NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
Advertisements

MSİ255 Endüstride İş Sağlığı Ekim 08 – Ocak 09. Doç.Dr.Alp Ergör Doç.Dr.Yücel Demiral Öğ.Gör.Dr.Ahmet Can Bilgin DEÜ Tıp Fakültesi Halk Sağlığı AD DEÜTF.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Akademik Hafıza projesi çıktıları istenildiği şekilde çoğaltılabilir ve her biçimde paylaşılabilir ve yeniden yayınlanabilir. Tablolardan alıntı yaparken,
DERS : HAYAT BİLGİSİ 2. SINIF
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
KIRSAL ALANDA İNSAN KAYNAKLARINI GELİŞTİRMENİN TEMEL AMACI NELERDİR?
NEOKLASİK YÖNETİM ANLAYIŞI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERİN EĞİTİMİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
“Büyükkent Yönetimi Örnekleri ve Karşılaştırmalı Analizler & Stratejisi” 13 Haziran 2010-Ankara sunum: Prof. Dr.Zerrin Toprak Dokuz Eylül Üniversitesi,
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
ENGELLİ ÇOCUKLAR İÇİN DRAMA ETKİNLİĞİ PLANLAMA TEKNİKLERİ
ÖRGÜTSEL DEĞERLER VE VARSAYIMLARDAKİ DEĞİŞİM
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Dar Anlamda Sosyal Politika Dar anlamda sosyal politika çalışma hayatı merkezlidir. 19. yüzyılın ikinci yarısında Batı Avrupa ülkelerinde, emek ve sermaye.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
SKY 423 Avrupa Birliği ve Sağlık Politikası
SHB-419 DAYANIŞMA MODELLERİ DERS İÇERİĞİNİN TANITILMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TARIMDA ÖRGÜTLENME VE KOOPERATİFÇİLİK DERS NOTLARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ ALANINDA GEÇEN TEMEL KAVRAMLAR «TEMEL HAKLAR VE ÖZGÜRLÜKLER» KAVRAMI Prof. Dr. Yasemin KARAMAN KEPENEKCİ Ankara Üniversitesi.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sağlık ve Çalışma İlişkisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
10. SINIF: 3. ÜNİTE: 3.2. Su Dalgası
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
TARIMDA ÖRGÜTLENME VE KOOPERATİFÇİLİK DERS NOTLARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Kozmik Materyalleri ve Çalışmaları Doç. Dr. Müdriye YILDIZ BIÇAKÇI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İKNA EDİCİ İLETİŞİM.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
Sunum transkripti:

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © 5. Hafta TOPLUMLA ÇALIŞMA UYGULAMA ALANLARI NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Makro düzey aktiviteler, uygulamacıyı örgüt, toplum ve politika alanlarına angaje eder NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Koruyucu, geliştirici, eğitici, boş zamanları değerlendirici makro programlar ve içeriklerinin farklılaşan sosyal sorunlar bağlamında yeni biçimleri NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © Makro uygulamaların amaçları; insanlar arası ilişkileri geliştirmek, kent yaşamının canlı merkezli olması, sosyal sorunları birlikte çözme konusunda halkın katılımını sağlamak NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©

NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ © kaynaklar Duyan, V. (2008). Sosyal Hizmeti Tanımak ve Anlamak, Öncü Basımevi, Ankara. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©