BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ KAÜ İÇİN BELİRLENEN NOT ARALIKLARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

MEB bu sene Orta Öğretim Kurumlarına geçişte yeni bir sistem uygulayacağını, yeni sistemde SBS’nin kaldırılacağı ve yerine yeni bir sınav konmayacağını.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
İSTEK ÖZEL ACIBADEM LİSESİ 2010-ÖSYS Sunum , İstanbul 29 Ağustos 2009
2009 Sunum, Ankara 22 Temmuz ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi.
TVO Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servisi
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ (OGES)
REHBERLİK SERVİSİ SBS TANITIM SEMİNERİNİ SUNAR Abdullah ŞENCAN Psikolojik Danışman.
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Ders geçme sistemi bilgilendirme
SEVİYE BELİRLEME SINAVI(SBS) NEDİR
NAMIK KEMAL LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
YGS - LYS (YENİ SINAV SİSTEMİ)
YGS - LYS (YENİ SINAV SİSTEMİ)
SINIF GEÇME ve DERS SEÇİMİ.
MUTLAK DEĞERLENDİRME SİBEL KULA
DERS SEÇME VE KREDİ ÜST SINIRLARI
Bağıl Değerlendirme Sistemi
YGS NEDİR? LYS NEDİR?.
TC Ahi Evran Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Zorunlu Hazırlık Eğitimi Bilgilendirme Toplantısı
HOŞ GELDİNİZ Akademik Takvim Yönetmelik Müfredat Danışmanlık.
AKDAĞMADENİ TİCARET MESLEK LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
Efor Dershanesi Rehberlik Birimi
2010-ÖSYS Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi. 1.AŞAMA: Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2.AŞAMA: Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS)
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
İŞLETME YÖNETİMİ TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMINA ÖĞRENCİ KABULÜ.
SINIF GEÇME ve Ders seçimi.
DERS-3 İstatistiksel Dağılımlar -II Prof.Dr.Hüseyin BAŞLIGİL
ortaöğretİme geçİş sİstemİ
SINIF GEÇME.
Nakipoğlu cumhuriyet ANADOLU LİSESİ
MEHMET EMİN YURDAKUL ORTAOKULU
MUTLAK DEĞERLENDİRME Elif Tuba BEYDİLLİ.
VERİ İŞLEME VERİ İŞLEME-4.
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
TEMEL EĞİTİMDEN ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
ORTAÖĞRETİM KURUMLARI YÖNETMELİĞİ
VEZİRKÖPRÜ ANADOLU LİSESİ
MUHAMMED YILDIRIM Psikolojik Dan ış man YENİ SINAV SİSTEMİ.
BAĞIL DEĞERLENDİRME Arş. Grv. Recep KARA Veteriner Fakültesi Gıda Hijyeni ve Teknolojisi Anabilim Dalı.
8.Sınıf teog neden önemli?
Temel Bilgi Teknolojileri
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Yeni Sınav Sistemi, Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sistemi Sınav hakkında merak ettiğiniz her şey… Tunahan ÇETİN l Psikolojik Danışman ve Rehber.
SBS 2013 Erenler Rehberlik Araştırma Merkezi. Ortaöğretime Geçiş Sisteminde Tek Sınavlı Yeni Sistem  Milli Eğitim Bakanlığı 3 yıla yayılan SBS uygulamasını.
AYDIN İNCİRLİOVA SPOR LİSESİ BESYO GİRİŞ SINAVLARI.
2014 ORTA ÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ. Milli Eğitim Bakanı Nabi AVCI, yeni sınav sistemi modeli adının 'Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Modeli'(TEOG) olduğunu.
ORTAÖĞRETİMDE SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Fen ve Teknoloji Yazılısı Matematik Yazılısı Türkçe Yazılısı Yabancı Dil Yazılısı Din Kültürü ve Ahlak.
Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliği. Sınavlar: Bir dersin yarıyıl sonu veya yılsonu sınavına girebilmeniz için; a) O derse kaydınızı yaptırmış olmanız,
Temel Bilgi Teknolojileri Yrd. Doç. Dr. Doğan Aydoğan.
DERSLERDERS SAATİ TÜRK DİLİ2 TÜRK EDEBİYATI3 TARİH2 COĞRAFYA2 FİZİK2 KİMYA2 BİYOLOJİ2 SAĞLIK BİLGİSİ1 MATEMATİK4 GEOMETRİ2 YABANCI DİL6 İKİNCİ YABANCI.
Hesaplama Tabloları (MS For Mac Excel -3)
FARABİ PROGRAMI BÖLÜM KOORDİNATÖRLERİ TOPLANTISI.
MUHASEBE VE VERGİ UYGULAMALARI BÖLÜMÜ. Muhasebe ve Vergi Programı öğrencileri; ▫Muhasebe programı mezunlarına "Muhasebe Meslek Elemanı" unvanı verilmektedir.
ÖĞRENCİ İŞLERİ SIKÇA SORULAN SORULAR
KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Giyim Üretim Teknolojisi Programı
Dersler Güz Yarıyılı Ders Başlangıç : 2 Ekim Ders Bitiş : 12 Ocak
2016 ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ (ÖSYS)
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
Gaziantep Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
Oryantasyon Eğitimi Prof. Dr. Mete TAYANÇ
Gaziantep Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
ÖNLİSANS VE LİSANS EĞİTİM-ÖĞRETİM VE
Sunum transkripti:

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ KAÜ İÇİN BELİRLENEN NOT ARALIKLARI

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ a) Sınavlar 100 tam not üzerinden değerlendirilir. Arasınav ve yarıyıl/yıl sonu sınav notları 100 tam puan üzerinden hesaplanarak öğrencinin o dönem içerisindeki ham puanı hesaplanır. b) Başarı puanının hesaplanması arasınav notunun % 40’ı ve yarıyıl/yıl sonu veya bütünleme sınav notunun % 60’ı toplanarak elde edilir. K A Ü

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ c) Bir öğrencinin bağıl değerlendirme sistemine dahil edilebilmesi için arasınav, yarıyıl/yıl sonu ve bütünleme sınavı sonunda elde ettiği puanın en az 40 olması gerekir. Ham puanı 40’ın altında olan öğrenci mutlak değerlendirme sistemine göre değerlendirilir ve bu öğrenciye FF notu verilir. K A Ü

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ d) Bağıl değerlendirme sistemine katılan öğrencilerin ham puanlarından sınıfın ortalama notu elde edilir. Bu değer CC notu ile notlandırılır. Diğer öğrencilerin notları ise verilen formüle göre hesaplanır ve ana tablodaki not aralıklarına göre harf notuna dönüştürülür. K A Ü

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ K A Ü e) Sınıfın not ortalaması 65 ve üzerine ise hiçbir hesaplama yapılmadan notlar aynen çizelgede verildiği şekli ile harf notuna dönüştürülür.

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ f) Sınava katılan öğrenci sayısı 10 ve altında ise not dönüşümü aşağıdaki tabloya göre yapılır. K A Ü

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ Örnek: Fen Bilgisi Öğretmenliği-I. Sınıf Öğrencisi Ahmet Aydın’ın not dokümanı şu şekildedir; K A Ü Ağırlıklı Dönem Ortalaması: 32,5/16= 2,031 Bu öğrenci CC’nin altında olan Fizik ve Türkçe dersinden geçmiş durumdadır.

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ 1- Öğrencinin dönem ortalaması ne olursa olsun, FD ve FF olan derslerini tekrar etmek zorundadır. 2- Eğer öğrencinin eğitim-öğretim yılı itibarı ile ağırlıklı dönem ortalaması 1,80’in altında ise öğrenci üst dönemden ders alamaz. FD veya FF olan derslerini zorunlu almak kaydı ile gerekirse DC ve DD olan derslerini tekrar alarak ortalamasını 1,80’in üzerine çıkarır ve bir üst döneme devam eder. 3- Öğrenci öğrenim süresinin sonunda genel ortalamasını 2,00 dan yukarıda tutmak zorundadır. Aksi halde yükseltme sınavlarına iştirak ederek mezun olmak için gerekli 2,00 ortalamasını tutturana kadar yükseltme sınavlarına iştirak eder. K A Ü

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ NOTLARIN BAĞIL SİSTEMDE HESAPLANMASI ÖRNEK HESAPLAMA K A Ü Öğrenci Sayısı 11 ve yukarısı olduğunda uygulanır. TABLO-1

BAĞIL DEĞERLENDİRME SİSTEMİ ÖĞRENCİ SAYISI 10 VE ALTINDA OLDUĞUNDA ÖRNEK HESAPLAMA K A Ü TABLO-2