UĞUR EROL,GÜLLÜ İNAN, COŞKUN KOCA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
"HEDEFLERİMİZRDEN BİRİ, ÜLKEMİZİ YABANCI YATIRIMLAR İÇİN BİR CAZİBE MERKEZİ HALİNE GETİRMEKTİR“ Uygulamaya koyduğumuz orta ve uzun vadeli programlar.
Advertisements

BASIN TOPLANTISI 15 Nisan Yeni dönemde AMPD AMPD’nin yeni yönetim döneminde amacı, bilimsellik platformu çerçevesinde; Sektörün büyümesini sağlamak,
BİMER BAŞBAKANLIK İLETİŞİM MERKEZİ. BİMER BAŞBAKANLIK İLETİŞİM MERKEZİ.
Araştırma Tasarımı Shopper Index : 9 il kent merkezinde
“Perakendecilerin Veteriner Hekimlikten Beklentileri” Şeref SONGÖR Türkiye Perakendeciler Federasyonu Genel Başkanı.
KREA GRUP Hyatt Regency, İstanbul 20 Mayıs  Dünya piyasalarında görünüm  Türkiye piyasaları  Krea ve yatırım stratejisi Ekler  Türkiye Ekonomisine.
TARİHÇEMİZ 1976 yılında İstanbul'da kurulan Polin, bugün su kaydırakları ve su parklarının tasarım, üretim ve montajında her kıtada gerçekleştirdiği 2000.
Hazırlayan Yard.Doç.Dr. Cihan SEÇİLMİŞ
Müşerref Üstek.
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
Vakko Tekstil ve Hazır Giyim Sanayi A
SAĞLIKLI NESİLLERLE MUTLU BİR GELECEĞE
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİNİN MÜHENDİSLİK DÜNYASINDAKİ YERİ
“We set the standards” Bill GATES
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Nuşin Oral Başkan KÜÇÜLÜRKEN KÜÇÜLTMEK Mİ? BÜYÜRKEN BÜYÜTMEK Mİ?
VİTALİ HAKKO ( Aralık 2007) Vitali Hakko,Vakko giyim mağazalarını kuran Yahudi asıllı Türk işadamı ve modacı.
TEMAŞ GIDA SANAYİ VE TİCARET A.Ş..
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Eğitim ve Eğitim Psikolojisi
Alış-veriş keyifli bir molaya dönüşüyor….

e-Sertifika Programları
ALIŞVERİŞ MERKEZİ BURSA VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
TEKSTİLKENT TİCARET MERKEZİ ESENLER- İSTANBUL
PAZARLAMADA İNOVASYON
1 MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ – Mevcut durum ve geliştirme VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin CONSEIL. MARKETING. FORMATION PARIS. SAO PAULO.
1 İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ – Mevcut durum ve geliştirme VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin CONSEIL. MARKETING. FORMATION PARIS. SAO.
Lezzet, Sağlık ve Güven..
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Bize en çok sorulan soru: Ekip Nakliyat neden yalnız ve yalnız,Türkiye - İtalya - Türkiye arasında taşıma yapan bir kuruluştur? Bize hep bu sorulur. İş.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Yrd. Doç. Dr. Murat ÖZ Öğr. Gör. Seval MUCUK
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
MÜŞTERİ ANKET ÇALIŞMASI VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
ANADOLU GRUP ESSE GRUP TEMİZLİK ve ÜRETİM DESTEK HİZMETLERİ
Başarılı Bireysel ve Kurumsal Kariyer Gelişimi Örnekleri 1
OYAK RENAULT Yrd.Doç.Dr. Recep KILIÇ Emre ONAY
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Toplam Kalite Yönetimi
7. TÜRKİYE HAKSIZ REKABET KONGRESİ Mesleğimizde Haksız Rekabet Haksız Rekabetle Mücadelede; Hizmet Kalitesi ve Meslek Kararının Rolü ve Önemi Ali Kamil.
GİRİŞİMCİ.
Logo.
Tarihçesi; 1990 yılında Akgiray Ailesi tarafından kurulan Bimeks, 2007 ve 2008 yıllarında CNBC–E Business, Interpro Bilişim 500 tarafından Türkiye’nin.
1963 yılında, Manisa’da İsmail Keskinoğlu’nun girişimleriyle kurulmuştur. Tavukçuluk ve yumurta üretimi ile faaliyetlerine başlayan şirket daha sonra.
YOZGAT İLİ 75X100 MODERN HAYVANCILIK PROJESİ
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
H&M Hennes & Mauritz AB Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
Betül GÜLER
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
2017.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
LC WAIKIKI.
Merve ÇAKMAK.
Tatmin edilmemiş işgücü, tatmin edilmemiş müşterinin anahtarıdır
TURİZM PAZARLAMASINDA GÜNCEL YALAŞIMLAR
“İŞSİZLİKLE MÜCADELEDE MESLEKİ EĞİTİMİN ÖNEMİ”
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama İletişimi
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Sunum transkripti:

UĞUR EROL,GÜLLÜ İNAN, COŞKUN KOCA T.C. MARMARA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ PAZARLAMA İLKELERİ DOÇ.DR. SERDAR PİRTİNİ HAZIRLAYANLAR: UĞUR EROL,GÜLLÜ İNAN, COŞKUN KOCA

Optimum İstanbul Hakkında Başarılı alışveriş merkezi projeleriyle tanınan Rönesans Alışveriş Merkezleri, Ankara’nın ilk outlet alışveriş merkezi Optimum Ankara dan sonra konseptin ikinci merkezini Kadıköy’de açmıştır. Adana, İzmir basta olmak üzere Türkiye'nin pek çok iline Optimum konseptini götürecek olan Rönesans, Aralık 2007'de inşaatına başladığı İstanbul Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi 27 Kasım 2008 tarihinde hizmete açıldı.

Optimum kelimesi sözlük anlamı ile en elverişli, en iyi olan anlamına gelmektedir. Optimum outlet center; müşterilerine en uygun ortamı yaratmayı esas alarak müşterilerin beklentileri yönünde hizmet vermeyi ilke edinmiştir. Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi; sosyal ve ekonomik anlamda bölgenin kalkınmasında önemli rol oynarken, bölgede özel bir sosyal yaşam alanı oluşturmuştur.

İstanbul Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi, Anadolu yakasının kalbi Ataşehir'de yılda yaklaşık 15 milyon ziyaretçiye hizmet vermektedir. Çağdaş ve sıcak mekanları ile sosyal kent yaşamını yeniden yorumlayan Merkez, diğer outletlerden farklı olarak outlet konseptini şehrin merkezine yani ayağınıza getirerek, alışveriş alışkanlıklarınızı da değiştirmektedir. Mağaza kiralaması Jones Lang LaSalle Türkiye tarafından yapılan İstanbul Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi'nin kiralama çalışmaları, perakendecilerin yoğun talepleri neticesinde kısa zamanda tamamlandı

Mağaza karmasıyla fark yaratan Merkezde; Migros, Koçtas, Media Markt, Fracasetti, Vakko, Park Bravo, LCW, YKM, Mudo, Marks & Spencer, Beymen Sezon Sonu, 5D Cinema, C&A, Alexi Andriotti gibi, Türkiye’nin ve dünyanın en önemli markalarının yeni sezon ve outlet ürünleri yer almaktadır. İstanbul Anadolu yakasının kalbinde konumlandırılan Optimum'a ulaşım da çok rahat, E-5 karayolu üzerinde bulunması, Anadolu yakasının en gelişmiş ilçelerinden Ataşehir'de olması ve yapılmakta olan metroya yakınlığıyla Merkez, geniş bir hedef kitle için önemli bir çekim merkezi olmaya devan etmektedir.

5D Sinema

Optimum Kadıköy; kadın, erkek hazır giyim, kişisel bakım, ev tekstili, elektronik, aksesuar ve hediyelik eşya mağazalarıyla sadece alışverişin değil; bulunduğu lokasyonda tek olma özelliği taşıyan 541 m2′lik buz pisti, eğlence merkezi ve tasarımından düzenlemesine kadar farklı konumlandırılan Food Court katıyla eğlencenin de aranılan adresi oluyor.

Çocuklu ailelere de pek çok imkan sunan optimum çocuk eğlence yerleri ile de çocukların zihinsel ve bedensel gelişimine katkı sağlıyor. Optimum içerisinde bulunan buz pisti çocuklar için eğlencenin odak noktası olmuş durumda. Ücretsiz otoparkı ve 10 TL ye verilen vale hizmetiyle Optimum Alışveris Merkezi, tüm ziyaretçilerine kolaylıklar sağlamaya devam ediyor.

Optimum outlet center’in önümüzdeki yıllardaki hedefi insanların daha çok dikkatini çekmek avm’ye gelen her müşteriyi mutlu ve memnun olarak avm’den ayrılmalarını sağlamak. Yılın 365 günü indirim parolası dikkat çekici bir proje olarak göze batmaktadır.

Fark yaratma çabası Alışveriş merkezi konseptinin giderek değiştiği günümüzde uygun alışveriş olanakları sunması yanında, çok seçenekli yaşam alanı da yaratma amacıyla yola çıkan Optimum, diğer alışveriş merkezlerinden “outlet” tarzıyla sıyrılıp İstanbul’da eğlence kompleksiyle de bir adım önde olmayı başarmıştır.

Her dönem mevcut Güçlü markaların ürünlerini uygun fiyatlarla sunan Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi’ndeki mağazalarda dört ayrı ürün çeşidini bulmak mümkündür. Mağazalarda; sezon ürünleri, önceki sezon ürünleri, stok fazlası ürünler ve sadece outlet için üretilen özel üretim ürünleri de yer almaktadır.

Optimum ödüle layık görülen tek Türk firması oldu. Optimum Outlet ve Eğlence merkezi, ICSC'nin Prag'da düzenlenen Avrupa Konferansı'nda Türkiye'den ödüle layık görülen tek AVM olarak Bayrağımızı gururla dalgalandırdı.

AMPD Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nane'nin dernek üyelerine yaptığı açıklamada; "Dernek üyelerimiz arasında yer alan Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi'nin, Sadece yeri, mimarisi, shopmixi ile değil, kiracılarının memnuniyeti, sosyal sorumlulukları ve çevreye etkileri ile de dikkate alınıp değerlendirilerek verilen bu ödülü alan değerli üye kuruluşumuzu, yatırımcı, yönetici ve tüm çalışanlarını yürekten kutluyoruz. Dileğimiz, bundan sonraki yarışmalarda da Türkiye perakende sektörünü büyük bir başarıyla temsil eden üyelerimizi o platformda ödülleriyle görmektir. Perakende sektörümüz ve alışveriş merkezlerimiz, ekonomi ve sosyal yaşama yaptıkları katkılar ve getirdikleri yeniliklerle en büyük ödülleri hak ediyor." Dedi.

GELECEĞE BAKIŞ Gelecekte rollerin değişeceği varsayımı ile yola çıkan optimum outlet bunun için daima yeni projeler aramakta ve mevcut projeleri daimi olmak üzere iyileştirmektedir Optimum bu kapsamda avm içerisindeki tüm mağazalar ile ortak bir amaç oluşturma çabası içerisine girmiş durumda Günümüz yönetim anlayışı da süreçlerin ortak amaç doğrultusunda birleştirilmesini desteklemektedir

PAZARLAMA HAKKINDA Günümüz dünyasının müşterilerini kurnaz olarak değerlendirmek yanlış bir ifade olmaz Müşterilere karşı artık sunulan hizmetin kalitesi yetmeyebiliyor,insanlara onları değerli hissettirecek faliyetlerin hizmet sektöründeki önemini vurgulamak gerekmektedir Yani pazarlamada;insanın içine hitap etmek,iyi davranış ve görünüm ortaya koymak kaçınılmaz hale gelmiştir