerler Öncülük Müşteri Odaklılık Şeffaflık Etik Olmak Sürdürülebilirlik

Müşteri İlişkileri Politikamız Şeffaflık: Aksigorta ailesi üyeleri; şikâyet, talep ve sorularını; doğru, eksiksiz, anlaşılabilir ve kolay bir şekilde istedikleri an ulaştırabilmektedir. Tüm iletişim kanallarımız sizlere açıktır. Erişilebilirlik: Aksigorta ailesi üyeleri; şikâyet, talep ve soruları için 7 gün 24 saat, 444 27 27 numaralı Hizmet Merkezi ve diğer tüm erişim kanallarımızdan bizlere ulaşabilirler. Cevap verilebilirlik: Aksigorta ailesi üyeleri; şikâyet, talep ve sorularına “Aksigorta Hizmet Merkezi” ayrıcalığıyla en kısa sürede cevap bulabilmektedirler. Objektiflik: Aksigorta ailesi üyelerinin herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir. Ücret: Aksigorta ailesi üyelerinin herhangi bir konu hakkında başvurdukları şikâyet, talep ve soruları; değerlendirilip çözülürken herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Gizlilik: Aksigorta’nın kuruluşundan bugüne kişisel verilerin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle bize emanet ettiğiniz kişisel verileriniz her zaman gizli tutulmaktadır. Müşteri Odaklılık: Her zaman en iyisini hak eden Aksigorta ailesi üyelerine; etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunulmakta, ihtiyaçları karşılanmakta ve hakları her zaman korunmaktadır. Profesyonellik: Aksigorta, aile üyelerine; uzman şikâyet çözüm kadrosu ile en iyi hizmeti sunmaktadır.

SON…