SİZİ GERÇEK BİR ÜNİVERSİTEYE DAVET EDİYORUZ.. BİR ÜNİVERSİTEYE BAŞLIYORSUNUZ ! NASIL BİR EĞİTİM SÜRECİNE ADIM ATTINIZ ? MEZUNİYET SONRASINA İLİŞKİN BİR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
LİSANSÜSTÜ EĞİTİMDE STAJ EĞİTİMİNİN YERİ VE ÖNEMİ
Advertisements

BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI «TEKNOGİRİŞİM SERMAYESİ DESTEĞİ»
Radyo ve Televizyon Teknolojisi Programı
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SERVİSİ ETKİNLİKLERİ
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
Dünyada Açık ve Uzaktan Eğitimin Durumu
T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
YGS NEDİR? LYS NEDİR?.
Ardahan ÜNİVERSİTESİ Yaz Okulu YÖNETMELİĞİ
Uluslararası Muhasebeciler Federasyonu
A KADEMİ K AÇIK ÖĞRETİM & DGS & KPSS DİKEY GEÇİŞ SINAVI.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ. Yaz Dönemi Öğretiminin Tanımı ve Amacı MADDE 5-(1) Yaz Dönemi Öğretimi, bir eğitim öğretim yılının güz ve bahar yarıyıllarının dışında,
İŞ PLANI İŞ PLANI NEDİR? İşin kurulacağı güne kadar hazırlanan kapsamın ortaya çıkarılması için bir çok aktivite sıralı ve önceden belirlenen niteliklerde.
Yenİ kurulan Ünİversİtelerdekİ
Yaşar Üniversitesi Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
e-Sertifika Programları
YALOVA MESLEK YÜKSEKOKULU MUHASEBE ve VERGİ BÖLÜMÜ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIM PROJESİ 14 MAYIS 2010, ANTALYA SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi
TM PUANI İLE ÖĞRENCİ KABUL EDEN FAVORİ BÖLÜMLER
YETKİN MÜHENDİSLİK PANELİ MUSTAFA ÇOBANOĞLU MÜDEK MAK ÜYESİ.
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR SULTAN GÜROL BOLOGNA ULUSAL TAKIMI ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
Yöntem, Proje Ekibi, Araştırma Olanakları, Yaygın Etki/Katma Değer
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
BAĞIL DEĞERLENDİRME Arş. Grv. Recep KARA Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı.
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE BOLOGNA SÜRECİ 30 NİSAN 2012,İZMİR N.KÜRŞAD SOLAK AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİ KONSEYİ BAŞKANI.
ÇOCUĞUN OKULA UYUM BAŞARISINI ARTTIRMAK İÇİN VELİYE DÜŞEN GÖREVLER
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi
TES-İŞ ADAPAZARI ANADOLU LİSESİ
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
DAVUTLAR ŞÜKUFE CEMAL ÖZBAŞ ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
1. D.G.S. nedir? Meslek Yüksekokullarından mezun olanların, lisans eğitimine devam edebilmeleri için, yılda bir defa ÖSYM tarafından tek oturumda yapılan.
Safiye BAYRAKTAR. Fransız iktisatçı ve maliyeci Milletler Cemiyeti genel sekreter yardımcılığına atandı Avrupa birliği fikri.
TURİZMDE EĞİTİM SORUNLARI
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
IV: İç (Mikro) Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları
ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GELİŞMELER VE UYGULAMALAR
EMRE DİNÇER.  SANAYİ SONRASI TOPLUMU AÇIKLAMAK İÇİN BU İFADE BİR GEÇİŞ DÖNEMİNİ ÖZETLER  GEÇİŞ DÖNEMLERİNİN KENDİNE ÖZGÜ ÇÖZÜMLERİ BULUNMAKTADIR.
VERGİ DENETİM KURULU BAŞKANLIĞI. KAMU VE ÖZEL SEKTÖRDE KARİYER İMKANI Vergi Denetim Kurulu, mensuplarına kariyer imkanı sunan bir okuldur. Vergi Müfettişleri.
GAZ VE TESİSATI TEKNOLOJİSİ PROGRAMI BİLGİLERİ. Amaç ve Hedefler Amaç: Gelişen teknolojiye ve piyasaya uyumlu, temel bilgilerle donatılmış, karşılaştığı.
T.C. KOCAEL İ ÜN İ VERS İ TES İ HEREKE MYO DI Ş T İ CARET BÖLÜMÜ.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
HARRAN ÜNİVERSİTESİ İİBF KARİYER GÜNLERİ ŞANLıURFA VALI YARDıMCıSı OĞUZ ŞENLIK.
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ. Muhasebe ve Vergi Programı öğrencileri; ▫Muhasebe programı mezunlarına "Muhasebe Meslek Elemanı" unvanı verilmektedir.
T.C. GAZİ ÜNİVERSİTESİ POLATLI SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU FİNANS, BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ MALİYE PROGRAMI.
DİKEY GEÇİŞ SINAVI (DGS)
Emre Özgen Bilkent Üniversitesi Psikoloji Bölüm Başkanı
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ TEMMUZ 2017
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
Sibel KARABULUT Acil Yardım ve Afet Yönetimi
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ALAN – DERS SEÇİMİ.
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜNE HOŞGELDİNİZ
MESLEKİ EĞİTİM YENİDEN YAPILANDIRILIYOR.... MESLEKİ EĞİTİM YENİDEN YAPILANDIRILIYOR...
YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİNİN VİZYONU
YEMİNLİ MALİ MALİ MÜŞAVİRLİK VE MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİ
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Eğitim Bilimleri Bölümü
SİMAV İBNİ SİNA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
ESKİŞEHİR TEKNİK ÜNİVERSİTESİ HAVACILIK VE UZAY BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HAVACILIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ Güncelleme Tarihi: Hazırlayan: Havacılık Yönetimi.
Büro Yönetimi ve Yönetici AsistanLIğI PROGRAMI
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
Aktüerya ve risk yönetimi bölümü
Sunum transkripti:

SİZİ GERÇEK BİR ÜNİVERSİTEYE DAVET EDİYORUZ.

BİR ÜNİVERSİTEYE BAŞLIYORSUNUZ ! NASIL BİR EĞİTİM SÜRECİNE ADIM ATTINIZ ? MEZUNİYET SONRASINA İLİŞKİN BİR HEDEF BELİRLEDİNİZ Mİ ? NEDEN AKADEMİK AÇIKÖĞRETİM ?

MEZUNİYET SONRASINA İLİŞKİN BİR HEDEF BELİRLEDİNİZ Mİ ? BÜROKRASİYE Mİ ADIM ATMAK İSTİYORSUNUZ? ÖZEL SEKTÖRDE BİR UNVAN MI HEDEFLİYORSUNUZ? MALİ MÜŞAVİR Mİ OLMAK İSTİYORSUNUZ?

HEDEFLERİNİZ NE OLABİLİR ? MALİYE BAKANLIĞI, HAZİNE MÜSTEŞARLIĞI, MERKEZ BANKASI GİBİ KAMU KURUMLARINDA UZMAN YARDIMCILIĞI, MÜFETTİŞ YARDIMCILIĞI, DENETMENLİK, KONTROLÖRLÜK, KAYMAKAMLIK MALİ MÜŞAVİRLİK ÖZEL BİR İŞLETMENİN MUHASEBE, FİNANSMAN PAZARLAMA,İNSAN KAYNAKLARI VB. BÖLÜMLERİ ÖZEL FİNANSAL KURUMLAR(BANKA VE DİĞERLERİ)

BU HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN ; Eğitiminiz boyunca alacağınız derslerde sağlam bir altyapı oluşturmak Bir alanda uzmanlaşmak Bakış açınızı genişletmek Yabancı dil bilgisi

BU HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN ; Bölüm derslerinizde sağlam bir altyapı oluşturmak, belirli bir alanda uzmanlık bilgisine sahip olmak ve sözkonusu alana ilişkin yenilikleri, gelişmeleri takip edebilmek alanınızla ilgili görüş ileri sürebilmek için de nitelikli bir eğitim süzgecinden geçmeniz gerekmektedir.

BU HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN ; Açıköğretim sınavlarından geçip diploma almak hedeflerinize ulaşmak için yeterli olmamaktadır.Aynı durum örgün eğitimde okuyan öğrenciler için de geçerlidir. Sizi hedeflerinize ulaştıracak olan, bu eğitim alanında birikime, yetkinliğe sahip olarak mezun olmaktır.

BU HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN ; Mezuniyet sonrası birçok sınavla karşılaşıyor olacaksınız.Özel sektörde olsun, kamu sektöründe olsun iş yaşamına iyi bir başlangıç yapabilmeniz için önünüze çıkan sınavlarda ve yetkinliği ölçme amaçlı mülakatlarda başarılı olmak zorundasınız. Rekabetin inanılmaz boyutlarda yaşandığı günümüzde bir adım öne geçebilmek için rakiplerinizden daha iyi olmak zorundasınız.

GEÇMENİZ GEREKEN AŞAMALAR KPSS VE KAMU KURUMLARININ SINAVLARI SMMM STAJA BAŞLATMA SINAVI BANKALARIN AÇTIKLARI SINAVLAR İNSAN KAYNAKLARI UZMANLARINCA YÜRÜTÜLEN SIKI MÜLAKATLAR

GEÇMENİZ GEREKEN AŞAMALAR İyi bir eğitim sonucu sağlam bir altyapı oluşturmuşsanız, bölümünüzle ilgili uzmanlık bilgisine sahipseniz kendinize olan güveniniz de artacak ve bu sınavlarda başarılı olabileceksiniz.

NEDEN AKADEMİK AÇIK ÖĞRETİM ? EĞİTİME VE SİZE BAKIŞ AÇIMIZ TAM ÖĞRENME MODELİ BUKET EĞİTİM

EĞİTİME VE SİZE BAKIŞ AÇIMIZ Temel yaklaşımımız, sizlere örgün öğretimin bütün olanaklarını hatta daha fazlasını verebilmektir. Özgürce tartışıp soru sormak ya da eksiklerinizi tamamlamak istediğinizde, karşınızda kurstan çok “gerçek bir üniversite” olmayı hedefledik ve bunu başardık.Yıllardır gerçekleştirdiğimiz yüz yüze eğitim sürecinde sizleri hep bir “üniversiteli “ olarak gördük ve size bu bakışla eğitim verdik.

EĞİTİME VE SİZE BAKIŞ AÇIMIZ Siz düşünen, üreten, tartışan, yaşamın değerini bilen, onu ertelemeyen, bunun için soru soran, aldığı cevaptan tatmin olmayan, fazlasını isteyen öğrenciler oldukça biz de; sizi yanıtlayan, farklı pencereler açan, kendini sürekli geliştiren bir kurum olduk. Başarımızın temelini size verdiğimiz değer oluşturdu.

EĞİTİME VE SİZE BAKIŞ AÇIMIZ Sinema, tiyatro, müzik, duvar gazetesi ve okuma çalışmalarını gerçek bir üniversitenin ve üniversiteli olmanın gereği saydık. Biliyoruz ki doğru bilgi, yaşamın zorluklarına karşı en önemli mücadele aracıdır. Bu yüzden sizleri donanımlı, doğru ve yeterli bilgi edinmiş öğrenciler olarak mezun etmeliyiz.

EĞİTİME VE SİZE BAKIŞ AÇIMIZ Hedeflerinize yürürken size destek olmaya çalıştık ve çalışmaya devam ediyoruz. “Çağdaş, bilimsel ve etik” öğretim anlayışımızın özeti budur. Sizi davet ettiğimiz yer gerçek bir üniversitedir.

TAM ÖĞRENME MODELİ Ezbere eğitim değil İşlevsel eğitim

TAM ÖĞRENME MODELİ Modele ilişkin aracımız: Pekiştirme testleri - Çözme standartları ? - Başarıya olan katkıları ?

BUKET EĞİTİM Eğitim,sistem oluşturma ve sistemin işlevsel olarak yürütülmesi ile etkin olabilecektir. Uygulanacak sistemin de işlevsel olabilmesi için "kişiye ulaşmak" önem taşımaktadır.Dersi takip eden öğrencilere "grup" olarak bakmak yerine,her öğrenciye "gruba dahil farklı karakterde bir öğrenci" bakış açısıyla yaklaşmak eğitim anlayışımızın gerekliliklerinden biridir.

BUKET EĞİTİM Oysa ki Türk eğitim sisteminde "kitlesel eğitim" esas alındığından sistem başarılı öğrenciye hizmet eder duruma gelmiş olup başarısız öğrencilerin durumu gözardı edilmiştir. Bu gereklilik paralelinde kurum ve sınıf kontenjanlarımız bulunmaktadır.Yürütülecek eğitim faaliyetinin daha etkin ve daha verimli olabilmesi için sınıflarımız belirlenen kontenjanı aşmayacak şekilde oluşturulmaktadır.

ÖZETLE,NEDEN AKADEMİK ? Tam Öğrenme Modeli ile eğitim yapıyoruz. Eğitimimizin kalitesine güveniyoruz ve Ders Geçme Garantisi veriyoruz. Size “herhangi birisi” olacağınız kalabalık sınıflarda eğitim vermiyoruz.

ÖZETLE,NEDEN AKADEMİK ? Bizim için özelsiniz ; kişiye özgü eğitim anlayışımızla yalnızca başarılı öğrenciye yönelik değil tüm öğrencilere yönelik eğitim yapıyoruz. Yetişkin eğitimi verdiğimizin bilincindeyiz ; bu yüzden sizi kayıtlı olduğunuz grupla sınırlı tutmuyoruz.

ÖZETLE,NEDEN AKADEMİK ? Mezuniyet sonrası hedeflerinize ulaşmada “yol arkadaşlığı” yapıyoruz ; size rehber oluyoruz. Sosyal aktiviteler gerçekleştirmeyi eğitim anlayışımızın bir gereği sayıyoruz.