RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ 09.2018
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ Hedefimiz / Çıkış Noktamız Teknolojik özelliklerin, araç satın alma kararını her zamankinden daha çok etkilediği bu dönemde, sadece sürüş deneyimini iyileştiren teknolojik özelliklerle değil, sonrasında araç içine entegre edilebilen bir teknolojiyle tüketicinin hayatını kolaylaştırmak ana hedeflerimizdendi. Bunu yaparken geliştireceğimiz teknolojiyle, özellikle kadın hedef kitlenin ve genç hedef kitlenin ilgisini çekmeyi ve onlarla duygusal bağ kurmayı hedefledik.
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ Çözümümüz ‘Çocuklar, her zaman annelerinin gözünde çocuk kalır’ iç görüsünden yararlanarak, çocuklarından sağsalim gittikleri yere vardıklarını annelerine tek dokunuşla haber verebilecek, ‘Anne Ben Vardım’ teknolojisini geliştirdik. Araç içine yerleştirilen bu teknoloji sayesinde, çocuklar, tek dokunuşla annelerinin cep telefonuna, gidecekleri yere vardıkları mesajını gönderebildiler. Geliştirdiğimiz bu teknoloji üzerinden tüketicilerle duygusal bağ kurmak için, bu teknolojinin yayılımını anneler gününe özel hazırladığımız video içeriği ile sağladık.
MEDYA TAKTİKLERİ Anneler gününden 5 gün önce, videonun organik yayınını gözlemleyebilmek adına, reklam yatırımı olmadan videomuzun sosyal medya kanalları üzerinden paylaşımına başladık. Anneler gününün yaklaşmasıyla beraber, etkiyi arttırmak adına, sosyal medya platformlarında reklam desteği vermeye başladık. ‘Anne Vardım Ben’ teknolojisini anlatan videomuzun erişimini arttırmakla beraber, sosyal medya platformları üzerinden konuşulma yaratmak için fikir önceleriyle anlaşma yaptık.
SONUÇLAR İlk 2 günü sadece organik olmak üzere,videomuz 5 günde 6 milyon izlendi. Kampanyamızın sosyal medya platformlarında 12.000 mention edildi. Brand watch buzz raporuna göre, 2018'de Anneler Günü'nün 3. popüler kampanyası oldu.
TEŞEKKÜRLER