Hizmetlerin Sınıflandırılması

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Proje BaşlaNGICI Doç.Dr. Şirin Karadeniz.
Advertisements

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
PROJE ORTAKLARIMIZ. PROJE ORTAKLARIMIZ Projenin Amacı Engellilerin sosyal yaşamın her alanında var olmasını sağlayacak tedbirler alarak toplumda ayrımcılığın.
BÖLÜM VI ÜRETİM YÖNETİMİ.
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Medya  Medya, her türden sözlü, yazılı, basılı, görsel metin ve imgeleri içeren çok geniş iletişim araçlarını kapsayan bir kavramdır. Bu kavramın içine.
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
WORLD HALAL UNION SUMMIT 2015/BURSA.
TELİF HAKLARI VE BİLİŞİM HUKUKU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
YÖN339 Ders - II Taşımacılık Yönetimine Giriş
ULAŞTIRMA EĞİTİMİNİN ARTAN ÖNEMİ; ANADOLU ÜNİVERSİTESİ’NİN ULAŞTIRMA EĞİTİMİ FAALİYETLERİ YRD.DOÇ. DR. MESERRET NALÇAKAN A.Ü.ULAŞTIRMA EKONOMİSİ ARAŞTIRMA.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Dağıtım Kanalları PAZARLAMA İLKELERİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Pazarlama Teknikleri
Pazarlama Araştırması
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Türkiye’de 2008 yılında, yaklaşık 494 bin tonu avcılıkla, 152 bin tonu yetiştiricilikle olmak üzere toplam 646 bin ton su ürünleri üretilmiştir. Avcılıkla.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Bilgi Güvenliği Hukuksal Süreçler
DERS SEÇİMİ NASIL YAPILIR?
Yeni Ekonomi ve Yeni İletişim Teknolojileri Öğr. Gör Mehmet Akif BARIŞ.
E- Ticaret Altyapısı.
Öğrencilerin çalışmalarının değerlendirilmesinde destek verici, bütünleştirici ve aydınlatıcı olan portfolyo oldukça etkili bir değerlendirme metodudur.
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRÜLÜĞÜ
7 yeni kalite aracı Doç.Dr. Nihal ERGİNEL 2010.
1 FİZİK VEKTÖRLER Öğr. Grv. MEHMET ALİ ZENGİN. VEKTÖREL SKALER FİZİKSEL BÜYÜKLÜKLER 2 BÜYÜKLÜKLER.
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
Yöneltme/Yerleştirme
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Pazarlama İlkeleri.
EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
KALİTE KONTROLÜ VE KALİTE GELİŞTİME ARAÇLARI
PROF. DR. SAİME İNAL SAVİ SOSYAL BİLİMLER LİSESİ
HAYAT BİLGİSİ DEĞERLENDİRME SORULARI HAYAT BİLGİSİ DEĞERLENDİRME SORULARI.
2013 YILI TUNCELİ ÜNİVERSİTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNİN YIL SONU FAALİYET RAPORU 2013 YILI TUNCELİ ÜNİVERSİTESİ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ.
10- İŞLETMELERİN SINIFLANDIRILMASI Ekonomik İşlevleri (Faaliyet Alanları) Açısından İşletmeler Mal ve hizmetlerin üretilmesi, depolanması, taşınması.
Tedarik ziNCİRLERİ yÖNETİmi
BİLİNÇLİ TÜKETİCİ.
Tarımsal Üretici Örgütlerin Rekabet Gücünün Geliştirilmesi Projesi Kasım 2015-Şubat 2023 İzmir, Adana.
ANKARA BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ Piyasa Gözetim ve Denetim Şubesi
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Politikaları
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
MEHMET AKİF MTAL. ULAŞTIRMA HİZMETLERİ ALANI SUNUMU
BÜROLARDA PLANLAMA Öğr. Gör. Öznur NALÇINKAYA.
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
TEST 1.
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
Sunum transkripti:

Hizmetlerin Sınıflandırılması Hizmet Pazarlaması Hizmetlerin Sınıflandırılması

Pazarlanabilir-Pazarlanamaz Hizmetler Ev işleri Kamu hizmetleri 12.10.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Üretici-Tüketici Hizmetleri Üretici Hizmetleri Ürünlerle Desteklenen Hizmetler Ürünlerle Desteklenmeyen Hizmetler 12.10.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Ürün Sunumu Açısından Hizmetler Üç grup vardır Somut ürünlerin çok az bulunduğu hizmetler Somut ürünlere değer katan hizmetler Ürünlerin istendikleri yerde bulunmasını sağlayan hizmetler Sigortacılık Satış sonrası hizmetler Karayolu taşımacılığı (lojistik) 12.10.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Tüketici Katılım Düzeyi Bakımından Hizmetler Tam katılım Hizmetin başlaması için küçük bir katkının gerektiği hizmetler Kişisel Bakım Radyo Programı 12.10.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Değişkenlik Düzeyi Bakımından Hizmetler Çıktı ve üretim süreçleri kapsamında hizmetlerin üretim standartlarının normlardan sapma derecesi Hizmetlerin bireysel tüketicilerin gereksinimleri doğrultusunda bilinçli olarak değiştirilme dereceleri Kişisel Bakım (Yüksek) Telekomünikasyon Hizmetleri (Düşük) Trenle Ulaşım Taksi ile ulaşım 12.10.2019 Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU