Değerler eğitimi komisyon üyeleri sorumluluk değeri ve genel değerler ile ilgili yapılacak çalışmalar ve planlamalar ele alındı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

EĞİTİM YÖNETİMİNE KATILIM
NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
Okulumuzda kurulacak olan Fatih projesi ile ilgili bilgi sahibi olmak.
ATIK KAĞIT DEĞERLENDİRME PROJESİ
İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ
2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
Konu: Ordu İli Genelindeki Anaokulları, İlkokullar, Ortaokullar ve Ortaöğretim Okulları arası “Bir Kitap da Sen Anlat” yarışması. Amaç: Türk Milli Eğitiminin.
KARŞIYAKA ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİMDE OKUL AİLE İŞBİRLİĞİ
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ & OKUL-AİLE BİRLİĞİ.
REHBERLİK DERS II.
  Çocukların birçoğunun okuma alışkanlığının olmadığını, rol model olarak anneyi örnek alan çocukların da okuma alışkanlığı kazanmakta zorlandığını.
SİBEL KURNAZ SERAP ARIMAN YAKUP ARSLAN
AYDIN DALAMA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ 2014
YARIN SİZDEYİZ PROJESİ
ALTINYILDIZ İLKOKULU DEĞERLER YÜRÜTME KOMİSYONU
Temel Eğitim Genel Müdürlüğü
POLATLI REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
HAYMANA MERKEZ ANAOKULU AÇILIŞ 05 KASIM 2012 tarihinde açıldı. “Eğitim Öğrenciyi Sevmekle Başlar” ilkesiyle.
OKUL GELİŞİMİ YÖNETİM EKİBİ (OGYE) TOPLANTISI
OKUL KURALLARIMIZ.  Okul işleyişi,eğitimin kesintiye uğramaması,çocuğumuzun grubuna ve öğretmenine daha kolay ve çabuk uyum sağlaması açısından aşağıda.
OKUL SÜTÜ PROGRAMI OKUL SÜTÜ ; Özel okullar dahil, anasınıfı ve ilkokul öğrencilerine, eğitim öğretim yılının ikinci döneminde (11/02/ /06/2013.
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
Okulumun dünü, bugünü, yarını…
AYKUT YİĞİT ORTA OKULU BESLENME DOSTU OKUL PROJESİ
Sınav Rehberliği Konusunda
UYGULAMALI ÇEVRE EĞİTİMİ PROJESİ
DEĞERLER EĞİTİMİ.
ZİYARET İLKOKULU ANASINIFI
BESLENME DOSTU OKUL OLMAK İÇİN
«BEYAZ BAYRAKLI EN TEMİZ SINIF» YARIŞMASI
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DEĞERLER ŞEHRİ KASTAMONU
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
OKUL SÜTÜ PROGRAMI 1.
OKUL VELİ EL ELE PROJESİ ŞAPHANE 2012
Projeler için okulda 3 defa öğretmenler kurulu toplanmıştır. 1. Kurulda stratejik eylem planı ve projeler ana hatlarıyla değerlendirilmiştir. 2. Kurulda.
“OKULLAR HAYAT OLSUN” PROJESİ KAPSAMINDA
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
KURUMDA YAPILAN FİZİKİ DEĞİŞİKLİKLER ÖNCEKİSONRAKİ.
YIL SONU SEMİNER ÇALIŞMASI
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
EKO-OKUL PROJESİ Eko-Okullar Programı okul öncesi ile ilk ve ortaokullarda çevre bilinci, çevre yönetimi ve sürdürülebilir kalkınma eğitimi vermek için.
SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR
ÇİĞLİ BELEDİYESİ AMBALAJ ATIKLARI VE GERİ KAZANIM
E Ğİ T İ M KAL İ TES İ N İ YÜKSELTMEYE YÖNEL İ K EYLEM PLANI.
Kendiniz İçin Küçük Çocuğunuz İçin Büyük Bir Adım Atın Projesi 2.Dönem Faaliyet Raporu.
EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI NENE HATUN İLK VE ORTA OKULU KASIM-ARALIK AYI DEĞERLER EĞİTİMİ ÇALIŞMASI.
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
Ve sosyal faaliyetlerimiz… Perşembe günleri Lala İlkokulu Sinema Günleri düzenledik…
Okul Kuralları Niçin Var? √ İnsan sosyal bir varlıktır.Kalabalık gruplar içinde yaşar. √ Toplumda düzenin sağlanması için.
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
İbrahim AYDIN Bilişim Teknolojileri İl Koordinatörü.
B EP HAZIRLIĞI VE UYGULAMASI AŞAMALARINDA REHBER ÖĞRETMENIN YIL BOYUNCA KATKI SAĞLAYACAĞI ÇALIŞMALAR.
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ
YÜREĞİR KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
VİZYON BELGESİ RAPORU OCAK 2018
BURHANİYE HMFK ANADOLU İMAM-HATİP LİSESİ
Hanife ÇAKIR Uzman Öğretmen
Ben Temizim Okulum Temiz Projesi
REHBERLİK DERS II.
Sunum transkripti:

Değerler eğitimi komisyon üyeleri sorumluluk değeri ve genel değerler ile ilgili yapılacak çalışmalar ve planlamalar ele alındı.

Alınan kararlar Alınan kararlar kapsamında tüm sınıf öğretmenleri her zümreden seçtiğimiz öğretmen arkadaş tarafından bilgilendirilecek. Öğretmen arkadaşlardan alınan geri dönütlerle yapılan planlamalar revize edilecek ve zenginleştirilecek. Değerler eğitimi panosu oluşturulacak ve bu panonun doldurulmasında öğrencilerden gelen geri dönütlerle oluşturulacak. Yapılacak veli toplantılarında değerler eğitiminin de ele alınması sağlanacak. Değerler eğitiminin amacına ulaşması için veli-okul işbirliğinin güçlendirilmesi sağlanacak(veli seminerleri ,broşürler vb..) Yapılan çalışmaların asıl amacı öğrencilerin katılımını sağlamak ve öğrencilerin benimsemesini sağlamak.

Bu kapsamda; Her sınıf, sınıf rehber öğretmenleri ile birlikte bahçedeki kaba çöpleri alır. Öğrencilere model olması açısından öğretmen arkadaşların da sınıflarının başında ve birlikte bahçemiz çöplerden arındırılır.

Tüm sınıflara ayın değeri ile ilgili sınıf öğretmenleri tarafından bilgi verilir.

Öğrenci bilgilendirmeleri yapıldıktan sonra velilerimizle de seminerler düzenledik . Ayrıca web sayfamızda duyuruldu.

Ayrıca bazı veli toplantılarımızda sayın Müdür Yardımcımız FEREMEZ FADIR de katılarak yapılacak çalışmalara velilerinde destek olmasının değerli olduğunu ifade etti.

Beslenme saatinden sonra pencere kenarlarına konan veya çöpe atılan ekmek, poğaça, simit vb. önlemek ve aslında bu tahıl ürünlerinin çöp olmadığını göstermek amacıyla herkesin görebileceği koridora kova kondu.

Pillerin toprağa, suya ve havaya verdiği zararın farkına varmaları ve bizlere düşen sorumluluğu üstlenmeleri amacıyla okulun farklı yerlerine atık pil toplama kutuları kondu .

Küçük atık pil toplama kutularının dolmasından sonra büyük olan atık pil toplama kutusuna boşaltılır. Bu kutu dolduktan sonra belediye ekiplerine haber verilir.

Değerler eğitimi panosu oluşturuldu. Panonun oluşturulmasında…

Her sınıfa altı dairenin doldurulması sorumluluğu verildi Her sınıfa altı dairenin doldurulması sorumluluğu verildi. Panomuz öğrenci fikirleriyle ve öğretmen arkadaşların desteğiyle donatıldı.

Özelde, birinci sınıflarda kendime karşı sorumluluklarım, ikinci sınıflarda aileme karşı sorumluluklarım, üçüncü sınıflarda çevreye karşı sorumluluklarım, dördüncü sınıflarda da görgü kuralları ve genel olarak da tüm sorumluluklarım ile ilgili fikirler ve sloganlar oluşturuldu ve bunlar değerler eğitimi panosunda sergilendi.

Oluşan bazı sloganlar;

Okul öğrenci girişlerine, öğrenciler tünaydın pankartlarıyla karşılandı . Ayrıca…

Veliler ve öğretmen arkadaşlarda pankartlarla karşılandı Veliler ve öğretmen arkadaşlarda pankartlarla karşılandı.(görgü kuralları çerçevesinde)

Panomuz öğrencilerin ve …

Velilerin yoğun ilgisiyle karşılandı. Teşekkürler…