TRAFİKTE ARAÇ DENETİMİ:

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GENEL BAKIŞ Kasım 2007’de kurulan AssisTT;
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
2012
HAN TURiZM; Özverili çalışma ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak sektörde kurumsal bir firma haline.
1979 – ASMETAL’in kuruluşu 50’den fazla marka araç için 1600’ü aşkın ürün çeşidi 5.000m2 kapalı alanlı fabrikasında 110 adet, konusunda uzman çalışan.
LİSANSSIZ ELEKTRİK ÜRETİMİ
Sarnıç Depo Tanıtımı 9500 m2 kapalı alan.
Hasan H. YAVUZ Bahar Tekstil İnsan K. Müdürü
HAKKIMIZDA: 2004 yılında Tıp Doktorları tarafından kurulan abc İlkyardım Eğitim Merkezi; Türkiye'nin Sağlık Bakanlığı onaylı ilk özel İlkyardım Eğitim.
Onkoloji Destek Paketi
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
KURUMSAL RİSK YÖNETİMİ
HİZMETLERİMİZ İthalat, İhracat, Transit Gümrük İşlemleri,
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
2 3 ÜST YÖNETİMİN LİDERLİĞİNDE, TAKIM HALİNDE BELİRLENEN HEDEFLER DOĞRULTUSUNDA, İŞLETME PROBLEMLERİNE GÖRE ÇÖZÜM BULUNMASIDIR. 4.
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
EMNİYETLİ SÜRÜŞ EĞİTİMİ
KAREN 2007 yılında mühendislik ve imalat sektöründe faaliyet göstermek amacıyla kurulmuştur. Firmamızın son iki yılda gerçekleştirdiği başarılı mühendislik.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
HR-WEB TANITIM SUNUMU’2014
Services Beyond Expectation 1 Profesyonel Güvenlik Hizmetleri Tanıtım Sunumu.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
KURULUŞ Gövdesan Makina; Kocaeli Darıca sanayi sitesinde konuşlu m2 kapalı alana sahip tesislerinde; otomotiv, beyaz eşya ve inşaat sektörüne; çelik,
KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması TMME Araştırma, KalDer’in 2005 yılından bu yana KA Araştırma tarafından yürütülen TMME modelinin KalDer müşterileri.
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
Kurumsallaşma Sürecine Bakış Kurumsal Bir Deneyim
Gürsoy Yem Gıda Hayvancılık Sanayi tic. Ltd. şti.
Hoş geldiniz  Üniversitemiz  İÇ DENETİM BİRİMİ’mizin tanıtım toplantısına,  Hoş geldiniz.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
TEMAŞ GIDA SANAYİ VE TİCARET A.Ş..
Şirket Tanıtım Sunumu.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
KARİYER SAYFASI 12. SINIF-MEZUN PROGRAMLARI 11. SINIF PROGRAMLARI 10. SINIF PROGRAMLARI 9. SINIF PROGRAMLARI.
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
Gençler ve Yol Güvenliği
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
ERK İSG&İK –
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
Metin DURAN Genel Müdür
İZMİR – İSTANBUL – GEBZE
ENTEGRE YÖNETİM SİSTEMİ
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2014 – 2015 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Eğitim Bölümü Temmuz 2015.
KARPA & VENA ORTAK GIRIŞIMI
 1993 ’ de 10 kişi ile kurulan temizlik ve ilaçlama firması; bugün 2000 kişiden oluşan ve 5 firmayı barındıran bir grup şirketi…  Türkiye genelinde.
SÜRDÜRÜLEBİLİR KARİYER SUNUMU
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
OMSAN LOJİSTİK A.Ş. Mert DİNMEZ.
HAN TURiZM; Özverili çalışma ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak sektörde kurumsal bir firma haline.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI İNSAN KAYNAKLARI MÜDÜRLÜĞÜ İnsan Kaynakları Müdürlüğü 1 KARİYER İMKANI ÇALIŞAN BİLGİLERİ STAJ BAŞVURUSU SOSYAL İMKANLAR AÇIK.
1. Uyuşturucuyla mücadele kapsamında eğitim
N Fun Club Sistemine HOŞGELDİNİZ.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
Güvenli Sürüş Teknikleri
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
VBT Bilgi Teknolojileri
Entegre Yönetim Sistemi
CLASS DOJO.
Depo Elleçleme Personel Eğitimi
Güvenli Sürüş Teknikleri Güvenli sürüş teknikleri eğitimi, otomobil, minibüs, otobüs, kamyon, kamyonet, çekici, tır ve motosiklet gibi trafiğe çıkan her.
İçerik Tarihçe Hizmetlerimiz ve Çözümlerimiz Organizasyon Yapısı
Sunum transkripti:

GÜRSEL TURİZM’ in KURUMSAL YAPISI 300’ ü özmal olmak üzere toplam 5000’ in üzerinde araç, günde ortalama 150.000 personel ve 40.000 öğrenciye hizmet vermekteyiz. FORTUNE 500 Türkiye’ ye göre Türkiye’ nin en büyük 500 şirketi arasında yer almaktadır. Öğrenci Servis Taşımacılığında ana politikamız, taşımış olduğumuz öğrencilerimizin güvenlik ve konforunu sağlayarak, kurumsal iş yapış tarzımız ve kalitemizle, müşterilerimizin, Gürsel Turizm‟ i güvenli, dakik, konforlu,istikrarlı ve ileri teknolojiyi kullanan bir firma olarak algılamalarını sağlamaktır. Gürsel Turizm olarak, Okul Hizmetleri Merkez ofis ekibimiz ve 70 kişilik okul ofis ekibimiz ile servis hizmetlerimizi yerine getirmekteyiz. İstanbul, İzmit, Ankara ve İzmir’ de 20 adet ilköğretim okulu ve lise, 7 adet anaokulu 5 adet üniversite olmak üzere toplam 31 adet okulun öğrencilerine hizmet vermekteyiz. Servis Araçlarımız ve Özellikleri Sürücülerimiz ve Servis Rehberlerimiz Araçlarımızda görev yapan servis rehberlerimiz, 22 – 50 yaş aralığında En az ilköğretim mezunu İK işe alım kriterlerine uygun seçilmiş Sağlık taramasından geçirilmiş olmalıdır. ARAÇLAR ÖĞRENCİ TAŞIMACILIĞI İÇİN GEREKLİ ‘OKUL SERVİS ARAÇLARI HİZMET YÖNETMELİĞİ’NE UYGUN OLACAKTIR. ARAÇLARDA GPRS BULUNACAKTIR. Araçlarımızda görev yapan sürücülerimiz, 25- 55 yaş aralığında En az 3 yıllık E sınıfı ehliyete sahip Sağlık taramasından geçirilmiş olmalıdır.

TRAFİKTE ARAÇ DENETİMİ: EĞİTİMLERİMİZ: TRAFİKTE ARAÇ DENETİMİ: Okullarımızda görev yapan sürücü ve servis rehberlerimiz düzenli olarak Gürsel Turizm Eğitim Sorumluları, çözüm ortaklarımız ve okullarımızın Rehberlik Bölümleri tarafından, * Oryantasyon, * Problem Çözme ve Yaratıcılık *90 dk ve Etkili iletişim, * Stresle Başa Çıkma Teknikleri * Güvenli Sürüş, * Yangın * İlk Yardım, * Acil Durum eğitimleri verilmektedir. Okullarımızda görev yapan araçlarımız periyodik aralıklarla, proje yöneticilerimiz tarafından; ogs, emniyet kemeri ve far kullanımı ile trafik kurallarına uygun seyir etme konularında ani olarak denetlenmektedir. İLAÇLAMA: Okullarımızda görev yapan araçlarımız yılda 2 kez, anlaşmalı olduğumuz kurumlar tarafından haşerelere karşı ilaçlanmaktadır. Ayrıca, salgın hastalıklara karşı da periyodik olarak ilaçlamalar yapılmaktadır. C- ALKOL KONTROLÜ: Okullarımızda görev yapan sürücülerimiz, proje yöneticilerimiz tarafından, periyodik aralıklarla yılda 2 kez ani olarak alkol kontrolüne tabi tutulmaktadır. DENETİMLERİMİZ: Denetim mekanizmasını kurmamızdaki amaç, Hizmet verdiğimiz konudaki her bir noktayı, çözüm ortaklarımızın gözüyle denetlemek İşi yapanla denetleyeni ayırmak, Daha objektif saplamalarda bulunarak verdiğimiz hizmet kalitesini daha da yükseltmek, Riskleri sıfıra indirmektir. İlgili konudaki çalışmalarımız ve denetim sonuçları çözüm ortaklarımıza raporlanarak paylaşılmaktadır. Okullarımızda görev yapan araçlarımızın araç ve dosya kontrolleri, Proje Yöneticilerimiz tarafından 2 kez, Gürsel Turizm Denetim Departmanı tarafından 2 kez olmak üzere yılda toplam 4 kez yapılmaktadır.

GPRS İZCİ TAKİP SİSTEMİ Öğrenci taşımacılığında güvenliği ön planda tuttuğumuzdan, tüm araçlarımıza GPS cihazları takılmaktadır. Bu cihazlar sayesinde, Araçlarımız GPRS takip sistemi ile kontrol edilmekte Günlük, haftalık ve aylık gibi belirli periyodlarla hız raporları ve buna benzer bir çok rapor alınabilmesine olanak sağlamaktadır. Velilerimiz, www.izci.com.tr adresinden kendilerine verilen kullanıcı adı ve şifreler ile servis aracının güzergahını, hızını ve servis aracıyla ilgili diğer tüm bilgileri internetten takip edebilmektedir. IPHONE-BLACKBERRY-ANDROID UYGULAMALARI Velilerimize daha iyi hizmet verebilmek adına, öğrencilerin kullandığı servis aracını, velilerimizin cep telefonundan takip edebilmesi amacıyla, Gürsel Iphone, Blackberry ve Android uygulamasını başlattık. Kullanım kılavuzu yandaki şekildedir.

KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİ AYLIK OPERASYON RAPORLARI: Okullarımızda gerçekleşen operasyonel faaliyetler, aylık olarak okullarımıza ve Gürsel Turizm Üst Yönetim’ e raporlanmaktadır. GÜRSEL, personel ve öğrenci taşıma faaliyetlerinde kullandığımız araç ve aksesuarların, çevreye zarar vermesini engellemek, yaşanabilir ve sürdürülebilir bir çevreye katkı yapabilmek, kirliliği önlemek, müşterilerinin, çalışanlarının ve şirkete gelen ziyaretçilerinin sağlığına yönelik oluşabilecek tehlikeleri ve riskleri kontrol altına alarak minimum seviyeye indirmek veya yok etmek amacıyla bir takım faaliyetlerin gerçekleştirilmesini ve sürdürülmesini taahhüt etmektedir. Ve bu taahhüdün yerine getirilebilmesi için güvence olarak; ISO 9001 KALİTE YÖNETİM BELGESİ, ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM BELGESİ, OHSAS 18001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİK BELGESİ ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BELGESİ ile sektöre sürekli olarak öncülük yapmaktadır. GÜRSEL ayrıca KALDER’ in başlattığı “ ULUSAL KALİTE HAREKETİ” nin de aktif katılımcıları arasında yer almaktadır. 1-Operasyon Raporu A- Araç B- Hostes 2- GPRS Raporu 3- Veli Öneri, İstek ve Şikayet Raporu VELİ MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: Vermiş olduğumuz servis hizmetinden memnuniyet derecesini ölçmek amaçlı olarak, İlk dönem sonunda Telefon ile veli aramaları yapılmakta, 2. dönem sonunda Tüm velilerimize veli memnuniyeti anketleri uygulanmaktadır. Çıkan sonuçlar, Gürsel Turizm Üst Yönetim’ e ve Okul Yönetimleri’ ne rapor olarak sunulmakta olup; anketlerde tarafımıza iletilen şikayet, istek, talep ve dilekler ile birebir ilgilenilmektedir. Bu uygulama ile amaç, Memnuniyet oranını artırmak, Hizmet kalitemizi daha da yükseltmektir. Ulusal Kalite Harekatı Kalder ödül töreni