Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
Advertisements

Bili ş sel Geli ş im ve Dil Geli ş imi.  Giri ş  Büyüme ve Geli ş im  Geli ş im Dönemleri ve Geli ş imin Temel İ lkeleri  Geli ş im Alanları  Erken.
SINIF DIŞI ÖĞRETİM TEKNİKLERİ
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
İŞBİRİLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİ. İşbirliğine dayalı öğrenme, çocukların ortak bir amaç için birlikte çalışmaları ile sağlanan bir öğrenme türüdür(Berk,1997).
Küçük Grup Eğitimi Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015 / 281.
ETKİLİ ÖĞRETİM İÇİN YÖNTEM VE TEKNİKLER
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
Eğitimde Hedefler Hedeflerin İşlevleri ve Analizi.
Makine Öğrenmesinde Yeni Problemler YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ.
BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM JEROME BRUNER.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
Program Tasarım Modelleri
BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ bologna.bartin.edu.tr.
BBY469 Öğretim Yönetim Sistemleri Turgay Baş 1.
Bilimsel Araştırma Yöntemleri De ğ işkenler İ smail GÜLEÇ.
Öğretim İlke ve Yöntemleri: Öğrenme Stratejileri
Probleme Dayalı Öğrenme (Problem Based Learning) Programlama Dilleri 2.
SINIF YÖNETİMİ İlköğretim Müfettişi Durdu Mehmet BAYRAKTAR.
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
Öğretmen Merkezli Egitim
WEBQUEST (WEB MACERASI)
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
FLİPPED CLASSROOM TERS YÜZ EĞİTİMİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
ORGANİZASYON YAPISI.
AKVARYUM TEKNİĞİ.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Öğretimin Uyarlanması
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
Deneme Modelleri Neden-sonuç ilişkilerinin sorgulandığı araştırma türleridir. Deneme ve tarama modelleri arasındaki fark nedir? Deneme modellerinde amaçlar.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ 1
TAŞKINLARIN ÖTELENMESİ
Yapay Sinir Ağı Modeli (öğretmenli öğrenme) Çok Katmanlı Algılayıcı
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Eğitim Bilimleri Fakültesi
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
FELSEFE BÖLÜMÜ.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Eğitimde Proğram Geliştirme Süreci ve Eğitim Durumlarının Düzenlenmesi
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
TARTIŞMA YÖNTEMİ Hazırlayan:Yalçın ÇERMAN.
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
Etkili Öğretmen Kimdir?
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
1- İmam Hatip Okulları nedir?
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
EĞİTSEL OYUNLAR.
BENZETİM (SİMULASYON) TEKNİĞİ
PROGRAM DEĞERLENDİRME
Temel Bilgisayar Bilimleri Dersinde Online Sınav Uygulaması
ÖĞRETİM İLKELERİ.
İÇERİK DÜZENLEME -Bilgi türleri- Fiziksel bilgi
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ ©
B. ÇEŞİTLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ SUNUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM BULUŞ YOLUYLA ÖĞRETİM
Hoş Geldiniz! [Yıl] Okul Yılı.
PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ
FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME
FELSEFE BÖLÜMÜ.
Sunum transkripti:

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme -Aktif öğrenme tekniklerinin güzidesi -O bir öğrenci merkezli yöntem -O bir tarafını belli et ve savun tekniği -O bir öğrencilere kendilerini ifade etme şansı veren nadide öğretim şekli

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme Köşelenme Nerde Kullanılır; -Net bir yanıtı olmayan sorular ve problemler üzerinde çalışırken kullanılabilir.

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme Köşelenme Tekniğinin Uygulanması: 1-UYGUN PROBLEM SEÇİLİR VE AÇIKLANIR

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme 2-OLASI ÇÖZÜMLER LİSTELENİR

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme 3-EN TARTIŞMAYA AÇIK OLAN ÇÖZÜMLER SEÇİLİR

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme 4-SEÇİLEN ÇÖZÜMLER KARTONLARA YAZILARAK SINIFIN ÇEŞİTLİ KÖŞELERİNE ASILIR

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme 5-ÖĞRENCİLER KENDİLERİNE EN UYGUN GELEN ÇÖZÜMÜN ASILI OLDUĞU KÖŞEDE TOPLANIR

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme 6-AYNI KÖŞEYİ SEÇENLER KENDİ ARALARINDA SEÇİM GEREKÇELERİNİ HAZIRLAR

Aktif Öğrenme Teknikleri Köşelenme 7.GRUPLAR TARTIŞIR VE KARAR ALINIR

Kaynaklar: Açıkgöz K.Ü(2002) Aktif Öğrenme Doğanay A.(2007) Öğretim İlke ve Yöntemleri Silberman M(1996) Active Learning http://www.egitimciyim.net/forum/index.php?topic=6121.0