Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: " Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan."— Sunum transkripti:

1  Dinlemek

2  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan sonra, markamızın konumlandığı sayfaları ve özellikle google arama motorunu gece ve gündüz dinlemekte yarar vardır. Krizin mesai saatinin olmadığını bilmeniz gerekiyor.  Özellikle olumsuz bir durumun Twitter da ışık hızında yayıldığını düşünürsek, gece başlamış bir kriz sabaha kadar çok fazla kullanıcıya ulaşmış ve markayı etkilemiş olacaktır..

3  Dinlemediğimiz bir konuya müdahale etmemiz zorlaşır.

4  Strateji oluşturmak ve uygulamak

5  Dinlediğimiz verileri iyi analiz ettiğimizi düşünürsek. Oluşan kriz markanın yaptığı bir hatadan kaynaklanıyorsa;  buna göre strateji belirlemek.  Krizin büyüklüğüne göre açıklamaları yapacak kişiyi belirlemek.  Samimi bir özür dilenip durumun telafi edileceği bilgisi verilebilir.  Eğer kriz bizim dışımızda birileri tarafından oluşturuluyorsa da ona göre strateji belirlemek. Krizin büyüklüğüne göre açıklamaları yapacak kişiyi belirlemek. Yasal işlemler de başlatılabilir.

6  Kurumsal sayfamızdan bilgilendirme.  Video paylaşarak bilgilendirme.  Twitter hesabından bilgilendirme.  Facebook iletişim sayfamızda bilgilendirme.  Sosyal medyada, markamızı nasıl konumlandırmışsak oralardan bilgilendirme yapmalıyız

7  Stratejik hata yapmamak için, şirket elemanları yetkileri olmadıkları alanlarda marka adına konuşma yapmamalıdırlar

8  Bağlantıda olmak

9  Kriz ile ilgili bilgileri paylaştıktan sonra gelen tepkileri dinleyerek yeniden bilgi paylaşımında bulunabiliriz. Krizin takip aşaması, krizin büyüklüğüne göre devam edebilir. Dinleme sonuçlarına göre kriz durumu raporlanır.

10  Raporlamak

11  Şirket yöneticileri kriz zamanlarında, sık periyotlarda bilgilenmek isterler. Bu zamanda markayı konumlandırmaya çalışan arkadaşlar, krizi yönetmek adına raporlamayı daha sonra yapacaklarını sakin bir dille belirterek işe konsantre olmak zorundadırlar. İlk müdahale yapıldıktan sonra raporlama kısmı yapılabilir.


" Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları