Aktif Gelişim Derneg ̆ I I ̇ letis ̧ im Briefi. Amaç Sosyal medyanın hayatımızın önemli bir parçası haline gelmesi, sosyal ilişkilerimiz ve günlük yaşamdaki.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
WEB’in Evrimi Öğr.Gör. Aslı Yazağan.
Advertisements

Gerçek Dünyanın Sanal Yansıması
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Rehberlik Servisinin Tanıtımı
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
AİLE EĞİTİM SUNUSU 5.
ÖZEL ANTAKYA ATA İLKOKULU
MEDYA Medyayı Tanımak - Medya Okuryazarlığı -.
İnternet üzerinden iletişim araçları
5 Soruda Medya Okuryazarlığı.
KİTLE İLETİŞİMİ VE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
MEDYA Medyayı Tanımak - Kitle İletişimi ve Medya -
İNTERNETİN GÜVENLİ KULLANIMI
SINIRLARIMIZ Kazanım: *Fiziksel, sözel ve duygusal tacizle karşılaştığında nereden yardım alabileceğini belirtir. 10 sınıf 40 nolu kazanım etkinliği.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
ÇOCUK VE MEDYA.
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
UYGUNSUZ İÇERİKLİ SİTELER
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
GENÇ KIRMIZI 2014 YARIŞMA BRİEFİ
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
BİT’in Günlük Yaşamdaki Önemi
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
Okulumuzda rehberlik “Her zaman yapabileceğimiz bir şeyler olduğu inancından yolu çıkıyoruz”
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Selçuklu Gazi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Rehberlik Servisi
Modül 5 FACEBOOK. DURUM Zaman Tüneli Zaman tüneli her Facebook kullanıcısının tüm içeriğini düzenleyebildiği ve gösterebildiği bir sanal alandır. Zaman.
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
Hürriyet Özel Ödülü 2015 “Cinsiyetçi Söylemlere Son Projesi” Brief
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Güvenli İnternet kullanımı ve İnternet ortamında Cinsel İstismar
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
RAKAMLARLA YENİBİRİS.COM:
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Uygulama I Öğrencilere evde ve okulda en çok yapmayı sevdikleri ve sevmedikleri işler sorulur. Sevdikleri ve sevmedikleri işlerden hangilerinde başarılı.
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
SOSYAL MEDYADA MAHREMİYET VE KİŞİSEL HAKLARIN YÖNETİMİ
Mobil Gaste. Neden Mobil Gaste? Okunabilirliği artırmak; Günümüzde insanlar cündanları olmadan dışarıya çıkabilirler ancak.
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
Önemli Olan Her Şeyinizi Korur 2013 NORTON RAPORU SİBER SUÇ VAKALARI Hayatlarında en az 1 kez siber saldırıya maruz kalan yetişkinlerin oranı% 63 % 61.
Küresel Bağlantılar BÖLÜM 11 Genel olarak, NCSS program standartlarının (2010) dokuzuncu tematik alanı olan Küresel Bağlantılar; coğrafya, tarih, ekonomi.
Teknolojiyi Doğru Kullanmalıyız Bilim ve teknoloji sayesinde bir yerden bir yere kolaylıkla gidebiliyoruz. Son derece hızlı haberleşebiliyoruz. Dahası.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
HOŞGELDİNİZ .
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
MEDYA VE ÇOCUK
EĞİTİMDE BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
GENÇLERDE UYUM.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
 İnternette mahremiyetin mahrumiyeti Konusu önemlidir. B unu iptal edin, bunu kullanmayın demek yerine doğru kullanım kanalları  İnternette izler kolay.
Neden Bilişim
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE'DE ERGEN PROFİLİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Aktif Gelişim Derneg ̆ I I ̇ letis ̧ im Briefi

Amaç Sosyal medyanın hayatımızın önemli bir parçası haline gelmesi, sosyal ilişkilerimiz ve günlük yaşamdaki iletişim anlayışlarımızda da önemli değişimler meydana getirmiş durumda. Mobil teknolojilerin de gelişimiyle her anımızı sosyal medyada çevirimci durumda geçiriyoruz. Telefonlarımız her boş kaldığımızda vakit geçirmek için sarılacak bir cihaz olmanın da ötesine geçip artık kişisel ilişkilerimizi engelleyen, dikkat dağıtıcı bir öğe haline geldi. Amacımız, sosyal medyanın sosyal yaşamımız üzerindeki olumsuz etkilerini vurgulayarak, gerçek hayatta kurduğumuz ilişkilerin değerini ortaya koyan bir iletişim kurgulamak.

Hedef Kitle Profili Sosyal medyayı, gerçek yaşantısını etkileyecek kadar yoğun kullanan, başta gençler olmak üzere tüm internet kullanıcıları. Hedef Kitle İçgörüleri Neredeyse her 5 dakikasının 1’ini online olmaya ayırabiliyor. Diğer insanların ne yaptığından her an haberdar olmaya gereğinden fazla önem veriyor. Bu nedenle diğer insanların kendisinden daha iyi bir hayata sahip olduğu hissine kapılabiliyor. Günlük yaşamda birebir ilişkiler kurma ihtiyacını daha az önemsiyor. Anı yaşamak yerine belgelemek ve paylaşmaya önem veriyor. Online olmadığı her an bir şeyleri kaçırdığını, bir şeylerden geri kaldığını hissediyor. Aktif Gelişim Derneg ̆ I I ̇ letis ̧ im Briefi

İletişim Mesajı Gerçek hayat, o an yaşadığın, sevdiklerinle paylaştığın hayattır. Mesajın Desteği Yanında olduğunuz insanlarla paylaşılan bir an o anın fotoğrafını paylaşmaktan daha değerlidir. Bir arkadaşa yüz yüze iltifat etmek, Facebook’ta fotoğrafını beğenmekten daha değerlidir. Aktif Gelişim Derneg ̆ I I ̇ letis ̧ im Briefi

Ses Tonu Gerçekçi Duyarlı Destekleyici Uyandırıcı Tepeden bakmadan yol gösteren Mecra İlan (Gazete ve Dergi) İmza Aktif Gelişim Derneği Aktif Gelişim Derneg ̆ I I ̇ letis ̧ im Briefi