05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
IP PBX.
EFECELL BİLİŞİM TELEKOMÜNİKASYON SAN. TİC. LTD.ŞTİ
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Noktası Yönetimi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
DEPOCU Depolarda çalışan arkadaşlara işlerinde yardımcı olalım istedik, DEPOCU yu hazırladık Depoların tüm giriş ve çıkışlarında barkod okuyuculu el terminallerinin.
DAMACANA - TÜPGAZ.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
CWIZ CALL CENTER.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Sipariş Takip Programı
Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Selda Aydın Seyhan Kamçı
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
KA Bilişim Teknolojileri
Restaurant Yönetim Sistemi
Restaurant Yönetim Sistemi
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
BORUSAN TELEKOM ALOPRATİK HİZMETİ
Communication Platform
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Yechicken Kurumsal Kimlik  Yechicken markası Türkiyedeki 2 milyar dolarlık fastfood sektöründe Amerikan sermayeli restoran zincirlerine alternatif olarak.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
SIP PLATFORMU  Genel Özellikleri  SIP (Session Initiation Protocol) tabanlı IVR (Interactive Voice Response) platformudur.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HİZMET SİSTEMİNİN KURULMASI
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
İşletmelerde Bilişim Sistemleri
20 yılı aşkın süredir yazılım sektöründe teknoloji geliştiriyoruz…
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
Logo Netsis B2B
GPS 301 A Akıllı Çocuk Telefonu Hızlı Kurulum
2N® SingleTalk Lift Communicator
Tablet Menü.
Tablet Menü.
MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
Sigorta Acente Mobil Uygulaması
Bora UZUN Bilgi Teknolojisi
Sunum transkripti:

05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ

05/20/08 IVR Nedir? Belli standartları taşıyan karşılama ve arama senaryoların gerek sesli etkileşim , gerekse tuşlama yolu ile bilgi alışverişine olanak sağladığı yapılara IVR (Interacive Voice Response) denir IVR yapıları bağımsız senaryolarla çalışabileceği gibi, üçüncü parti uygulamalarla da entegre olarak yüksek katma değerli çözümler üretmeyi de sağlar.

CWIZ Dış Arama IVR Uygulaması Standardize edilmiş arama senaryolarının kısa zamanda geniş kitlelere ulaştırılmasını sağlar Bağımsız olarak çalışabildiği gibi, mevcut bir uygulama ile (CRM, ERP, muhasebe vs) etkileşimli olarak çalışabilir Text to Speech alternatifi ile işlev zenginliği sunar

CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Borç bildirimi ve vade hatırlatması yapabilirsiniz. Farklı operasyonlarda sözkonusu olabilecek ödeme/geri ödemede yaşanan zorlukları minimuma indirmek için gecikmiş borç bildirimi otomatik olarak yapılabilir. (Taksit, prim, aidat vs) Müşterinin belirlenen bir zaman diliminde ödeme yapıp yapamayacağı konusunda kendisinden bilgi toplamak da mümkündür.

CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? 05/20/08 CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Mevcut müşterilerinize kampanya bildirimlerinizi veya reklam yapabilirsiniz. Mevcut bir ürün/hizmetinizle ilgili dönemsel kampanya duyuruları yapılabilir ve kampanyaya katılıp katılmayacağı bilgisi müşteriden toplanabilir

CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Anket ve Araştırma Projeleri Yapabilirsiniz. Tüketici alışkanlıklarının izlemesi ve dönemsel ihtiyaç analizleri yapılarak yeni ürün çalışmalarına zemin hazırlanabilir. Bunun dışında kullanıcıların uygulamalarınız, ürünleriniz ve şirketiniz hakkındaki yaklaşımları belirlenerek, düzenleyici ve geliştirici çalışmalara hız verilebilir

CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Bilgi doğrulama ve güncelleme yapabilirsiniz. Tüm şirketler için en önemli konudur veri doğruluğu ve güncelliği… Müşterilerinizin sizde kayıtlı bilgilerini güncellemek için tek tek aramak yerine sisteminizde kayıtlı bilgilerini CWIZ’e okutarak doğrulğu konusunda teyit alabilirsiniz. Eğer bilgiler yanlışsa o anda canlı bir operatöre veya çağrı merkezine aktarılarak güncelleme yapılabilir.

CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Doğrudan pazarlama ve satış operasyonları için yararlanabilirsiniz. Hedef kitleniz otomatik olarak aranarak, çok kısaca yakın vadeli avantajlar aktarılır ve konunun ilgisini çekip çekmediği öğrenilebilir. Hatta ilgisini çeken kişiler aktif olarak o anda çağrı merkezine aktarılır ve işlem (üyelik-satış vs) gerçekleştirilebilir. Bu durumu daha verimli hale getirmek için arama yapılacak kitle gruplanarak her grup için ayrı bir anons ve mesaj yapısı kullanılabilir. Yani gençlere mp3 player kampanyanızı aktarırken, araç sahiplerine avantajlı araç kitinizi duyurabilirsiniz.

CWIZ IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Müşteri memnuniyeti ve bağlılığını artırmaya yönelik çalışmalar yapabilirsiniz. Müşterilerinizin doğumgünü, yıldönümü veya özel günlerinde otomatik olarak sistem tarafından aranması ve sadece o müşteriye yönelik günlük/haftalık bir avantajın duyurumu gerçekleştirilebilir. Örneğin özel gün sahibi müşterinizin o gün restoranınızdaki/ otelinizdeki harcaması ile ilgili bir jesti paylaşabilirsiniz..

Dış Arama IVR Nasıl Çalışır? Aranacak numaralar belirlenir ve gruplanır. Aranacak gruplara verilecek bilgiyi içeren senaryolar hazırlanır 1 Dış Arama IVR Nasıl Çalışır? Numara bilgileri ve senaryolar sisteme yüklenir 2 Türk Telekom GSM Diğer Ses Operatörleri Belirlenen zaman dilimlerinde aramalar yapılarak ilgili anonslar, cevap veren numaralara otomatik olarak okunur 3 Tüm aramalara ait durumlar raporlanır. (Cevap veren-vermeyen, yanlış numaralar, tuşlama sayıları vb) 5 Anonsların içinde tuşlama ile geri bildirim almayı gerektiren kısımlar varsa aranan kişiden bu bilgiler alınır 4

Nelerden Tasarruf Edersiniz? CWIZ Dış Arama IVR sistemi operasyonun başlangıcından itibaren kazandırmaya başlar... Nelerden tasarruf edersiniz?... Personel ve yönetim maliyeti Ekipman yatırım maliyeti Görüşme maliyeti Yer Ve Zaman

Kazancınız!.. 1 personel ile günde ortalama100 arama yapabilirsiniz... CWIZ IVR sizin için saatte 1.000 müşterinizi arayabilir!!! (GÜNDE 10.000 ARAMA !!!)* ARAMA SONUÇLARINDA “0” HATA !!! *30 kanal eş zamanlı arama kapasitesine sahip sistem baz alınarak hesaplanmıştır

05/20/08 Raporlama Gerçekleştirilen operasyon sonucunda CWIZ size minimumda aşağıdaki raporları sunar. Senaryo ve işleyişinize göre rapor çeşitliliğiniz artabilir – özelleştirilebilir. Yapılan toplam arama sayısı Yanıt vermeyen müşteri sayısı Yanıt veren müşteri sayısı Hatalı numara bilgisi. Yapılan kampanyaya katılım onay/red sayısı.. Etkileşimli operasyonlarda aktarılan çağrılar.

05/20/08

CWIZ Gelen Arama IVR Uygulaması Bağımsız olarak çalışabildiği gibi, mevcut bir uygulama ile (CRM, ERP, muhasebe vs) etkileşimli olarak çalışabilir Text to Speech (Yazıyı sese dönüştürme) ve Speech Recogniotion (Ses Tanıma) alternatifi ile işlev zenginliği sunar Arayanların canlı bir operatöre ulaşmadan, adımları belirli standart işlemleri gerçekleştirmesini sağlar

IVR ile Neler Yapabilirsiniz? CWIZ Gelen Arama IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Sorgulama ve Bilgi Alma İşlemlerini Yaptırabilirsiniz Fiyat bilgisi sorugulama Kampanya – puan bilgisi sorgulama Sesli posta alternatifi

IVR ile Neler Yapabilirsiniz? CWIZ Gelen Arama IVR ile Neler Yapabilirsiniz? Interaktif işlemler yaptırabilirsiniz Kredi kartı ile borç ödeme Şikayet ve öneri hattı Uzak noktalara tek merkezden erişim altyapısı

Nasıl Çalışır? Mesaj 1 Mesaj 11 Mesaj 111 Mesaj 112 Mesaj 12 Mesaj 121 Arayan istediği bilgilere ulaşana kadar, sistem seçenekleri sunmaya devam eder 3 Gelen çağrıyı otomatik olarak CWIZ IVR sistemi karşılar Anons arayana sesli olarak seçenekleri sunar 2 444 xx xx IVR hizmeti verilecek numara aranır 1 Eğer istenirse sistem son aşamada veya anonsların beli yerlerinde arayanı bir operatöre aktarabilir. 5 Eğer arayanın bilgi girişi ile sorgulama veya işlem yapması gerekiyorsa, CWIZ bu bilgileri başka bir sistemden sorgulayarak işlemi gerçekleştirebilir. 4

Raporlama Her bayiye gelen toplam arama sayısı Cevaplanan Arama sayısı, numarası ve konuşma süresi Kayıp çağrılar ve bekleme süreleri Ortalama bekleme süresi Servis seviyesi kontrolü Görüşme kayıt rapoları Voice Mail

Neden CWIZ IVR Çözümleri Hızlı, esnek ve kaliteli proje konumlandırma Esnek raporlama altyapısı (Anlık ve erişilebilir) Yüksek IP know-how’u sayesinde verimli kapasite kullanımı ve IP yönetim deneyimi Proje bazlı operasyonel deneyim Türkçe arayüzler, ihtiyaca ve talebe göre özelleştirilen arayüzler

05/20/08 TEŞEKKÜR EDERİZ