ASLI’YA YARDIM ET, ÖDÜLÜ KAP!

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
SILMO Paris –Tanıtım Toplantısı İstanbul – Grand Hyatt Oteli
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Online İletişim Eğitimi
Facebook Reklamları.
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Google Analytics Nedir?
«KASTAMONU MASA TENİSİ OYNUYOR» PROJESİ
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
ALKAN AYGÜN EĞİTİMDE WEB 2.0 ARAÇLARI.
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Sosyal Medya.
“ PAYLAŞTIĞIMIZ AVRUPA-OUR SHARED EUROPE” PROJE YARIŞMASI.
Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması
 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.
HİBE DESTEĞİ VEREN KURUMLAR
REKLAMCILIK Hafta 5.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
- 1 - Gelecek internette, çözüm EVET’te SoftwareConsultancy Marketing Aid.
AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI Valiliklerde AB İşleri İçin Kapasite Oluşturulması Projesi Tanıtım Toplantısı Antalya 22 Ocak 2013.
TEB KAMU BULUŞMALARI İZMİR Mayıs FARKLI ve İNOVATİF HİZMETLER KOBİ’lere Değer Katmak İçin Yola Çıktık... KREDİLER NAKİT YÖNETİMİ DIŞ TİCARET Bu.
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Avrupa kültür festivallerine destek Dizin
Bu proje Avrupa Birliği ile Türkiye Cumhuriyeti Tarafından finanse edilmektedir. IPPC (EKÖK) - “Entegre Kirlilik Önleme ve Kontrol” Teknik Yardımı 3.cü.
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ VE HUKUKSAL SORUNLAR
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
TÜRK İNTERNETİ’NDE REKLAM UYGULAMALARI GÜLDEN TOZKOPARAN 17 KASIM  2001.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
HERKES İÇİN FUTBOL-GRASSROOTS
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
BİRBİRİMİZİ FARKLI ANLADIĞIMIZ KİŞİYLE NASIL İLETİŞİM KURALIM Kocaeli Üniversitesi Toplum Ruh Sağlığı Birimi ve Psikiyatri Anabilim Dalı sunuyor Kocaeli.
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
 KONU VE AMAÇ: Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasının hızlandırılması amacıyla 2012 yılında TR83 Bölgesi İnovasyon.
Özel Alışveriş Sitesi.
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
İSG, Yangın, Çevre ve Risk Yönetimi Periyodik Sektörel Dergi Ocak 2008 ilk sayısı çıktı.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
2. TÜRK DÜNYASI BİLİM OLİMPİYATI ARALIK ESKİŞEHİR
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
35. Pınar Resim Yarışması hakkında soru ve cevaplar
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
SOSYAL MEDYA.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

ASLI’YA YARDIM ET, ÖDÜLÜ KAP!

“Aslı’ya yardım et!” Facebook Oyunu PROJE İSMİ: “Aslı’ya yardım et!” Advergame. PROJENIN KISA AÇIKLAMASI: Accessorize’ın yeni serisi Blue Rabbit ‘in tanıtımı için düzenlenen advergame. BAŞLANGIÇ TARİHİ: 20 Şubat 2013 SON KATILIM TARİHİ: 20 Mayıs 2013 FORMAT: Oyuna katılabilmek için firmanın Facebook üzerinde çalıştırdığı uygulamayı yüklemek gerekmekte. Eğer Aslı’nın dağınık odasında küpesinin tekini bulmaya başarırsa tüketici Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki kazanacak, davet edip kabul eden her kişi içinse 5 TL ‘lik hediye çeki kazanılabilinecek.

Proje İstatistikleri Beklenen Katılımcı Sayısı: Minimum 2500-Maksimum 50.000 Ödül Kazanma Beğeni Sayısı: 5.000 Kazanacak Kişi Sayısı : 30.000 Kazanan Kişilerin Beğeni Sayıları Toplamı: 30.000 Beklenen Ortalama Beğeni Sayısı : 100.000

“Aslı’ya Yardım ET!” Facebook Oyunu Aslı’ya yardım etmek ister misiniz? Aslı dışarı çıkarken kullanacağı elbisesi üzerine uyan küpesinin tekini kaybetti. Eğer ona bu dağınık odasının içinde küpesinin tekini bulmasına yardım ederseniz, Accessorize’den 50 TL’lik hediye çeki sizin!

“Aslı’ya Yardım ET!” Facebook Oyunu Aslı’ya yardım etmek istiyorsanız, üstelik ben de onun durumuna kaç kere düştüm diyorsanız. Haydi aplikasyonu yükleyin! Eğer küpesinin tekini bulmasına yardım ederbilirseniz, Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki sizin!

MARKA: Accessorize Türkiye İlk Accessorize mağazası 1984 yılında Londra’da Covent Garden Piazza da açıldı. Accessorize bugün sayısı 1.000’i aşan hızla büyüyen uluslararası bir markadır. Tüm tasarımların İngiltere merkez ofisinde yapıldığı Accessorize, bugün modayı yakından takip eden genç dinamik kadının vazgeçilmez aksesuar markasıdır. Türkiye’de ilk mağazasını 2004 yılında Unitim Aksesuar Mağazacılık olarak Metrocity AVM’de açan Accessorize bugün 45’in üzerinde ki mağaza sayısı ile hızla büyümeye devam etmektedir.

Hedef kitlemiz kim, kim olmasını istiyoruz? Nihai Tüketiciler: A,A+, B hedef kitlesindeki 16-40 yaş Kadın Tüketiciler

Proje Hedefleri  Proje sürecinde sosyal medya aracılığı ile marka bilinirliğini arttırmak.  Marka, Hizmet veya Ürün algısını arttırmak.  Sosyal medyada marka temsilcileri yaratmak.  Müşteri ve hedef kitle ilişkilerini geliştirmek.  Facebook Hayran kitlesini arttırmak.  Medya da görünürlüğü arttırmak.

Strateji Sosyal Medya'da izleyecek yol Facebook üzerinde oynan advergame «Aslı’ya yardım et!» İletişim dili olarak samimi ve şefkatli bir dil seçilecek. Hizmet veya Ürün ile ilgili blogları tesbit etmek, blogger ile iletişim sürecini başlatarak, marka, hizmet veya ürün deneyimi yaşatmak ve okuyucularına aktarmalarını sağlanacak.  Anahtar kelimeleri belirlenerek, facebook ,google reklam, twitter kampanyası gerçekleştirmek.

Yarışma Konusu Ve Katılımı: Kampanyaya, facebook üzerinde oyunun aplikasyonunu yükleyen herkes katılabilecek. Eğer oyundaki ana karakterin kaybettiği küpenin tekini bulmasına yardım edildiği takdirde Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki kazanılacak Eğer oyuna davet ettiği kişiler de aplikasyonu yüklerse aplikasyonu yükleyen her kişi için 5 TL’lik daha hediye çeki kazanılabilinecek. Yarışmaya katılım ücretsizdir. Herhangi bir yaş sınırı yoktur.

Yarışma Konusu Ve Katılımı:  Kimler Ödül Kazanacak? facebook üzerinde oyunun aplikasyonunu yükleyen herkes katılabilecek. Eğer oyundaki ana karakterin kaybettiği küpenin tekini bulmasına yardım edildiği takdirde Accessorize’dan 50 TL’lik hediye çeki kazanılacak ve eğer oyuna davet ettiği kişiler de aplikasyonu yüklerse aplikasyonu yükleyen her kişi için 5 TL’lik daha hediye çeki kazanılabilinecek. Hangi Ödüller verilecek? Oyunu bitiren herkese 50 TL’lik Accessorize’dan hediye çeki ve davet ettiği kişiler eğer aplikasyonu yüklerse aplikasyonu yükleyen kişi başına 5 TL’lik daha hediye çeki kazanılacak. Kampanya Takvimi: Kampanya 20 Şubat 2013 tarihinde başlayacak ve 20 Mayıs 2013 saat 17.00’de sona erecektir.

Yarışmaya katılmak çok kolay, Accessorize facebook sayfasına girin Yarışmaya katılmak çok kolay, Accessorize facebook sayfasına girin. Aplikasyonu hesabınıza yükleyip oyunu bitirin ve 50 TL’lik hediye çeki sizin olsun. .

Genel Şartlar KATILIM KOŞULLARI Yarışma 20 Şubat 2013- 20 Mayıs 2013 tarihleri arasında, 12 hafta süreyle, Türkiye genelinde, www.facebook.com/accessorizeturkiye adresli internet sayfasına ücretsiz üye olup uygulamayı yükleyen herkes için geçerlidir. Bu yarışmaya katılmak için Accessorize Türkiye sayfasına üye olmak gerekmektedir. Yarışma süresince katılımcılar, www.facebook.com/accessorizeturkiye adresli internet sayfasına ad, soyad ve E-posta adresi bilgileri ile ücretsiz üye olacak ve oyunu bitirenler Accessorize’dan 50 TL hediye çeki kazanacaktır. Kampanya sonucunda kazanılan ödüller için sayfaya üye olurken verilen bilgilerden ödül sahiplerine ulaşılarak her hafta kazananlara çeklerin topluca yollanması amaçlanmaktadır. Kazanılan ödül başkalarına devredilemez.

Genel Şartlar Accessorize yetkilileri dilerlerse kampanya kurallarında ve ihtiyaçlarda değişiklik yapma haklarını saklı tutacaklardır. Yukarıda yazılı kampanya kuralları'nın tamamı katılımcılar tarafından peşinen kabul edilmiştir. Kampanyaya giriş yapan katılan kişilerin gerçek profil bilgileriyle kampanyaya katılması gerekmektedir. Katılımcılar gerçek olmayan profilleri ile kampanyaya katılmasının tespit edilmesi durumunda katılımcılar yarışma dışı tutulacaktır. Bu kurala aykırı hareket eden katılımcılar; yarışma dışı tutulmalarından dolayı bir hak talep edemezler.

Genel Şartlar Kampanya kurallarını ihlal ettiği ve kampanya kurallarına uygun olmayan davranışlarda bulunduğu tespit edilen katılımcılar kampanya dışı tutulacaktır. Ödüle ait ÖTV ve KDV hariç olmak üzere diğer vergi ve yasal yükümlülükler kazanana aittir. Kazanılan ödül devredilemez, değiştirilemez, nakit karşılığı talep edilemez. Yanlış iletişim bilgisi verilmesinden dolayı yaşanabilecek aksaklıklardan Accessorize Türkiye ve Curcuna Longa Ajans sorumlu değildir

Proje Sonuç • Hayran kitlesi başlangıca göre maksimum oranda artmalı • İzlenme, takip edilme rakamları belirlenecek • Geri bildirimler ve cevaplar takip edilecek • Kitlenin kampanya nasıl baktığı tespit edilecek • Proje Ne kadar konuşuldu? Belirtilecek? Projenin medya ve sosyal alan da maksimum oranda gösterimi sağlanmalı ve kampanya sonucu gerekli verilere ulaşılmalıdır.

Proje Takvimi Projelendirme 1 Aralık 2012- 15 Ocak 2013 Başlangıç 20 Şubat 2013 Sosyal ağların kullanımı, Etkinlik tarihleri 20 Ocak-20 Mayıs 2013 Bitiş 20 Mayıs 2013 Proje Sonucun Teslimi 20 Haziran 2013

Zamanlama ve Bütçe Proje takvimi teklifin kabul edilmesi ve sözleşmenin imzası ile başlayacaktır. Fiyatlara KDV dahil değildir. Proje toplam bütçesinin %50’si çalışma başlangıcında, %50’si proje raporu tesliminden itibaren 1 hafta içinde tahsil edilir. Zamanlama Bütçe ($) Projenin Hazırlanması Facebook Aplikasyon Yazımı 1 ay 5000 Proje Uygulama 60 gün 4000 Tanıtım 2000 Halkla İlişkiler 1 hafta 500 Raporlama 2 gün 100 Toplam 98 gün 11.600 18 18

Curcuna Longa AJANS Accessorize Facebook Advergame Proje Ekibi Aslı Göfteci Proje Koordinatörü Damla Kaan Proje Danışmanı Selen Veral Görsel İletişim Tasarımı Uzmanı İlyas Sancar(Outsource) Sosyal Medya Uygulama Zeynep Sarsılmaz Halkla İlişkiler ve Medya

Curcuna Longa Ajans Dijital PR, Online İtibar Yönetimi, Dijital Pazarlama, Dijital Strateji Danışmanlığı, Sosyal Medya Takip & Raporlama & Analiz, Sosyal Medya Yönetimi, Sosyal Medya Kampanyaları, Facebook Aplikasyonları, Social CRM Entegrasyonu, Online Lider İletişim, Online Araştırma & Analiz BİZ KİMİZ? : urcuna Longa 2012’de 6 genç, hevesli ve işinde uzman arkadaş tarafından Moda semalarında kurulmuş bir dijital medya ajansıdır. Bu gençlerin ortak noktası, +18’e varan şiddet unsurları içeren reklam piyasası vahşetinden, sanki bir bilgisayar oyununun içindeymişçesine ürkütücü bir zevk almalarıdır.Birçoklarının yaptığı gibi “vizyonlarımız” ve “misyonlarımız” başlıkları altında klişeler dizmiyorlar. Çok profesyonel kadroları, kusursuz projeleri ya da dünya devlerini parmaklarında oynatmışlıkları yok. Bu, sizin bildiğiniz ajanslardan değil.Onlar sadece markanıza huzurlu bir yaşam sunmak istiyorlar. İnternet denen canavarın yanlış tercihler yüzünden markanızı yutmaması için ellerinden geleni yapıyorlar. Birlikte çalışmanın kırmızı çizgilerle dolu sözleşmelerden, gergin yüz ifadelerinden ve sert tokalaşmalardan çok daha öte olduğunu biliyorlar curcunalonga.blogspot.com, curcunalonga.wordpress.com