Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

FİZİKSEL AKTİVİTENİN ENGELLİ BİREYLER ÜZERİNDEKİ KATKILARI
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI PROJELERİ
Yenilikçi Yöntemlerle Kayıtlı İstihdamın
DRAMA 1.HAFTA EĞİTİMDE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
MUZ LİFİ BOZYAZI’DA HAYAT BULUYOR
EĞİTSEL YAZILIMLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SEÇİMİ
1. EĞİTİM SİSTEMİNİN ÜÇ TEMEL ÖGESİ
Tarihçemiz. Tarihçemiz Yönetim Yapısı HASAN CEM BOYNER / Başkan / İcracı Değil 1978 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Fakültesi’ni bitirdi.
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI. İşbirliğine dayalı öğrenme; öğrencilerin sınıf ortamında küçük karma guruplar oluşturarak (cinsiyet, başarı durumu,
Hazırlayanlar; Mehmet KÖK Ümit YAMAN
İLİŞKİLER. DERECELENDİRME SORUSU: Herşeyin çok kötü gittiği duruma “0” versek, Herşeyin çok harika olduğu duruma “10”puan versek, siz kendinize 0 ve 10.
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
1 Hayat Boyu Öğrenme Programı / Grundtvig INTEGRA.
SORULARLA MERAK ETTİKLERİMİZ
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR.
Comenius Programı Onur AYDEMİR
REHBERLİK DERSİ III.
SERBEST ETKİNLİK SAATİ UYGULAMALARI
GÖNÜL ELÇİLERİ ENGELLİLERLE EL ELE PROJESİ (SODES) GÖNÜL ELÇİLERİ ENGELLİLERLE EL ELE PROJESİ (SODES)
EĞİTİMİN TOPLUMSAL TEMELLERİ
PEER SUPPORT TEAM.
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
KARŞIYAKA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLK-ORTA OKULU/ KURUMU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MEHMET SİNAN DERELİ ORTAOKULU
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI TİCARET VE SANAYİ ODASI EĞİTİM VAKFI İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI DURMUŞALİ TOKSOY İLKOKULU/ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI
Bilgilendirme Toplantısı
REHBERLİK SERVİSİNİN TANIMI VE İLKELERİ
YÖRET YÜKSEK ÖĞRENİMDE REHBERLİĞİ TANITMA VE REHBER YETİŞTİRME VAKFI ( )
Son yıllarda yapılan bilimsel araştırmalar ve dünyadaki gelişmeler, çocukların yetenek alanlarının saptanması ve desteklenmesinin önemini ortaya koymuştur.
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
Kişisel Rehberlik.
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
Erasmus + Programı Erasmus + Programı. Erasmus + Programı Avrupa’nın hem şimdi karşılaştığı hem de gelecek on yılda karşılaşacağı temel sorunların üstesinden.
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
AB PROGRAMLARI VE TÜRKİYE Çisel İLERİ 28 Mart 2017.
SABUNCUOĞLU ŞEREFEDDİN SAĞLIK HİZMETLERİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Denetimli Serbestlik Müdürlüğü
KÜRESEL YÖNTEM VE TEKNİKLERE ISINMAYA EVET!
SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Teknoloji ve tasarım dersi
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI HAZIRLAYANLAR HAVVA KESKİN
BALIKESİR EĞİTİMDE NİTELİĞİ GELİŞTİRME VE İZLEME PROJESİ
HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
1.1. GENEL DÜZEYDE HEDEF NEDİR?
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
SOSYAL BİLGİLER AMACINA ULAŞMAK İÇİN NELER YAPMIŞTIR
BALıKESIR ÖLÇME DEĞERLENDIRME
BALıKESIR ÖLÇME DEĞERLENDIRME MERKEZI İZLEME DEĞERLENDİRME DEĞİŞİM GELİŞİM.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Bilgilendirme Toplantısı
Geliştirme Genel Müdürlüğü
REHBERLİK DERSİ III.
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Proje koordinatörü Emin ÖZDEMİR Başvuru Sahibinin Adı : ŞANLIURFA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Projenin Başlığı: DRAMA EĞİTİMİ İLE ÇATIŞMA VE SORUN ÇÖZME BECERİLERİ KAZANDIRMA Başvuru Kodu: Yıl-Valilik Kodu-Proje No (2009-ŞUS-762) Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR PROJENİN AMACI Okullarımızı çatışmanın öğrenildiği yerler olmaktan çıkarıp birer toplumsal barışın sosyal sorumluluk ve bilincin hakim olduğu ortamlara çevirmek ve öğrencilerimize çatışma çözme öfke kontrolü vb becerileri kazandırmak. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR PROJENİN HEDEFLERİ - Şiddetin sorun çözme yöntemi olmadığını çocuklara kavratmak toplumsal diyalog, barış ve hoşgörüye dayalı toplumsal yaşamın kapılarını açacak duygular kazandırmak 2-Şiddet kültürü yerine sorunları hoşgörü ve diyalog yolu ile çözmenin önemini kavratmak. 3-Çocuklarda empati ve toplumsal duyarlılık kültürü yaratarak şiddetle mücadele etmelerini sağlamak. 4-Bir otorite ya da yetişkine gereksinim duymaksızın öğrencilerin kendi sorunlarını çözebilmelerini sağlamak. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR PROJENİN HEDEFLERİ 5-Öfke duygusunu yönetme becerisini geliştirmek. 6-Kendi problemi için çözüm yolları üretebilme ve bunlar arasında seçim yapabilmek. 7-Çatışmaları kişisel gelişime fırsat veren bir durum olarak algılatmak. 8-Probleme yönelik farkındalık sağlamak. 9-Toplumsal barışın temellerini okulda atmak. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR Beklenen Sonuçlar 1. Şiddetin sorun çözme yöntemi olmadığını çocuklara kavratarak okul ortamında şiddet azaldı. 2.Şiddet kültürü yerine sorunları hoşgörü ve diyalog yolu ile çözen toplumsal bir tabanın temelleri oluştu. 3.Şiddet yerine empati ve toplumsal duyarlılık kültürünün temelleri atıldı. 4.Bir otorite ya da yetişkine gereksinim duymaksızın öğrencilerin kendi sorunlarını çözebilmelerini sağlandı. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR Beklenen Sonuçlar 5.Öfke duygusunu yönetme becerisini kazandırıldı. 6. Öğrencilerde kendi problemi için çözüm yolları üretecek ve bunlar arasında seçim yapabilecek tavırlar gelişti. 7.Öğrenciler çatışmaları kişisel gelişimlerine fırsat veren bir durum olarak algıladı. 8.Sosyal sorumluluk ve sosyal bilinç kazandırıldı. 9.Toplumsal barışın temellerini okulda atıldı. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Şanluurfa.com   Aslıhan; Eğitim'de İlerleyeceğiz 08 Ocak 2010 Cuma Saat 17:20 Milli Eğitim Şube Müdürü Aslıhan Eğitime çok büyük yatırımların yapıldığını ve bir çok projenin desteklendiğini bildirdi. Şanlıurfa İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün yürüttüğü SODES projeleri eğitim-öğretimdeki sorunların giderilmesine katkıda bulunacak. İl Milli Eğitim Şube Müdürü Hüseyin Aslıhan, İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak 2009–2010 eğitim-öğretim yılında 3 ayrı proje ile Şanlıurfa’nın eğitim-öğretim faaliyetlerinin kalitesini arttırmak için çalıştıklarını ifade etti. Bu kapsamda Ar-Ge Birimi tarafından hazırlanan ve toplamda yaklaşık 250 Bin TL bütçeli 3 projenin faaliyetlerinin başladığı ve 2009–2010 eğitim öğretim yılı sonuna kadar proje faaliyetlerinin tamamlanacağı belirtildi. Ar-Ge Birimi tarafından yürütülen projelerden ikisi kültür-sanat diğeri ise sosyal içerme konu başlıklarını içeriyor. Drama Eğitimi ile Çatışma Çözme ve Beceri Kazandırma projesi ise öğrencilerin; yoksulluk, göç ve kentleşme gibi sosyal sorunların etkili olduğu sosyal uyumsuzluk, dışlanma, çatışma öfke ve şiddet dışavurumlarının asgariye indirilmesi çatışma çözme becerilerini artırma, diyalog, empati (karşısındakini anlayabilme) becerilerini geliştirmeyi hedefliyor. Ayrıca İl merkezinde Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı okul ve kurumlar tarafından toplamda 695.000 TL bütçeli 8 proje daha başarıyla yürütülüyor. Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

ÇALIŞMALARDAN İZLENİMLER Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR

Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR SEVGİ HANGİ ANLAYIŞA GÖRE ? SAYGI HOŞGÖRÜ TEMELLERİ NEYE DAYANMALI ? HOŞGÖRÜ SEVGİ Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR