İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÖNETİMDE YENİ GELİŞMELER E-TİCARET
Advertisements

Deniz ÇAVUŞOĞLU Özel İstihdam Büroları Şube Müdürü Deniz ÇAVUŞOĞLU Özel İstihdam Büroları Şube Müdürü TÜRKİYE İŞ KURUMU.
ÖNCÜ SALÇA yılında Gaziantep'in yerli halkından rahmetli İbrahim Halil Kozlu ve 5 oğlunun (Fahrettin, Hasan, Mustafa, M. Hanifi ve Bilal Kozlu)
BULUT BİLİŞİM M. KÜRŞAT YILDIRIM İÇERİK  BULUT BİLİŞİM NEDİR?  BULUT BİLİŞİM ÖZELLİKLERİ  BULUT BİLİŞİM MİMARİ YAPISI  BULUT BİLİŞİM.
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
Fiyat ve Fiyatlandırma
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
USTANASORPROJESİ. GEREKÇE 10. Kalkınma Planı’nda;  İşgücü piyasası ile meslek yüksekokulları ve mesleki teknik ortaöğretim kurumları arasında istihdam.
DR. ÖZGÜR KARAMANLI ŞEKEROĞLU MARKA VE YÖNETİMİ. MARKA “Bir ürün veya serviste belirgin olmayı ve rakipten farklılaşmayı sağlayan isim, anlam, sembol,
ELEKTRONİK TİCARET Öğr. Gör. Canan ASLANYÜREK.
E- İş.
Güncel Teşvik Bilgilendirme Sunumu HİZMET İHRACAT DESTEKLERİ
E-Ticaret.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
Hazırlayan: Atabey doğan
PROJE AÇILIŞ TOPLANTISI
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
Hazırlayan: Hasan ACAR
VİRAL PAZARLAMA Emircan Turgaz
Betül GÜLER
SAHİBİNDEN.COM ve HEPSİBURADA.COM
MESLEĞE YÖNELTME SEMİNERİ
EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin içerikle hazırlayabilirler.
SATILIK 8 BİN TON AHUDUDU
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
ELEKTRONİK TİCARET DEVİ: aLİBABA.com
İhracat Genel Müdürlüğü
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
Ürün veya Hizmet Satışı
Bugün ne öğreneceğiz ??? Dijital Vatandaş Nasıl Olunur?
6. TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI TEORİSİ
Güvenli İnternet Kullanımı
Uçak Bileti Değiştirme
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
PAZARLAMA YÖNETİMİ PAZARLAMA YÖNETİMİ • PAZARLAMAYA GİRİŞ
Yeni macera türkiye
EBSCO Discovery Service (EDS) Daha İsabetli Sonuç Listeleri
E-DEVLET AŞKIN KAYA
Hazırlayan: Büşra KÜÇÜK CEIT380
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Mal ve Hizmetler İçin Ürün Planlamanın Unsurları
Araçlara Değer Katmak için Yanınızdayız…
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
Bölüm 4: Tarımsal ürünlerin pazarlama fonksiyonları

Globalpiyasa.com’da Firma Web Sitesi Nasıl Oluşturulur?
Tüketici Pazarları Örgütsel Pazarlar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Tedarik Zinciri Yönetimi:
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Akıllı kart teknolojisini Dünya’da ve Türkiye’de kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödenekler alanında kullanan ilk şirket olan Multinet, bu kez okulları.
Türkiye’de Küçük ve Orta Boy İşletmeler
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
connect to the virtual world
Hizmet Pazarlamasında Dağıtım Kavramı
Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Tutundurma Karması ve Marka
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNİK ARAŞTIRMA KURUMU
YONT 172 BİLGİ TEKNOLOJİLERİNE GİRİŞ II
Biz kimiz? İstanbul, Kocaeli(İzmit), Kocaeli(Gebze), Trabzon ve Samsun’da birer ofisin yanısıra görüşmeleri devam eden Bursa, Sakarya ile yurtdışında Almanya,
YAĞ BİTKİLERİNDE DESTEKLEME POLİTİKALRININ
TÜRKKEP KEP İK.
İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ESNAF VE SANATKÂRLARLA
Sunum transkripti:

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ E-TİCARET

GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) MÜŞTERİ NE DİYOR? ALTERNATİFİM BOL, ÇOK KOLAY BIKABİLİRİM İSTEDİĞİM HER YERDE BULABİLİRİM 2 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) MÜŞTERİ NE DİYOR? İŞİM ÇABUK VE KOLAY OLSUN ÇABUK SİNİRLENİRİM 3 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) MÜŞTERİ NE DİYOR? EN İYİ ÜRÜNÜ VE FİYATI İSTERİM HER AN TERK EDEBİLİRİM 4 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

BEN İSTİYORUM SEN YAP! GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) MÜŞTERİ NE DİYOR? İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ GÜNÜMÜZDE MÜŞTERİ (TÜKETİCİ) MÜŞTERİ NE DİYOR? BEN İSTİYORUM SEN YAP! 5 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ İÇERİK E-Ticaret Nedir? Niçin Yapılır? Nasıl Yapılır? Maliyeti Nedir? E-İhracat 6 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e - TİCARET 1995 İlk e-ticaret sitesi «amazon.com» – ABD’de başladı. İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e - TİCARET 1995 İlk e-ticaret sitesi «amazon.com» – ABD’de başladı. Mal ve Hizmetlerin; Üretimini, Tanıtımını, Satışını, Sigortasını, Dağıtımını, Ödemesini, Yapabiliriz. Internet & E-Ticaret 7 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ NİÇİN e-TİCARET? Perakende ticaretin %4,1’i 8 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ NİÇİN e-TİCARET? 9 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ NİÇİN e-TİCARET? Nüfusumuz yaklaşık olarak 81 milyon; Nüfusun %67’sini oluşturan 54.3 milyon internet kullanıcısı, Nüfusun %51’ini oluşturan 42 milyon aktif sosyal medya kullanıcısı, Nüfusun %73’ünü oluşturan 59 milyon aktif mobil kullanıcısı var. 10 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

TÜKETİCİYE VE ALIŞVERİŞE ETKİLERİ İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ TÜKETİCİYE VE ALIŞVERİŞE ETKİLERİ HESAPLI, HIZLI, KOLAY VE RAHAT, EĞLENCELİ, GÜVENLİ, KÜRESEL. 11 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ 11.11.2017’DE NE OLDU? NELER ALINMIŞ? 12 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ TİCARETİN ŞEKLİ DEĞİŞTİ! 13 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e- TİCARETİN AVANTAJLARI? İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e- TİCARETİN AVANTAJLARI? 14 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e-TİCARETİN SATICIYA ETKİSİ İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e-TİCARETİN SATICIYA ETKİSİ Müşteri sürekliliği Düşük ve sabit maliyetler Dünyanın her yerinden erişilebilirlik 15 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e-TİCARETİN SATICIYA ETKİSİ İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e-TİCARETİN SATICIYA ETKİSİ İstenilen yere satış / İstenilen yerden alışveriş Aracıların azalması / İhtiyaca hızlı erişim Yeni iş imkânları / Yeni ürünler Daha verimli ve etkili müşteri servisi 16 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ E-Ticaret Nasıl Yapılır? KENDİ e-TİCARET SİTENİZİ KURARAK ONLİNE PAZAR YERLERİNİ KULLANARAK 17 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ KENDİ SİTEMİZİ KURMAK 18 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

ONLİNE PAZAR YERLERİNİ KULLANMAK İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZAR YERLERİNİ KULLANMAK 19 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZAR YERLERİNİN AVANTAJLARI e-TİCARET SİTESİ AÇMANIN MASRAFLARINA KATLANMADAN ONLİNE SATIŞ İMKANI SAĞLAR. ÜRÜN VEYA HİZMETLERİNİZİ SERGİLEYECEĞİNİZ VE SATACAĞINIZ KANALLAR SAĞLAR. 20 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e-TİCARET KONUSUNDA DENEYİM KAZANMANIZA İMKAN SAĞLAR. İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZAR YERLERİNİN AVANTAJLARI REKLAM VE TANITIM ÇALIŞMALARI İÇİN GEREKLİ BÜTÇENİN, GELENEKSEL REKLAM VE TANITIM MODELİNE GÖRE DÜŞÜK OLMASI. e-TİCARET KONUSUNDA DENEYİM KAZANMANIZA İMKAN SAĞLAR. 21 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZAR YERLERİNİN AVANTAJLARI TÜKETİCİLER ARADIKLARI TÜM ÜRÜNLERİ FİYAT KARŞILAŞTIRMASI YAPARAK TEK PLATFORMDA BULURLAR. ÜRÜNLER, STANDART BİR e-TİCARET SİTESİNE GÖRE DAHA FAZLA ZİYARETÇİ TARAFINDAN GÖRÜLÜR. 22 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e-İHRACATA HIZLI GEÇİŞ İÇİN KOLAYLIK SAĞLAR. İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZAR YERLERİNİN AVANTAJLARI e-İHRACATA HIZLI GEÇİŞ İÇİN KOLAYLIK SAĞLAR. ARAMA MOTORLARINDA ÖNE ÇIKMAK KOLAY OLUR. 23 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

ONLİNE PAZAR YERLERİNİ KULLANMAK İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZAR YERLERİNİ KULLANMAK 24 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

ONLİNE PAZAR YERLERİNİ KULLANMAK İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZAR YERLERİNİ KULLANMAK 25 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e-PTTAVM’NİN ESNAFA ÖZEL AVANTAJLARI İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e-PTTAVM’NİN ESNAFA ÖZEL AVANTAJLARI 26 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

e-PTTAVM’NİN ESNAFA ÖZEL AVANTAJLARI İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e-PTTAVM’NİN ESNAFA ÖZEL AVANTAJLARI 27 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e-İHRACAT NEDİR? Mikro İhracat Uygulaması Kapsamında; Maksimum 150kg ve 7500 Avro’ya kadar olan gönderilerde PTT, DHL, TNT, UPS gibi yetkilendirilmiş kargo firmaları ile Gümrük işlemleri ve gümrük müşavirlerine ihtiyaç duymadan «İhracat yapabilirsiniz!» 28 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ e-İHRACAT NEDİR? E-ihracat, mikro ihracatın elektronik halidir. E-İhracatı da kendi siteniz veya online pazar yerleri üzerinden yapabilirsiniz. 29 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

ONLİNE PAZARYERLERİ İÇİN MALİYETLER İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ONLİNE PAZARYERLERİ İÇİN MALİYETLER ÜYELİK VEYA İLAN ÜCRETİ SATIŞLARDAN KOMİSYON, REKLAM, TANITIM, ARAMA MOTORU MALİYETLERİ, KARGO ÜCRETLERİ ÖDEME KANALI ÜCRET/KOMİSYONLARI ÜRÜN GÖRSELLERİ 30 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

ePTTAVM e-TİCARET VE KARGO SÖZLEŞMELERİ İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ ePTTAVM e-TİCARET VE KARGO SÖZLEŞMELERİ SÖZLEŞMELER! 31 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ 32 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ 33 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ 34 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ GÜNÜN SÖZÜ «ADALETİN OLMADIĞI YERDE DEĞER YARATILAMAZ» (Prof. Dr. Emre ALKİN Akademisyen, Ekonomist & Yazar) 35 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ SORU-CEVAP 36 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP

İSTANBUL ESNAF VE SANATKARLAR ODALARI BİRLİĞİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TEŞEKKÜRLER  37 Uzm.Öğr.Muzaffer GARİP