MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BBY 252 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERS HAKKINDA BİLGİ.
Advertisements

VER İ ML İ DERS ÇALI Ş MA YOLLARI. Önce kendinize güvenin. Önce kendinize güvenin. Başarılı olacağım diyerek başlayın. Unutmayın ki kendine güven başarının.
Bby 252 AraştIrma yöntemlerİ 2014 Bahar ders hakkINda Bİlgİ
Bby 252 AraştIrma yöntemlerİ ders hakkINda Bİlgİ
T.C. İSTANBUL KÜLTÜR ÜNİVERSİTESİ
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
İCRA DAİRESİ KULLANICI MEMNUNİYETİ ANKETLERİ: VATANDAŞLAR I. TEMEL BİLGİLER GI4. Hangi sıfatla icra dairesinde bulunmaktasınız?:
Acikogretimx.com Açıköğretim sistemi hakkında temel bilgiler 2009.
Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR
EVRE 1 BLOK 1 Uygulamalı Bilgisayar Eğitimi Öğr. Gör. A. Murat ERGİN E.Ü.T.F. Biyoistatistik ve Tıbbi Bilişim A.D.
ÖMER PINAR MEHMET EREN ÖZTÜRK OĞUZHAN ÇAMLICA
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
İLERİ ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ DERSİ MAKALE SUNUMU
2009 Eğitim Yılı Çalıştayı Dönem 4 ve 5 Raporu. Başlıklar  Stajlar  Teorik dersler  Pratik eğitimi  Sınavlar  Yardımcı eğitim alanları  Öğretim.
“Tıp E ğ itimi Çalıştayı” Mayıs 2014 DÖNEM II Koordinatorlük Dr. Aynur KARADEN İ ZL İ Dr. Meltem D İ LL İ O Ğ LUG İ L Dr. Çi ğ dem VURAL.
SINIF GEÇME.
8 inci sınıfta öğretmen tarafından dönemsel olarak yapılan sınavlardan bir tanesi ortak olarak gerçekleştirilecektir eğitim-öğretim yılından.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER (n=15) n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DÖNEM I.
2014 YGS VE LYS İÇİN MOTİVASYON SEMİNERİ
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER n= 15 Cinsiyet: 9 Kadın 6 Erkek Aldığı Eğitimler: Yaş Ortalaması: 29 İletişim.
TEGV PROJESİ GÖRÜŞME ANALİZİ DEMOGRAFİK BİLGİLER GÖNÜLLÜLER.
ORTAK SINAVLAR ÖĞRENCİ ANKETİ DEĞERLENDİRME RAPORU SINAV YÖNETİMİ, MORAL MOTİVASYON VE REHBERLİK DAİRE BAŞKANLIĞI OCAK 2015.
Kaygı Nedir? Nedeni belirsiz korkuya kaygı denir. Kaygıda korkudan farklı olarak fiziksel açıdan tehdit eden bir uyaran söz konusu değildir. Kaygı.
Öğrenci İş Yüküne Dayalı AKTS Kredisi Hesaplama. Giriş Üniversitemiz senatosunun 3 Mayıs 2013 tarihinde aldığı karar gereği eğitim öğretim yılından.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM BÖLÜMÜ YGS GERİ KAZANIM SINAV SONUÇLARI Ömer Faruk BEKTAŞ Şube Müdürü.
İstanbul Tıp Fakültesi İlkyardım Eğitimcisi Eğitimi Deneyimi
SINIF GEÇME SİSTEMİ Sevgili Gençler ; Öğretim Yılının sonuna yaklaştığımız ve Sınavlarınızın yoğunlaştığı bu günlerde sizlere Sınıf Geçme Sistemi konusunda.
Hedef Belirlemelisiniz Tutarlı ve Gerçekçi İlgi Yetenek Kişilik Değer.
ÖNCELİK 6 : HAYAT BOYU ÖĞRENME İZLEME ve DEĞERLENDİRME SİSTEMİNİN GELİŞTİRİLMESİ
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
BBY 252 Araştırma Yöntemleri 2016 Bahar Ders Hakkında Bilgi.
3.GRUP SEVİLLA/İSPANYA GRUBU. Soru 1: Projedeki amaçlarınıza ulaşabildiniz mi? Proje amaçlarınıza hangi faaliyetleri yaparak ulaştınız? Proje amaçlarınızda.
DİLEK DİKEÇ Matematik Öğretmeni
Eğitim ve öğretmenlikle ilgili kitapların incelenmesi seminer konusu
10. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 1 AMİNE YUGRUŞ NECİP SELMAN ÖZKAN.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 30 Kasım 2016 Ayşegül AYTEKİN.
AKTS Hesaplaması.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu sunumu, Kapanış ve Temenniler Dr. Kenan BEK
  PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME OTURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hülya Aybek, Gülçin ABBAN METE*, Melek KÜÇÜKATAY**, Dilek.
EĞİTİM YILI 2. SINIF 5. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
***PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
EĞİTİM YILI 1. SINIF 4. KURUL SINAV DEĞERLENDİRİLMESİ
SINIF YÖNETİMİ VE HAFIZA.
Din Kültürü v Ahlak Bilgisi
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
4 HAFTA 53 YILDIZ 10 LIDER KOÇU
ABİDE Akademik Becerilerin İzlenmesi ve Değerlendirilmesi.
İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK DERSİ
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI 1. SINIF DERS PROGRAMI.
İSTENEN ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN ÖZELLİKLERİ
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
Fatma Kübra ÇELEN, Aygül ÇELİK & Prof. Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU
Dönem III Tıp Eğitiminde Mevcut Durum ve Öneriler
KOÜ Tıp Fakültesi Program Değerlendirme Kurulu Sunumu
Ortaöğretim Matematik Konularındaki Güçlük Düzeylerinin Belirlenmesi
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
SLAYT.
ABİDE 2016 AKADEMİK BECERİLERİN İZLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ (ABİDE) ARAŞTIRMASI.
MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ÖMER TAYYİP ÖZEN.
ORYANTASYON PROGRAMIMIZA HOŞ GELDİNİZ.
TIBBi LABORATUVAR TEKNiKLERi PROGRAMI
Sunum transkripti:

MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU www.argelabs.com.tr MERAKLI MARLOV ANKET RAPORU

ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ MARLOV ANKET SONUÇLARI DÖNEM 1 - EKİM 2018 ÖĞRENCİ KURUL 1 MEMNUNİYETİ ANKETİ ÖZELLİKLERİ Kurul memnuniyeti anketi soruları, Tamamen Katılıyorum - Tamamen Katılmıyorum arasında olacak şekilde 4 seçenekten oluşmuştur. Verilen cevaplar Tamamen Katılıyorum : 4 , Tamamen Katılmıyorum : 1 olacak şekilde puanlandırılmıştır. Hücre Bilimleri 1 Kurulu anketini 65 kişi doldurmuştur. ‘Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum’ sorusunun ortalaması 3 (%75) olmuştur.

Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi MARLOV ANKET SONUÇLARI Eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi Ortalama 2,89 Yüzde 72

MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı Ortalama 2,97 Yüzde 74

Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi Ortalama 2,95 Yüzde 74

Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu MARLOV ANKET SONUÇLARI Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu Ortalama 2,32 Yüzde 58

Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi Ortalama 2,14 Yüzde 54

MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi Ortalama 2,09 Yüzde 52

Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi MARLOV ANKET SONUÇLARI Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi Ortalama 2,17 Yüzde 54

Dersler programa uygun yapıldı MARLOV ANKET SONUÇLARI Dersler programa uygun yapıldı

Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti MARLOV ANKET SONUÇLARI Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti Ortalama 3,18 Yüzde 80

Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu MARLOV ANKET SONUÇLARI Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu Ortalama 2,26 Yüzde 57

Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum MARLOV ANKET SONUÇLARI Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum Ortalama 3 Yüzde 75

En yüksekten en düşüğe doğru sıralama MARLOV ANKET SONUÇLARI En yüksekten en düşüğe doğru sıralama KONU ORTALAMA Teorik Sınav soruları, anlaşılır, doğru ve net ifade edilmişti 3,18 Genel olarak bu eğitim dönemini kendi açımdan verimli buluyorum 3 Kuramsal derslerin sıralaması uygundu ve dersler arasında eşgüdüm sağlanmıştı 2,97 Kuramsal derslerin süresi, kapsamı ve sayısı yeterliydi 2,95 Bu kurulun eğitim amaç ve hedefleri öğrencilere yeterli olarak iletildi 2,89 Kuramsal derslerde eğitim ortamı uygundu 2,32 Pratik sınav, uygulamalarda edindiğimiz bilgi ve becerileri kapsıyordu 2,26 Uygulamalı derslerde eğitim ortamı, araç ve gereçler yeterliydi 2,17 Uygulamalı derslerin sayısı yeterli idi 2,14 Uygulamalı dersler kuramsal dersleri destekledi, bilgilerimizi pekiştirdi 2,09

MARLOV ANKET SONUÇLARI Ders kurulundaki kuramsal / uygulamalı dersler ve sınavlarla ilgili yorumlar Uygulamalı derslerin arttırılması daha iyi olur Doğru düzgün uygulamalı ders yoktu sırf teoriden oluşan ilk aydan öğrenciyi sıkıp soğutacak bi program. Ankette uygulamalı dersler sorulmuş ancak ilk kurulda bu yok. Bundan ötürü hepsine 'tamamen katılıyorum' cevabını verdim. Geçme notunun 65 olması hüsran yaratıyor Uygulamalı derslerde yapılan lab sınavı bence aşırı zordu.Teorik derslerde öğrendiklerimizle birebir uyuşmuyordu. Hocalar sadece slayttan okuyor onu bende yaparım ders islenen yer bence ders islemek icin uygun bir yer degil her gun seminerde gibi hissediyorum kendimi 1. Lab sınavımız bize anlatılmayan ve yapamayacağımız işlemleri barındıran sorular içermekteydi. Biyokimya Laboratuvar sınavında, pratik derste mevcut olmayan konular vardı. Tıp tarihinde hocanın slaytında olmayan bilgiler çıktı. Hocaların amacı öğretmek değil, işini yapıp gitmek gibi geldi bana. Ayrıca amfi diye konferans salonunda ders işlemek çok verimsiz oldu. Tıbbi genetik soruları düzeyimizi aşacak derecede zordu tıbbi biyolojide de çıkmış soruların çok az olması zorladı Öğretmenler güler yüzlü ve yeterli. Uygulamalı dersler elektronik ortamda yapılamaz . Sınavlar zordu ve saçma sorular vardı Olumlu yani zaman sıkıntısı yoktu Uygulamalı ders hiç yoktu Gerekli bilgileri alabildik. Lab dersinde olduğumuz sınav hee ne kadar anlatıldığı söylensede kesinlikle soruların yüzde 70 i anlatılmıştı. Ders ortamımız düzeltilmelidir Uygulamalı ders işlemedik. 5. Ve 6.kurul derslerimiz çok ağır ve çok kısa sürede işliyoruz. Anatomi derslerimi sadece 5.ve 6. kurullarda yoğun işlemek yerine dönem içine yayarak anatomi pratik ve teorik dersleri daha anlaşılır ve pekiştirilebilir olabilir.

Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz MARLOV ANKET SONUÇLARI Eklemek istediğiniz diğer konular ve önerileriniz Uygulamalı derslerin arttırılması daha iyi olur Konferans salonunda ders dinlenmiyor ve maalesef bu birinci kuruşa özgü değil lanet bi durum o salon ne ders dinleniyor ne not alınıyor gerçekten çok sıkıntılı Bence teorik ders ve bilgiler çok azaltılmalı daha fazla uygulamaya gidilmeli çünkü teorik bilgiyi sadece sinav için öğrenmeye çalışıyoruz bu da bize hiçbir şey katmiyor Ankette uygulamalı dersler sorulmuş ancak ilk kurulda bu yok. Bundan ötürü hepsine 'tamamen katılıyorum' cevabını verdim. Geçme notunun 65 olması hüsran yaratıyor Uygulamalı derslerde yapılan lab sınavı bence aşırı zordu.Teorik derslerde öğrendiklerimizle birebir uyuşmuyordu. Ders gördüğümüz ortam çok kötü tam uyumalık ders islenen yer bence ders islemek icin uygun bir yer degil her gun seminerde gibi hissediyorum kendimi Biyokimya uygulamasında hiçbir bilgi aktarılmadan yapılan quiz ve bu derse giren ilgili asistanların tavırları ciddi manada garip ve anlaşılmayacak türdendi. 1. Lab sınavımız bize anlatılmayan ve yapamayacağımız işlemleri barındıran sorular içermekteydi. Biyokimya Laboratuvar sınavında, pratik derste mevcut olmayan konular vardı. Tıp tarihinde hocanın slaytında olmayan bilgiler çıktı. Bilgisayar muafiyet sınavının kapsamından şikayetçiyim. Genetik soruları kolaylaştırılabilir, anatomi dersi 2 kurula sıkıştırılmamalı yayılmalıdır Öğretmenler güler yüzlü ve yeterli. Sınav sayısı azaltılmalı Dersler konferans salonunda yapılmasın Sınavlar arasında zaman olsun Uygulamalı ders hiç yoktu Gerekli bilgileri alabildik. Uygulama dersleri artmalı Ders ortamımız düzeltilmelidir Uygulamalı ders işlemedik. 5. Ve 6.kurul derslerimiz çok ağır ve çok kısa sürede işliyoruz. Anatomi derslerimi sadece 5.ve 6. kurullarda yoğun işlemek yerine dönem içine yayarak anatomi pratik ve teorik dersleri daha anlaşılır ve pekiştirilebilir olabilir.

Teşekkürler… İletişim Bilgilerimiz: ilker.cetiner@argelabs.com.tr MARLOV ANKET SONUÇLARI Teşekkürler… İletişim Bilgilerimiz: ilker.cetiner@argelabs.com.tr 0530 416 99 33