ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA
Advertisements

2013 Tanıtım Sunumu Tanıtım Sunumu Üntaş A.Ş. dinamik yapısı, kaliteli, hızlı ve kusursuz organizasyonlarıyla sektöründe Türkiye’nin önde gelen.
GENEL BAKIŞ Kasım 2007’de kurulan AssisTT;
Vet-Hek ŞİRKET PROFİLİ MİSYONUMUZ VİZYONUMUZ ÜRÜNLERİMİZ
Büyükkaya Uluslararası Sigorta ve Reasürans Brokerliği Ltd. Şti.
Prof. Dr. Hayreddin Yekeler
 1 Ekim 2010 ile 1 Kasım 2010 tarihleri arasında İ stanbul Haydarpa ş a Numune E ğ itim ve Ara ş tırma Hastanesi Acil Servisine ba ş vuran toplam 985.
ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
Biz her gün size daha iyi nasıl hizmet verebiliriz diye düşünüyoruz, "Size ise hayattan geri kalmadan tadını çıkarmak kalıyor" Prestige Card hayatınızı.
Onkoloji Destek Paketi
Dinamik Çözüm Şubat 2009.
Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu
EVDE SAĞLIK HİZMETİNDEN FAYDALANMAK İÇİN KİM NEREYE BAŞVURUR?
HASTANELER ARASI NAKİLLER
SAĞLIK BAKANLIĞI EVDE SAĞLIK HİZMETLERİ
“ SİZ PAYLAŞIN , BİZ ÇÖZELİM “
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Sağlık Turizmi Uygulamaları
 Hastane Yönetimi.  İzdihamın önlenmesi ve sağlık personelinin emniyeti için gerekli güvenlik tedbirleri alınır,  Sağlık Bakanlığı ve Emniyet Teşkilatı.
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
HASTANE ÇAĞRI MERKEZİ İYİLEŞTİRME ÇALIŞMASI Yalın 6 Sigma Projesi
20. Sağlık insangücü planlaması
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
Olay Komutanı. Olay Komutanı Planlama Bölümü Şefi Operasyon Bölümü Şefi Lojistik Bölümü Şefi Finans/ Yönetim Bölümü Şefi.
NİĞDE 112 İL AMBULANS SERVİSİ BAŞHEKİMLİĞİ
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
TIBBİ MALZEME YÖNETİMİ
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
TOKAT KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
İ.Ü. HASTANELERİ 2. ÇALIŞTAYI STRATEJİK PLANI Şubat.2013 ENEZ.
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
 KALİTE YÖNETİM BİRİMİ  Mart ayında düzenlenen dış denetim sonucu Müdürlüğümüz çalışmalarının ISO Kalite Standartlarına uygunluğu bir kez daha.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
Pratisyen Hekimlerin Hukuksal Sorunları  Her ne kadar sağlık hizmeti denildiğinde ilk aklımıza gelen hasta ve hekim ilişkisi olsa da bu ilişkide;  Devlet.
Doç. Dr. Mehmet Cihan YAVUZ
EVDE HASTA BAKIMI.
Sağlık Bakanlığı Hastanelerinin Yönetim ve Organizasyonu
HASTANELERİMİZDE AKILCI STOK YÖNETİMİ
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
YOĞUN BAKIM HEMŞİRESİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
ANTALYA VALİLİĞİ 112 Acil Çağrı Merkezi SAYILARLA 112 MART
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
ANTALYA VALİLİĞİ 112 Acil Çağrı Merkezi SAYILARLA 112 HAZİRAN
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
ANTALYA VALİLİĞİ 112 Acil Çağrı Merkezi SAYILARLA 112 AĞUSTOS
ARABAN İLÇE DEVLET HASTANESİ
KAPSAMLI FERDİ KAZA SİGORTASI
AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI ARASINDA İMZALANAN
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
1 SAKARYA SMMM ODASI ÜYELERİ İÇİN ÖZEL HAZIRLANMIŞTIR.
ANTALYA VALİLİĞİ 112 Acil Çağrı Merkezi SAYILARLA 112 KASIM
Kamu Hastaneleri Birliği
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
EVDE SAĞLIK HİZMETLERİNDE KOORDİNASYON VE KURUMLARARASI İŞBİRLİĞİ.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
1. 2  Acil bir olayın bildirilmesinden kesin tedavi verilinceye kadar yerinde  En iyi acil bakımı en kısa zamanda  Güçlü acil servislerin kılavuzluğu.
ACİL BAKIM GEREKTİREN HASTALIKLARDA İLK YARDIM.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
Sosyal Hizmet Uzmanının Önemi
ANKARA TREN GARI TERÖR SALDIRISI
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
Dr. Ege Ünalçın| Medexcon 2015
ÖZEL BÖLGE HASTANELERİ
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Hayvan Sağlığı Uygulama ve Araştırma Merkezi
Sunum transkripti:

ARTUSA ASSİSTANCEÇAĞRI MERKEZİ AKIŞ ŞEMASI 7/24 hizmet sunan multilingual ÇAĞRI MERKEZİ ACİL vakaların 112 ile temasa geçilerek tercümanlar aracılığı ile hızlı bilgilendirme ve hizmet sağlanması Vaka acil değil ise uygun olan en yakın tıbbi hizmet alacağı merkezle temasa geçilerek hastanın transferinin sağlanması Hastanın yurtdışı sigortası ile direkt temasa geçilerek hasta ile ilgili bilgi verilmesi, sigorta kapsamı ve ödeme koşulları hakkında bilgi alınması Tedavi süresince takip ve yurtdışı bağlantılar ile irtibat sağlanması

ARTUSA - Assistance HAKKINDA Artusa Asistans, uluslararası seyahat ve sağlık sigorta şirketleri müşterilerine Türkiye’nin Ege bölgesinde geniş çaplı asistanslık hizmeti sunmaktadır.   Çok dilli tıbbi ve teknik uzmanları ile Artusa Assistance alarm merkezi 7 gün 24 saat hizmet sağlamak için hazır beklemektedir. Yabancı dil bilen sağlık personeli, teknisyenler, lojistik uzmanları, iletişim uzmanları ve destek birimi ile en yüksek kalitede asistanslık hizmeti sunmaktadır.

MİSYONUMUZ Artusa Assistance misyonu assistans hizmetlerinde hızlı, doğru ve hizmet alıcı için birebir görüşerek çözüm üretici bir yaklaşım sunmaktır. VİZYONUMUZ Hizmetimizin kalite standartlarını sürekli yükselterek müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyeye çıkartmaktır.

Artusa Asistans’ın yüksek eğitimli uzman personeli yılın 365 gün 24 saati hazır bulunmaktadır. 8 dilde (İngilizce, Almanca, Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Japonca, Rusça, İskandinav dilleri) iletişim kurabilme becerisi ile Artusa Assistance ekibi Ege Bölgesinde kaliteli bir hizmeti garanti etmektedir. İnsiyatif sahibi asistanslık, etkili tavsiye ve ödeme işlemleri müşterilerimize hızlı ve etkili fiyat hizmeti vermektedir.

MEDİKAL YARDIM Vaka Yönetimi Sağlık Kurumlarına Yönlendirme ve İzlem Tercümanlık Hastane Ziyaretleri Tıbbi Transfer ve Anavatana Dönüş Yerinde Muayeneler Medikal Eskort Hizmetleri Hasta Yakınlarına Yardım  Tedavi Takibi  

ORGANİZASYON HİZMETLERİ   Kara Ambulansı ile Hasta Nakil Hizmetleri Hava Ambulansı ile Hasta Nakil Hizmetleri Taksi Transferleri Resmi İzin ve Bilgi Alımı Cenaze Hizmetleri