RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
Advertisements

Mercedes-Benz Türkiye Sosyal Medya Etkinliği
Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…
Google Analytics Nedir?
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
BABAM DER Kİ STRATEJİNİN YARATICILIĞI, FARKLILIĞI, YENİLİĞİ VE ÖZGÜNLÜĞÜ: Yeni Linea ATL lansmanının hedef kitlesi, otomobil satın alma kararını veren.
Digital Signage teknolojisini ülkemize getiren ilk kuruluşlardan biri olan Sistem 9 Medya, Türkiye’nin en geniş, en yaygın, en güvenli ve işlevsel Digital.
TEKNOLOJİYİ KULLANMAK VE TEKNOGERÇEKÇİ OLABİLMEK
MULTİMEDYA HABERLEŞME Salı Multi  Çoklu Medya (Media)  Ortam.
Mobil Öğrenme m-öğrenme
1. HAKKIMIZDA Komote Teknoloji bir Cavme Group ( kuruluşudur. Cavme Group 1995 yılından beri Teknoloji alanında faaliyet göstermektedir.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Çağdaş Dünya Sanatı.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
IV. DERS: Medyanın Toplumsal Konumu ve Medya ile İlişkiler HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ ÖĞR. GÖR. RECEP YILMAZ.
BİT’in Günlük Yaşamdaki Önemi
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI VE MESLEKİ AMAÇLAR
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
İMRAN YÜCEL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
SEÇİL ARICAN 1977 doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Ve Halkla İlişkiler mezunu. Üniversite 2. sınıfta hocası olan Betül Mardin’in.
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
Yrd. Doç. Dr. Cemalettin DEMİRELİ
ÇOCUĞUM OKULA BAŞLIYOR
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
Reklâm BBY 401, 1 Kasım 2007 Reklâm UmutAl Umut Al H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
BİT KULLANMA VE YÖNETME
23.1 GİRİŞ İkna teknolojisi (persuasive technology), çevresel problemleri çözmek için psikolojik ve teknolojik katkılar arasındaki boşluğu, çevresel.
Mobil İletişimin Gelişimi
MOBİL İLETİŞİM ve MOBİLİTE
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Pazarlama İlkeleri.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
Pazarlama İletişimi.
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
SOSYAL BİLGİLER Kitle iletişim’ in anlamı nedir?
Fransa’da Kurulu bir şirketle iş yaparken Fransızca bilmek öncelikli ihtiyaçtır. Mensubu olmadığınız bir ulusun dili üzerinde.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
T.C. MALTEPE ÜNİVERSİTESİ PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMI ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI EĞİTSEL WEB UYGULAMALARI EDSHELF UYGULAMASI.
SINAVSIZ GEÇİŞ YAPABİLİRSİNİZ BASIM VE YAYIN TEKNOLOJİLERİ Basım ve Yayın Teknolojileri Nedir? Neden Bu Programı Okumalısınız? Bu bölümde öğrenciler.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
MEDYA VE ÇOCUK
AYDIN ARIDURU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
GENÇLERDE UYUM.
Bilgi Sistemleri ve Güvenliği Dersi Proje Raporu
KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ
HALKLA İLİŞKİLER.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ. Kan analizi yapan telefon kılıfı yaptılar Teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte telefon kılıfları akıllı telefon koruyucu olmanın.
Watch Aztec Video.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ 09.2018

RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ Hedefimiz / Çıkış Noktamız  Teknolojik özelliklerin, araç satın alma kararını her zamankinden daha çok etkilediği bu dönemde, sadece sürüş deneyimini iyileştiren teknolojik özelliklerle değil, sonrasında araç içine entegre edilebilen bir teknolojiyle tüketicinin hayatını kolaylaştırmak ana hedeflerimizdendi. Bunu yaparken geliştireceğimiz teknolojiyle, özellikle kadın hedef kitlenin ve genç hedef kitlenin ilgisini çekmeyi ve onlarla duygusal bağ kurmayı hedefledik.

RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ Çözümümüz  ‘Çocuklar, her zaman annelerinin gözünde çocuk kalır’ iç görüsünden yararlanarak, çocuklarından sağsalim gittikleri yere vardıklarını annelerine tek dokunuşla haber verebilecek, ‘Anne Ben Vardım’ teknolojisini geliştirdik. Araç içine yerleştirilen bu teknoloji sayesinde, çocuklar, tek dokunuşla annelerinin cep telefonuna, gidecekleri yere vardıkları mesajını gönderebildiler. Geliştirdiğimiz bu teknoloji üzerinden tüketicilerle duygusal bağ kurmak için, bu teknolojinin yayılımını anneler gününe özel hazırladığımız video içeriği ile sağladık.

MEDYA TAKTİKLERİ Anneler gününden 5 gün önce, videonun organik yayınını gözlemleyebilmek adına, reklam yatırımı olmadan videomuzun sosyal medya kanalları üzerinden paylaşımına başladık. Anneler gününün yaklaşmasıyla beraber, etkiyi arttırmak adına, sosyal medya platformlarında reklam desteği vermeye başladık. ‘Anne Vardım Ben’ teknolojisini anlatan videomuzun erişimini arttırmakla beraber, sosyal medya platformları üzerinden konuşulma yaratmak için fikir önceleriyle anlaşma yaptık.

SONUÇLAR İlk 2 günü sadece organik olmak üzere,videomuz 5 günde 6 milyon izlendi. Kampanyamızın sosyal medya platformlarında 12.000 mention edildi. Brand watch buzz raporuna göre, 2018'de Anneler Günü'nün 3. popüler kampanyası oldu.

TEŞEKKÜRLER