Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BAPGRAFİKLERİBAPGRAFİKLERİ. ZİRAAT FAKÜLTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
Advertisements

*Damla GÜVEN **Yasemin AKBAL ERGÜN
TEKNIK EGITIM FAKULTESI ÖĞRETİM YILI AKADEMİK KURUL TOPLANTISI HAZİRAN Bölüm yönetimiyle ihtiyaç duyduğumda rahatlıkla görüşebilmekteyim.
BAŞLIK METNİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN 25. DÜNYA ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI ERZURUM 2011 VE BRANŞLARI HAKKINDAKİ.
BOLOGNA SÜRECİ BİRİNCİ PAYLAŞIM TOPLANTISI
Diferansiyel Denklemler
YDYO Bahar dönemi İYS. TEST GÜÇLÜK İNDEKSİ Testin geçerlik ve güvenirliğini belirlemek ve artırmak için yapılan istatistiksel çalışmalardır.
Erasmus Koordinatörler Toplantısına Hoşgeldiniz
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ 1.TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI ÖĞRENCİ ANKETİ.
MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ
Öz değerlendirme, Akran Değerlendirmesi ve Staj Notu Tutarlılıkları
Standart Normal Dağılım
Bağıl Değerlendirme Sistemi
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
Acikogretimx.com Açıköğretim sistemi hakkında temel bilgiler 2009.
TC Ahi Evran Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Zorunlu Hazırlık Eğitimi Bilgilendirme Toplantısı
TIP FAKÜLTESİ VE SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN BİRBİRLERİNE BAKIŞ AÇILARI.
ADÜ TIP FAKÜLTESİ TEB MÜFREDAT VE ENTEGRASYON ALT BİRİMİ Başkan Doç.Dr. Mustafa ALTINIŞIK.
SOME-Bus Mimarisi Üzerinde Mesaj Geçişi Protokolünün Başarımını Artırmaya Yönelik Bir Algoritma Çiğdem İNAN, M. Fatih AKAY Çukurova Üniversitesi Bilgisayar.
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
ARALARINDA ASAL SAYILAR
1/20 BÖLME İŞLEMİ A B C D : 4 işleminde, bölüm kaçtır?
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
EVRE 1 BLOK 1 Uygulamalı Bilgisayar Eğitimi Öğr. Gör. A. Murat ERGİN E.Ü.T.F. Biyoistatistik ve Tıbbi Bilişim A.D.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ
1 İSTANBUL EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERNEĞİ “Hocaların Gözüyle 2011 Yılında Türkiye Ekonomisi Araştırması” Kantitatif Araştırma Özeti 16 Şubat 2011 Nippon.
Güzel DİŞCİGİL, Ayfer GEMALMAZ, Serpil DEMİRAĞ, Okay BAŞAK
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
HABTEKUS' HABTEKUS'08 3.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Nöroloji Kliniği Multiple Skleroz Polikliniğinde Başağrısı Sıklığı ( Headache Frequency in Multiple Sclerosis Outpatient.
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.
AKADEMİK YILI HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ’NDE AVRUPA BİRLİĞİ HAYATBOYU ÖĞRENME VE GENÇLİK PROGRAMLARI FAALİYETLERİ.
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINDA
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
TIP FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ARASINDA BESLENME BİLGİ DÜZEYLERİ VE VÜCUT KİTLE İNDEKSİ AÇISINDAN FARK VAR MIDIR? İbrahim N. I. Abuawad1, Muhammed Abdullayev1,
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
MDK ALT YAPI KIYASLAMA ÇALIŞMA GRUBU
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DEU-ADEK Yürütme Kurulu Üyesi
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Öğrenci Hareketliliğinde Erasmus Koordinatörlerinin İzlemeleri Gereken Yol Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus.
Diferansiyel Denklemler
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
DEÜ ÇEVRE MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ MÜDEK BAŞVURUSU Bilgilendirme Sunuşu 2004.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ’NDE ÖLÇME DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
Z ve T puanları Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Girişimcilik ve Proje Yönetimi
BIŞKEK, EKIM FAKÜLTE HAKKINDA BILGILER Fakülte Hakkında Bilgiler / Fakülte Dekanı: Prof. Dr. Ulan Brimkulov.
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME DERSİ
AKTS Hesaplaması.
ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ GÜZ DÖNEMİ MMF 202 SAYISAL YÖNTEMLER DERSİ DERS BİLGİLENDİRMESİ.
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
Dersler Güz Yarıyılı Ders Başlangıç : 2 Ekim Ders Bitiş : 12 Ocak
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
“Bİr bölümde İlgİlİ yarIyIlda açIlacak derslerİn hangİ öğretİm elemanlarI tarafIndan verİleceğİ bölüm kurulu önerİsİ üzerİne Fakülte Yönetİm Kurulu.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ORYANTASYON PROGRAMIMIZA HOŞ GELDİNİZ.
Sunum transkripti:

2009-2010 Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi Ders Değerlendirme Sonuçları 2009-2010 Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak

Anket Soruları Değerlendirme Toplam 28 soru Soru: (1-4) öğrencinin kendini değerlendirmesi 1 2 3 4 5 Soru: (5-15) öğrencinin dersi değerlendirmesi (MÜDEK) Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Anket Soruları Değerlendirme 16 ve 17. sorular laboratuar ve problem session’ı değerlendirmektedir. Soru: (18-28) öğrencinin Öğretim Üyesini değerlendirmesi Soruların boş bırakılmış olması, öğrencinin bu soru hakkında kesin bir fikri olmadığı yolunda yorumlanmış ve ortalamaya katılmamıştır Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Öğretim üyesi değerlendirme anketi 2009-2010 Güz sonuçları Toplam 268 şubenin final sınavında değerlendirme anketleri dağıtılmıştır Derslerin %84’i dönemin son iki haftasında ders sırasında, %16’sı final sırasında öğrenciler tarafından değerlendirilmiştir. Tüm derslere kayıtlı toplam öğrenci sayısının %54’ü anket sorularına cevap vermiştir. (2009 bahar dönemi %77) Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Öğretim üyesi değerlendirme anketi 2009-2010 Güz sonuçları 8’den az öğrencinin öğretim üyesine dair soruları yanıtladığı 53 ders öğretim üyesi sıralamasına katılmamıştır (2009 bahar dönemi 13) Değerlendirme formu gelmemiş ya da formlara ders kodu girilmemiş 21 adet ders bulunmaktadır Aynı hocanın verdiği farklı şube dersleri birleştirilmiştir Toplam 207 şube değerlendirilmiştir – 154 şube sıralamaya katılmıştır Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Öğretim üyesi değerlendirme anketi 2009-2010 Güz sonuçları Öğrencilerin herbir ders için haftada harcadıkları süre (hours spent) ortalaması 2.5 olup bu sayı haftada 6-7 saat arasına denk gelmektedir (2009 bahar dönemi 2.7) Öğrencilerin kendi ingilizcelerini değerlendirmesi sonucu 4.25/5 çıkmıştır(2009 bahar dönemi 4.2) Öğrencilerin kendi devamlılıklarını değerlendirmesi sonucu 4.2/5.0 olup % 80 - 89’a denk gelmektedir(2009 bahar dönemi 4.0) Fakülte öğretim üyelerinin öğrencilerden aldıkları ortalama puan 4.11/5.0 olup, dağılımın standart sapması 0.50’dir. (2009 bahar dönemi ortalama 4.04, Stdev 0.50) Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Öğretim üyesi değerlendirme anketi 2009-2010 Güz sonuçları Öğrencilerin kendi performans değerlendirmeleriyle öğretim üyesine verdikleri ortalama puan arasındaki korelasyon: Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Öğretim üyesi değerlendirme anketi 2009-2010 Güz sonuçları – İlk 10 Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Öğretim üyesi değerlendirme anketi 2009-2010 Güz sonuçları Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Öğretim üyesi değerlendirme anketi 2008-2009 Bahar sonuçları – Bölüm Bazında Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

Yapılması Gerekenler Anket Sonuçları fakültemiz tam zamanlı hocalarımızla ve ES dersleri veren hocalarımızla paylaşılmakta – DEKANLIK Anket Sonuçları yarı zamanlı (dışardan gelen) hocalarla paylaşılmalı/ değerlendirilmeli - Bölüm Başkanları MÜDEK : Dersin çıktılarını sorgulayan 5.-17. soruların yanıtları, syllabus’taki değerlendirmeyle karşılaştırılmalıdır. Yeditepe Üniversitesi Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi