ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
T.C KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri İçin Akış Şeması Tuşları Kullanarak akışı takip.
Erhan AKKAŞ Araştırma Görevlisi
Nevşehİr Ünİversİtesİ
TVO Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servisi
Prof.Dr.Erdal BEŞER ADÜ Tıp Fakültesi ADÜ SEM Müdürü
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS)
YAŞAR ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU.
Öğrencilerin devamsızlıkları ile ilgili işlemlerde, 08/12/2004 tarihli ve sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Millî Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
Açıköğretim Fakültesi “Yapısı ve İşleyişi”
GENEL OLARAK ÜNİVERSİTE TEŞKİLATI
ÖYP SÜREÇ. AMAÇ Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamında, lisansüstü eğitim verme imkânına sahip olan yükseköğretim kurumlarında, öğretim üyesi ihtiyacı.
CİZRE TİCARET VE SANAYİ ODASI. KURULUŞ  ODAMIZ ANKARA 8.İDARE MAHKEMESİNİN 29/09/1998 TARİH VE 1998/4721 ESAS SAYILI KARARIYLA KURULUŞU GERÇEKLEŞMİŞTİ.
Namık Kemal Üniversitesi Çorlu Meslek Yüksekokulu
T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
HOŞ GELDİNİZ Akademik Takvim Yönetmelik Müfredat Danışmanlık.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İSTANBUL BARIŞ ÇALIŞMALARI ve UYGULAMALI ETİK ENSTİTÜSÜ KURULUŞ ÖNERİSİ Doç. Dr. Havva Kök Arslan.
Meslek Yüksekokulu Akademik Genel Kurul Toplantısı 11 Haziran 2013 Çankırı.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ÖĞRENCİ DİSİPLİN YÖNETMELİĞİ
5. İzmir İktisat Kongresi “Küresel Yeniden Yapılanma Sürecinde Türkiye Ekonomisi” NİTELİKLİ ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ HERKESİN HAKKI Prof. Dr. Kayhan Erciyeş.
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU MUHASEBE ve VERGİ BÖLÜMÜ
Madde-2) Kurumların merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatlarında yer alan tüm birimlere ait kodların güncellenmesi işlemlerinde kurumların strateji geliştirme.
SINIF GEÇME.
ESPAÑA SİSTEMA DE EDUCACİÓN LA EDUCACİÓN SUPERİOR LA FORMACİÓN DE LOS DOCENTES AB Ülkelerinde Eğitim Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Nurcan BUNAR.
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
5. İzmir İktisat Kongresi “Küresel Yeniden Yapılanma Sürecinde Türkiye Ekonomisi” NİTELİKLİ ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ HERKESİN HAKKI Prof. Dr. Aydın Öztürk İzmir.
Kastamonu-Çankırı-Sinop Meslek Yüksekokulları İşbirliği Toplantısı 15 Eylül Kastamonu Doç. Dr. Rıza Gürbüz Çankırı MYO Müdürü.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ GELİŞMELER VE FAALİYETLER ( SONRASI) Prof Dr Halit Tanju Besler ( ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
ATÇA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ÇANKIRI ANADOLU LİSESİ. MİSYONUMUZ Atatürk ilke ve inkılâplarının rehberliğinde, çağdaş fikirlere açık, ulusal ve evrensel değerlere sahip, kendine güvenen,
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP)
Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti
GAZ VE TESİSATI TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BİLGİLERİ. Amaç ve Hedefler Amaç: Gelişen teknolojiye ve piyasaya uyumlu, temel bilgilerle donatılmış, karşılaştığı.
Eğitim-Öğretim yılında Sağlık Kurumları İşletmeciliği Programı (Sağlık Yönetimi) için öğrenci alımı planlanmış olsa da; Eğitim.
T.C. GAZİ ÜNİVERSİTESİ POLATLI SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU FİNANS, BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ MALİYE PROGRAMI.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
FONKSİYONEL KODLARIN KULLANIM ALANLARI
Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü Çocuk Gelişimi Programı
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
MİMARLIK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Giyim Üretim Teknolojisi Programı
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MİMARLIK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
VETERİNER HEKİMLİĞİ TARİHİ
T.C. ŞIRNAK ÜNİVERSİTESİ SİLOPİ MESLEK YÜKSEKOKULU
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Sosyal Bilimler Enstitüsü Eylül- 2017
Veteriner Hekimliği Tarihi ve Deontoloji Anabilim Dalı
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜNE HOŞGELDİNİZ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU
İÇERİK Giriş Parçalı Geçiş Sistemi
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU
ÜNİVERSİTE ORGANLARI Öğr. Gör
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO Açılması Uygulama ve Araştırma Merkezi Açılması Bölüm, Anabilim Dalı, Bilim Dalı.
Sunum transkripti:

ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ

1976 DAN GÜNÜMÜZE UZANAN BİR BAŞARI ÖYKÜSÜ MESLEK YÜKSEKOKULU 1976 DAN GÜNÜMÜZE UZANAN BİR BAŞARI ÖYKÜSÜ Merkez Kampüs Merkez Kampüs Ballıca Kampüs Ballıca Kampüs Çankırı –2013

KURUM HAKKINDA GENEL BİLGİLER Meslek Yüksekokulumuz; Sayıları 700’lere doğru hızla ilerleyen Meslek Yüksekokulları arasında geçmiş dönemlerde sağlanan imkanları (YÖK-Endüstriyel Eğitim Projesi ve diğer projeler - katkılar) tüm akademik ve idari personelin işbirliği ile en ETKİN VE VERİMLİ şekilde kullanmıştır. Çankırı Karatekin Üniversitesi Meslek Yüksekokulu bugün Türkiye'nin örnek ve en gelişmiş Meslek Yüksekokullarından birisidir. Gelecek yıllarda da Mesleki ve Teknik Eğitim alanında öncülüğünü yeni projeler ve uygulamalar ile sürdürmeyi, geçmiş yıllardaki ulusal ve uluslar arası ilişkilerini artırarak geliştirmeyi hedeflemektedir.

KURUM HAKKINDA GENEL BİLGİLER KURULUŞ : 1976 (M.E.B.) ANKARA ÜNİVERSİTESİ’NE DEVİR: 1982 ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİNE DEVİR: 2007 EĞİTİM-ÖĞRETİM TECRÜBESİ: 37 YIL YÖK-DB ENDÜSTRİYEL EĞİTİM PROJELERİ: 1984-1997 (6 Milyon $) YÖNETİMİ GELİŞTİRME EĞİTİM PROGRAMLARINI GELİŞTİRME ÖĞRETİM ELEMANLARINI GELİŞTİRME DONANIMI GELİŞTİRME FİZİKİ KAPASİTEYİ GELİŞTİRME

YÜKSEK ÖĞRETİMLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR ÜNİVERSİTE ÜNİVERSİTE: BİLİMSEL ÖZERKLİĞE VE KAMU TÜZEL KİŞİLİĞİNE SAHİP YÜKSEK DÜZEYDE EĞİTİM-ÖĞRETİM, BİLİMSEL ARAŞTIRMA, YAYIN VE DANIŞMANLIK YAPAN ; FAKÜLTE, ENSTİTÜ, YÜKSEKOKUL VE BENZERİ KURULUŞ VE BİRİMLERDEN OLUŞAN BİR YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUDUR. (2547 SAYILI YÖK KANUNU MD.3)

YÜKSEK ÖĞRETİMLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR REKTÖR ÜNİVERSİTE KURULLARINA BAŞKANLIK EDEN,YÜKSEKÖĞRETİM ÜST KURULUŞLARININ KARARLARINI UYGULAYAN, ÜNİVERSİTE KURULLARININ ÖNERİLERİNİ İNCELEYEREK KARARA BAĞLAYAN, ÜNİVERSİTEYE BAĞLI KURULUŞLAR ARASINDA DÜZENLİ ÇALIŞMAYI SAĞLAYAN KİŞİDİR.

ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ Prof. Dr. Ali İbrahim SAVAŞ

YÜKSEK ÖĞRETİMLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR MESLEK YÜKSEKOKULU NEDİR? MESLEK YÜKSEKOKULU: BELİRLİ MESLEKLERE YÖNELİK ARA İNSAN GÜCÜ YETİŞTİRMEYİ AMAÇLAYAN DÖRT YARIYILLIK EĞİTİM-ÖĞRETİM SÜRDÜREN BİR YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUDUR.

YÜKSEK ÖĞRETİMLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR YÜKSEKOKUL MÜDÜRÜ YÜKSEKOKULUN VE BAĞLI BİRİMLERİN ÖĞRENİM KAPASİTESİNİN RASYONEL BİR ŞEKİLDE KULLANMASINDA VE GELİŞTİRİLMESİNDE, GEREKTİĞİ ZAMAN GÜVENLİK ÖNLEMLERİNİN ALINMASINI, ÖĞRENCİLERE GEREKLİ SOSYAL HİZMETLERİN SAĞLANMASINI, EĞİTİM-ÖĞRETİM, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE YAYIN FAALİYETLERİNİN DÜZENLİ BİR ŞEKİLDE YÜRÜTÜLMESİNİ SAĞLAMAKLA GÖREVLİ KİŞİDİR.

Meslek Yüksekokulu Müdürü ve Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Rıza GÜRBÜZ

YÖNETİM YÜKSEKOKUL MÜDÜRÜ PROF. DR. RIZA GÜRBÜZ MÜDÜR YARDIMCISI ÖĞR.GÖR. KEMAL ŞENTÜRK MÜDÜR YARDIMCISI ÖĞR. GÖR. HASAN DAĞLAR YÜKSEKOKUL SEKRETERİ YAKUP TAŞALAN

ÖNLİSANS NE DEMEKTİR? ÖNLİSANS: ORTAÖĞRETİME DAYALI, EN AZ DÖRT YARIYILLIK BİR PROGRAMI KAPSAYAN ARA İNSAN GÜCÜ YETİŞTİRMEYİ AMAÇLAYAN VEYA LİSANS ÖĞRENİMİNİN İLK KADEMESİNİ TEŞKİL EDEN BİR YÜKSEK ÖĞRETİMDİR.

BÖLÜM NE DEMEKTİR? BÖLÜM: AMAÇ, KAPSAM VE NİTELİK YÖNÜNDEN BİR BÜTÜN TEŞKİL EDEN, BİR BİRİNİ TAMAMLAYAN VEYA BİRBİRİNE YAKIN ANABİLİM VE ANASANAT DALLARINDAN OLUŞAN; FAKÜLTELERİN VE YÜKSEKOKULLARIN EĞİTİM-ÖĞRETİM, BİLİMSEL ARAŞTIRMA VE UYGULAMA BİRİMİDİR.

Birinci (2 Yıl / Önlisans) İkinci (2 Yıl / Önlisans) ÖĞRETİM TÜRLERİ Birinci (2 Yıl / Önlisans) İkinci (2 Yıl / Önlisans) Sertifika Hizmetiçi Uzaktan Eğitim

ÖĞRENCİLERİMİZ 30 İŞ GÜNÜ YAPACAKLARDIR. STAJ DÖNEMİ Staj Bilgilendirme Staj Başlama Ve Bitiş Tarihleri ÖĞRENCİLERİMİZ 30 İŞ GÜNÜ YAPACAKLARDIR.

DERS ALMA VE BIRAKMA KOŞULLARI — ÖNLİSANS/LİSANS PROGRAMLARINDAKİ DERSLER ZORUNLU VE SEÇMELİ DERSLERDEN OLUŞUR. ÖĞRENCİ YARIYIL BAŞINDA PROGRAMINDAKİ ÖNCELİKLE ZORUNLU DERSLERİ ALMAK ZORUNDADIR. ZORUNLU DDERSLERİNDEN BAŞARILI OLAN, STAJINI YAPAN VE 120 AKTS Yİ TAMAMLAYAN ÖĞRENCİ MEZUN OLUP, DİPLOMA ALMAYA HAK KAZANIR.

https://ubis.karatekin.edu.tr/ İNTERAKTİF KAYIT https://ubis.karatekin.edu.tr/

ARA SINAV : HER DERS İÇİN EN AZ BİR ARA SINAV YAPILMAK KOŞULUYLA ARA SINAVLARIN SAYI, KAPSAM, BİÇİM VE DEĞERLENDİRME ÖZELLİKLERİ FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL KURULU KARARI İLE BELİRLENİR. ARA SINAV AĞIRLIĞININ %40’IN ÜZERİNDE BELİRLENDİĞİ DURUMLARDA EN AZ İKİ ARA SINAV YAPILIR. DERS İÇERİSİNDE YAPILAN ÖDEV, PROJE VE BENZERİ ÇALIŞMALAR BİR ARA SINAV YERİNE KULLANILABİLİR.

YARIYIL SONU/YIL SONU SINAVI : BİR DERSİN YARIYIL SONU/YIL SONU SINAVI O DERSİN TAMAMLANDIĞI YARIYIL SONUNDA/YIL SONUNDA FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL KURULLARI TARAFINDAN İLAN EDİLEN YER VE ZAMANLARDA YAPILIR. DERSLERİN YARIYIL SONU/YIL SONU SINAVINA GİREBİLMEK İÇİN; KAYIT YENİLEMİŞ OLMAK, TEORİK DERSLERİN EN AZ % 70’İNE DEVAM ETMEK, UYGULAMALI OLAN DERSLERDE, UYGULAMALARIN EN AZ % 80’İNE KATILMAK, UYGULAMALARDA BAŞARILI OLMAK GEREKİR.

ARA SINAV % 40 + YARIYIL SONU SINAVI %60 DERS BAŞARI NOTU ARA SINAV % 40 + YARIYIL SONU SINAVI %60 HARF NOTLARININ, 100 (YÜZ) PUAN ÜZERİNDEN KARŞILIKLARI VE KATSAYILARI AŞAĞIDAKİ TABLODA VERİLMİŞTİR. PUANLAR NOTLAR KATSAYILAR 90-100 AA 4,0 85-89 BA 3,5 80-84 BB 3,0 75-79 CB 2,5 70-74 CC 2,0 65-69 DC 1,5 60-64 DD 1,0 50-59 FD 0,5 49 ve aşağısı FF 0,0

AKADEMİK BAŞARI NOT ORTALAMALARI ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI NOT ORTALAMALARI FAKÜLTE/YÜKSEKOKULLARDA YARIYIL SONUNDA ÖĞRENCİ İŞLERİ BÜROSU TARAFINDAN HESAPLANIR.

DERS TEKRARI DERSLERDEN BAŞARISIZ SAYILAN ÖĞRENCİLER, HERHANGİ BİR DERSTEN (FD) VE (FF) NOTU ALAN YA DA DERSİ ALMASI GEREKEN YARIYILDA ALAMAYAN ÖĞRENCİLER, ÖNCELİKLE ZORUNLU DERSLERİ TEKRAR VERİLDİĞİ İLK YARIYILDA ALMAK ZORUNDADIRLAR.

YATAY GEÇİŞ YATAY GEÇİŞLER “YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ARASINDA ÖNLİSANS VE LİSANS DÜZEYİNDE YATAY GEÇİŞ ESASLARINA İLİŞKİN YÖNETMELİK” ESAS ALINARAK İLGİLİ FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL YÖNETİM KURULUNCA DÜZENLENİR.

DİKEY GEÇİŞ MESLEK YÜKSEKOKULLARI İLE AÇIKÖĞRETİM ÖN LİSANS PROGRAMLARINDAN MEZUN OLANLARIN, BİTİRDİKLERİ PROGRAMLARIN DEVAMI NİTELİĞİNDEKİ LİSANS PROGRAMLARINA DİKEY GEÇİŞ YAPMALARI AMACI İLE LİSANS PROGRAMLARINDA KONTENJAN AYRILIR.

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ 3 ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ 3. SINIFINA SINAVSIZ DİKEY GEÇİŞ HAKKI

ÖĞRENCİ HAKLARI VE SORUMLULUKLARI 1. BİRLEŞMİŞ MİLLETLER İNSAN HAKLARI EVRENSEL BEYANNAMESİ’NİN VE TÜRKİYE CUMHURİYETİ ANAYASASININ KİŞİLERE TANIDIĞI HAKLAR ÇERÇEVESİNDE HER ÖĞRENCİ TEMEL İNSAN HAKLARI YANI SIRA, NİTELİKLİ YAŞAMA, BİLGİYE ULAŞMA, KENDİNİ YETİŞTİRME VE ÖĞRENME HAKKINA SAHİPTİR. 2. BU HAK BÜTÜN ÖĞRENCİLER İÇİN; A. UYGUN BİR EĞİTİM ORTAMI, B. UYGUN BİR EĞİTİM VE ÖĞRETİM PLANLAMASI, C. UYGUN BİR EĞİTİCİ KADROSU, D. UYGUN BİR FİZİKİ ALT YAPI, E. UYGUN YARDIMCI NİTELİKLİ PERSONEL DESTEĞİ İLE YAŞAMA GEÇİRİLEBİLİR. 3. HER ÖĞRENCİ, KENDİSİNİ FİKREN VE BEDENEN GELİŞTİRME HAKKINA SAHİPTİR. 4. HER ÖĞRENCİ, ARKADAŞLARI İLE BİRLİKTE YARDIMLAŞMA, SOSYAL VE EKONOMİK DAYANIŞMA HAKKINA SAHİPTİR. 5. HER ÖĞRENCİ, KARŞILAŞTIĞI OLUMSUZ DURUMLARI ŞİKAYET EDEBİLİR VE HAKKINI ARAYABİLİR. 6. HER ÖĞRENCİNİN ARKADAŞLARI VE ÜNİVERSİTE ELEMANLARINDAN SAYGI GÖRME HAKKI VARDIR. HİÇBİR ÖĞRENCİ ONUR KIRICI TUTUM VE DAVRANIŞLARA MARUZ BIRAKILAMAZ.

ÖĞRENCİ HAKLARI VE SORUMLULUKLARI ÖĞRENCİLERİMİZİN SORUMLULUKLARI HER ÖĞRENCİ: 1. ÖĞRENİM SÜRESİNCE ÜNİVERSİTENİN YASA, YÖNETMELİK, YÖNERGE, İLKELERİ VE HER TÜRLÜ KURALLARINA UYMALIDIR. 2. İNSAN İLİŞKİLERİNDE DOĞRU, DÜRÜST, TUTARLI DAVRANMALIDIR. 3. İNSAN İLİŞKİLERİNDE MÜŞFİK VE ANLAYIŞLI OLMALIDIR. 4. ÜNİVERSİTE ÖĞRETİM ÜYELERİ VE PERSONELİNE SAYGILI OLMALIDIR. 5. ÜNİVERSİTENİN ARAÇ VE GERECİNİ, TAŞINIR VEYA TAŞINMAZ MALLARINI, KENDİ MALI OLARAK GÖRÜP KORUYUP, KOLLAMALIDIR. 6. GÖRDÜĞÜ AKSAKLIK VEYA OLUMSUZLUKLARI YÖNETİME BİLDİRMELİDİR. 7. ARKADAŞLARI İLE ÇALIŞMA ORTAMINDA, HUZUR VE GÜVENLİ BİR İŞBİRLİĞİ SAĞLAMALI VE KATILIMCI OLMALIDIR. 8. BİLİMSEL ÇALIŞMALARDA; YAŞAM BOYU ÖĞRENME, EKİP ÇALIŞMASI VE ETİK DEĞERLERE ÖNCELİK VERMELİDİR.

DİSİPLİN CEZALARI A) UYARMA: ÖĞRENCİYE, ÖĞRENCİLİK GÖREVLERİNDE VE DAVRANIŞLARINDA DAHA DİKKATLİ OLMASI GEREKTİĞİNİN YAZI İLE BİLDİRİLMESİDİR. B) KINAMA: ÖĞRENCİYE, ÖĞRENCİLİK GÖREVLERİNDE VE DAVRANIŞLARINDA KUSURLU SAYILDIĞININ YAZI İLE BİLDİRİLMESİDİR. C) YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUNDAN BİR HAFTADAN BİR AYA KADAR UZAKLAŞTIRMA: ÖĞRENCİYE, YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUNDAN BİR HAFTADAN BİR AYA KADAR UZAKLAŞTIRILDIĞININ VE BU SÜREDE ÖĞRENCİLİK HAKLARINDAN YARALANAMAYACAĞININ YAZI İLE BİLDİRİLMESİDİR. D) YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUNDAN BİR VEYA İKİ YARIYIL İÇİN UZAKLAŞTIRMA: ÖĞRENCİYE, YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUNDAN BİR VEYA İKİ YARIYIL UZAKLAŞTIRILDIĞININ VE BU SÜREDE ÖĞRENCİLİK HAKLARINDAN YARARLANAMAYACAĞININ YAZI İLE BİLDİRİLMESİDİR. E) YÜKSEKÖĞRETİM KURUMUNDAN ÇIKARMA: ÖĞRENCİYE, BİR DAHA YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDAN HERHANGİ BİRİNE ALINMAMAK ÜZERE ÖĞRENCİLİKTEN ÇIKARILDIĞININ YAZI İLE BİLDİRİLMESİDİR.

ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ : BİR BÖLÜMDE VEYA PROGRAMDA BULUNAN TÜM SINIFLARDAN VEYA BAĞIMSIZ BİR LİSANS/ÖNLİSANS DİPLOMASI VEREN ANABİLİM/ANASANAT DALLARININ SEÇTİKLERİ SINIF ÖĞRENCİ TEMSİLCİLERİNİN BİR ARAYA GELEREK OLUŞTURDUĞU BÖLÜM/PROGRAM ÖĞRENCİ KURULU TARAFINDAN BİR YIL SÜRE İLE VE SALT ÇOĞUNLUKLA SEÇİLEN ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİDİR.

ÖĞRENCİ İŞLERİ ÖĞRENCİ İŞLERİ BİRİMİMİZ REKTÖRLÜK EK HİZMET BİNASINDA HİZMET VERMEKTEDİR.

STAJ ÖĞRENCİLERİMİZ YAZ DÖNEMİNDE 30 İŞ GÜNÜ (6 HAFTA) STAJ YAPMAK ZORUNDADIRLAR.STAJI BAŞARILI SAYILAN ÖĞRENCİ 8 AKTS KREDİ KAZANIR.

DANIŞMAN ÖĞRETİM ELEMANLARI

ÖĞRENCİ MEVCUDUMUZ ÖĞRENCİ MEVCUDUMUZ YAKLAŞIK OLARAK 4.200 KİŞİDİR.

MEZUN DURUMUMUZ YAKLAŞIK 18.000 KİŞİDİR. (1983’DEN BU YANA)

DERSANE, LABORATUVAR, ATELYE DERSANE : 45 ADET LABORATUVAR-ATELYE : 40 ADET

ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARINA UYGULANAN ANKETLERLE YÜKSEKOKULUMUZDA EĞİTİM-ÖĞRETİM HİZMET TÜRLERİ (BARINMA, BESLENME, SAĞLIK) SOSYAL-KÜLTÜREL VE BİLİMSEL FAALİYETLER DEĞERLENDİRMEYE TABİ TUTULMAKTADIR.

SOSYAL-KÜLTÜREL VE SPORTİF FAALİYETLER

SOSYAL-KÜLTÜREL VE SPORTİF FAALİYETLER SOSYAL-KÜLTÜREL FAALİYETLER ÖĞRENCİ KULÜPLERİ SOSYAL-KÜLTÜREL FAALİYETLER BİLİMSEL FAALİYETLER SPORTİF FAALİYETLER

SOSYAL-KÜLTÜREL VE SPORTİF FAALİYETLER FAALİYETLER KULÜPLERİ HALKOYUNLARI KULÜBÜ TİYATRO KULÜBÜ MÜZİK KULÜBÜ ŞİİR VE NESİR KULÜBÜ İZCİLİK KULÜBÜ

BİLİMSEL FAALİYETLER KULÜPLERİ SOSYAL-KÜLTÜREL VE SPORTİF FAALİYETLER BİLİMSEL FAALİYETLER KULÜPLERİ BİLİMSEL TOPLANTI KULÜBÜ (SEMİNER-KONFERANS VB.) ÖNERİ DEĞERLENDİRME VE ANKET KULÜBÜ ÇEVRE KULÜBÜ ARAŞTIRMA GELİŞTİRME KULÜBÜ BASIN VE YAYIN ŞUBESİ GEZİ KULÜBÜ MAKET VE MODELCİLİK KULÜBÜ GİRİŞİMCİLİK KULÜBÜ

SOSYAL-KÜLTÜREL VE SPORTİF FAALİYETLER SPORTİF FAALİYETLER KULÜPLERİ   FUTBOL BASKETBOL VOLEYBOL ATLETİZM HENTBOL SATRANÇ GÜREŞ BİLEK GÜREŞİ DAĞCILIK VE KURTARMA TEAKWANDO TENİS MASA TENİSİ

İŞ KESİMİ İLE YAPILAN İŞBİRLİKLERİ YÜKSEKOKUL-SANAYİ İLİŞKİLERİ İŞBİRLİĞİ ALANLARI İŞ KESİMİ İLE YAPILAN İŞBİRLİKLERİ Ankara Sanayi Odası (ASO) ASO I. Organize Sanayi Bölgesi İstanbul Sanayi Odası Vakfı (İSOV) SIEMENS FESTO TEGEV Çankırı Ticaret Sanayi Odası Diğer Ortak Bilimsel Etkinlikler ve Karşılıklı Ziyaretler Ortak Projeler Endüstri Tecrübesini Artırma Çalışmaları Stajlar, Staj Denetimi ve Teknik Geziler

ULUSLARARASI İLİŞKİLER ANLAŞMA İMZALANAN VEYA İŞBİRLİĞİ YAPILAN KURUMLAR Waiariki Enstitüsü (Yeni Zelanda) Delaware Technical& Community College / ABD Minnesota Devlet Üniversiteler ve Yüksekokullar Birliği / ABD TİKA Aracılığı ile Hartum Milli Eğitim Bakanlığı / Sudan TİKA Avrasya Mesleki ve Teknik Eğitim Projeleri / Kosova TİKA Avrasya Mesleki ve Teknik Eğitim Projeleri / Makedonya Opole Teknik Üniversitesi / Polonya / UPTRONIC Projesi Best Training Company / Avusturya / En Vouge Projesi

ULUSLARARASI İLİŞKİLER

ULUSLARARASI İLİŞKİLER YURTDIŞI ÜYELİKLERİMİZ IVETA (International Vocational Education Association) CCID (Community College International Development) TIES (Together Into European Solidarıty for Vocational Education) Kurucu Üye. http://proje.karatekin.edu.tr/ties

Çankırı Karatekin Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Yeni Mahalle Taşmescit Karşısı 18200 ÇANKIRI Merkez ÇANKIRI 18100 Türkiye myo@karatekin.edu.tr Tel: +90 376 213 11 95 +90 376 213 42 01 Faks : +90 376 213 36 01 http://myo.karatekin.edu.tr ÜNİVERSİTEMİZİN WEB ADRESİ http://www.karatekin.edu.tr/

İLETİŞİM Çankırı Karatekin Üniversitesi Meslek Yüksekokulu 18200 ÇANKIRI Telefon : 0 376 213 70 43 Faks : 0 376 213 36 01 E-mail : myo@karatekin.edu.tr

TEŞEKKÜR EDERİZ.