Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Advertisements

İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
Google Analytics Nedir?
WEB 2.0 Hazırlayan: Merve Altıparmakoğlu Numara:
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
İNTERNETİN FAYDALARI Hazırlayan: Azime Semra AY.
SOSYAL MEDYA.
Web 2.0 Yeni nesil Internet.
Sunum Akışı EBA Tanıtımı Modüller ve Yenilikler Mobil Uygulamalar
Oturum aç butonuna tıklayın.
21. YÜZYIL BECERİLERİ.
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
HAZIRLAYAN: BURCU OLGUN
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
WEB  PREZİ PREZİ  FACEBOOK  GOOGLE DRİVE  WEBSPARATİON  SKYPE SKYPE.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
1 Eğitimde Web 2.0 Uygulamarının Önemi ORHAN BEYAZ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Modül 5 FACEBOOK.
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
BİLGİ GÜVENLİĞİ Bilgi Gizliliği ve Güvenliği Zararlı Yazılımlar
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Modül 5 FACEBOOK. Profil ve gizlilik Gizlilik ayarları Şimdi de Facebook hesabınızın gizliliğini koruma yollarını öğrenelim. Daha önce “Ben kimim” modülünde.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
ANLIK HABERLEŞME PROGRAMLARI. Anlık Haberleşme Nedir? Bir bilgisayar programı sayesinde, üye olarak, listenize eklediğiniz kişilerle gerçek zamanlı görüşme.
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Liva Glutensiz Sistemi Mobil ve Tablet için Kullanım Klavuzu
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
Sosyal Medya Araçları Tanıtımı
Liva Glutensiz Sistemi Bilgisayar için Kullanım Klavuzu
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
Ask Question.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
Kişisel Güvenlik. Kişisel veriler, kişinin kimlik yapısını ortaya koyan ve kişiye özel bilgiler olarak tanımlanabilir. Bu yüzden kişisel veriler ve kişisel.
Ürün Yönetimi ve Yeni Ürün Geliştirme
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
Numarabiz nedir? Nasıl Kazandırır?. 3 BASİT ADIMDA BAŞLA! 2 Üye Ol Numar a Talep Et Reklam Yap & Kazan.
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
connect to the virtual world
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

Sosyal Medya Araçları Hazırlayan : Nurettin çetinkaya

Sosyal Medya Araçları Sosyal medyayı etkili kullanmak için yapmanız gereken bazı durumlar bulunur. Sosyal medya platformlarınızın daha kaliteli şekilde tasarlanması halinde daha fazla kitleyi hitap edeceğinden bu şekilde ihtiyaç duyduğunuz gelir dönüşleri alabilirsiniz. Tercih edebileceğiniz birbirinden farklı seçenekler arasından kaliteli hizmet sunan seçimler arasından uygun olan seçimleri değerlendirerek bu şekilde hizmet talep edebilirsiniz. Yapılan işlemler sonrasında geri dönüşleri hızlı bir şekilde alabilir ve bu sayede etkilerini kısa sürede hissedebilirsiniz. Kısa sürede yapılacak olan geliştirme veya iyileştirme işlemleri ile verimli şekilde düzeltmeler yapılarak bu şekilde sizlere sosyal medya alanında kaliteli kullanım imkanı sağlanır. Sosyal medya ajansı ile anlaşmamız durumunda iş veya özel amaçlı olarak kullandığınız sosyal medya platformları uzman kişilerin yönetmesini sağlayabilirsiniz. Geliştirme konusunda sosyal medya uzmanıtarafından yapılacak olan işlemler sosyal medya platformlarınızın daha etkili kullanılmasını ve bu şekilde olumlu dönüşler yapılmasını sağlar. Sosyal medya kullanıcıları bunun için farklı araçlar üzerinden paylaşımlarını yapabilirler. Sosyal medya araçları Frostbox, Statigram, Mention, Youtube Slow Motion, Spirit, Auto Awesome, 8 mm Vintage Kamera, Tagboard, Steady Demand olarak belirtilebilir. Her bir araç farklı bir sosyal medya platformu için kullanılabilir.sosyal medya uzmanı

Devamı…. Sosyal medya araçları pek çok farklı işlevi yapabilmeniz konusunda sizlere yardımcı olur. Bu araçlar ile Google+ fotoğrafları düzenleyebilir veya Hashtag’leri takip edebilirsiniz. Sosyal medya hesaplarınızda veriler veya müşterinizle oluşan sorunlar ortaya çıktığından verileri aramak yerine sizlerde Frostbox ile istediğinizi yapabilirsiniz. Instagram’ın kullanıcı için Statigram pazarı kaçırmamak için bu kanalda da var olmak isteyenlere yardımcı oluyor. Mention rakiplerinizi veya markanızı konuşanların neler konuştuğunu takip etme konusunda sizlere yardımcı oluyor. Bu şekilde kullanabileceğiniz farklı araç seçenekleri arasından kullandığınız sosyal medya platformuna göre seçimler yapabilirsiniz. Bu şekilde istediğiniz işlemleri daha hızlı ve kısa sürede yaparak kaliteli sonuçlar elde edebilirsiniz. Sosyal medya kullanımının günümüzde devamlı olarak artması nedeni ile pazarda yer almak isteyenlerde bu alanda kendilerine yer edinmek amacı ile farklı şekillerde yollarına devam ediyorlar. Bu durumda yapacakları işlemler konusunda farklı araç kullanımları ile daha kaliteli sonuçlar elde ederken aynı zamanda daha hızlı sonuç alabilirler. Sosyal medya araçları arasından Frostbox yedekleme konusunda sizlere yardımcı olabilir. Sosyal medya araçlarıSosyal medya Sosyal medya araçları ile yapmak istediğiniz işlemleri yaparken her sosyal medya uygulaması için yardımcı olacak olan farklı seçimler yapmanız gerekir. Statigram Instagram hesabınızda bulunan takipleri izlemek veya yakın ilişkiler kurma konusunda sizlere yardımcı olmaktadır. Mention rakiplerinizin sizin hakkınızda neler konuştuğuna dair anahtar kelime üzerinden işlem yapabilir. Youtube Slow Motion youtube da kendi videosunu paylaşmak isteyenler için kullanılacak bir araçtır. Spirit attığınız tweetlerin gündemi değiştikten sonra veya karşı tarafın eline geçtikten sonra silinmesini istiyorsanız bu durumda işinizi kolaylaştırıyor. Yapmak istediğiniz işlemi sizin yerinize yaparak istediğiniz de tweetlerin kolayca silinmesini sağlıyor. Auto Awesome Google+ için geliştirilen bir araç olarak kullanılsa da aynı zamanda istenilmesi halinde Instagram içinde kullanılabiliyor. Bu şekilde pek çok farklı amaç için tercih edebileceğiniz farklı araçlar ile yapmak istediğiniz işlemleri daha hızlı yapabilirsiniz. Geliştirilen sistemler sayesinde sosyal medya da istediğiniz gibi sonuçlar elde etmeniz için kaliteli işlemler yapma imkanı bulabilirsiniz. Sosyal medya üzerinden yayınlamak istediğiniz veya paylaşmak istediğiniz her türlü seçenekte aynı şekilde sosyal medya araçlarından yararlanarak daha kolay işlemler yapabilir ve bu şekilde daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz. Sosyal medya kullanımı oldukça arttığından gelişmeye devam ediyor.

Sosyal Medyayı Kim Buldu ? Hemen hemen 10 yılı aşkın bir süredir, “sosyal medya” kavramı ile iç içeyiz… Bugün itibariyle Facebook ve Twitter başta olmak üzere 370’den fazla sosyal medya uygulaması ve aracı bulunuyor. Peki sosyal medya kavramının ortaya nasıl çıktığını, bu tanımlamayı ilk kimin kullandığını biliyor musunuz? Macar bir yazar, Frigreys Karinthy, 1929 yılında “Everything is Different” (Herşey Farklıdır) adında bir öykü kitabı yayınladı. Bu kitapta yer alan öykülerden biri “Chain” (Zincir) adını taşıyordu. Bu öyküde anlatıldığı üzere aslında dünyamız çok küçüktü ve birbirini tanımayan iki insanın arasında en çok altı adım bulunuyordu. Yani, dünyadaki her insan birbirine, “arkadaşının arkadaşı” üzerinden altı halka ile bağlanıyordu. Tabii o günlerde dünya üzerinde yalnızca 1,5 milyar insan vardı. Daha sonra, çeşitli üniversitelerden bilim adamları, sosyologlar, psikologlar bu “altı adım”la ilgili birçok çalışma yaptılar. Bugün kullanmakta olduğumuz sosyal medya uygulamalarının temelinde insanları birbirlerine bağlayan ve dünyayı küçülten bu “altı adım” bulunuyordu. Özellikle Linkedin kullananlar, orada hiç tanımadıkları insanlara nasıl olup da tanıdıkları insanlar aracılığıyla, kaçıncı dereceden bağlı olduklarını kontrol edebilirler.

Sosyal Medyayı Kim Buldu ? Ancak, Sharkey bu domaini, 1999 yılında kadar tescil altına almamış. AOL’deki eski çalışma arkadaşlarından seri girişimci Ted Leonsis, “Tina’yı severim ama sosyal medya kavramı AOL’nin kurucusu Steve Case ile AOL Instant Messenger (Anında Mesajlaşma) platformunu oluştururken ta 90’lar öncesinde kullandığımız bir kavramdı…” diyor. Yarışta yalnızca iki kişi yok elbette… Kendisini fotoğrafçı/yazar/sosyal medya araştırmacısı ve stratejst/hacker olarak tanımlayan Darrell Berry de bu kavramı Tokyo’da yaşamını sürdürürken 1994’lerin sonlarında çevrimiçi medya platformu olan Matisse’i geliştirmeye başladığında kullanmaya başladığını iddia ediyor. Bir de teknoloji stratejisti olan Chris Shipley var. Onun iddiası, “Tamam ilk ben kullandım diyemem ama 2004’te yazdığım yazılarda en çok ben gündeme getirdim, dillere pelesenk olmasına neden oldum…” şeklinde… Kim bilir? Çok yakında bu isimlere yenileri de katılır… Ya da Vizontele’nin Deli Emin’i gibi birileri “Şerefsizim benim aklıma gelmişti…” deyiverir geç de olsa…